Thanks.quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:02 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
www.traditionalturkishcooking.com

Die foto's. Leuk om te zien dat je site meer recepten erbij heeft gekregen.
 Die foto's. Leuk om te zien dat je site meer recepten erbij heeft gekregen.Ggggquote:Op maandag 12 augustus 2013 00:06 schreef Bortecinem het volgende:
Is wel echt een obesita recept. Eet dit een paar keer per week en je hebt binnen no-time die extra paar kilo's, Julis.
 .
.

Ik ga in oktober een weekje naar Parijs, wellicht dat ik dan ook naar Disney ga...quote:Op zondag 11 augustus 2013 23:50 schreef JaleesaJoia het volgende:
[..]
Splash!! Geweldige attractie..
Maar ik ben gister terug gekomen van 2 dagen disney met mn man.. Niks overtreft Disney man
Samsun+extra ook goed?quote:Op maandag 12 augustus 2013 00:00 schreef Julis het volgende:
[..]
Zodat ik weer op mijn Samsun-gewicht kom.
En ik zie dat jij je haren hebt geblondeerd. Hoe kwam je op het idee?.

Heb je al kroketten of pannenkoeken gegeten?quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:48 schreef Johnfuckinmayer het volgende:
[..]
Antalya. Met nog duizend nederlanders.

quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb vanmiddag gezondigd op het werk. Ik heb een Turkse pizza gegeten, met mes en vork.

Hoezo dat?quote:Op dinsdag 4 juni 2013 15:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Anadolu Turkmen'i dus. Het merendeel van de Turken is Turkmen maar tegenwoordig worden alleen die die hun stam/clan nog weten aangeduid met Turkmen. We zijn verder geen aparte etnische groep of zo.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |