quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Gewoon een amateurpsycholoog. Niks van aantrekken. Eentje van het SV team. Vast een campingvriend van Jan Reker.
Jouw mening ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jou mening is niet zo rullevant.
Dag Johannes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga die van vrijdag en maandag kijken, zin in
Alle vrouwelijke fokkers moeten nu spontaan om al mijn grapjes lachen. Bedankt he!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dag Mani. Hoe gaat het met je strietkred nu je een uitspraak van mij in je signature hebt?
Alleen maak ik altijd dezelfde grappen net iets eerder dan jij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke fokkers moeten nu spontaan om al mijn grapjes lachen. Bedankt he!
Ja daarom ben ik ook heel blij dat je terug bent ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maak ik altijd dezelfde grappen net iets eerder dan jij.
Johannes werd afgekort naar Johnny en dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook heel blij dat je terug bent ..
Leuke vakantie gehad?
Komt door weswiladviesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We worden nog 's beste vriendje en vriendinnetje.
Ha! En bij elk nachtkastje lag nog een sigarendoos?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes werd afgekort naar Johnny en dan weet je het wel.
Was jouw kale collega met bril ook mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes werd afgekort naar Johnny en dan weet je het wel.
Want? Heeft ie weer goed over me zitten praten? Grapje natuurlijk, weet niet wie het is, behalve van naamquote:
Ja, hij heeft goede dingen over je verteldquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Want? Heeft ie weer goed over me zitten praten? Grapje natuurlijk, weet niet wie het is, behalve van naam.
Spoeddebatje en de hele kamer eerder terug van reces.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:51 schreef sjeppert het volgende:
Straks worden er nog kamer vragen gesteld
Overdreven gedoe. Gijp heeft niks verkeerds gedaan. Gewoon gezegd zoals het is.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:52 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Spoeddebatje en de hele kamer eerder terug van reces.
Ze hebben een profvoetballer en homo beried gevonden wat te zeggen: Arnold Smitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:48 schreef AFCNiels het volgende:
Straks gaat het ook over Gijp bij Knevel en vd Brink.
Nooit van gehoord. Er zijn er natuurlijk ook niet zoveel. Maar ben benieuwd hoe KvdB dit aanpakken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ze hebben een profvoetballer en homo beried gevonden wat te zeggen: Arnold Smit
De meisjes verwezen wel vaker naar Olifant, maar dat had meer met die slurf te maken.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef satecl het volgende:
[..]
Ha! En bij elk nachtkastje lag nog een sigarendoos?
Ja, Keesie was ook van de partij. Maar op een gegeven moment lag ik op de kamer bij Eddy Poelmann, dat verhaal zal ik je besparen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:39 schreef Heufd het volgende:
[..]
Was jouw kale collega met bril ook mee?
Het gaat helemaal nergens meer over, wat een drukte om niks allemaal.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:00 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Overdreven gedoe. Gijp heeft niks verkeerds gedaan. Gewoon gezegd zoals het is.
Ja, dat zei Hitler ook toen hij de endlösung bedachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:02 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
Gijp heeft in ieder radio-/tv-programma hetzelfde gezegd. Alsof hij een homo-bingo heeft.
"Ik heb 15 jaar te maken gehad met Van Swieten en Blankensteijn."
Gijp had trouwens wel gelijk. Ik word heel moe van die politiek-correcte moralisten. Een heel eng gezelschap.
Hitler was een heel aardige kerel voor Eva Braun en zijn hondje.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, dat zei Hitler ook toen hij de endlösung bedacht
jammer dat hij die niet heeft bedachtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:09 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Ja, dat zei Hitler ook toen hij de endlösung bedacht
nee idd dat was die maat van 'mquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:12 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
jammer dat hij die niet heeft bedacht
Ome Heinrich Hquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:14 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
nee idd dat was die maat van 'm
Ah. die zijn op 1 hand te tellen dus.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:18 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Forum-leden met gezond verstand.
Aristocratie is per definitie een klein gezelschap.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ah. die zijn op 1 hand te tellen dus.
De Sjeik en ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:19 schreef n00b13 het volgende:
[..]
Ah. die zijn op 1 hand te tellen dus.
Fok! is een Aristocratie dus?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:20 schreef Sjeik_Telmachientje het volgende:
[..]
Aristocratie is per definitie een klein gezelschap.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |