Een aanzienlijk deel van wat nog rest van de Franse welvaart is dan ook op die wetenschap gebaseerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso kun je de gemiddelde Nederlander hondenvoer voorzetten en er een "schappelijke" prijs voor vragen, het verschil tussen een goede maaltijd en slachtafval merkt die toch niet,
Als er iets vreselijk is, dan zijn het wel die mensen die gelijk beginnen over hoe goedkoop alles wel niet was in hun vakantieland. Hongaren hebben daar ook last van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar ze goedkoop konden eten. Toch wel typisch.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:43 schreef Boze_Appel het volgende:
Fransen zijn gewoon kut. Ik heb nog een grotere hekel aan Fransen dan aan Brabo's of Limbo's.
Door uw bijdrage bij de buren ben ik op de website van Mijn Geheim gaan kijken. What's seen cannot be unseen.quote:
http://www.mijngeheim.nl/pagina/lees_verhaal/thread/5178/quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:53 schreef Reya het volgende:
[..]
Door uw bijdrage bij de buren ben ik op de website van Mijn Geheim gaan kijken. What's seen cannot be unseen.
Mooi niet dat dat waarheidsgetrouw is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
http://www.mijngeheim.nl/pagina/lees_verhaal/thread/5178/
En hun schaamhaar in je gezicht waait.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:59 schreef GSbrder het volgende:
Fransen zijn wel chill.
Vooral als ze een kort jurkje dragen, lieslaarzen aandoen en "lolita" zingen.
Onbekend met deze laatste karakteristiek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hun schaamhaar in je gezicht waait.
Je bent zwanger?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:03 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Onbekend met deze laatste karakteristiek.
Ik heb trouwens slecht nieuws voor in de uiterst geheime Facebookgroep.
Doet me een beetje denken aan de frikadelverhalen uit die tienerblaadjes inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:01 schreef waht het volgende:
[..]
Mooi niet dat dat waarheidsgetrouw is.
Ja, we verzamelen postzegels en ruilen veel onderling, maar dat mag niemand weten anders vind iedereen ons stom.quote:
Alhoewel het wel klinkt als wat jongelui uit die regionen zouden doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Doet me een beetje denken aan de frikadelverhalen uit die tienerblaadjes inderdaad.
Ik moest wel hardop lachen om de sarcastische opmerking van gelly in dat topic.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:06 schreef Friek_ het volgende:
Ondertussen heb ik er weer iets van gezegd. Dit kan zo niet langer in Nederland.
Die was wel fijn inderdaad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:11 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik moest wel hardop lachen om de sarcastische opmerking van gelly in dat topic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |