Sherlockquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:50 schreef Postbus100 het volgende:
Weet je dat je aan die lijstjes kan zien wat er ongeveer nog moet komen? Ze zijn alfabetisch geordend, dus als er nog voor ruimte voor de B zit, weet je dat er nog veel antwoorden met een A moeten komen
is visjes een kleur? Nee he?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:52 schreef Gramulanion het volgende:
Visjestrui niet en een of andere trui uit de ronde van utah wel?
ek wel een meissiequote:
Regenboog en bolletjes zijn ook geen kleur.quote:
Eefju de Visscherquote:
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
het ging om truien met een kleur
Helemaal niet idioot.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
Nee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
roodquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef Piles het volgende:
[..]
Wat voor kleur is "bolletjes" volgens jou?
Nee hoorquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
je hebt niet gooed opgeletquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:53 schreef snellejelle het volgende:
[..]
de bullprijs.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef borisz het volgende:
Popprijs, jaarlijks terugkerend discussietopic
Pieter Derks.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen enkele nieuwkomer weet te imponeren. Merel moet de show maar gaan redden
vandaag weet de niet nieuwe ook niet te imponeren. Behalve met haar lachquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Geen enkele nieuwkomer weet te imponeren. Merel moet de show maar gaan redden
ze zijn de ene keer heel kritisch en de andere keer niet over antwoordenquote:
Deze gast is toch verrot geschopt, sliding, en toen niet meer kunnen voetballen? RKC?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
niemand die dit weet, weer voetbalvraag
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
eagles.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze gast is toch verrot geschopt, sliding, en toen niet meer kunnen voetballen? RKC?
Als ze onder de 100 punten had was koortslip nog goed geweest idd.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ze zijn de ene keer heel kritisch en de andere keer niet over antwoorden
met deze kneuzen helpt dat nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:58 schreef rubbereend het volgende:
aflevering met de meeste sportvragen volgens mij
GA Eagles, Sparta. Bouaouzan, schop, beenbreuk, overtreding, nooit meer kunnen voetballen, Holland Sport, Massagetafel, Kokmeijer, Wilfried de Jong, beachvoetbal. Stop.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:57 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Deze gast is toch verrot geschopt, sliding, en toen niet meer kunnen voetballen? RKC?
tis nog goed ookquote:
Ik studeer in Breda en ik had ze ook niet allemaal kunnen noemenquote:
Het ging om een eerder vraag en dit was ook wel een domme vraag ja.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:02 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik studeer in Breda en ik had ze ook niet allemaal kunnen noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |