Stress door vlees? Nee, zo erg is het ook weer niet.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:56 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Stress met als gevolg een paniekaanval.
#HeeftERgekeken
#WeetAlles

quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Het komt trouwens wel vaker voor dat ik tijdens het eten van vlees heel misselijk word omdat ik mij plotseling heel bewust word van het dier.

Kortstondig moment van stress denk ik dan, ook omdat je je eten moest uitspugen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:58 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Stress door vlees? Nee, zo erg is het ook weer niet.
Er was/is denk ik meer aan de hand. We'll see.

Nee, het probleem met vlees heb ik al een hele lange tijd (paar jaar). Het heeft verder niet zoveel te maken met mijn gemoedstoestand.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:03 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Kortstondig moment van stress denk ik dan, ook omdat je je eten moest uitspugen.
Een hogere hartslag is daar ook een teken van.
Het probleem met vlees is in die zin wellicht eerder een symbool van je algehele gemoedstoestand? zoals je hier eerder hebt gepost lijkt je niet een periode van goed in mijn vel te ervaren de laatste tijd.
Anyway, sporten/mediteren zou je ook eens kunnen proberen.

Ongezond. Vlees is belangrijk.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:07 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Mijn lichaam dwingt mij om vegetarier te worden. Serieus.

Tofu is ook helemaal hip in de randstad en Izmir, heeft opzich weinig smaakquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Nee, het probleem met vlees heb ik al een hele lange tijd (paar jaar). Het heeft verder niet zoveel te maken met mijn gemoedstoestand.

Vlees waarbij je het originele vleesstructuur nog goed in je mond voelt. Verwerkt vlees zoals sucuk etc. kan ik gerust elke dag op.
 Vlees waarbij je het originele vleesstructuur nog goed in je mond voelt. Verwerkt vlees zoals sucuk etc. kan ik gerust elke dag op.

Als je ze komt halen welquote:Op zondag 11 augustus 2013 00:50 schreef xminator het volgende:
[..]
Gefeliciteerd, krijgen we traktaties
?

Thanksquote:

Wil je Borte laten flauwvallen of zo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 02:16 schreef Ayca het volgende:
Hmm vlees, zo rood, dat je bijna het leven eruit ziet gaan.
 .
.

Ramadan is voorbij en meteenquote:
 ...
 ...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, maar zonder oorgesuis. Ik heb het alleen als ik een flinke afstand ga fietsen op een lege maag. Volgens mij is het gewoon een lage onder bloeddruk. Maar ik zou toch langs de dokter gaan, als je toch wel goed eet (met genoeg zout) en het toch krijgt.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag twee keer last gehad van acute duizeligheid. Echt ik werd zo misselijk en duizelig dat alles voor mijn ogen zwart werd en ik direct moest liggen om niet neer/flauw te vallen. Nadat ik weer bijkwam had ik last van oorgesuis (wat typisch is las ik online). Ik heb dit zo'n drie keer eerder meegemaakt maar daar ging telkens iets aan vooraf (zware inspanning, stress/slecht nieuws etc). Dit kwam echt zomaar uit het niets en twee keer op een dag. Best eng.
Jullie dit ook weleens meegemaakt?

Slechts twee kilo?quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:34 schreef Julis het volgende:
Sylv, doneer aan mij maar 2 kilo, en ik ben tevreden.

Als het mij weer overkomt dan ga ik zeker, maar vandaag ging alles goed.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:07 schreef Mathemaat het volgende:
[..]
Ja, maar zonder oorgesuis. Ik heb het alleen als ik een flinke afstand ga fietsen op een lege maag. Volgens mij is het gewoon een lage onder bloeddruk. Maar ik zou toch langs de dokter gaan, als je toch wel goed eet (met genoeg zout) en het toch krijgt.

Splash!! Geweldige attractie..quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:55 schreef sylvesterrr het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik heb me vandaag bij deze attractie heerlijk vermaakt! Watergevechten met jong en oud.

Zodat ik weer op mijn Samsun-gewicht kom.quote:Op zondag 11 augustus 2013 22:45 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Slechts twee kilo?
* sylvesterrr is kapot na een dagje Walibi.
 .
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |