Wordpress, prima. Ik gebruik niks anders. Ik heb wel een aantal eigen systeempjes geschreven voor m'n werk, en bouw verder alleen webshops.quote:
Omdat je, als je die uitbreiding wilt laten samenwerken met andere (al bestaande) functies, je 10x langer bezig bent om al die functies bruikbaar te maken voor je uitbreiding, dan wanneer je OOP programmeert.quote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef Dalando het volgende:
BBQ buidt gewoon spreadshirt uit en maakt 10000 shops met onzin voor 12 jarige koters
Wat gebruik je voor webshops? Mijn werk gebruikt eCommerce.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Wordpress, prima. Ik gebruik niks anders. Ik heb wel een aantal eigen systeempjes geschreven voor m'n werk, en bouw verder alleen webshops.
Stel, ik ben een blog aan het bouwen. Heel simpel, index.php laat berichten zien, als het ip juist is ook een link naar add.php, waarbij je met het juiste IP en password een bericht kan toevoegen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:05 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Omdat je, als je die uitbreiding wilt laten samenwerken met andere (al bestaande) functies, je 10x langer bezig bent om al die functies bruikbaar te maken voor je uitbreiding, dan wanneer je OOP programmeert.
Ik kan er een beetje mee overweg.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Dalando het volgende:
eCommerce is wel nog iets waar ik naar wil kijken. Ik heb alleen geen idee waar ik moet starten.
Magento.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:06 schreef Dimens het volgende:
[..]
Wat gebruik je voor webshops? Mijn werk gebruikt eCommerce.
Je begrijpt 't niet.. Zo'n simpel archief is inderdaad zo gedaan. Maar wat nou als je je blogberichten wilt combineren met een evenementensysteem, of met een forum.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:07 schreef Dalando het volgende:
[..]
Stel, ik ben een blog aan het bouwen. Heel simpel, index.php laat berichten zien, als het ip juist is ook een link naar add.php, waarbij je met het juiste IP en password een bericht kan toevoegen.
Stel, ik wil hier een archief bijvoegen waar alle berichten met versimpelde layout worden weergegeven.
Hoe is dat dan lastiger uit te breiden?
1 | <?php next_post_link( '%link', _x( '%title <span class="meta-nav">→</span>', 'Next post link', 'twentythirteen' ) ); ?> |
het is twintig over 12 schatquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
Men, ik snap er de ballen niet van.![]()
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/next_post_link
[ code verwijderd ]
Waar de fuck moet die code om alleen posts uit dezelfde categorie te laten zien?
Oh geloof me, die link heb ik al 20x onder m'n neus gekregenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef BBQSausage het volgende:
Leesvoer voor je Dalando;
www.pfz.nl/wiki/object-oriented-programming/
haha niet genoeg #swag zekerquote:
Ja, dat is dus het gare.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:15 schreef Dimens het volgende:
Men, ik snap er de ballen niet van.![]()
http://codex.wordpress.org/Function_Reference/next_post_link
[ code verwijderd ]
Waar de fuck moet die code om alleen posts uit dezelfde categorie te laten zien?
Dan is het nog de vraag; welke text? Alleen "TRUE" pakt hij niet en "in_same_cat" ook niet. Of het moet een combinatie zijn, kan ook.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:28 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Ja, dat is dus het gare.
Als je het aan mij vraagt; Waar 'Next post link' staat.
Nee, de queries blijven niet het zelfde. Je hoeft als je het goed doet maar één keer een globale class aan te maken waarin je alle functies die je nodig hebt plaast, waarmee je dan heel simpel, alle data die je nodig hebt, op alle plaatsen kan ophalen. Je werkt dan ook het beste OOP wanneer je op een MVC manier werkt.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:23 schreef Dalando het volgende:
[..]
Oh geloof me, die link heb ik al 20x onder m'n neus gekregen_
Ik begin er niet aan. Als ik een blog zou willen combineren met een forum of een evenementensysteem, mooi, maar de queries blijven nogsteeds hetzelfde, of niet?
Of ik nou mysql_query($query) of $db->query($query) doe, het blijft hetzelfde. En als ik een sql syntax fout heb zonder oop, en ik behoud dezelfde query, dan komt er met oop nogsteeds diezelfde syntax fout uit.
1?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:30 schreef Dimens het volgende:
[..]
Dan is het nog de vraag; welke text? Alleen "TRUE" pakt hij niet en "in_same_cat" ook niet. Of het moet een combinatie zijn, kan ook.
Nope. Nog steeds worden links naar andere categorieën geplaatst.quote:
2 posts.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:37 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Jup, over een aantal posts omgetoverd tot nachtbagger.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |