Thanks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com

Die foto's. Leuk om te zien dat je site meer recepten erbij heeft gekregen.
 Die foto's. Leuk om te zien dat je site meer recepten erbij heeft gekregen.Ggggquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Is wel echt een obesita recept. Eet dit een paar keer per week en je hebt binnen no-time die extra paar kilo's, Julis.
 .
.

Ik ga in oktober een weekje naar Parijs, wellicht dat ik dan ook naar Disney ga...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Splash!! Geweldige attractie..
Maar ik ben gister terug gekomen van 2 dagen disney met mn man.. Niks overtreft Disney man
Samsun+extra ook goed?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Zodat ik weer op mijn Samsun-gewicht kom.
En ik zie dat jij je haren hebt geblondeerd. Hoe kwam je op het idee?.

Heb je al kroketten of pannenkoeken gegeten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Antalya. Met nog duizend nederlanders.

quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanmiddag gezondigd op het werk. Ik heb een Turkse pizza gegeten, met mes en vork.

Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Anadolu Turkmen'i dus. Het merendeel van de Turken is Turkmen maar tegenwoordig worden alleen die die hun stam/clan nog weten aangeduid met Turkmen. We zijn verder geen aparte etnische groep of zo.

In Turkije worden deze twee niet als synoniem gebruikt ama. Stammen gaan vooral over grote Turkse stammen (niet familie), asiret is vaak meer alleen een familie.quote:

Leuke sneer weer. Waar noem ik mezelf Turkmen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:33 schreef Bortecinem het volgende:
Maar goed, xminator komt blijkbaar uit een andere Turkije waar mensen zich nog allemaal Turkmen noemen ipv gewoon Turk. In mijn Turkije noemen alleen Yorukler en Turken met een sterke link naar hun stam zichzelf Turkmen.

Klopt, voor familie wordt vooral kabile gebruikt. Clan is ook niet perse familie natuurlijk.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
In Turkije worden deze twee niet als synoniem gebruikt ama. Stammen gaan vooral over grote Turkse stammen (niet familie), asiret is vaak meer alleen een familie.

Xminator komt uit Emirdags Turkenkoyu.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:34 schreef xminator het volgende:
[..]
Leuke sneer weer. Waar noem ik mezelf Turkmen?

En vla toe?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanmiddag gezondigd op het werk. Ik heb een Turkse pizza gegeten, met mes en vork.

Kom je ook echt uit Emirdag? Ik ben er geweest.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef xminator het volgende:
Buurt van Emirdag zit vol met Turkmenen, o.a. Yorukler, Karabaglilar etc. :
http://www.izemder.com/afyon/index.php?sayfa=koytarihcesi

Ja, wat is je punt?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef xminator het volgende:
Buurt van Emirdag zit vol met Turkmenen, o.a. Yorukler, Karabaglilar etc. :
http://www.izemder.com/afyon/index.php?sayfa=koytarihcesi

Emirdag is geen provincie vriend. En nogal het Westen vergeleken met Adanaquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef Bortecinem het volgende:
Emirdag? Oh, die provincie daar in het Oosten.

Euhm, in de tekst die ik quote staat er dit:quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Bortecinem het volgende:
Sneer?
Waar zeg ik dat jij jezelf Turkmen noemt? Je zegt 'hoezo dat' over mijn quote waarin ik zeg dat alleen Turken met een sterke link naar hun stam zichzelf Turkmen noemen. Blijkbaar denk jij er anders over. Hoezo zou je anders 'hoezo dat' zeggen.

Vlakbij uit een dorp, dus geen emirdagli. Eerder Davulgali. Wat heb jij daar gedaan dan?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:36 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Kom je ook echt uit Emirdag? Ik ben er geweest.

Daar is geen speciale reden voor behalve dat het cooler klinkt en het lijkt alsof die mensen een sterkere link hebben met Centraal-Azie - wat eigenlijk vaak ook zo is.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef xminator het volgende:
[..]
Euhm, in de tekst die ik quote staat er dit:
'maar tegenwoordig worden alleen die die hun stam/clan nog weten aangeduid met Turkmen'
Dat is iets anders dan wat jij nu zegt. Daarom vroeg ik het, of er nog er een speciale reden voor was. Mja laat maar zitten.

Moeilijk hè om zo een antwoord te geven.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Daar is geen speciale reden voor behalve dat het cooler klinkt en het lijkt alsof die mensen een sterkere link hebben met Centraal-Azie - wat eigenlijk vaak ook zo is.

Hangt er vanaf wat je perspectief is, ik vind het oosten.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:37 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Emirdag is geen provincie vriend. En nogal het Westen vergeleken met Adana

Als ik een dubbeltje zou krijgen voor de keren dat ik dit dacht wanneer jij antwoord gaf op een van mijn vragen..quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:40 schreef xminator het volgende:
[..]
Moeilijk hè om zo een antwoord te geven.

Ok.quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:41 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Als ik een dubbeltje zou krijgen voor de keren dat ik dit dacht wanneer jij antwoord gaf op een van mijn vragen..
Insanlar sana nasil davraniyorsa sende oyle davranacaksin.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |