Story of my lifequote:
Wilde het er nog bij zetten, maar had dat bij mijn vorige 'klaagverhaal' ook al gedaan. Wil natuurlijk niet teveel in herhaling vallen.quote:
Is die auto niet van Bing Streetside? Die rijden in andere landen ook Golf Variant.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 13:18 schreef Babananana het volgende:
Vanmorgen moest ik een A6 (niet het nieuwe model) 2.0TDI ophalen in Breda bij een dealer, moest naar Heemstede. Toen ik het terrein opliep had ik de auto al zien staan, maar nergens wisten ze van de auto af. Ik werd van balie naar balie gestuurd, tot er iemand het van me overnam en zelf rond ging lopen. Ik moest na een half uur zoeken zeggen dat hij op het terrein geparkeerd stond, anders hadden ze het opgegeven. Na 45 minuten waren de sleutels boven water![]()
Bij mijn tweede rit (Volvo C30, ophalen in Hoofddorp, moest naar Waalwijk) kwam de berijder triomfantelijk zeggen dat hij het niet eens was met de genoteerde schade die gisteren werd opgenomen door een externe partij.
Na 45 minuten wachten kon ik de auto laten staan en naar huis. Wel veel koffie en cola gekregen vandaag!![]()
Oh ja, ik kwam een Streetview auto tegen op de A4 bij Hoofddorp:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En dan zijn onderaan de ladder altijd nog de mensen die via internet over mensen oordelen. Het cirkeltje is rond!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:58 schreef DylanAce het volgende:
[..]
Beetje flauw om hier je eigen collega's af te branden terwijl je zelf als een autist een boek gaat liggen lezen.
Zag vanmiddag op de A27 ook zo'n auto rijden alleen dan van Navteq. Was een V70 als ik het goed gezien heb.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 17:27 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Is die auto niet van Bing Streetside? Die rijden in andere landen ook Golf Variant.
Google streetview heb ik hier drie of vier jaar geleden wel zien rijden, maar daar stond met grote letters 'google' op.
Eerder regel dan uitzondering. Kopietjes maken van de ritbonnnen is aan te raden.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Daantke het volgende:
Trouwens, gaat het zo vaak fout met het loon bij EW? Dan moet ik zelf mijn uren ook maar eens bij gaan houden.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 19:32 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Eerder regel dan uitzondering. Kopietjes maken van de ritbonnnen is aan te raden.
Gewoon geld eisen, dan krijg je een voorschot. Was bij mij ook zoquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 20:28 schreef ColeJ het volgende:
Vorige maand helemaal geen salaris gehad omdat ze me ritbonnen niet tijdig hadden binnen gekregen. Ik stuur ze meestal direct op... Toen zeiden ze dat ze het met de volgende maand gingen verrekenen. Zit je dan een maand zonder geld...
Haha je moest eens weten. Vind het nogal sneu om een EWer waar wel een fatsoenlijk praatje mee te maken valt (een unicum) afschildert als een weirdo met een grote bek. Als jij geen behoefte hebt aan contact met collega's en lekker een boek wilt lezen, be my guest. Maar bewaar je verhalen voortaan lekker voor je dagboek, ipv hier een beetje de forumheld te lopen uithangen.quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 18:27 schreef Daantke het volgende:
[..]
En dan zijn onderaan de ladder altijd nog de mensen die via internet over mensen oordelen. Het cirkeltje is rond!
Je hebt mensen waar een fatsoenlijk praatje mee te maken valt en weirdo's, de eerste soort kom ik veeel vaker tegen (ook bij EW) maar daar hoor je mij niet overquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:10 schreef DylanAce het volgende:
[..]
Haha je moest eens weten. Vind het nogal sneu om een EWer waar wel een fatsoenlijk praatje mee te maken valt (een unicum) afschildert als een weirdo met een grote bek. Als jij geen behoefte hebt aan contact met collega's en lekker een boek wilt lezen, be my guest. Maar bewaar je verhalen voortaan lekker voor je dagboek, ipv hier een beetje de forumheld te lopen uithangen.
Pff, de mensen die jij tegen komt valt in het niets met wat ik vanochtend tegen kwam in de busquote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:14 schreef Daantke het volgende:
[..]
Je hebt mensen waar een fatsoenlijk praatje mee te maken valt en weirdo's, de eerste soort kom ik veeel vaker tegen (ook bij EW) maar daar hoor je mij niet over
Vertel, verhalen!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:18 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Pff, de mensen die jij tegen komt valt in het niets met wat ik vanochtend tegen kwam in de bus
Life 's hard!quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Rubenr3 het volgende:
Samen met S-RS en Gehakstaaf123 in de bus zitten, veel erger gaat het niet worden toch?
quote:Op vrijdag 16 augustus 2013 21:20 schreef Rubenr3 het volgende:
Samen met S-RS en Gehakstaaf123 in de bus zitten, veel erger gaat het niet worden toch?
Erg hè, komt er zo'n graf autist aan rennen door rood om de bus te halenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |