Nee, alle Turken zijn boeven die hardwerkende Nederlanders proberen te beroven!quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
Het AD word gewoon betaald door het Griekse/spaanse/portugese toeristenburo om zoveel mogelijk slecht nieuws over Turkije te plaatsen ?
ik geloof niet dat dat nodig isquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
Het AD word gewoon betaald door het Griekse/spaanse/portugese toeristenburo om zoveel mogelijk slecht nieuws over Turkije te plaatsen ?
Begint er wel op te lijken zo.quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:45 schreef arjan1212 het volgende:
mits hij zich keizerlijk gedraagtquote:Op maandag 12 augustus 2013 07:20 schreef DroogDok het volgende:
Het "in elkaar meppen" heb ik natuurlijk geen goed woord voor over. De klant is koning.
Ik kom net van de Albert Hein vandaan. Reed op de terugweg tegen het verkeer in op de stoep.quote:Op maandag 12 augustus 2013 08:23 schreef Ridocar het volgende:
En wat is de meerwaarde van het beroep van slachtoffers?
Overigens kan ik mij voorstellen dat die turken uit hun slof schoten als slachtoffers zich net zo zouden gedragen als een gemiddelde collega hier in NL.
Op zich wel, maar aan de andere kant, je koopt wel een waterdicht horlogequote:Op maandag 12 augustus 2013 09:32 schreef KoosVogels het volgende:
Verhaal gaan halen omdat je schrale stink-horloge van 24 euro niet waterdicht is
Ook niet zo heel gek, natuurlijk. Je ook niet verwachten dat je met een horloge waar je 24 euri's voor hebt betaald, kunt diepzeeduiken.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:38 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Op zich wel, maar aan de andere kant, je koopt wel een waterdicht horloge
Maar de meeste mensen negeren aan de andere kant ook de diepte markering op het klokje.
Meeste waterdichte horloges van ¤25 kan je tot een meter of 2 mee, daarna begint hij water door te laten.
True, maar dat laat het bericht ook weg. Als je gewoon een beetje aan de rand van het strand in het water aan het klooien bent gaat zo'n horloge wel mee.quote:Op maandag 12 augustus 2013 09:40 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ook niet zo heel gek, natuurlijk. Je ook niet verwachten dat je met een horloge waar je 24 euri's voor hebt betaald, kunt diepzeeduiken.
De dader is al gevonden:quote:Op maandag 12 augustus 2013 07:16 schreef aloa het volgende:
Nederlander mishandeld in Turkije na klacht over horloge
Honkbalknuppel
De chef kwam erbij. Die zei dat het horloge gewoon werkte en dat Knörr loog. Maar Knörr hield voet bij stuk en eiste zijn geld terug. 'Toen greep hij me bij de keel en sloeg hij me in het gezicht. Een andere medewerker sloeg me met een honkbalknuppel. Ik werd naar buiten getrokken en door talloze mannen geschopt en geslagen. Ik dacht dat het mijn dood zou worden.'
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:17 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Ik haat domme mensen. Bij voorkeur sla ik ze met een knuppel.
Maar dit was een echte Brietlingquote:Op maandag 12 augustus 2013 09:43 schreef DonJames het volgende:
24 euro betalen voor een horloge in TurkijeMet een beetje afdingen betaal je echt niet meer dan 5 euro, en zelfs dan kan die winkelier z'n toko nog een maand op slot gooien om op vakantie te gaan van de winst
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |