Het bier van die ouwe is al op, dus ja. Ik moet op het huis passen. Voor wat, hoort wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Aardig alcoholistische actie. Mijn oom deed dergelijke dingen ook altijd.
En hoe denk je over de rol van Franse joden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Kort gemaakt door Frankrijk met een kutverdrag. Frankrijk de kanker van Europa.
Jij asmogendheid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik mijn nazipak aantrek dan val ik liever Frankrijk binnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Trek jij je nazipak aan en ga Waht opjagen, doe je nog wat nuttigs.
Goed idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik mijn nazipak aantrek dan val ik liever Frankrijk binnen.
Wat kunnen mij die Franse joden nou verrekken? Ze zullen ongetwijfeld een groot aandeel hebben gehad om Hongarije -het land dat ingericht was om het centrum te worden van de huidige EU- te kortwieken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe denk je over de rol van Franse joden?
In Alphen aan den Rijn onder de golfbaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Tegenwoordig dumpen we chemisch afval gewoon in Europa. Een keer raden waar.
Onder het Anne Frank museum?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Limburg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Nee, dat wilden we Justin Bieber niet aandoen.quote:
Ik ben nog eens aangezien door Nederlanders voor een lokale bewoner. die heb ik toen uiteraard flink geëngueuleerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maat en ik zijn wel eens aangesproken door Hollanders in een Franse supermarkt.
'He, onze kaas is veel lekkerder, vinden jullie ook niet?'
Maat: anders hoepelen jullie effe lekker een eind op.
En ik word voor Ausländer aangezien in Brabant. Uw Europa is kapot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog eens aangezien door Nederlanders voor een lokale bewoner. die heb ik toen uiteraard flink geëngueuleerd.
Frankrijk, wat een bazenland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Makkelijk, In de synagogen. Zijn ze gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
In de moeder van Koos, ruimte zat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Wat vroegen ze?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog eens aangezien door Nederlanders voor een lokale bewoner. die heb ik toen uiteraard flink geëngueuleerd.
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de moeder van Koos, ruimte zat.
Ja, je zou immers een paar euro's meer betalen voor een goede maaltijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar ze goedkoop konden eten. Toch wel typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |