jA, JE HEBT MIJN TOESTEMMING.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef stevenmac26 het volgende:
Mogen er weer tieten gepost worden?
En jij bent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef SuperwormJim het volgende:
[..]
jA, JE HEBT MIJN TOESTEMMING.
Nee. Je zei bokt met je vieze edit.quote:
Nee het is morgenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Fopje het volgende:
Is everybody hier een beetje happyyyyyyyyyy?
Geen idee, maar mijn humeur is niet geheel onaardig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Fopje het volgende:
Is everybody hier een beetje happyyyyyyyyyy?
Oh dus toch. Dan ga ik maar eens aan de brinta. Ik heb honger als een juicyhil.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:35 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Nee het is morgen
Dank u broeder!quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:36 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Spaghettizuiper/Biervreter![]()
Proost kerel.
Goed ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Fopje het volgende:
[..]
Oh dus toch. Dan ga ik maar eens aan de brinta. Ik heb honger als een juicyhil.
Dezelfde reden waarom vissen in het water zwemmen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef TwyLight het volgende:
Fopje waarom heb jij geen foto van jezelf in je fotoboek? Niet echt classy van een mod om zich te verschuilen achter een biggetjes icon
Dat zien we graag.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:37 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Geen idee, maar mijn humeur is niet geheel onaardig.
Te lelijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:38 schreef Fopje het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom vissen in het water zwemmen.Denk daar maar eens over na.
Op het land krijgen ze niet voldoende zuurstof. Tevens is het lastig voortbewegen in het land of in de lucht voor een vis.quote:
Nee joh. Ik ben een jongen die het echt van zijn uiterlijk moet hebben.quote:
Dit ja. Daarom zet ik mijn foto niet in mijn FoBo. Arme vissenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Op het land krijgen ze niet voldoende zuurstof. Tevens is het lastig voortbewegen in het land of in de lucht voor een vis.
Je bent inderdaad niet echt grappigquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:41 schreef Fopje het volgende:
[..]
Nee joh. Ik ben een jongen die het echt van zijn uiterlijk moet hebben.
Daarom. En dat wil ik graag zo houden. Ik ben een serieus mod van een serieus forum.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:42 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Je bent inderdaad niet echt grappig
Al moest ik wel even huillachen om die juicuhil opmerking
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef TwyLight het volgende:
Weinig zelfvertrouwen misschien ook een issue wat meespeelt?
Hiquote:
nee hietquote:
broertjequote:
meisje tochquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Dalando het volgende:
godverdomme ik wou hem openen, had alles al klaarstaan in een tab weetjewel alles, maar ik raakte een beetje aan het lezen over dat PUB/JNG gedoe (WAAR WE HET HIER >> NIET << OVER GAAN HEBBEN OM GEZEIK GERUZIE EN DISCUSSIE, ALLE 3 DINGEN DIE NIET IN DE ENIGE ECKTE ONZ-NB HOREN, TE VOORKOMEN, DAARVOOR IS HET TOPIC IN FB.) en nu pakt straks BBQ de lapo weer
Ik moet stoppen met huilen mijn foundation loopt uitquote:
Hoe gaat ie ?quote:
Oh my, je bent zowat de helft van mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef Dalando het volgende:
fucking 25 uur en 10 minuten en ik ben 16![]()
De ene ijsbeer geeft de ander een aai maar alsnog kijkt die linker depressiever dan die rechterquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:52 schreef Dalando het volgende:
fucking 25 uur en 10 minuten en ik ben 16 16 16![]()
ouwe mensenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Oh my, je bent zowat de helft van mij.
prima en met jou?quote:
Ook primaquote:
Jezus wat een serieuze vraagquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:47 schreef TwyLight het volgende:
Ik vraag me af wat je doel is met ONZ trouwens. Vind je het gewoon leuk om slotjes te zetten of heb je ook nog een visie voor het forum?
Geitjesquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jezus wat een serieuze vraag![]()
Mijn doel met ONZ is om de wereldtop te bereiken. Nee, gekkigheid. Maar zo veel slot ik niet hoor, ik hou niet zo veel van slotjes in ONZ.
ONZ moet gewoon een plek zijn waar iedereen zich een beetje kan vermaken/tijd te doden. En ik hou van geiten. Nee dat ik verkeerd... Ik vind geiten lief. Vooral die kleintjes
Ik ken de geschiedenis inderdaad niet helemaal. Maar dat lijkt me ook niet rullevant.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:49 schreef TwyLight het volgende:
Het lijkt mij namelijk dat zonder de geschiedenis goed te kennen je niet echt van waarde bent voor de toekomst. En aangezien je pas sinds 2011 geregistreerd bent ken je de geschiedenis niet
no offense
Goed antwoord manquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:54 schreef Fopje het volgende:
[..]
Jezus wat een serieuze vraag![]()
Mijn doel met ONZ is om de wereldtop te bereiken. Nee, gekkigheid. Maar zo veel slot ik niet hoor, ik hou niet zo veel van slotjes in ONZ.
ONZ moet gewoon een plek zijn waar iedereen zich een beetje kan vermaken/tijd te doden. En ik hou van geiten. Nee dat ik verkeerd... Ik vind geiten lief. Vooral die kleintjes
Slechte vraag slecht antwoord hè.quote:
Lijkt je niet relevant?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:56 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik ken de geschiedenis inderdaad niet helemaal. Maar dat lijkt me ook niet rullevant.![]()
![]()
Dan heb je de tetten net gemistquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
Waar is het bier?
En de tetten?
Ik kom met name voor de tetten hier.
Hodfr!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:00 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Dan heb je de tetten net gemist
http://www.dumpert.nl/quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Heatseeker het volgende:
Waar is het bier?
En de tetten?
Ik kom met name voor de tetten hier.
Zeg, partypooperquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/
Genoeg te vinden, daar.
Ik had ook kunnen zeggen dat er nog steeds geen tieten gepost mogen worden. Maar in plaats daarvan, geef ik je gewoon een linkje naar een website waar wel tieten staan.quote:
Prima.quote:Hoe is het nou?
Ook geen decolletés meer?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:12 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik had ook kunnen zeggen dat er nog steeds geen tieten gepost mogen worden. Maar in plaats daarvan, geef ik je gewoon een linkje naar een website waar wel tieten staan.
[..]
Prima.
That makes sense.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Als er maar niet teveel zichtbaar is, geloof ik. Anders zou US ook wel gesloten mogen worden.
Hee, ken ik jouw niet ergens vanquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Ohh twy, ik heb quote-alert sowieso uit.
Ja! Ik heb sowieso ooit gecamd met je in tc en toen vond je me super grappig en ik jou lief met je birdy. En ik vroeg niet erg lang geleden wat aan je in dm, interesse en blabla. Ik denk dat je alleen dat laatste nog weet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:17 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
That makes sense.
[..]
Hee, ken ik jouw niet ergens van?
Ik weet alles, ik ben eigenlijk alwetend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja! Ik heb sowieso ooit gecamd met je in tc en toen vond je me super grappig en ik jou lief met je birdy. En ik vroeg niet erg lang geleden wat aan je in dm, interesse en blabla. Ik denk dat je alleen dat laatste nog weet.
Wats is mijn schoenmaat en waar koop ik de goedkoopste hardloopschoenen EN wanneer zal ik nu eens eindelijk verhuizen naar mijn droompaleisquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ik weet alles, ik ben eigenlijk alwetend.
Klimaat verandering wat ik je brom.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Dalando het volgende:
Fuck, komt me net met bakken uit de lucht zetten. zag het net aankomen, emmertje neergezet van doorsnee van 5 cm, die is nu 1,5cm vol in pak en beet 20 minuten.
waarom zou je dat doenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:15 schreef Crack_ het volgende:
Ohh twy, ik heb quote-alert sowieso uit.
Schoenmaat is 43, goedkoopste hardloopschoenen koop je bij de kringloopwinkel of een braderie. En op 16 oktober 2014 om 14:39 ga je verhuizen naar je droompaleis.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Wats is mijn schoenmaat en waar koop ik de goedkoopste hardloopschoenen EN wanneer zal ik nu eens eindelijk verhuizen naar mijn droompaleis
Ik werd helemaal gek.. en ik ging er van uit dat ik het wel zou weten wanneer iemand mij quote omdat ik toch alleen nog maar in sc's zit.quote:
Kap eens met die auto's jullie volwassenen, ik wil nog kunnen leven over 20 jaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:20 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Klimaat verandering wat ik je brom.
Christus, zo lang nog. Ik dacht eigenlijk meer over een maandje oid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:21 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Schoenmaat is 43, goedkoopste hardloopschoenen koop je bij de kringloopwinkel of een braderie. En op 16 oktober 2014 om 14:39 ga je verhuizen naar je droompaleis.
Alphen aan de Rhijn, toch?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:19 schreef Dalando het volgende:
Fuck, komt me net met bakken uit de lucht zetten. zag het net aankomen, emmertje neergezet van doorsnee van 5 cm, die is nu 1,5cm vol in pak en beet 20 minuten.
Alphen aan den Rijn, zonder die h.quote:
Ja zo lang nog, en noem mij vooral gewoon Heatseeker. Dat is meer van deze tijd dan Christus.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Christus, zo lang nog. Ik dacht eigenlijk meer over een maandje oid.
En 43.. Hm oke, heb ik lange tijd te kleine schoenen gekocht.
Oh ja. Even in de waar met iemand die "van Rhijn" heet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:22 schreef Dalando het volgende:
[..]
Alphen aan den Rijn, zonder die h.
Bij ons in Alphen is het "Het dorp". Shit! Waar, welke zaak?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Dimens het volgende:
[..]
Oh ja. Even in de waar met iemand die "van Rhijn" heet.
Daar werk ik tegenwoordig. In het centrum.
Ik moest lachen, te hard eigenlijk ook.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ja zo lang nog, en noem mij vooral gewoon Heatseeker. Dat is meer van deze tijd dan Christus.
Niet echt een zaak. Meer een kantoor in een woning.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Bij ons in Alphen is het "Het dorp". Shit! Waar, welke zaak?
Ben je de woning waar je nu zit zo beu dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik moest lachen, te hard eigenlijk ook.
Heyquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Karboenkeltje het volgende:
Há, kwaliteitsuser. Dan moet ik mij hier wel melden. Avé.
Waar? Kerk en zanen of het oude alphen? Nog hoge zijde of lage zijde?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:26 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet echt een zaak. Meer een kantoor in een woning.
Bij Koetjes en Kalfjes. Nog geen 1 minuut lopen daarvan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:28 schreef Dalando het volgende:
[..]
Waar? Kerk en zanen of het oude alphen? Nog hoge zijde of lage zijde?
Ja, ik wil naar het westland verhuizen whieeequote:Op maandag 5 augustus 2013 22:27 schreef Heatseeker het volgende:
[..]
Ben je de woning waar je nu zit zo beu dan?
Naar Zoetermeer.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil naar het westland verhuizen whieee.
Maar niet zo zeer de woning, gewoon den haag zat. Te druk.
Ik moet daar langs gaan fietsen als ik mijn eerste uren ga maken bij m'n nieuwe baan vanaf September!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bij Koetjes en Kalfjes. Nog geen 1 minuut lopen daarvan.
Ahh ok, nou veel succes met verhuizen dan. En spreek je nog wel eensquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:30 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik wil naar het westland verhuizen whieee.
Maar niet zo zeer de woning, gewoon den haag zat. Te druk.
Maar waar dan, in die wijk of nog langs die weg richting het dorp langs de Is Morus enzo?quote:
Ja, dat weet ik dus niet meer zo erg. Zoetermeer staat bij elsevier beste gemeente zooitje serieus op 310 van de 410 ofzo.quote:
Komen we elkaar misschien wel tegen. En dan weten we het niet van elkaar omdat we elkaar niet echt kennen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik moet daar langs gaan fietsen als ik mijn eerste uren ga maken bij m'n nieuwe baan vanaf September!
que?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar waar dan, in die wijk of nog langs die weg richting het dorp langs de Is Morus enzo?
Dat gaan we voorkomen. Wanneer biertje doen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef Dimens het volgende:
[..]
Komen we elkaar misschien wel tegen. En dan weten we het niet van elkaar omdat we elkaar niet echt kennen.
"beste gemeente zooitje?"quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:32 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus niet meer zo erg. Zoetermeer staat bij elsevier beste gemeente zooitje serieus op 310 van de 410 ofzo.
JE KENT IS MORUS NIET?quote:
Ik ben wel in voor een algemene meet binnenkort.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
Dat gaan we voorkomen. Wanneer biertje doen?
Ja Elsevier onderzoekt ieder jaar hoe fijn een gemeente is om te wonen.. en Zoetermeer staat dus op plek 300 van 400 ongeveerquote:
Dit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ben wel in voor een algemene meet binnenkort.
Dus eigenlijk plek 100 van de matigste gemeenten om te wonen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja Elsevier onderzoekt ieder jaar hoe fijn een gemeente is om te wonen.. en Zoetermeer staat dus op plek 300 van 400 ongeveer.
Jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Karboenkeltje het volgende:
[..]
Dus eigenlijk plek 100 van de matigste gemeenten om te wonen?
quote:
Ah ja, daar heb ik van gehoord. Mijn baas gaat daar wel eens eten. Maar ik ben er nog niet geweest. Is om de hoek van mijn werk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef Dalando het volgende:
Fuck dat biertje, dat hebben ze daar ook wel. Je MOET een keertje bij is morus eten. Die pizzatent zit altijd bomvol maar met een reden de pizza's daar zijn ZO LEKKER
Weet ik, daarom moet je er heen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:37 schreef Dimens het volgende:
[..]
[..]
Ah ja, daar heb ik van gehoord. Mijn baas gaat daar wel eens eten. Maar ik ben er nog niet geweest. Is om de hoek van mijn werk.
Zoetermeer is ook gewoon kut. Jammer dat veel jongeren dat niet inzien omdat ze hier zijn geboren en geen ervaring hebben met een andere stad waardoor ze hier blijven wonen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:35 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja Elsevier onderzoekt ieder jaar hoe fijn een gemeente is om te wonen.. en Zoetermeer staat dus op plek 300 van 400 ongeveer.
Hm.. ja maar ik weet dus niet of dat rijtje van Elsevier ook betrekking heeft op mij. Ik wil namelijk niet naar een andere stad. Ik wil groen, rust, koetjes, schaapjes.. dat soort hele saaie dingen vind ik heerlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoetermeer is ook gewoon kut. Jammer dat veel jongeren dat niet inzien omdat ze hier zijn geboren en geen ervaring hebben met een andere stad waardoor ze hier blijven wonen.
Huur een kamer bij mijn ouders. Wij hebben dat, op de koetjes na.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hm.. ja maar ik weet dus niet of dat rijtje van Elsevier ook betrekking heeft op mij. Ik wil namelijk niet naar een andere stad. Ik wil groen, rust, koetjes, schaapjes.. dat soort hele saaie dingen vind ik heerlijk.
Ik ga verhuizen naar een minimaal 1kamer-appartementquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Huur een kamer bij mijn ouders. Wij hebben dat, op de koetjes na.
Ik dacht dat Zoetermeer ook wel oké was qua verbindingen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:44 schreef Dimens het volgende:
Ik wil in Leiden wonen. Lijkt me erg leuk om daar te wonen. Ook dichtbij school, goede verbinding tussen Leiden en Alphen voor werk, makkelijk met Den Haag voor werk en zo ook ander steden. Behalve Zoetermeer, waar ik in de winter weer ga werken bij SnowWorld. Maar tegen die tijd heb ik hopelijk een auto en dan is het allemaal wat beter.
Wat is er allemaal mis met Zoetermeer dan, behalve de uitgaansgelegenheden want dat gaat inderdaad nergens overquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Dimens het volgende:
[..]
Zoetermeer is ook gewoon kut. Jammer dat veel jongeren dat niet inzien omdat ze hier zijn geboren en geen ervaring hebben met een andere stad waardoor ze hier blijven wonen.
Nee, eigenlijk niet. Ja, naar Den Haag en Gouda, maar naar Leiden, Rotterdam, Delft etc. is het allemaal kut.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:45 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik dacht dat Zoetermeer ook wel oké was qua verbindingen?
Dit is ook wel weer kut jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ja, naar Den Haag en Gouda, maar naar Leiden, Rotterdam, Delft etc. is het allemaal kut.
En 's nachts is er niets meer. Geen bus, geen Randstadrail, geen trein...
Het is ook voor diners, niet je 0800 mocropizza.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:39 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ga ik eens doen. Jammer dat het overdag gesloten is,
Hmm, ja daar zat ik dus ook al naar te kijken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:48 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, eigenlijk niet. Ja, naar Den Haag en Gouda, maar naar Leiden, Rotterdam, Delft etc. is het allemaal kut.
En 's nachts is er niets meer. Geen bus, geen Randstadrail, geen trein...
De mensen. Hagenezen maar dan onvriendelijk en gierig. Daar ben ik grotendeels achter gekomen toen ik in Zoetermeer bij de BBC werkte en ineens in het filiaal in Delft ging werken. Nu ik erop let, valt het mij op dat het ook buiten de winkel zo is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:46 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Wat is er allemaal mis met Zoetermeer dan, behalve de uitgaansgelegenheden want dat gaat inderdaad nergens over
Die woning staat in oud-Alphen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:52 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Hier een plattegrondje van ons Alphen.
Dimens, deze ga je nodig hebben.
Baks? Nee. Alhoewel het wel goed bij mij zou passen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Dalando het volgende:
Dimens, werk je in dat TV zaakje daaro?
Ik heb m'n vaste vriendengroep wat hier allemaal uit de straat komt, en dat zijn stuk voor stuk prima gastenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
De mensen. Hagenezen maar dan onvriendelijk en gierig. Daar ben ik grotendeels achter gekomen toen ik in Zoetermeer bij de BBC werkte en ineens in het filiaal in Delft ging werken. Nu ik erop let, valt het mij op dat het ook buiten de winkel zo is.
Maar ook de jongeren. De Zoetermeerse jongeren zijn echt vreselijk. Toen ik nog een puber was, ging ik liever om met de mensen uit Den Haag dan met de mensen uit Zoetermeer. Nou zijn de jongeren uit Den Haag ook niet van die lieverdjes, maar in Zoetermeer kunnen die wannabee-Hagenezen niet opvoeden.
Waar woon je dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb m'n vaste vriendengroep wat hier allemaal uit de straat komt, en dat zijn stuk voor stuk prima gasten
Welke wijk? Rokkeveen valt nog wel mee moet ik zeggen, en zo ook de Kadebuurt en Noordhoven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Ik heb m'n vaste vriendengroep wat hier allemaal uit de straat komt, en dat zijn stuk voor stuk prima gasten
Mooi.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Dimens het volgende:
Na werk rijd ik ook heel Alphen door, en die map heeft wel geholpen. Nu snap ik het allemaal.
De naam houd ik liever voor mijzelf. Maar het is een webwinkel waar ik de klantenservice, stukje ICT en logistiek doe.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef Dalando het volgende:
[..]
Mooi.
Maar dimens, waar werk je dan als ik vragen mag? ICT traders dan?
Het is daar zeer rustig. Gebeurt nooit wat daar en er is ook niets te beleven. Maar de Noord AA is wel goed te bereiken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef Crack_ het volgende:
Oh, is Noordhoven wel goed wonen Dimens?
WOAH DEZSE POST HEB IK GEMAAKT TERWIJL IK IN ME VRIENDIN KLAARKOM JONGENquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef hofferin het volgende:
Godsamme keiharde onweer sex hier jonghu
Serieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
WOAH DEZSE POST HEB IK GEMAAKT TERWIJL IK IN ME VRIENDIN KLAARKOM JONGEN
Rot op niemand mag je de site waar dat plaatje op gehost is heet niet voor niets onuitstaanbaar.nl ga wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Paul het volgende:
HHOOIOIOIIOOIOOIIIIIIIIIIIIII FANSSSSSSSSSSSS
[ afbeelding ]
Hoi fan Dalando!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef Dalando het volgende:
[..]
Rot op niemand mag je de site waar dat plaatje op gehost is heet niet voor niets onuitstaanbaar.nl ga weg
Oh, dus voor wat ik wil zou dat wel oke zijn? :dquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:14 schreef Dimens het volgende:
[..]
Het is daar zeer rustig. Gebeurt nooit wat daar en er is ook niets te beleven. Maar de Noord AA is wel goed te bereiken.
Ik vond hem zo goed, dat ik hem heb gekocht. Kan die jongen goed gebruiken.quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
Paul, wil jij je handtekening op mijn borsten zetten?
Ik vond hem zo goed dat ik hem op originele kwaliteit op youtube bekeek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik vond hem zo goed, dat ik hem heb gekocht. Kan die jongen goed gebruiken.
Mja dan heb je alsnog de rest van de "stad"quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:17 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Oh, dus voor wat ik wil zou dat wel oke zijn? :d
Een van die wijken, ja, heb ook een ex in palenstein rondlopen, en wat een buurt zegquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke wijk? Rokkeveen valt nog wel mee moet ik zeggen, en zo ook de Kadebuurt en Noordhoven.
Hmm, true true..quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef Dimens het volgende:
[..]
Mja dan heb je alsnog de rest van de "stad"
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:08 schreef Dimens het volgende:
De hemel breekt los in Zoetermeer. Heerlijk.
Ja, ik heb een 4 omdat mn contactgegevens niet op de voorpagina staan ( mn adres + telefoonnummer mist). Voor de rest was ie perfectquote:
Palenstein.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:18 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Een van die wijken, ja, heb ook een ex in palenstein rondlopen, en wat een buurt zeg
Een 4 geven is zwaar overdreven inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik heb een 4 omdat mn contactgegevens niet op de voorpagina staan ( mn adres + telefoonnummer mist). Voor de rest was ie perfect. Maar wat voor dat zou zijn geweest weet ik dus niet. Komt over 4 weken ofzo.
Echt kei dom van mezelf dat ik dat er niet heb opgezet. Maar ook kinderachtig van school dat je wanneer je je voorpagina niet goed hebt je meteen een 4 krijgt
jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Een 4 geven is zwaar overdreven inderdaad
Nu ga je gewoon hetzelfde indienen met contactgegevens?
Waren de onderzoeksresultaten nog een beetje boeiend?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja
Dat was ook mijn feedback.. je voldoet niet aan de voorwaardelijke criteria dus een 4.
Mevrouwtje zei nog dat de rest wel gewoon goed was maar ze mogen gewoon geen hoger punt geven dan die 4 als je je voorwaardelijke criteria niet hebt.
Ah, ik had het ook gewoon goed moeten doen maar gewoon overheen gelezen en echt alleen maar geconcentreerd op mn onderzoek zelf. Leerpuntej voor de volgende keer
samenvatting?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef Hooidraad het volgende:
Ik zit met een virtuele bak popcorn deze reeks te volgen: Topicreeks: Langdurige relatie lijkt spontaan voorbij...
Goed ideequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:27 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik trek weer een pilsener open
Ja die resultaten waren precies wat ik hooptequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Waren de onderzoeksresultaten nog een beetje boeiend?
Weet nog maar half waar het over gingIets met frisdrank-gebruik toch?
Ik ken die tijdenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef HeaN82 het volgende:
[..]
Goed idee![]()
Maar ik heb geen pils in huis
Ik liet net ook een sterk windjequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:29 schreef Dalando het volgende:
Alle ramen en deuren op dit moment gesloten op dit ogenblik. Enorme regengordijnen die langsvliegen met klappen onweer overal en het belangerijkste een ENORM sterke wind.
Relatie van 5 jaar, vriendin een tijdje naar het buitenland en maakt het vlak voor terugkomst uit, kom heel hard aan bij TS en wil haar niet kwijt. Nu is ze thuis en hij heeft wat stomme dingen gedaan welke hij nu aan het uittypen is.quote:
Definieer "stomme dingen"quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Relatie van 5 jaar, vriendin een tijdje naar het buitenland en maakt het vlak voor terugkomst uit, kom heel hard aan bij TS en wil haar niet kwijt. Nu is ze thuis en hij heeft wat stomme dingen gedaan welke hij nu aan het uittypen is.
Godverdomme ruftert je hebt de kliko's omver geblazen!quote:
Meh.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:32 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Weet ik veel, dat zijn niet mijn woorden. Maar de verlossende post is aldaar.
Leuke opzet, had ik er niet achter gezochtquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:28 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja die resultaten waren precies wat ik hoopte
Ik zal nog even uitleggen wat ik nou heb onderzocht..
Ik heb twee enquêtes, jij hebt er eentje gemaakt. Eentje waarvan de light-frisdrank een groene kleur had en de normale frisdrank een rode kleur of waarbij de flessen er het zelfde uitzagen qua uiterlijk (dus geen kleuren).
En toen wilde ik dus onderzoeken wat de mensen zeiden dat ze dronken en welke ze zeiden te kiezen na het zien van dat plaatje en of mensen bij het zie nvan light-frisdrank met een groene dop vaker zouden kiezen voor light-frsidrank (wanneer zij zeiden juist géén light te drinken) dan dat die andere groep voor light-frisdrank koos
En dat was dus zo. Mensen die die enquete hebben ingevuld kozen vaker voor light-frisdrank teriwjl ze dat niet van plan waren door dat kleurtje
. Bij die andere enquete waar de flessen er hetzelfde uitzagen veranderde niemand van keuze
Bitches fucken onweerquote:
Ah, daarom stuurde je het zo sneaky per DM.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:45 schreef Crack_ het volgende:
Haha, ja dat was de bedoeling. Niemand mocht natuurlijk van elkaar weten welke enquete die had ingevuld want als je er achter kwam dat er verschil in zat dan was het effect weg natuurlijk.
En ik weet niet wat je had ingevuld. Was anoniem he. Waren niet zoveel mensen die van gedachten veranderde hoor.. maar er waren er 0 bij die groep zonder kleuren en vijf van de 35 ofzo dacht ik bi jde groep met kleurtjes.. en dat verschil was wel significant
Klotecms om zelf dingen in te tweaken, alles moet met behulp van templates en plugins, maar zelf er iets in tweaken? Nee hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
Iemand van jullie ervaring met Wordpress PHP?
Gewoon in de broncode? Gaat tot nu toe prima.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
Klotecms om zelf dingen in te tweaken, alles moet met behulp van templates en plugins, maar zelf er iets in tweaken? Nee hoor.
De code die WP gebruikt is niet altijd even praktisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon in de broncode? Gaat tot nu toe prima.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:54 schreef Dimens het volgende:
[..]
Gewoon in de broncode? Gaat tot nu toe prima.
Dit maar dan x100 voor mijquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De code die WP gebruikt is niet altijd even praktisch.
Geen idee. Geef eens een voorbeeld?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
De code die WP gebruikt is niet altijd even praktisch.
Schrijf jij de code van mijn website dan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Dalando het volgende:
Bovendien fucking 4 MB aan code_!!!!!!!!
Ik kan een snippet van 250kb schrijven voor een basic blog.
Ik vind het alleen maar extra typwerk. Ik hou liever alles gewoon in hetzelfde bestandje met dezelfde regels. Als ik wel een string hebt met 1 dat door 4913 algoritmes moet gaan en dan weer als 1 terug komt 29084x dan schrijf ik wel gewoon een functie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
OOP werken is uiterst praktisch. Je moet je er alleen goed in kunnen verdiepen.
Ik ben werken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Flippiee het volgende:
Ga maar lekker slapen dan mag je zo maar mee
HA nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Schrijf jij de code van mijn website dan?
Ik vind WP nog het beste om mee te werken. Drupal vind ik 3 keer niks en in CMSMS moet ik veel aanpassen voordat het zo is als ik wil.quote:
Geen simpel voorbeeld, meer de shitload aan functions die totaal niet duidelijk gegroepeerd zijn;quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Geef eens een voorbeeld?
Hoezo die ¤591,32?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:59 schreef Dalando het volgende:
Nouja kan wel. ¤591,32 + ¤3,70 minimumloon per uur.
Weetje hoeveel bier dat is?quote:
Meh, WP is geschreven met als doel dat het uitbreidingsmogelijkheden heeft hè.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:57 schreef Dalando het volgende:
Bovendien fucking 4 MB aan code_!!!!!!!!
Ik kan een snippet van 250kb schrijven voor een basic blog.
Geen idee. Maar daar zal ik niet veel mee werken. Ik pas het nu aan, en vervolgens is het alleen nog maar berichten schrijven.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:00 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Geen simpel voorbeeld, meer de shitload aan functions die totaal niet duidelijk gegroepeerd zijn;
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/
Werkt dan wel prima inderdaad.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:02 schreef Dimens het volgende:
[..]
Geen idee. Maar daar zal ik niet veel mee werken. Ik pas het nu aan, en vervolgens is het alleen nog maar berichten schrijven.
Hoezo zou dat lastiger zijn?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:01 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Meh, WP is geschreven met als doel dat het uitbreidingsmogelijkheden heeft hè.Een site non-OOP uitbreiden is net iets lastiger.
Wordpress, prima. Ik gebruik niks anders. Ik heb wel een aantal eigen systeempjes geschreven voor m'n werk, en bouw verder alleen webshops.quote:
Omdat je, als je die uitbreiding wilt laten samenwerken met andere (al bestaande) functies, je 10x langer bezig bent om al die functies bruikbaar te maken voor je uitbreiding, dan wanneer je OOP programmeert.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef Dalando het volgende:
BBQ buidt gewoon spreadshirt uit en maakt 10000 shops met onzin voor 12 jarige koters
Wat gebruik je voor webshops? Mijn werk gebruikt eCommerce.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wordpress, prima. Ik gebruik niks anders. Ik heb wel een aantal eigen systeempjes geschreven voor m'n werk, en bouw verder alleen webshops.
Stel, ik ben een blog aan het bouwen. Heel simpel, index.php laat berichten zien, als het ip juist is ook een link naar add.php, waarbij je met het juiste IP en password een bericht kan toevoegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat je, als je die uitbreiding wilt laten samenwerken met andere (al bestaande) functies, je 10x langer bezig bent om al die functies bruikbaar te maken voor je uitbreiding, dan wanneer je OOP programmeert.
Ik kan er een beetje mee overweg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Dalando het volgende:
eCommerce is wel nog iets waar ik naar wil kijken. Ik heb alleen geen idee waar ik moet starten.
Magento.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat gebruik je voor webshops? Mijn werk gebruikt eCommerce.
Je begrijpt 't niet.. Zo'n simpel archief is inderdaad zo gedaan. Maar wat nou als je je blogberichten wilt combineren met een evenementensysteem, of met een forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Stel, ik ben een blog aan het bouwen. Heel simpel, index.php laat berichten zien, als het ip juist is ook een link naar add.php, waarbij je met het juiste IP en password een bericht kan toevoegen.
Stel, ik wil hier een archief bijvoegen waar alle berichten met versimpelde layout worden weergegeven.
Hoe is dat dan lastiger uit te breiden?
1 | <?php next_post_link( '%link', _x( '%title <span class="meta-nav">→</span>', 'Next post link', 'twentythirteen' ) ); ?> |
het is twintig over 12 schatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
Men, ik snap er de ballen niet van.![]()
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/next_post_link
[ code verwijderd ]
Waar de fuck moet die code om alleen posts uit dezelfde categorie te laten zien?
Oh geloof me, die link heb ik al 20x onder m'n neus gekregenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
Leesvoer voor je Dalando;
www.pfz.nl/wiki/object-oriented-programming/
haha niet genoeg #swag zekerquote:
Ja, dat is dus het gare.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
Men, ik snap er de ballen niet van.![]()
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/next_post_link
[ code verwijderd ]
Waar de fuck moet die code om alleen posts uit dezelfde categorie te laten zien?
Dan is het nog de vraag; welke text? Alleen "TRUE" pakt hij niet en "in_same_cat" ook niet. Of het moet een combinatie zijn, kan ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het gare.
Als je het aan mij vraagt; Waar 'Next post link' staat.
Nee, de queries blijven niet het zelfde. Je hoeft als je het goed doet maar één keer een globale class aan te maken waarin je alle functies die je nodig hebt plaast, waarmee je dan heel simpel, alle data die je nodig hebt, op alle plaatsen kan ophalen. Je werkt dan ook het beste OOP wanneer je op een MVC manier werkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh geloof me, die link heb ik al 20x onder m'n neus gekregen_
Ik begin er niet aan. Als ik een blog zou willen combineren met een forum of een evenementensysteem, mooi, maar de queries blijven nogsteeds hetzelfde, of niet?
Of ik nou mysql_query($query) of $db->query($query) doe, het blijft hetzelfde. En als ik een sql syntax fout heb zonder oop, en ik behoud dezelfde query, dan komt er met oop nogsteeds diezelfde syntax fout uit.
1?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het nog de vraag; welke text? Alleen "TRUE" pakt hij niet en "in_same_cat" ook niet. Of het moet een combinatie zijn, kan ook.
Nope. Nog steeds worden links naar andere categorieën geplaatst.quote:
2 posts.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, over een aantal posts omgetoverd tot nachtbagger.
Ik vind melige vrouwen altijd wel spannendquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:36 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Melig hè, niet geil. Eèn letter, zo'n groot verschil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |