Bij mij op school kan je alleen maar met chipknip betalen maar daar heb ik ook nooit meer dan 5 euro opstaan omdat ik dat geval verder ook nooit gebruikquote:Op donderdag 15 augustus 2013 09:54 schreef Daantke het volgende:
[..]
Dat is juist fantastisch, om na een tijdje erachter te komen dat je gewoon nog saldo hebt.
Net als wanneer je koffie wil halen op de uni, je geld is op, en je bedenkt dan dat er nog een tientje op je chipknip staat.
Ja, waardeloos is dat. Je gooit 20 euro op je ov-kaart, gaat niet uit, staat vroeg op, loopt een tering eind, kun je weer terug...quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:24 schreef MG_13 het volgende:
Ik heb het ook al een keer of vier gehad dat een rit dubbel was geboekt. Betekende meestal dat ik naar huis kon...
Beetje flauw om hier je eigen collega's af te branden terwijl je zelf als een autist een boek gaat liggen lezen.quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:25 schreef Daantke het volgende:
Er zijn inderdaad rare types bij...
Laatst met drie anderen in de bus. Eentje met van die lelijke Van Haren schoenen en een veel te grote bek, wel leuk om even mee te praten over EW op weg naar de bushalte, maar daarna ging ik gewoon in m'n boek verder, was het gelul wel zat. En nog een jongen die nog niet zo lang bij EW werkte en alle OV die dag gewoon contant betaalde, zijn hele portemonnee zat vol bus- en treinkaartjesVraag me af of 'ie dat nog vergoed heeft gekregen.
Niemand van hier toch?![]()
Bij mij was die andere vent net voor mij aangekomen, stond voor de deur te wachten tot de auto werd voorgeredenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:35 schreef S-RS het volgende:
Haha, waardeloos idd. Maar dan heb je wel mazzel!
Bij mij stond ophalen om 9 uur, die andere vent was al voor die tijd weggereden...
Had je hem niet even een lift kunnen geven naar een normaal bus of trein station in de buurt?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 10:51 schreef Kevindinhinho het volgende:
Ook wel een keer een dubbele boeking gehad, Volvo V70 R-design. In een gat bij Steenwijk in de buurt, zat samen met een collega in de buurtbus. Kwamen er al snel achter dat we dezelfde rit toebedeeld hadden gekregen, dus EW maar bellen. Gelukkig mocht ik de auto naar Berkel en Rodenrijs brengen, maar die jongen moest gewoon weer drie kwartier met dat k*t busje terug en dan nog weer naar huis. Tegen de tijd dat hij thuis was, was ik al bij mijn tweede rit..
Wat kan ik er aan doen dat dit hok 4000 rpm draaide bij 125quote:Op woensdag 14 augustus 2013 19:59 schreef S-RS het volgende:
Ik was al even een broodje aan het eten op een parkeerplaats daar voor, en toen kwam en 5008 voorbij met veel kabaal. Kreeg gelijk een whatsapp, broodje lekker?![]()
Dat heb ik uiteraard direct aangeboden. EW zei dat het niet mocht, dus die jongen is op eigen aandringen braaf in dat busje blijven zitten. Ik heb EW zelfs nog aangeboden om hem mee te nemen naar Berkel en Rodenrijs, vanwaar ook hij zijn tweede rit moest doen (dit keer niet dezelfde), maar dat werd ook niet op prijs gesteld.. Dan maar niet hoorquote:Op donderdag 15 augustus 2013 15:02 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Had je hem niet even een lift kunnen geven naar een normaal bus of trein station in de buurt?
Dan niet inderdaad. Kan me herinneren dat het via AR juist wordt aangemoedigd (in een nieuwsbrief ooit), het scheelt hun uiteindelijk alleen maar tijd en bovendien zijn collega's die je mee neemt wel gewoon verzekerd.quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:27 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard direct aangeboden. EW zei dat het niet mocht, dus die jongen is op eigen aandringen braaf in dat busje blijven zitten. Ik heb EW zelfs nog aangeboden om hem mee te nemen naar Berkel en Rodenrijs, vanwaar ook hij zijn tweede rit moest doen (dit keer niet dezelfde), maar dat werd ook niet op prijs gesteld.. Dan maar niet hoor
Ik heb ooit ook wel een dubbele gehad, en toen mocht ik wel gewoon mee, ik mocht alleen absoluut niet rijden. Dat moest mijn collega doenquote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:27 schreef Kevindinhinho het volgende:
[..]
Dat heb ik uiteraard direct aangeboden. EW zei dat het niet mocht, dus die jongen is op eigen aandringen braaf in dat busje blijven zitten. Ik heb EW zelfs nog aangeboden om hem mee te nemen naar Berkel en Rodenrijs, vanwaar ook hij zijn tweede rit moest doen (dit keer niet dezelfde), maar dat werd ook niet op prijs gesteld.. Dan maar niet hoor
Haha, daar kun jij niets aan doen, maar daar wordt het kabaal niet minder van hoor!quote:Op donderdag 15 augustus 2013 16:19 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
[..]
Wat kan ik er aan doen dat dit hok 4000 rpm draaide bij 125. En ook met flink poken kon ik die 1.6TDI niet bijhouden..
Maar was wel leuk![]()
Die 5008 was wel een typisch gevalletje ondermotorisering. Over 190km een verbruik van 1 op 9,7 gescoord![]()
Morgen Groningen - Amsterdam en Haarlem - Amersfoort. C4 en 318i. Primaa!
Btw, reizen we vanaf morgen weer gratis of is morgen laatste dag dat we moeten voorschieten?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |