Het bier van die ouwe is al op, dus ja. Ik moet op het huis passen. Voor wat, hoort wat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:15 schreef Tem het volgende:
[..]
Aardig alcoholistische actie. Mijn oom deed dergelijke dingen ook altijd.
En hoe denk je over de rol van Franse joden?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Kort gemaakt door Frankrijk met een kutverdrag. Frankrijk de kanker van Europa.
Jij asmogendheid.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Als ik mijn nazipak aantrek dan val ik liever Frankrijk binnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef betyar het volgende:
[..]
Trek jij je nazipak aan en ga Waht opjagen, doe je nog wat nuttigs.
Goed idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:18 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
Als ik mijn nazipak aantrek dan val ik liever Frankrijk binnen.
Wat kunnen mij die Franse joden nou verrekken? Ze zullen ongetwijfeld een groot aandeel hebben gehad om Hongarije -het land dat ingericht was om het centrum te worden van de huidige EU- te kortwieken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
En hoe denk je over de rol van Franse joden?
In Alphen aan den Rijn onder de golfbaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Tegenwoordig dumpen we chemisch afval gewoon in Europa. Een keer raden waar.
Onder het Anne Frank museum?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Limburg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Nee, dat wilden we Justin Bieber niet aandoen.quote:
Ik ben nog eens aangezien door Nederlanders voor een lokale bewoner. die heb ik toen uiteraard flink geëngueuleerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:05 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Een maat en ik zijn wel eens aangesproken door Hollanders in een Franse supermarkt.
'He, onze kaas is veel lekkerder, vinden jullie ook niet?'
Maat: anders hoepelen jullie effe lekker een eind op.
En ik word voor Ausländer aangezien in Brabant. Uw Europa is kapot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog eens aangezien door Nederlanders voor een lokale bewoner. die heb ik toen uiteraard flink geëngueuleerd.
Frankrijk, wat een bazenland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:16 schreef betyar het volgende:
[..]
Makkelijk, In de synagogen. Zijn ze gewend.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
In de moeder van Koos, ruimte zat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:24 schreef waht het volgende:
Wat vroegen ze?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:27 schreef Reya het volgende:
[..]
Ik ben nog eens aangezien door Nederlanders voor een lokale bewoner. die heb ik toen uiteraard flink geëngueuleerd.
Ik moest gniffelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef von_Preussen het volgende:
[..]
In de moeder van Koos, ruimte zat.
Ja, je zou immers een paar euro's meer betalen voor een goede maaltijd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar ze goedkoop konden eten. Toch wel typisch.
Een aanzienlijk deel van wat nog rest van de Franse welvaart is dan ook op die wetenschap gebaseerd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:40 schreef von_Preussen het volgende:
Sowieso kun je de gemiddelde Nederlander hondenvoer voorzetten en er een "schappelijke" prijs voor vragen, het verschil tussen een goede maaltijd en slachtafval merkt die toch niet,
Als er iets vreselijk is, dan zijn het wel die mensen die gelijk beginnen over hoe goedkoop alles wel niet was in hun vakantieland. Hongaren hebben daar ook last van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Reya het volgende:
[..]
Waar ze goedkoop konden eten. Toch wel typisch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |