quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 21:50 schreef satecl het volgende:
[..]
Gewoon een amateurpsycholoog. Niks van aantrekken. Eentje van het SV team. Vast een campingvriend van Jan Reker.
Jouw mening ook niet.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:28 schreef Kun-Aguero het volgende:
[..]
Jou mening is niet zo rullevant.
Dag Johannes.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:27 schreef johannes_vermeer het volgende:
Ik ga die van vrijdag en maandag kijken, zin in
Alle vrouwelijke fokkers moeten nu spontaan om al mijn grapjes lachen. Bedankt he!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:30 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Dag Mani. Hoe gaat het met je strietkred nu je een uitspraak van mij in je signature hebt?
Alleen maak ik altijd dezelfde grappen net iets eerder dan jij.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:35 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Alle vrouwelijke fokkers moeten nu spontaan om al mijn grapjes lachen. Bedankt he!
Ja daarom ben ik ook heel blij dat je terug bent ..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:36 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Alleen maak ik altijd dezelfde grappen net iets eerder dan jij.
Johannes werd afgekort naar Johnny en dan weet je het wel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja daarom ben ik ook heel blij dat je terug bent ..
Leuke vakantie gehad?
Komt door weswiladviesquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:34 schreef Scrummie het volgende:
[..]
We worden nog 's beste vriendje en vriendinnetje.
Ha! En bij elk nachtkastje lag nog een sigarendoos?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes werd afgekort naar Johnny en dan weet je het wel.
Was jouw kale collega met bril ook mee?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:37 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Johannes werd afgekort naar Johnny en dan weet je het wel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |