You're doing it wrong..quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:24 schreef sylvesterrr het volgende:
Ik heb gisteren geen zoetigheid gegeten, ik heb me weten in te houden.
 Vreten zul je!!
 Vreten zul je!!  

quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:11 schreef Turquaz52 het volgende:
[..]
You're doing it wrong..Vreten zul je!!

Eet, maar train meerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 09:39 schreef sylvesterrr het volgende:
[..]
Nee, ik moet wat pondjes kwijtraken.

quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef Levolution het volgende:
[..]
Of gewoon DNP met yohimbine stacken.

Heb je voldoende gegeten en gedronken vandaag?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag twee keer last gehad van acute duizeligheid. Echt ik werd zo misselijk en duizelig dat alles voor mijn ogen zwart werd en ik direct moest liggen om niet neer/flauw te vallen. Nadat ik weer bijkwam had ik last van oorgesuis (wat typisch is las ik online). Ik heb dit zo'n drie keer eerder meegemaakt maar daar ging telkens iets aan vooraf (zware inspanning, stress/slecht nieuws etc). Dit kwam echt zomaar uit het niets en twee keer op een dag. Best eng.
Jullie dit ook weleens meegemaakt?

Nee nooit, tekort aan ijzer wellicht?quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:03 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb vandaag twee keer last gehad van acute duizeligheid. Echt ik werd zo misselijk en duizelig dat alles voor mijn ogen zwart werd en ik direct moest liggen om niet neer/flauw te vallen. Nadat ik weer bijkwam had ik last van oorgesuis (wat typisch is las ik online). Ik heb dit zo'n drie keer eerder meegemaakt maar daar ging telkens iets aan vooraf (zware inspanning, stress/slecht nieuws etc). Dit kwam echt zomaar uit het niets en twee keer op een dag. Best eng.
Jullie dit ook weleens meegemaakt?

Genoeg gedronken, gegeten en geslapen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:17 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Heb je voldoende gegeten en gedronken vandaag?
 .
.  ).
).  

Ik haaaaaat dokters.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:37 schreef clumsy_clown het volgende:
Hm. Als het nog eens gebeurt gewoon ff naar de huisarts. Die meet dan even je bloeddruk en kan prikken op ijzer en glucose.

Stress met als gevolg een paniekaanval.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:41 schreef Bortecinem het volgende:
Het komt trouwens wel vaker voor dat ik tijdens het eten van vlees heel misselijk word omdat ik mij plotseling heel bewust word van het dier. Dan moet ik echt wat ik op dat moment in mijn mond heb uitspugen om niet over te geven. Dus die misselijkheid begrijp ik, maar waar komt die black-out vandaan? Dat kan hier toch niet mee te maken hebben?
Ik heb trouwens gewoon gegeten vandaag en alles ging verder goed.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |