Hier kun je alles kwijt over sollicitaties, werksituaties, belastingen, (handelen op) de beurs, hypotheken, beleggingen en salarissen, arbeidscontracten of geschillen met je (huis)baas. Alles over werk, geldzaken en recht dus.
-Noem geen (klant)namen, adressen, telefoonnummers, etc.! Klantnamen zijn in dit geval de namen van de leasemaatschappijen en bedrijven waar wij de auto's brengen. -Bij het plaatsen van foto's van auto's, wis dan het kenteken en enig ander dat gelinkt kan worden aan de klant uit met behulp van Paint o.i.d. -Kijk uit met wat je zegt over klanten! -Bedenk bij het posten van wat dan ook, dat Easyway zelf waarschijnlijk wel op de hoogte is van dit forum en dat je door vermelding van auto en overige ritinfo wellicht wel makkelijk te traceren bent.
Redenen en gedachten achter deze regels zijn te vinden in de post van zondag 20 februari 2011 22:04 uur.. ____________________________________________________________________________________________
Wat is het? Studentchauffeurs zijn -hoe kan het anders- studenten die -hoe kan het nogmaals anders- chauffeursdiensten uitvoeren. We maken onderscheid tussen twee functies: de hiker en de privéchauffeur. Gezien de meeste studentchauffeurs op dit forum voor EasyWay b.v. werken, is het topic ook wat toegespitst op dit chauffeursbedrijf.
Hiker Als hiker transporteer je in opdracht van opdrachtgevers, lege auto's van en naar hun klanten. Opdrachtgevers zijn voornamelijk leasemaatschappijen, auto-importeurs en autoverhuurbedrijven. Een leuke en afwisselende job met een grote mate van zelfstandigheid en vrijheid. Je bent werkzaam vanuit je eigen woonplaats en je werkterrein is heel Nederland. Het werk is uitsluitend op werkdagen, niet in het weekend. Bron: www.easyway.nl
Privéchauffeur Als privé-chauffeur rijd je relaties in hun eigen, meestal zeer luxe auto, naar de diverse bestemmingen in het hele land of zelfs daarbuiten. Dit geeft hen de mogelijkheid om door te werken terwijl jij de zorg draagt voor een veilige reis van A naar B. De ritopdrachten zijn zeer divers en afhankelijk van het programma van de meneer of mevrouw achterin. Voorbeelden zijn: diverse bestemmingen door het hele land, woon- werkverkeer projecten, thuisbrengdiensten etc. Het is een zeer dienstverlenende functie waarbij er een groot beroep gedaan wordt op je verantwoordelijkheidsgevoel en flexibiliteit.
In deze functie sta je vaak in contact met directeuren en managers van bedrijven. Een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal, goede rijvaardigheid, een goede representatie en correcte omgangsvormen zijn aspecten die wij als vanzelfsprekend achten. Bron: www.easyway.nl
Waarom studenten? Studenten zijn jong, en dus goedkoop. Daarnaast heeft de student een OV kaart waarmee hij (doordeweeks) gratis kan reizen. Dit scheelt een hoop OV kosten, waardoor de chauffeursdienst goedkoper kan worden uitgevoerd. Studenten zijn ook erg flexibel, waardoor ze makkelijk en vaak in te zetten zijn.
Sollicitatieprocedure In de voorgaande topics werd vaak de vraag gesteld hoe het solliciteren in zijn werk gaat. Dit gaat bij EasyWay als volgt. Op de website vul je een sollicitatieformulier in. Je krijgt dan een bericht dat je op de wachtlijst staat en dat er contact met je zal worden opgenomen. Het is niet precies te zeggen hoe lang dat duurt. Bij de één duurt het een week, bij de ander twee maanden. Het hangt veelal af van de periode waarin je solliciteert en de regio waar je woont. aan het begin van het studiejaar heb je de meeste kans. Als je teruggebeld bent om een afspraak te maken voor een sollicitatiegesprek, moet je éénmalig naar het hoofdkantoor in Breda komen. Nette kleding daarbij is wel een pre (een compleet pak is niet nodig, maar zorg in ieder geval voor een pantalon en net shirt). Na een kort gesprek moet je een rijtest ondergaan en krijg je een uitgebreide instructie. Meer info, hier. Na je sollicitatie, die in totaal zo'n 2 uur duurt, krijg je na een paar dagen een inlogcode voor de chauffeurssite. Daar kun je per dag opgeven of je wilt en kunt werken. Daarnaast kun je nog een opmerking plaatsen als je bijvoorbeeld vanuit een andere stad wilt werken. Meestal is het zo dat als je teruggebeld wordt, je eigenlijk al aangenomen bent. Of je moet je eerste indruk en rijtest wel heel erg verpesten. Het sollicitatieformulier vind je hier.
Kledingvoorschriften Easyway heeft een vrij streng kledingbeleid. Dit betekent dat je je zou moeten kleden in overhemd en pantalon, met daaronder nette schoenen. Hikers houden zich hier echter niet altijd aan, want ze vinden een pantalon vaak overdreven. Wij adviseren je gewoon aan de regels van Easyway te houden!
FAQ: Veel gestelde vragen Omdat het merendeel van de posters in dit topic werkt voor Easyway BV uit Breda, zijn de antwoorden gerelateerd aan dit bedrijf. Echter, de antwoorden kunnen wellicht ook worden toegepast op andere bedrijven.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips-on-the-road Mensen die uit het oosten des lands komen en de A1 pakken om daarna de A28 opgaan hebben vaak last van file bij die oprit bij Amersfoort. Als je bij die afslag nou doorrijdt naar Amersfoort Noord, daar erafgaat en weer teruggaat over de A1, dan pak je dat knooppunt van de andere kant. Nergens een file te bekennen, je kunt heerlijk doorkarren. Kreeg die tip laatst van m'n oom, dat ik daar zelf nog nooit op was gekomen. (thanks to Jorian29)
OV tips 'n tricks Na een korte carrière toch maar besloten dit deel weg te laten vanwege geheimhoudingsregels met betrekking tot klanten. Mocht je niet uit je OV planning komen, kun je het wellicht wat verbloemd vragen, of via PM/DM.
Filmpjes
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EasyWay b.v. Website: www.easyway.nl Login: www.easyway.nl/login Aantal chauffeurs: 1500 (per 19 september 2011) Salaris: (>23) ¤9,95 en meer Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 6 respectievelijk 24 maanden. Minimale leeftijd: 18 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Overige eisen: Nette kleding (d.w.z. pantalon en overhemd) voor hikers en een compleet kostuum voor privéchauffeurs
Autoreset BV Website: www.autoreset.nl Login: http://www.autoreset.nl/aj-login.php Aantal chauffeurs: rond de 2000, waarvan ongeveer een kwart studenten Salaris: 19-21 jaar ¤6,08, 22 jaar ¤7,12, 23+ jaar ¤8,22 Hikers: ja Privéchauffeur: ja Minimaal aantal jaren rijbewijs hiking en privéchauffeur: 1 jaar Minimale leeftijd: 19 OV verplicht: Ja; week-OV Flexibiliteit o.b.v. online beschikbaarheid Uitbetaling: wekelijks op vrijdag Kleding: Representatief, d.w.z. donkere (spijker)broek en hemd. In de zomer zijn nette polo's ook toegestaan. Verboden zijn petjes, korte broeken en open schoenen
Overige chauffeursdiensten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chauffeurs die we regelmatig terugzien in dit topic: Als vaste bezoekers meer dan 90 dagen niet meer actief zijn in dit topic worden ze uit de OP verwijderd.
Hikers Babananana, hiker regio Breda (Autoreset) dery1990, hiker regio Groningen Fleauris, hiker regio Rotterdam Hojdhopper,hiker regio Utrecht Gehaktstaaf123, hiker regio Leeuwarden guru033, hiker regio Utrecht ikveranderhemniet, hiker regio Utrecht en Leiden (Autoreset) irritatie100, hiker regio Rotterdam Jieuwst, hiker regio Nijmegen (Autoreset) Jorian29, hiker regio Arnhem/Ede Kevindinhinho, hiker regio Zwolle MG_13, hiker regio Amsterdam MuurStraat, hiker regio Nijmegen Neerlands_Trots, hiker regio Utrecht (Autoreset) Obama, hiker regio Amsterdam Ordinateur, hiker regio Eindhoven (Autoreset) Panthera, hiker regio Ede/Arnhem Pizzabodem, hiker regio Utrecht (Autoreset) QuiCk01, hiker regio Leiden Riddah, hiker regio Apeldoorn RobinhoAjax, hiker regio Den Haag (Autoreset) RTS91, hiker regio Groningen Rubenr3, hiker regio Groningen S-RS, hiker regio Groningen Viezze, hiker regio Groningen Zuunigerd, hiker regio Zwolle zazzel, hiker regio Breda
Privéchauffeurs invine, privéchauffeur regio Amsterdam Mothergoose, privéchauffeur regio Maastricht Thrasyllus, privéchauffeur regio Utrecht/Noord-Holland DrSnuggle, privéchauffeur regio Arnhem Dimitri_, privéchauffeur regio Breda Warchaser44, privéchauffeur regio Breda reintje_, privéchauffeur regio Breda
Voorgaande topics Een overzicht van alle voorgaande topics is hier terug te vinden.
Facilitair
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De planning van Easy Way heeft mij ooit verteld dat ze het contract met jullie maatschappij hebben opgezegd omdat Sixt wilde dat, indien ze een EW-er nodig hadden, er binnen 30 minuten iemand op de afhaallocatie moest zijn. Dat was zelfs voor een bedrijf als EW niet haalbaar.
Ja inderdaad. Omdat ik dit direct van de planning hoorde lijkt het me nog wel redelijk betrouwbare informatie. Niet echt haalbaar inderdaad. De gemiddelde pizza wordt later bezorgd.
Nee in Zwolle, daar wonen mijn ouders. Heb ook wel in Groningen zocht maar kon daar ook niks vinden. Kom nu overigens dagelijks in het noorden dus zoveel verschil is er niet
Ik bracht ooit eens een auto naar iemand in Eindhoven, en die vroeg mij of ik zijn huurauto (op Duits kenteken) weer mee nam. Daar Easyway over gebeld. Dat het een Duits kenteken was maakte niet uit, maar dat die auto van Sixt was betekende dat ik daar met een grote boog omheen moest lopen.
Dat mag alleen onder voorwaarden. Je moet het van te voren aangeven bij de belastingdienst etc. Daar is bij EW gewoon geen tijd voor, dus in die zin zou het niet mogen. Maar ja, hoe groot is de kans dat je staande wordt gehouden als je normaal rijdt.
De boete die je krijgt is het betalen van de BPM. Ik zou het risico niet lopen en een auto met buitenlands kenteken laten staan, mits alles goed geregeld is door de opdrachtgever. Onder andere dat een eventuele boete ook voor zijn rekening komt, mocht er niets geregeld zijn.
Op dinsdag 6 augustus 2013 08:25 schreef joppie_saus het volgende: Dat mag alleen onder voorwaarden. Je moet het van te voren aangeven bij de belastingdienst etc. Daar is bij EW gewoon geen tijd voor, dus in die zin zou het niet mogen. Maar ja, hoe groot is de kans dat je staande wordt gehouden als je normaal rijdt.
quote:
Wie als Nederlandse ingezetene in een motorrijtuig met buitenlands kenteken rijdt en bij aanhouding geen belasting betaalt, krijgt als waarschuwing een informatieformulier uitgereikt en niet meteen een naheffingsaanslag met boete. Daardoor ontstaat er de gelegenheid de auto alsnog te laten registreren en belasting te betalen of om vrijstelling aan te vragen. Er kan ook nog worden afgesproken dat het motorrijtuig direct weer naar het buitenland gaat.
Vanmorgen moest ik eigenlijk naar Utrecht, maar toen ik er was werd er gebeld dat ik de auto naar Meerkerk snelweg moest brengen. Hadden ze nog geluk dat ik zo snel niet kon vinden waar ik moest zijn (het was een bedrijf in het stadion van FC Utrecht) anders had ik op het moment van dat telefoontje al lang en breed in de bus gezeten naar rit 2 Vanaf snelweg met een andere hiker naar Postkantoor gegaan, daar nog een gepensioneerde van AR tegen gekomen dus reis naar Utrecht was prima.
Nu op weg naar huis vanuit Amersfoort. Daarnet ook al gebeld voor morgen: Vlaardingen - Capelle aan den IJssel in een Honda Insight, Capelle aan den IJssel - Almere in een Seat Leon en Amsterdam - Breda in een BMW 318i. Prima dagje en ook voor het eerst in dik een jaar dat ik weer eens bij de grote in Almere kom.
Op dinsdag 6 augustus 2013 10:53 schreef joppie_saus het volgende: De boete die je krijgt is het betalen van de BPM. Ik zou het risico niet lopen en een auto met buitenlands kenteken laten staan, mits alles goed geregeld is door de opdrachtgever. Onder andere dat een eventuele boete ook voor zijn rekening komt, mocht er niets geregeld zijn.
Dat is toch sowieso altijd zo? Ik heb voor EW busjes met Belgisch kenteken weggebracht in de wetenschap dat als dit verhaal zou spelen de eigenaar van de busjes de BPM etc moest afdragen.
Je kan voor de zekerheid naar EW bellen voor de rit, maar volgens mij is het niet zo'n probleem voor de hiker. Geen apk etc kan bij een ongeval wel nadelig werken, omdat dan de bestuurder aansprakelijk is en de verzekering niet meer geldig is...
Dat is toch sowieso altijd zo? Ik heb voor EW busjes met Belgisch kenteken weggebracht in de wetenschap dat als dit verhaal zou spelen de eigenaar van de busjes de BPM etc moest afdragen.
Je kan voor de zekerheid naar EW bellen voor de rit, maar volgens mij is het niet zo'n probleem voor de hiker. Geen apk etc kan bij een ongeval wel nadelig werken, omdat dan de bestuurder aansprakelijk is en de verzekering niet meer geldig is...
Ik heb veel PC ritten gedaan voor een Nederlander, woonachtig in België. Hij reed een A7 met Belgisch kenteken (denk dat andere PC's hier wel weten wie ik nu bedoel). In zijn ritinformatie staat dat het verboden is om in de auto te rijden zonder de klant. Heb echter heel wat kilometers afgelegd in zijn auto zonder hem.
Morgen Groningen - Koekange - Groningen. Had geloof ik beter niet kunnen opnemen . Meer dan tweeenhalfuur zal het niet worden, voordeel is wel dat ik de hele middag nog vrij heb.
Op dinsdag 6 augustus 2013 15:51 schreef Irritatie100 het volgende: Nu op weg naar huis vanuit Amersfoort. Daarnet ook al gebeld voor morgen: Vlaardingen - Capelle aan den IJssel in een Honda Insight, Capelle aan den IJssel - Almere in een Seat Leon en Amsterdam - Breda in een BMW 318i. Prima dagje en ook voor het eerst in dik een jaar dat ik weer eens bij de grote in Almere kom
Oh dat hoge gebouw! Je moet maar net weten dat je daar die parkeergarage in moet rijden anders sta je echt zo te kijken van gmpf wat nu. Rij je daar naar dat tankstation kun je ineens ook niet verder tenzij je graag spook wil rijden.
Achja
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ach, laat ik maar niet over mijn hometown beginnen, Oosterwolde. Iemand daar ooit al voor EW geweest?
Voor EW niet, maar heb er de afgelopen weken volgens mij wel een pakketje af moeten leveren of ben er iig doorheen gereden. Kan me er niet meer zoveel van herinneren
Op maandag 5 augustus 2013 21:12 schreef Mallet het volgende:
[..]
De planning van Easy Way heeft mij ooit verteld dat ze het contract met jullie maatschappij hebben opgezegd omdat Sixt wilde dat, indien ze een EW-er nodig hadden, er binnen 30 minuten iemand op de afhaallocatie moest zijn. Dat was zelfs voor een bedrijf als EW niet haalbaar.
Aha duidelijk, snap wel waarom, gaat meestal om last minute reserveringen. Maar wel begrijpelijk idd is bijna niet haalbaar.
quote:
Op dinsdag 6 augustus 2013 08:00 schreef Viezze het volgende: Je mag als Nederlander niet met een buitenlandse auto in Nederland rijden toch?
Zie bovenstaande allemaal, rijden voor Sixt hier heel vaak in buitenlandse auto's maar boetes worden gewoon door het bedrijf betaald... maar zal wel verschillen per bedrijf.
Aha duidelijk, snap wel waarom, gaat meestal om last minute reserveringen. Maar wel begrijpelijk idd is bijna niet haalbaar.
[..]
Zie bovenstaande allemaal, rijden voor Sixt hier heel vaak in buitenlandse auto's maar boetes worden gewoon door het bedrijf betaald... maar zal wel verschillen per bedrijf.
Ik heb wel een gehoord dat je dan ook de BPM af kan tikken, weet niet of een bedrijf dat lang vol gaat houden Maar misschien dat ze die boetes niet zo snel uitdelen, zoals hierboven ook al ergens staat.
Ik heb wel een gehoord dat je dan ook de BPM af kan tikken, weet niet of een bedrijf dat lang vol gaat houden Maar misschien dat ze die boetes niet zo snel uitdelen, zoals hierboven ook al ergens staat.
Haha nee wat je zegt, boetes worden niet snel uitgedeeld (hier in de regio dan sowieso), zolang je je maar gedraagt als je politie ziet
Voor EW niet, maar heb er de afgelopen weken volgens mij wel een pakketje af moeten leveren of ben er iig doorheen gereden. Kan me er niet meer zoveel van herinneren
Er is dan ook weinig wat je bij zal blijven.. Al kan ik me een paar straten voorstellen die je wel even bijblijven
Ooit eens geweest in havo 3 of 4 ofzo voor een of andere studiebeurs oid. En een autist uit m'n klas woont daar, of twee zelfs.
Was jij op dezelfde studiebeurs als ik . Mbt die autist, weet wie je bedoelt. Zat in het eerste jaar bij mij in de klas. Dat die gast überhaupt zover met een studie zou gaan komen.
Woon sinds deze week voor een half jaar weer in het gat van m'n ouders. Werkhoven, the place to be! Mazzel dat EW het prima vond dat ik m'n uren kan schrijven vanaf de enige bushalte in Werhoven. Anders kon het pas een half uur later, op Utrecht CS.
Zo, nu op Almere Centrum en onderweg naar rit 3! Vanmorgen een Honda Insight (wat een graflelijk ding trouwens..) van Vlaardingen naar Capelle gereden en een Seat Leon (met zo'n lekker ouderwetse 1.9TDI ) van Capelle naar dr grote in Almere. Nu nog Amsterdam - Breda en de dag zit er weer op!
Ik had gister vestigingswerk bij de grote in Almere, en toen zag ik die ochtend ineens de Caddy staan die ik maandag van Eindhoven naar Almere gereden zou moeten hebben, de rit ging toen om een mij onbekende rede niet door. Zouden ze per ongeluk die rit aan 2 hikers gegeven hebben?
Werkdagje vandaag was kort. Was voor 12'en alweer thuis. Vond het eerst al apart dat ik een wisselrit had tussen 2 identieke auto's, die zelfs op zelfde datum geregistreerd waren. Maar bleek dat de Combo die ik mee terug nam lekke pakkingen bij de verstuivers had. Dus dikke dieselstank in de cabine. Dus op de snelweg maar met ramen open gereden. Ding had net 4K gereden.. Morgen vrij, vrijdag hopelijk weer werken.
Zojuist even m'n administratie goed bijgewerkt. De maand juli, goed voor 6154 EW kilometers, 32 ritten, gemiddelde van 192km per rit. Dikke prima . Tevens iets van 125 uren.
Op woensdag 7 augustus 2013 15:37 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Werkdagje vandaag was kort. Was voor 12'en alweer thuis. Vond het eerst al apart dat ik een wisselrit had tussen 2 identieke auto's, die zelfs op zelfde datum geregistreerd waren. Maar bleek dat de Combo die ik mee terug nam lekke pakkingen bij de verstuivers had. Dus dikke dieselstank in de cabine. Dus op de snelweg maar met ramen open gereden. Ding had net 4K gereden.. Morgen vrij, vrijdag hopelijk weer werken.
Zojuist even m'n administratie goed bijgewerkt. De maand juli, goed voor 6154 EW kilometers, 32 ritten, gemiddelde van 192km per rit. Dikke prima . Tevens iets van 125 uren.
Zo, dan heb je heel veel geluk. Mijn dag moet nog komen dat ik meer dan 50 uur in de maand werk.
Pff, zo geregeld dat ik exact op tijd bij de grote in Breda aan zou komen om de bus van 14:54 te pakken. Ik liep uiteindelijk om 1445 weg. Had dus 9 minuten, zou prima moeten zijn. Ik sla linksaf bij dat kruispunt (1450 was het), komt de bus al doodleuk voorbij rijden
Dus toen een kwartier in de stromende tegen moeten wachten op de bus de andere kant op en via Gilze-Rijen naar huis.
Op woensdag 7 augustus 2013 16:17 schreef Irritatie100 het volgende: Pff, zo geregeld dat ik exact op tijd bij de grote in Breda aan zou komen om de bus van 14:54 te pakken. Ik liep uiteindelijk om 1445 weg. Had dus 9 minuten, zou prima moeten zijn. Ik sla linksaf bij dat kruispunt (1450 was het), komt de bus al doodleuk voorbij rijden
Dus toen een kwartier in de stromende tegen moeten wachten op de bus de andere kant op en via Gilze-Rijen naar huis.
Welkom in Breda, Veolia neemt het niet zo nauw met de tijden. Hopelijk bellen ze nog voor morgen...
Gisteren van 06:30 tot 20:30. Morgen weer om 06:30 beginnen, weet niet hoe laat precies vrij maar gezien eerdere keren zal het wel weer rond 20:00 zijn...
Gisteren van 06:30 tot 20:30. Morgen weer om 06:30 beginnen, weet niet hoe laat precies vrij maar gezien eerdere keren zal het wel weer rond 20:00 zijn...
Vind die lange dagen juist relaxt. Bij m'n tweede baantje in de horeca maken we altijd veel uren, zaterdag sta ik ingepland van 11:00 t/m 02:30 (met uitloop). Veel beter dan die halve dagen van EW. Ook verdien ik daar nu 11 euro per uur, dus tikt ook nog eens lekker aan.
Was jij op dezelfde studiebeurs als ik . Mbt die autist, weet wie je bedoelt. Zat in het eerste jaar bij mij in de klas. Dat die gast überhaupt zover met een studie zou gaan komen.
Haha, dikke aap hè! Hij heeft nu ook een half jaar studie vertraging, had niet genoeg punten en mocht dus niet op stage.
Mam, mag ik de auto even lenen voor een rondje van 4000km?
Dat is toch niet zo raar? M'n zus heeft de auto van moeders ook al 3 keer mee gehad naar Italië Aanstaande vakantie hebben we ook weer een auto geleend van een van de ouders voor iets van 4000/4500 km.
Héél vet! Die route zou ik ook graag een keer rijden. Hoeveel dagen doe je er totaal over?
Ik heb 3 nachten in Oslo, Stockholm en Kopenhagen, dan in Helsingborg 2 nachten en eentje in Malmo. Wellicht ga ik ook nog naar Uppsala als ik in Stockholm ben, want een vriend van me die ook meegaat kent daar iemand.
Ik neem de veerboot van Frederikshavn naar Oslo, die vertrekt om 10.00 in de ochtend dus ik heb dan ook nog 1 nacht rijden naar Denemarken en nog een dag rijden naar huis vanuit Kopenhagen.
Op donderdag 8 augustus 2013 14:34 schreef S-RS het volgende: Zooo, gisteravond ook weer terug gekomen van vakantie. Morgen werken: Groningen - Zoetermeer en Almere - Assen.
Volgende week ook de hele week beschikbaar. hopen op wat uurtjes. Dus gehaktstaaf, ga jij nu eens op vakantie ofzo
Had op z'n minst verwacht dat jij morgen de hele dag nog te incapabel was om te kunnen lopen. Maar hier staat geen vakantie op het programma. Ik kan je evt mijn rekeningnummer wel geven? Dan valt een vakantie altijd te regelen
Had op z'n minst verwacht dat jij morgen de hele dag nog te incapabel was om te kunnen lopen. Maar hier staat geen vakantie op het programma. Ik kan je evt mijn rekeningnummer wel geven? Dan valt een vakantie altijd te regelen
Haha, helaas! Gehehe, zullen we dat niet gaan doen? Anders hou ik zelf geen geld over om zondag over een week weer voor twee weken richting Spanje te vertrekken
Op donderdag 8 augustus 2013 18:08 schreef zazzel het volgende: Zo schiet het natuurlijk niet op.. 4 dagen oprij thuis. Regio Breda was toch meer werk dan hier in Utrecht.
Ik heb 3 nachten in Oslo, Stockholm en Kopenhagen, dan in Helsingborg 2 nachten en eentje in Malmo. Wellicht ga ik ook nog naar Uppsala als ik in Stockholm ben, want een vriend van me die ook meegaat kent daar iemand.
Ik neem de veerboot van Frederikshavn naar Oslo, die vertrekt om 10.00 in de ochtend dus ik heb dan ook nog 1 nacht rijden naar Denemarken en nog een dag rijden naar huis vanuit Kopenhagen.
Heb er ook zeker zin in! Ben wel benieuwd hoe de auto de omschakeling van 4.5 jaar lang mijn moeder met boodschappentas van de AH rondrijden in Vlaardingen en Rotterdam naar meerdere volwassen mannen met volgepakte koffers rondrijden door heel Scandinavië gaat overleven Morgen ook even geen EW, ik ga even naar de Suzuki-dealer voor een vakantiecheck
Zag trouwens wel dat benzine in Noorwegen ¤1.97 per liter kost !!!!! Note to self: volgetankt de boot op gaan in Denemarken.
Noorwegen is belachelijk duur. Ik ga over een drie weken naar Berlijn, gisteren viel de Umweltsticker in de bus. Kost ook gewoon 17 euro om met je auto het centrum in te mogen
Heb er ook zeker zin in! Ben wel benieuwd hoe de auto de omschakeling van 4.5 jaar lang mijn moeder met boodschappentas van de AH rondrijden in Vlaardingen en Rotterdam naar meerdere volwassen mannen met volgepakte koffers rondrijden door heel Scandinavië gaat overleven
Een paar weken terug met ma's Golf uit 1995 naar de Ardennen geweest. We hebben die auto al meer dan 10 jaar en alleen voor de boodschappen. Ik heb hem helemaal los voelen komen! Een flinke snelweghelling volgas in z'n 4 op 4500 toeren naar boven knorren is goed voor hem geweest. Van een stoffig lui boodschappenkarretje is het nu een stevige sterke berggeit
Oh ja, de benzine in Luxemburg was ¤1,25/l
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Maandag vroeg opstaan om om 8 uur 's ochtends in Houten een Megane op te halen en naar Drachten te rijden. Dan vanaf het adres in Drachten nog een ritje binnen Drachten in een Golf.
Nog geen rit terug richting Almere, misschien krijg ik die maandag nog.
Hikers uit Groningen mailtje gezien? Beetje kansloos vind ik persoonlijk, die lui bij dat bedrijf moeten gewoon die auto controleren en niet klakkeloos tekenen voor de auto.
Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef Viezze het volgende: Hikers uit Groningen mailtje gezien? Beetje kansloos vind ik persoonlijk, die lui bij dat bedrijf moeten gewoon die auto controleren en niet klakkeloos tekenen voor de auto.
Wat stond erin?
Op maandag 27 februari 2012 12:54 schreef wise het volgende: dus volgende keer poepen in een wit puntje en deze in de koelkast doen zodat het net een broodje kroket lijkt¡¡¡¡¡
Op vrijdag 9 augustus 2013 20:22 schreef Viezze het volgende: Hikers uit Groningen mailtje gezien? Beetje kansloos vind ik persoonlijk, die lui bij dat bedrijf moeten gewoon die auto controleren en niet klakkeloos tekenen voor de auto.
Tja, ze zijn daar heel makkelijk met auto's weggeven/innemen. Begrijpelijk, maar als je tijdens het innemen bumperschade mist moet je toch echt wat beter opletten. Die LM blijft toch wel mijn favoriete locatie. Goeie mensen en de auto's zijn altijd keurig in orde.
Op vrijdag 9 augustus 2013 21:42 schreef dery1990 het volgende: Tja, ze zijn daar heel makkelijk met auto's weggeven/innemen. Begrijpelijk, maar als je tijdens het innemen bumperschade mist moet je toch echt wat beter opletten. Die LM blijft toch wel mijn favoriete locatie. Goeie mensen en de auto's zijn altijd keurig in orde.
Maar goed ze moeten zelf gewoon gaan controleren vind ik dan. Als er iets dan niet klopt kunnen ze het aan EW doorbelasten. Ik bedoel, het is niet zo dat er daar honderden auto's per dag komen ofzo.
Je kan natuurlijk wel eens wat over het hoofd zien. Dat is mij regelmatig gebeurd. In de loop der jaren heb ik ook echt geleerd om alles wat maar van invloed kan zijn op de nauwkeurigheid van de schade inname op het innameformulier te noteren (e.g. lastig controleren i.v.m. neerslag / auto is vies / geparkeerd in parkeergarage). Zo heb ik eens een keer bij een prestigieus advocatenbureau een BMW opgehaald die beneden in een donkere parkeergarage stond. Dan was het ook nog eens een zwart exemplaar. Dat is gewoon bijna niet te doen. Je gaat ook niet zo snel vragen of de klant de auto naar buiten gaat rijden en het is ook niet de bedoeling dat jij die auto gaat verplaatsen voordat je een handtekening hebt.
Daarnaast was het ook nog eens zo dat er best regelmatig wat dagen waren waarbij je een enorme werkdruk hebt qua planning überhaupt of wanneer je tijdens je eerdere ritten tegen vertraging bent aangelopen.
Ik heb wel eens een auto afgeleverd bij een maatschappij waarbij ik nog even achterom keek en dacht omfg zit daar nou een enorme deuk in de dorpel? Ik werd altijd ook een beetje zenuwachtig als de medewerker van de leasemaatschappij mee naar buiten liep om hem te controleren.
Zelf rijd ik de auto altijd gewoon weg als schadecontrole niet goed mogelijk is, ook al is er nog niet getekend.
Ik weet zeker dat iedereen die momentjes wel eens heeft gehad. Iemand die een keer vroeg of die kras er ook op stond, ik wijs van een afstandje op het formulier en zeg ja, en ze vond het goed Ook een keer gehad dat iemand bij het inleveren nog een schade bij het formulier opschreef. Nooit wat van gehoord verder. Het komt allemaal niet zo nauw.
Ik weet niet precies wat er in jullie mail stond, maar ik gok dat het zoiets was als dat er voor een bepaalde klant te vaak schades niet worden genoteerd waardoor de klant deze niet meer kan doorbelasten?
Dan vind ik eigenlijk ook dat ze het zelf moeten gaan controleren. Of zoals voor de LM die voorheen in Oirschot zat en nu is samengegaan met Waalwijk, dat ze een bedrijf inhuren voor schade inspectie waarna wij alleen nog maar hoeven te noteren of er een reservesleutel etc. bij zit.
Op vrijdag 9 augustus 2013 23:59 schreef Ordinateur het volgende: Ik weet niet precies wat er in jullie mail stond, maar ik gok dat het zoiets was als dat er voor een bepaalde klant te vaak schades niet worden genoteerd waardoor de klant deze niet meer kan doorbelasten?
Dan vind ik eigenlijk ook dat ze het zelf moeten gaan controleren. Of zoals voor de LM die voorheen in Oirschot zat en nu is samengegaan met Waalwijk, dat ze een bedrijf inhuren voor schade inspectie waarna wij alleen nog maar hoeven te noteren of er een reservesleutel etc. bij zit.
Ja dat.
Met zo'n speciaal bedrijf voor schade inspectie is ook niet alles. Ik heb dat wel eens gehad en die auto stond langs de weg geparkeerd. Als er 's nachts dan een of andere gek voorbij komt en een dikke kras in de auto maakt krijg je daar weer gezeur mee.
Ik heb nog een lief dagboek verhaal van gisteren Reed op de snelweg, klapt de cruise control eruit en voelde direct vermogenverlies. Ging maximaal 120 met gas vol ingetrapt. Ik even bij een tankstation eraf, auto uit en weer opnieuw starten en het probleem was opgelost. Ik reed nog geen eens op de invoegstrook en alweer dezelfde storing. Direct auto langs de kant, ze gingen een oplossing zoeken maar ik moest wel verder rijden. Ding was zo traag dat het gewoon gevaarlijk was om in te voegen. Toen ik weer werd gebeld wisten ze al wat het was, turboslang was los gesprongen. Ik moest in Groningen direct naar de dealer en dan konden ze het direct maken. Zo gezegd zo gedaan, bakje koffie gehad bij de dealer en het was gefixt Drie kwartier vertraging dus viel uiteindelijk mee, ik dacht dat de auto helemaal naar z'n gootje was.
Op zaterdag 10 augustus 2013 21:14 schreef QuiCk01 het volgende: Die 5GT blijft een hondslelijke auto, maar zou er opzich ook wel eens in willen rijden...
Edit; Staat btw op nderstel van 7-serie toch?
Hij is idd niet moeders mooiste, maar goed, hij rijd wel lekker (automaat). En voor zover ik weet gewoon op een 5? Geen idee eigenlijk
Is vestigingswerk in Nieuwegein een beetje te doen? Heb eens terug zitten lezen in de topics, maar de reacties zijn verschillend. Mag toch hopen dat het niet de hele dag gore bussen schrobben is in m'n pak Gebruik je veel OV op zo'n dag?
Ik lees al een aantal jaar mee en dacht, ik ga me toch maar eens registreren. Momenteel werkzaam als PCer bij EW regio Alkmaar. Dit doe ik nu ongeveer een jaar en hiervoor ben ik Hiker geweest.
In de vakantie beetje spijt van want heb het idee dat er voor Hikers momenteel veel en veel meer werk is. Ik heb eigenlijk 2 klanten die ik wel wekelijks rij maar dat was het dan ook..
Verder doe ik de Valet Parking bij een restaurant welk wel eens in dit topic genoemd word, dat gaat buiten EW om.
Net de Vivaro afgeleverd. Bleek dat ze 'm geannuleerd hadden, maar te laat. Dus die zal morgen ofzo wel weer terug kunnen naar Assen. Nu op naar de 2e rit. 16 minuten reistijd, waarvan 3 minuten lopen, ideaal!
Zojuist de A4 ook weer afgeleverd in Amersfoort. Was een 2.7TDI, wel een lekker pittig blok met een lekker geluid, maar gekoppeld aan een multitronic, dat is wel een enorme misser! Verder was het ook een mega kale uitvoering, enige 'luxe' die ik kon ontdekken was de navi. Zit nu in bus 102, en daarin draait de kachel op volle kracht, zeker 28 graden hier
Dagje Nieuwegein zit er ook weer op. Prima dag gehad, maar 2 auto's hoeven poetsen. 2x 508, c4, Rio, Boxer en nieuwe Clio gereden. Dus niets bijzonder helaas
Vandaag Amersfoort - Haps in een Polo Slowmotion gedaan. Morgen Woudenberg - Amsterdam in een Up en Schiphol - Amersfoort in een A4. Klant in Haps was zo vriendelijk mij even naar de trein te brengen, scheelde 3 kwartier tov het ov...
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Morgen ook weer ritten. Assen - Amsterdam in een Passat Huizen - Barneveld in een Civic
Had vandaag nog een WTF momentje op de snelweg. Zo'n dude lag naast z'n MX-5 bij een vluchthaventje ergens bij Amsterdam op een 4 baans weg. Van een afstandje dacht ik dat die onder z'n auto keek. Tot dat die wel erg vaak op en neer ging, die idioot was zich aan het opdrukken. Die had vast een weddenschap ofzo, hoe gek ben je anders
Morgen 4 ritjes. Woudenberg - Amersfoort, Amersfoort - Meerkerk, Meerkerk - Nieuwegein en weer terug naar Meerkerk. In een XC70, Laguna, A3 en een A4. Kan mij niks gebeuren.
Vandaag 2 van die stortbuien op m'n dak gekregen, bij de laatste zat er opeens een heel beroerd stuk asfalt op de route wat voor aquaplaning zorgde. Al met al viel het gelukkig in het niet met wat ik vorige week vrijdag tijdens mijn terugreis van vakantie in Duitsland meemaakte: zo'n dergelijke stortbui, maar dan 3 uur lang!
Ze mogen bij zo'n automaat in een C4 Grande Picasso wel een neksteun leveren. Na een ritje van een half uur heb je er al een whiplash aan over gehouden.
Op woensdag 14 augustus 2013 10:26 schreef Viezze het volgende: Bedoel je die semi automaat? Met zo'n lange stengel achter het stuur. Die is dramatisch
Die ja, wanneer je het gas los laat staat dat ding ook binnen no time stil. Vrij irritant in de file, ipv gewoon lekker uitrollen :p
1e rit was de auto meegenomen door een collega, vaag verhaal... Gelukkig was de klant bereid om mij af te zetten bij het treinstation, scheelde 55 minuten tov de bus.
Regel 1: De Scheidsrechter heeft altijd gelijk Regel 2: Als de Scheidsrechter geen gelijk heeft, treedt onmiddellijk regel 1 in werking
Ik heb ooit 1 keer gehad dat ik voor een auto kwam bij een schadebedrijf en dat er net een AR'er bezig was met de inname van exact diezelfde auto Was dus precies op tijd anders was ie er al mee weg
Bleek dat voorheen het schadebedrijf zelf het transport regelde (via AR) maar dat dat sinds een paar dagen voor die rit was veranderd en dat de leasemaatschappij het transport zou regelen (via EW). Voor die rit was er een miscommunicatie waardoor het schadebedrijf AR het gebeld en de leasemaatschappij EW. Uiteindelijk kreeg ik hem mee en mocht de AR'er weer naar huis trouwens
Ik heb gesolliciteerd bij autoreset en ben voor een gesprek in Amsterdam uitgenodigd, wat houdt dat precies in en wat moet ik dan doen? Als in; zit daar ook een rijtest bij o.i.d en moet ik me nog specifiek op dingen voorbereiden? Heb hiervoor alleen 3 en half jaar bij de albert heijn gewerkt dus ben hier niet echt in thuis.
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Op woensdag 14 augustus 2013 13:25 schreef Kamikazie het volgende: Ik heb gesolliciteerd bij autoreset en ben voor een gesprek in Amsterdam uitgenodigd, wat houdt dat precies in en wat moet ik dan doen? Als in; zit daar ook een rijtest bij o.i.d en moet ik me nog specifiek op dingen voorbereiden? Heb hiervoor alleen 3 en half jaar bij de albert heijn gewerkt dus ben hier niet echt in thuis.
Die hele bijeenkomst stelt niet zoveel voor. Je gaat met ongeveer 5 anderen naar een soort vergaderzaal met iemand van hun, daar stelt iedereen zichzelf voor en daarna krijg je informatie over het werk. Vervolgens ga je met zijn allen een stukje rijden in een auto van daar, dit is echt maar 5 minuten en is puur om te kijken of je daadwerkelijk kan rijden. Deze auto zal wel een automaat zijn waarschijnlijk.
Eigenlijk ben je vantevoren al aangenomen. Zorg wel dat je er op die dag gewoon verzorgd uitziet en redelijk netjes gekleed bent.
Die hele bijeenkomst stelt niet zoveel voor. Je gaat met ongeveer 5 anderen naar een soort vergaderzaal met iemand van hun, daar stelt iedereen zichzelf voor en daarna krijg je informatie over het werk. Vervolgens ga je met zijn allen een stukje rijden in een auto van daar, dit is echt maar 5 minuten en is puur om te kijken of je daadwerkelijk kan rijden. Deze auto zal wel een automaat zijn waarschijnlijk.
Eigenlijk ben je vantevoren al aangenomen. Zorg wel dat je er op die dag gewoon verzorgd uitziet en redelijk netjes gekleed bent.
Welke regio ga je werken?
Regio Eindhoven/Tilburg. Maar ga je met zijn 5en in die auto? Lijkt me vrij krap Maar oke chill, er staat ook dat ik minimaal 2 dagen in de week moet kunnen werken nemen ze het daar heel nauw mee? Want in tentamenperiode's zou ik best soms een week vrij willen.
Hier schreef Maver24: Opgetyft met je grafkop. Zal ik hem een koppie kleiner maken, mongool Hier schreef Roypsv: stoer, kom hierdan beuk ik je gezicht naar de tering
Zo, checklist voor de 'sollicitatie' is de deur uit, nu kijken wanneer ik weer mag hiken voor EW. Heb er eigenlijk wel weer zin in, en het geld is ook niet geheel onbelangrijk
You can have it fast, good and cheap.. but pick only two.
Op woensdag 14 augustus 2013 15:01 schreef Fiorano het volgende: Tuurlijk, afslag Hoevelaken is veranderd vanaf Amsterdam. Dat had ik dus te laat door. Gedraaid bij de A30...
Held! Ik was d'r ook ff niet bij en stond ook al in Barneveld en de senior AR'er die ik bij de bushalte tegen kwam ook
[ Bericht 1% gewijzigd door gehaktstaaf123 op 14-08-2013 16:25:07 ]
Op woensdag 14 augustus 2013 15:57 schreef Franknfurter het volgende: Godver, net nu ik kan heb op een andere baan die beter verdient mag ik terugkomen bij EW Nou weet ik even niet wat ik moet doen.
Rekensommetje: waar maak je het meeste uur en waar verdien je uiteindelijk (uur x uurloon) het meest? Als dat niet zo veel verschilt gewoon wat het leukste is. Als die andere baan überhaupt niet leuk is zou ik die sowieso niet doorzetten
De flitser in de aanhangwagen gisteren weer gespot. Dit was in Breda rond een uur 11. Wel raar dat ze bus daar gewoon naast zetten, zo valt het toch juist op?
Regio Eindhoven/Tilburg. Maar ga je met zijn 5en in die auto? Lijkt me vrij krap Maar oke chill, er staat ook dat ik minimaal 2 dagen in de week moet kunnen werken nemen ze het daar heel nauw mee? Want in tentamenperiode's zou ik best soms een week vrij willen.
Daar nemen ze het inderdaad niet zo nauw mee. Voor zover ik weet is het ook minimaal 1 dag per week inzetbaar, maar je kan prima 2 weken rond je tentamens niet werken en daarna een weekje fulltime bijvoorbeeld.
Op woensdag 14 augustus 2013 15:01 schreef Fiorano het volgende: Tuurlijk, afslag Hoevelaken is veranderd vanaf Amsterdam. Dat had ik dus te laat door. Gedraaid bij de A30...
De flitser in de aanhangwagen gisteren weer gespot. Dit was in Breda rond een uur 11. Wel raar dat ze bus daar gewoon naast zetten, zo valt het toch juist op?
Kijk die heeft mij 265 euro gekost! Alleen stond die bus bij mij er niet bij.
Vol in de ankers daar straks tussen De Wijk en Zuidwolde op de A28. Ongeval was nét gebeurd, meneertje voor mij lette niet op en moest met piepende banden van de linkerbaan in ene naar rechts de vluchtstrook op, ik zie daar in eens een auto op nog geen 50 meter stilstaan voor mij, dus ik met 110 ook vol in de ankers en mijn bestelbus keurig in de middenberm geparkeerd waardoor een aanrijding mij bespaard bleef. Busje achter mij kon daardoor rechts van mij er langs, waarna ik met mijn hart in mijn keel terug kon naar Groningen en de aanrijding beperkt bleef tot een brandende Opel Astra, een geplette Fiesta en een oude Mercedes met de voorzijde kaduuk.
Zal ook wel meer om de eigen helm gaan bedenk ik me nu met
In de reactie stond dat ze iemand zochten met ervaring met brommers... snap het verhaal ook niet echt.
Afslag Hoevelaken, wat is er veranderd dan? Je bedoelt die direct na het knooppunt van de A28 en de A1, als je vanaf het westen komt? Van de week nog gereden en was hetzelfde als altijd. Naar de grote in Amersfoort in de buurt van dat knooppunt...
In de reactie stond dat ze iemand zochten met ervaring met brommers... snap het verhaal ook niet echt.
Afslag Hoevelaken, wat is er veranderd dan? Je bedoelt die direct na het knooppunt van de A28 en de A1, als je vanaf het westen komt? Van de week nog gereden en was hetzelfde als altijd. Naar de grote in Amersfoort in de buurt van dat knooppunt...
Is veranderd, maar dat is al een aantal maanden geleden.
Is veranderd, maar dat is al een aantal maanden geleden.
Oh daarvoor kom ik er te vaak en reed vroeger altijd met navigatie, dus dan let je er ook niet echt op. Nu gebruik ik meestal alleen nog navigatie om uit een stad weg te komen, dan weet ik de weg wel naar de meeste afleverplekken.
Ik kan niet door de auto voor mij heen kijken he. Als hij had opgelet en gelijkmatig had geremd, had ik niet vol in de ankers gemoeten. Maar omdat hij op het laatste moment uitwijkt, moet ik ook wel.
Oh daarvoor kom ik er te vaak en reed vroeger altijd met navigatie, dus dan let je er ook niet echt op. Nu gebruik ik meestal alleen nog navigatie om uit een stad weg te komen, dan weet ik de weg wel naar de meeste afleverplekken.
Volgens mij kan je de afslag nu niet meer bereiken vanaf de A1? Klopt dat? (Voor mij ook lang gereden en toen ben ik nog verkeerd gereden ook) Dat was andersom.
Ik kan niet door de auto voor mij heen kijken he. Als hij had opgelet en gelijkmatig had geremd, had ik niet vol in de ankers gemoeten. Maar omdat hij op het laatste moment uitwijkt, moet ik ook wel.
Dan houd je toch echt onvoldoende afstand. Maar dat maakt niet uit, het zou mij ook zijn overkomen
Volgens mij kan je de afslag nu niet meer bereiken vanaf de A1? Klopt dat? (Voor mij ook lang gereden en toen ben ik nog verkeerd gereden ook) Dat was andersom.
[..]
Dat zou wel goed kunnen. Ik kom eigenlijk altijd vanaf de A28, dan afslag A1 Apeldoorn, en gelijk erna eraf voor Hoevelaken. De laatste keer dacht ik inderdaad, hoe pak je deze afslag als je al op de A1 zat...
Vandaag nog even een stukje met gehaktstaaf opgereden:
Ik was al even een broodje aan het eten op een parkeerplaats daar voor, en toen kwam en 5008 voorbij met veel kabaal. Kreeg gelijk een whatsapp, broodje lekker?
Morgen ook weer ritten. Groningen - Valkenswaard Eindhoven - Amersfoort
Ik was al even een broodje aan het eten op een parkeerplaats daar voor, en toen kwam en 5008 voorbij met veel kabaal. Kreeg gelijk een whatsapp, broodje lekker?
Morgen ook weer ritten. Groningen - Valkenswaard Eindhoven - Amersfoort
Man, dat zijn wel de lekkere ritten zeg, goed bezig Nog een leuk wagentje of...?
Ik kom 9/10 alleen autisten tegen Laatst wel een stuk kunnen reizen met een leuke meid! Maandag ook de hele dag gekoppeld aan een vrouwelijke hiker tijdens locatiewerk, en jaa ze mocht er best wel wezen!
Laatst met drie anderen in de bus. Eentje met van die lelijke Van Haren schoenen en een veel te grote bek, wel leuk om even mee te praten over EW op weg naar de bushalte, maar daarna ging ik gewoon in m'n boek verder, was het gelul wel zat. En nog een jongen die nog niet zo lang bij EW werkte en alle OV die dag gewoon contant betaalde, zijn hele portemonnee zat vol bus- en treinkaartjes Vraag me af of 'ie dat nog vergoed heeft gekregen.
Toen ik hiker was kwam ik ook regelmatig andere hikers tegen en de meeste zijn inderdaad rare types. Of dan is er een winterbanden wissel in Putten voor F*****A en dan zie je er daar een aantal volledig in pak met stropdas
Als PCer nog maar 2 keer mensen tegengekomen en dat waren wel normale relaxte gasten haha
Op woensdag 14 augustus 2013 22:04 schreef zazzel het volgende: Ik kom 9/10 alleen autisten tegen Laatst wel een stuk kunnen reizen met een leuke meid! Maandag ook de hele dag gekoppeld aan een vrouwelijke hiker tijdens locatiewerk, en jaa ze mocht er best wel wezen!
Was dat locatie werk maandag toevallig in Adam? Daar was ook een chick locatie werk aan het doen
Laat maar, nog niet helemaal wakker. Dat was afgelopen vrijdag en niet maandag
Laatst met drie anderen in de bus. Eentje met van die lelijke Van Haren schoenen en een veel te grote bek, wel leuk om even mee te praten over EW op weg naar de bushalte, maar daarna ging ik gewoon in m'n boek verder, was het gelul wel zat. En nog een jongen die nog niet zo lang bij EW werkte en alle OV die dag gewoon contant betaalde, zijn hele portemonnee zat vol bus- en treinkaartjes Vraag me af of 'ie dat nog vergoed heeft gekregen.
Niemand van hier toch?
Snap dat ook niet, als student heb je toch een OV-kaart, kan je net zo makkelijk daar saldo opzetten en een automatisch declaratieoverzicht genereren.
Dat is het probleem niet, maar als ik bijvoorbeeld van huis naar Rotterdam wil kost dat 1.40. Dat ik die reis met een saldo van 9.90 dan niet kan maken vind ik kansloos dus uit principe reis met losse kaartjes
In de bus enzo check ik natuurlijk wel in, dat is vrij apart (en duur) om daar ook kaartjes te kopen
Op donderdag 15 augustus 2013 09:00 schreef Irritatie100 het volgende: Trein koop ik ook gewoon kaartjes voor. Anders moet ik minimaal 10 euro op die kaart hebben terwijl ik buiten de zomerperiode nooit op saldo reis.
Dat is juist fantastisch, om na een tijdje erachter te komen dat je gewoon nog saldo hebt.
Net als wanneer je koffie wil halen op de uni, je geld is op, en je bedenkt dan dat er nog een tientje op je chipknip staat.
Nou, ik heb er nu een saldo op staan van 20 euro, die niet meer op komt omdat m´n rit dubbel was geboekt. Komt wel weer een keer
Ik liep vanmorgen richting de LM om de auto op te halen, zie ik al een Meganè tegemoet komen met ook een jong ventje achter het stuur, dus ik zag de bui al hangen. Kom ik daar, ohjee ohjee ohjee, die heb ik perongelijk dubbel geboekt. Dag uurtjes, dag 400km sturen
Dat is juist fantastisch, om na een tijdje erachter te komen dat je gewoon nog saldo hebt.
Net als wanneer je koffie wil halen op de uni, je geld is op, en je bedenkt dan dat er nog een tientje op je chipknip staat.
Bij mij op school kan je alleen maar met chipknip betalen maar daar heb ik ook nooit meer dan 5 euro opstaan omdat ik dat geval verder ook nooit gebruik
Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef MG_13 het volgende: Ik heb het ook al een keer of vier gehad dat een rit dubbel was geboekt. Betekende meestal dat ik naar huis kon...
Ja, waardeloos is dat. Je gooit 20 euro op je ov-kaart, gaat niet uit, staat vroeg op, loopt een tering eind, kun je weer terug...
Easyway controleert zelf ook op dubbele boekingen aan de hand van de kentekens. Alleen bij het kenteken stond NNB, dus het was hun ook niet opgevallen.
Ook wel een keer een dubbele boeking gehad, Volvo V70 R-design. In een gat bij Steenwijk in de buurt, zat samen met een collega in de buurtbus. Kwamen er al snel achter dat we dezelfde rit toebedeeld hadden gekregen, dus EW maar bellen. Gelukkig mocht ik de auto naar Berkel en Rodenrijs brengen, maar die jongen moest gewoon weer drie kwartier met dat k*t busje terug en dan nog weer naar huis. Tegen de tijd dat hij thuis was, was ik al bij mijn tweede rit..
Niemand van hier toch?
Beetje flauw om hier je eigen collega's af te branden terwijl je zelf als een autist een boek gaat liggen lezen.
Op donderdag 15 augustus 2013 10:35 schreef S-RS het volgende: Haha, waardeloos idd. Maar dan heb je wel mazzel! Bij mij stond ophalen om 9 uur, die andere vent was al voor die tijd weggereden...
Bij mij was die andere vent net voor mij aangekomen, stond voor de deur te wachten tot de auto werd voorgereden Dus toen de receptie zei dat die andere voor dezelfde auto kwam snel die man weer naar binnen gehaald. Beetje uitzoekwerk en uiteindelijk mocht ik (EW) de auto meenemen en mocht hij (AR) weer naar huis.
Op donderdag 15 augustus 2013 10:51 schreef Kevindinhinho het volgende: Ook wel een keer een dubbele boeking gehad, Volvo V70 R-design. In een gat bij Steenwijk in de buurt, zat samen met een collega in de buurtbus. Kwamen er al snel achter dat we dezelfde rit toebedeeld hadden gekregen, dus EW maar bellen. Gelukkig mocht ik de auto naar Berkel en Rodenrijs brengen, maar die jongen moest gewoon weer drie kwartier met dat k*t busje terug en dan nog weer naar huis. Tegen de tijd dat hij thuis was, was ik al bij mijn tweede rit..
Had je hem niet even een lift kunnen geven naar een normaal bus of trein station in de buurt?
Zo die C200 van vandaag was echt een gevaar op de weg. Wanneer je harder ging dan 80 begon hij lekker te zwabberen. Dus ik de banden opgepompt.. Geen resultaat. Daarnaast moest je eerst 4 foutmeldingen weg drukken voordat de auto überhaupt startte. Storing in de airbags, verlichting, regen sensoren en iets vaags over de aandrijving. Maar nee ik moest gewoon rijden van de MB garage.. Toch heelhuids in meerkerk kunnen droppen.
Wat kan ik er aan doen dat dit hok 4000 rpm draaide bij 125 . En ook met flink poken kon ik die 1.6TDI niet bijhouden.. Maar was wel leuk Die 5008 was wel een typisch gevalletje ondermotorisering. Over 190km een verbruik van 1 op 9,7 gescoord
Morgen Groningen - Amsterdam en Haarlem - Amersfoort. C4 en 318i. Primaa!
Btw, reizen we vanaf morgen weer gratis of is morgen laatste dag dat we moeten voorschieten?
Had je hem niet even een lift kunnen geven naar een normaal bus of trein station in de buurt?
Dat heb ik uiteraard direct aangeboden. EW zei dat het niet mocht, dus die jongen is op eigen aandringen braaf in dat busje blijven zitten. Ik heb EW zelfs nog aangeboden om hem mee te nemen naar Berkel en Rodenrijs, vanwaar ook hij zijn tweede rit moest doen (dit keer niet dezelfde), maar dat werd ook niet op prijs gesteld.. Dan maar niet hoor
Dat heb ik uiteraard direct aangeboden. EW zei dat het niet mocht, dus die jongen is op eigen aandringen braaf in dat busje blijven zitten. Ik heb EW zelfs nog aangeboden om hem mee te nemen naar Berkel en Rodenrijs, vanwaar ook hij zijn tweede rit moest doen (dit keer niet dezelfde), maar dat werd ook niet op prijs gesteld.. Dan maar niet hoor
Dan niet inderdaad. Kan me herinneren dat het via AR juist wordt aangemoedigd (in een nieuwsbrief ooit), het scheelt hun uiteindelijk alleen maar tijd en bovendien zijn collega's die je mee neemt wel gewoon verzekerd.
Ik heb ooit ook wel een dubbele gehad, en toen mocht ik wel gewoon mee, ik mocht alleen absoluut niet rijden. Dat moest mijn collega doen
Wat kan ik er aan doen dat dit hok 4000 rpm draaide bij 125 . En ook met flink poken kon ik die 1.6TDI niet bijhouden.. Maar was wel leuk Die 5008 was wel een typisch gevalletje ondermotorisering. Over 190km een verbruik van 1 op 9,7 gescoord
Morgen Groningen - Amsterdam en Haarlem - Amersfoort. C4 en 318i. Primaa!
Btw, reizen we vanaf morgen weer gratis of is morgen laatste dag dat we moeten voorschieten?
Haha, daar kun jij niets aan doen, maar daar wordt het kabaal niet minder van hoor!
Ik moet morgen voor het eerst naar Oosterhout, logistiekweg. Kunnen jullie mij vertellen waar op dat terrein ik de auto moet zetten, en misschien belangrijker, hoe kom ik daar weg? Iets met een zorgboerderij?
Haha daar ben ik een keer geweest, wat een rot locatie is dat. De dichtstbijzijnde bushalte is de bij de rotonde. Gaat maar 1x in het uur volgens mij. De auto moest ik door het hek, rechtdoor en recht voor het gebouw neerzetten.
Helaas nog niks gehoord voor morgen. Is het rustig bij AR?
Op donderdag 15 augustus 2013 17:02 schreef S-RS het volgende: Ah daar, ikke lopen denk ik. Aangezien ik geen fietssleutel meer heb waarmee ik dat kreng aan het rollen krijg
Paar weken geleden ben ik vanaf daar ook naar huis gelopen. Maar was toen tegen de 30 graden en ik moet nog ong 10 minuten verder dan jij, anyway, was toen erg blij dat ik weer thuis was
Paar weken geleden ben ik vanaf daar ook naar huis gelopen. Maar was toen tegen de 30 graden en ik moet nog ong 10 minuten verder dan jij, anyway, was toen erg blij dat ik weer thuis was
Haha, erg is dat hè! Ik vandaag heen en weer, direct de kleren in de wasmachine gegooid. Man wat een hitte! En dan was het nog niet eens 30 graden, arme jij
Haha, erg is dat hè! Ik vandaag heen en weer, direct de kleren in de wasmachine gegooid. Man wat een hitte! En dan was het nog niet eens 30 graden, arme jij
Op donderdag 15 augustus 2013 17:53 schreef Ordinateur het volgende: Ik moet morgen voor het eerst naar Oosterhout, logistiekweg. Kunnen jullie mij vertellen waar op dat terrein ik de auto moet zetten, en misschien belangrijker, hoe kom ik daar weg? Iets met een zorgboerderij?
Buurtbus stopt voor Autoresetters ook bij de zorgboerderij ja, is bij de rotonde. Kun je niet missen. De eerste officiële halte van dat ding is pas bij Hespelaar of zoiets..
Volgens mij zijn mensen dan niet meeverzekerd, ook als het collega's zijn.
Mailtje gehad dat ik al even niet beschikbaar was en of ik nog wel wilde blijven werken, aangegeven dat ik op vakantie was en per 02-09 stage ga lopen, maar in februari wel wil terug komen. Gaan ze me per 01-09 uitschrijven... Het is toch zo als je stage gaat lopen je in een soort "hold' positie wordt gezet?
Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef Fiorano het volgende: Mailtje gehad dat ik al even niet beschikbaar was en of ik nog wel wilde blijven werken, aangegeven dat ik op vakantie was en per 02-09 stage ga lopen, maar in februari wel wil terug komen. Gaan ze me per 01-09 uitschrijven... Het is toch zo als je stage gaat lopen je in een soort "hold' positie wordt gezet?
Nee als je langere tijd niet beschikbaar bent wordt je gewoon uitgeschreven. De kans is daarnaast groot dat je niet zomaar weer terug mag komen (als je hiker bent). Ik weet niet hoe oud je bent op het moment dat je weer wilt gaan beginnen.. Ik mocht na overleg toch weer beginnen (was toen 22). Overigens zie ik dat de leeftijdsvraag nu niet meer in het sollicitatieformulier staat.. Dus dat biedt misschien uitkomst.
Als je niets zegt, blijf je er gewoon in staan hoor.
Op 8 september 2013 schreef Yreal het volgende: Boterbartje is een kwaliteitsuser Op 2 april 2015 17:54 schreef Joosie200 het volgende: The Boterbartje experience™, dat is 100% kwaliteit voor een kleine prijs.
Ik werd ook tijdje terug gebeld of het weer niet eens tijd werd. Maar toen ik opnam en zij dat het lastig werken was vanuit Dubai vonden ze het wel een goede reden.
Je moet gewoon dat rooster blijven invullen of je wel of neit kan. Niet invullen worden ze niet blij van.
Ik werd ook tijdje terug gebeld of het weer niet eens tijd werd. Maar toen ik opnam en zij dat het lastig werken was vanuit Dubai vonden ze het wel een goede reden.
Je moet gewoon dat rooster blijven invullen of je wel of neit kan. Niet invullen worden ze niet blij van.
Ik heb volgens mij wel eens een x aantal maand niet ingevuld of gebrekkig en dan word ik bij wél invullen gewoon gebeld heel relaxed of ik wil werken
Ik heb ander werk waar ik a) meer uitdaging heb en b) meer geld verdien dus.
Op donderdag 15 augustus 2013 21:54 schreef Fiorano het volgende: Mailtje gehad dat ik al even niet beschikbaar was en of ik nog wel wilde blijven werken, aangegeven dat ik op vakantie was en per 02-09 stage ga lopen, maar in februari wel wil terug komen. Gaan ze me per 01-09 uitschrijven... Het is toch zo als je stage gaat lopen je in een soort "hold' positie wordt gezet?
Ook gehad, ook uitgeschreven. Maar woensdag gemaild of ik weer terug mocht komen, vandaag m'n inloggegevens weer ontvangen. Dus het moet wel mogelijk zijn.. Ben 20 overigens.
Goedemiddag vanaf een boot ergens tussen Denemarken en Noorwegen
Auto heeft tijdens die 1000km in 12 uur met 2 man en volle bepakking geen krimp gegeven terwijl ie anders nooit Rotterdam uit komt en niet meer dan een boodschappentas en mijn moeder vervoert
Vanmorgen moest ik een A6 (niet het nieuwe model) 2.0TDI ophalen in Breda bij een dealer, moest naar Heemstede. Toen ik het terrein opliep had ik de auto al zien staan, maar nergens wisten ze van de auto af. Ik werd van balie naar balie gestuurd, tot er iemand het van me overnam en zelf rond ging lopen. Ik moest na een half uur zoeken zeggen dat hij op het terrein geparkeerd stond, anders hadden ze het opgegeven. Na 45 minuten waren de sleutels boven water
Bij mijn tweede rit (Volvo C30, ophalen in Hoofddorp, moest naar Waalwijk) kwam de berijder triomfantelijk zeggen dat hij het niet eens was met de genoteerde schade die gisteren werd opgenomen door een externe partij. Na 45 minuten wachten kon ik de auto laten staan en naar huis. Wel veel koffie en cola gekregen vandaag!
Oh ja, ik kwam een Streetview auto tegen op de A4 bij Hoofddorp:
[ Bericht 10% gewijzigd door Babananana op 16-08-2013 13:34:02 ]
Net m'n laatste auto in Almere gebracht, kon mooi even kwijlen bij die Tesla model S die ze daar hebben staan! Wat een waanzinnig ding zeg! Nu terug naar Nieuwegein, met ov
Wat een *** dag zeg. Op de heenweg (ehv-utrecht), geen probleem en alles volgens schema. Vervolgens voor Utrecht-Oosterhout een busje waarvan de koppeling echt helemaal gaar was. Als je de koppeling helemaal los liet gebeurde er bijna niks, en als ik dan het gas intrapte maakte die vooral veel herrie maar amper snelheid. Heuvelaf kon ik er nog net 110 mee rijden, dus heb maar lekker de hele tijd rechts gehangen. Als het nou een lange rit was geweest had ik hem denk ik na 5 minuten weer aan de kant gezet.
Aangekomen in Oosterhout op ongeveer een minuut de buurtbus gemist. Toen 3 kwartier bij de Mac gezeten, en daarna weer de bus genomen. Aangekomen in Breda reden er geen treinen naar Tilburg, dus eerst met de bus naar Gilze Rijen. Bus kwam in de file dus zelf dat schoot niet op. Tot overmaat van ramp hier in Eindhoven een bus waarvan de deuren niet meer goed sloten, dus elke halte duurde dat 2 minuten. Het is maar goed dat we per uur betaald krijgen.
Op vrijdag 16 augustus 2013 13:18 schreef Babananana het volgende: Vanmorgen moest ik een A6 (niet het nieuwe model) 2.0TDI ophalen in Breda bij een dealer, moest naar Heemstede. Toen ik het terrein opliep had ik de auto al zien staan, maar nergens wisten ze van de auto af. Ik werd van balie naar balie gestuurd, tot er iemand het van me overnam en zelf rond ging lopen. Ik moest na een half uur zoeken zeggen dat hij op het terrein geparkeerd stond, anders hadden ze het opgegeven. Na 45 minuten waren de sleutels boven water
Bij mijn tweede rit (Volvo C30, ophalen in Hoofddorp, moest naar Waalwijk) kwam de berijder triomfantelijk zeggen dat hij het niet eens was met de genoteerde schade die gisteren werd opgenomen door een externe partij. Na 45 minuten wachten kon ik de auto laten staan en naar huis. Wel veel koffie en cola gekregen vandaag!
Oh ja, ik kwam een Streetview auto tegen op de A4 bij Hoofddorp: [ afbeelding ]
Is die auto niet van Bing Streetside? Die rijden in andere landen ook Golf Variant. Google streetview heb ik hier drie of vier jaar geleden wel zien rijden, maar daar stond met grote letters 'google' op.
[ Bericht 31% gewijzigd door #ANONIEM op 16-08-2013 17:28:13 ]
Is die auto niet van Bing Streetside? Die rijden in andere landen ook Golf Variant. Google streetview heb ik hier drie of vier jaar geleden wel zien rijden, maar daar stond met grote letters 'google' op.
Zag vanmiddag op de A27 ook zo'n auto rijden alleen dan van Navteq. Was een V70 als ik het goed gezien heb.
Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Daantke het volgende: Trouwens, gaat het zo vaak fout met het loon bij EW? Dan moet ik zelf mijn uren ook maar eens bij gaan houden.
Eerder regel dan uitzondering. Kopietjes maken van de ritbonnnen is aan te raden.
Vorige maand helemaal geen salaris gehad omdat ze me ritbonnen niet tijdig hadden binnen gekregen. Ik stuur ze meestal direct op... Toen zeiden ze dat ze het met de volgende maand gingen verrekenen. Zit je dan een maand zonder geld...
Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef ColeJ het volgende: Vorige maand helemaal geen salaris gehad omdat ze me ritbonnen niet tijdig hadden binnen gekregen. Ik stuur ze meestal direct op... Toen zeiden ze dat ze het met de volgende maand gingen verrekenen. Zit je dan een maand zonder geld...
Gewoon geld eisen, dan krijg je een voorschot. Was bij mij ook zo
En dan zijn onderaan de ladder altijd nog de mensen die via internet over mensen oordelen. Het cirkeltje is rond!
Haha je moest eens weten. Vind het nogal sneu om een EWer waar wel een fatsoenlijk praatje mee te maken valt (een unicum) afschildert als een weirdo met een grote bek. Als jij geen behoefte hebt aan contact met collega's en lekker een boek wilt lezen, be my guest. Maar bewaar je verhalen voortaan lekker voor je dagboek, ipv hier een beetje de forumheld te lopen uithangen.
Haha je moest eens weten. Vind het nogal sneu om een EWer waar wel een fatsoenlijk praatje mee te maken valt (een unicum) afschildert als een weirdo met een grote bek. Als jij geen behoefte hebt aan contact met collega's en lekker een boek wilt lezen, be my guest. Maar bewaar je verhalen voortaan lekker voor je dagboek, ipv hier een beetje de forumheld te lopen uithangen.
Je hebt mensen waar een fatsoenlijk praatje mee te maken valt en weirdo's, de eerste soort kom ik veeel vaker tegen (ook bij EW) maar daar hoor je mij niet over
Je hebt mensen waar een fatsoenlijk praatje mee te maken valt en weirdo's, de eerste soort kom ik veeel vaker tegen (ook bij EW) maar daar hoor je mij niet over
Pff, de mensen die jij tegen komt valt in het niets met wat ik vanochtend tegen kwam in de bus
Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Rubenr3 het volgende: Samen met S-RS en Gehakstaaf123 in de bus zitten, veel erger gaat het niet worden toch?
Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Rubenr3 het volgende: Samen met S-RS en Gehakstaaf123 in de bus zitten, veel erger gaat het niet worden toch?
Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef joppie_saus het volgende: Rennen voor de bus/trein/tram/metro heb ik nooit gedaan voor EW. Je wordt per uur betaald, niet per kilometer..
Voor werktijd krijg je helemaal niets betaald, en dan moest ik 3km lopen. Neuh, geen zin in.
Dat wist ik niet, dan zal het idd Bing geweest zijn. Weet ik gelijk op welke site ik naar mezelf moet zoeken
Op zaterdag 17 augustus 2013 17:48 schreef Viezze het volgende: 10 uur voor EW word je niet moe van. 10 uur door de bebouwde kom / plattelandsweggetjes knallen zonder pauzes toch wel kan ik je vertellen
Nou, 13 uur lang auto in auto uit, sjezen tussen Groningen en Deventer, auto in pakken auto uitpakken en sjouwen met traytjes cola en andere meuk wordt je ook goed ziek van hoor
Nou, 13 uur lang auto in auto uit, sjezen tussen Groningen en Deventer, auto in pakken auto uitpakken en sjouwen met traytjes cola en andere meuk wordt je ook goed ziek van hoor
Ja dat bedoel ik ook. Wereld van verschil met EW. Heb daarom ook wel weer zin om voor EW te werken straks, veel chiller
Ja dat bedoel ik ook. Wereld van verschil met EW. Heb daarom ook wel weer zin om voor EW te werken straks, veel chiller
Tja, zaterdagnagdiensten hier zijn ook loeizwaar; 6 uur rijden, auto in/uit en rolstoelers in/uitladen, dan 2 uur niks(nouja, patat eten + spelletje doen met de collega's) en dan nog 4 uur lang kroeg in/uit om dronken droppies naar huis/andere kroeg te brengen.
Op zaterdag 17 augustus 2013 00:03 schreef joppie_saus het volgende: Rennen voor de bus/trein/tram/metro heb ik nooit gedaan voor EW. Je wordt per uur betaald, niet per kilometer..
Ligt eraan wat voor weer het is en of het op weg naar huis is.
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."
Vrijdag had ik twee ritten gekregen, de eerste was een Crafter Pickup 2.5TDI (5clinder ) van Breda naar Maarssen. Het ophaaladres bestond niet (Breda heeft geen Stationslaan), dus vrijdag teruggebeld en ze zeiden dat ik op Breda Centraal de contactpersoon maar moest bellen. Dat deed ik dus, en de beste man reageerde verward dat hij juist een Crafter geleverd zou krijgen Dus nu mag ik met het OV naar Maarssen, en de tweede rit ben ik kwijt. Was toch maar een Ford Galaxy hok.
Waar werk jij nu dan?
Lekker dit, hebben ze ineens mijn loonheffingskorting veranderd van Ja naar Nee. Nu "mis" ik dus best een hoop geld wat ik wel weer terug krijg aan het eind van het jaar maar ik heb het nu nodig.
Op maandag 19 augustus 2013 11:54 schreef ColeJ het volgende: Lekker dit, hebben ze ineens mijn loonheffingskorting veranderd van Ja naar Nee. Nu "mis" ik dus best een hoop geld wat ik wel weer terug krijg aan het eind van het jaar maar ik heb het nu nodig.
Dat zijn inderdaad geen leuke dingen.. Ik had het in het begin van mijn EW-tijd, waardoor ik dit jaar wel mooi 300 ballen terugkreeg
Net nog een spoedje gekregen. Zit nu in de trein naar Amsterdam. Daar een Kia Rio ophalen en brengen naar Assen. Ik heb maar 10 min. speling dus als ik file krijg haal il de aflevertijd waarschijnlijk niet.
Volgens mij hebben ze me gemist bij EW. Direct drie ritten voor mogen, zonder OV tussendoor! Meppel - Zaltbommel in een Kangoo ( ), Zaltbommel - Nijmegen in een Doblo ( ) en Nijmegen - Almere in een Peugeot 508.. Goed begin!
Op maandag 19 augustus 2013 13:03 schreef RTS91 het volgende: Tweede rit gaat niet door. Met de trein terug naar Groningen dus. Enneh, sinds wanneer mag je niet meer even pissen bij de groene in Meerkerk ...?
Toen ik er voor het laatst was vroeg ik of ik naar de wc mocht, zegt die vent "Ja alleen als je het schoon houdt!", dus ik dacht die maakt een geintje. Heel bijdehand terug gezegd "dat ik mijn best ging doen", werd niet gewaardeerd
Ja er komen hier zoveel hikers pissen en ik heb de wc net schoongemaakt blabla
Voor de vijfde dag op rij niet gebeld voor werk .. Maar eens even een mailtje sturen naar de planning. Geldt hier een algemeen e-mailadres voor, of moet je gewoon random iemand van hun mailen?
[ Bericht 3% gewijzigd door trolley op 19-08-2013 18:02:51 ]
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Op maandag 19 augustus 2013 17:57 schreef trolley het volgende: Voor de vijfde dag op rij niet gebeld voor werk .. Maar eens even een mailtje sturen naar de planning. Geldt hier een algemeen e-mailadres voor, of moet je gewoon random iemand van hun mailen?
Het lijkt me beter om even iemand van de planning te mailen of te bellen. Bellen met de vraag 'zijn jullie me vergeten?' zullen ze niet heel moeilijk om doen volgens mij. Wil je dat niet, dan zul je even één van de dames moeten mailen.
Net even vluchtig mijn administratie vergeleken met de loonspecificatie. Mis zo'n 15u. Ga het morgen nogmaals controleren aan de hand van de ingestuurde ritbonnen. Ga er wel vanuit dat ik ze allemaal heb opgestuurd, anders had ik toch helemaal geen salaris gekregen? Maargoed, tot nu toe is het salaris eigenlijk altijd goed gegaan. Maar als er iets niet klopt, hoe regelen jullie dit dan altijd? Bellen, mailen?
Net een gloednieuwe Master afgeleverd. Het afleveradres klopte alleen niet. Was een woonadres, terwijl ik 'm bij een bedrijf moest afleveren. Toch maar aangebeld, toen deed een mevrouw met een badjas aan open en zij had geen bus besteld. Dus toen met de bus gekeerd in de doodlopende straat en uiteindelijk het juiste adres gevonden. Nu opweg naar een Caddy.
Morgen ritje Heerenveen - Eindhoven in een Berlingo, en Eindhoven - Barneveld in een Renault Koleos met, en ik citeer, LET OP: Slechte koppeling, maar wel rijdbaar aldus in de ritinformatie.
'The difference between pizza and your opinion is that I asked for pizza.'
Zojuist even grondig mijn administratie gecontroleerd aan de hand van de ritbonnen. Qua salaris kom ik zo'n 21 uur te kort, niet niks! Dus gemailt, direct een automatische mail terug dat ik binnen 5 werkdagen een reactie ontvang. Mag hopen dat ze er niet zo lang over doen..
Zo'n Koleos is toch eigenlijk een gerebadgde Samsung? In ieder geval een extreem lelijk hok! Zelf nog niet gebeld voor morgen..
Op dinsdag 20 augustus 2013 14:25 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Zojuist even grondig mijn administratie gecontroleerd aan de hand van de ritbonnen. Qua salaris kom ik zo'n 21 uur te kort, niet niks! Dus gemailt, direct een automatische mail terug dat ik binnen 5 werkdagen een reactie ontvang. Mag hopen dat ze er niet zo lang over doen..
Zo'n Koleos is toch eigenlijk een gerebadgde Samsung? In ieder geval een extreem lelijk hok! Zelf nog niet gebeld voor morgen..
5 werkdagen is puur indekking. Ik kreeg ook binnen een dag antwoord.
Lekker dagje morgen. Eerst een A4 ophalen bij onze vrienden van de maandelijkse biersponsoring hier in Groningen, daarmee naar Almere. Dan Almere - Nieuwegein (ander bedrijf binnen Almere). En Houten - Groningen in een 308, eindig zo'n beetje bij m'n overburen
Op dinsdag 20 augustus 2013 16:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Lekker dagje morgen. Eerst een A4 ophalen bij onze vrienden van de maandelijkse biersponsoring hier in Groningen, daarmee naar Almere. Dan Almere - Nieuwegein (ander bedrijf binnen Almere). En Houten - Groningen in een 308, eindig zo'n beetje bij m'n overburen
Wel afleveren bij de vestiging van "de grote Almere" in Nieuwegein?
Op dinsdag 20 augustus 2013 16:07 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Lekker dagje morgen. Eerst een A4 ophalen bij onze vrienden van de maandelijkse biersponsoring hier in Groningen, daarmee naar Almere. Dan Almere - Nieuwegein (ander bedrijf binnen Almere). En Houten - Groningen in een 308, eindig zo'n beetje bij m'n overburen
Dat is de 308 die ik eigenlijk gisteren had moeten transporteren maar niet door ging. Gaat naar de Oosterhamrikkade toch?
Hè? Ik krijg net een reminder van EW dat ik zo'n autotransportformulier nog moet invullen met kilometerstanden. Maar dat heb ik allang gedaan. Zo'n reminder krijg je alleen als ze het nog niet binnen hebben toch?
Op dinsdag 20 augustus 2013 17:04 schreef gehaktstaaf123 het volgende: Zie net dat ik de 3e auto OM 17:00 moet afleveren, dikke prima, al ben ik er denk ik al rond 15:30.. Ach, ik vermaak me wel
Als er OM staat, loop ik gewoon naar binnen... En soms moet je dan wachten ja, pas was ik twee uur te vroeg, en daar hadden ze niet op gerekend, maar na drie kwartier kon ik alweer weg.
Als het echt belangrijk is dat je precies op dat tijdstip er bent, staat er vaak STIPT OM
Nope, eerst wel naar de grote in Almere. In Nieuwegein moet ik op de Ringwade zijn.
Tip: Let op de camera's... Staat er geloof ik ook bij als je naar die locatie toe moet, maar zelfs met die info erbij ben ik volgens mij op de foto gezet toen ik daarheen moest
"Fear is going to be a player in your life, but you get to decide how much." "You can fail at what you don't want, so you might as well take a chance on doing what you love."