Zakje popcorn halen voor in de magnetron. Popcorn is gezond!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iets makkelijks dat zo uit de supermarkt te halen is en klaar te maken is ook prima.
Tortellini van de AH zijn wel ok, in het water pleuren met wat zout en olijfolie en laten koken totdat je ze zo aan je vork kan rijgenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:25 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Iets makkelijks dat zo uit de supermarkt te halen is en klaar te maken is ook prima.
Maar die pond boter/vet die ook in het zakje zit niet.Noch de suiker/zout..quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Zakje popcorn halen voor in de magnetron. Popcorn is gezond!
In dit kleine stadje helaas niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef Reya het volgende:
Ik weet niet of deze opties per definitie gezond zijn (en dat hangt ook af van wat je er zelf onder verstaat), maar er zijn genoeg pasta-to-go en wok-to-go restaurantjes, en er zijn bijvoorbeeld ook concepten als Exki.
Nog zelf wat harde kaas erover raspen en je bent klaar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Tortellini van de AH zijn wel ok, in het water pleuren met wat zout en olijfolie en laten koken totdat je ze zo aan je vork kan rijgen
Oh ja dat ook nog.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Nog zelf wat harde kaas erover raspen en je bent klaar.
Jij kan eieren maken...? Wow!quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:29 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Eieren kan ik wel maken. Dat heb ik recent nog geleerd.
Naar schatting de helft van de wereldbevolking is daartoe in staat, zal dat nog zijn, of is het geweest.quote:
Had ie een topic over geopened nogquote:
Maar als mannelijke TS zijnde, is dat toch redelijk opmerkelijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:31 schreef Reya het volgende:
[..]
Naar schatting de helft van de wereldbevolking is daartoe in staat, zal dat nog zijn, of is het geweest.
dan moet je ze nog friturenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:31 schreef CaptainObvious39 het volgende:
Aardappelen en water zijn alles wat je nodig hebt.
waarom dan niet gewoon vers uit de winkel pakken, dan moet toch naar de winkel en je moet het toch klaarmakenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:33 schreef uniekhoorn het volgende:
Je kan ook "kant en klaar" uit de vriezer halen... Zijn best lekkere dingen te koop... Koop een zak of pak en bakken.
Thanks! Dat ziet er niet verkeerd uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:59 schreef betyar het volgende:
[ afbeelding ]
Snel voer bij de Action.....
timpano, dat zou ik graag eens proberenquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:53 schreef Tem het volgende:
Gewoon iets makkelijks en snels, een timpano ofzo.
mwa, ik neem aan dat je het met een flinke klets boter en suiker eet, ik denk dat het elkaar niet veel uit de weg zal lopen...quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Thanks! Dat ziet er niet verkeerd uit.
Weet ik dat gelijk voor de volgende keer. Het is nu dit geworden:
[ afbeelding ]
Helaas ook niet echt gezond, maar beter dan een patatje bij de snackbar.
Een beetje poedersuiker en verder geen boter.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
mwa, ik neem aan dat je het met een flinke klets boter en suiker eet, ik denk dat het elkaar niet veel uit de weg zal lopen...
vooruit danquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:14 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Een beetje poedersuiker en verder geen boter.
Prima te doen inderdaad. Bv met spinazie en zalmquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:43 schreef Monolith het volgende:
Zoek even een receptje op internet voor een simpele pasta met vis en wat groenten. Eenvoudig te bereiden en nog gezond ook.
Erger nog is dat er vaak veel te veel zout in dat soort producten zit. Conserveringsmiddelen vallen op zich wel mee. Nitriet is niet heel best voor je in al te grote hoeveelheden, maar dat zit toch voornamelijk in vleeswaren.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:19 schreef merino het volgende:
en dan nog eens hoop conserveermiddelen ook omdat je te lui bent om je eigen pannenkoeken te bakken (wat echt te easy is).
jesus manquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:13 schreef robin007bond het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
0,6 gram zout in deze poffertjes volgens mij.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:48 schreef Monolith het volgende:
[..]
Erger nog is dat er vaak veel te veel zout in dat soort producten zit. Conserveringsmiddelen vallen op zich wel mee. Nitriet is niet heel best voor je in al te grote hoeveelheden, maar dat zit toch voornamelijk in vleeswaren.
Ja, dat had ik eerder moeten weten vandaag. Kwam er pas later achter dat er niet gekookt kon worden voor me.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:50 schreef Monolith het volgende:
Dat mensen vroeger wat meer moeite hadden om zelf te leren kan ik nog begrijpen. Vandaag de dag kun je echter overal op internet recepten vinden en vast ook nog wel complete instructievideo's.
winkels zijn toch wel open tot minimaal 8 uur?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerder moeten weten vandaag. Kwam er pas later achter dat er niet gekookt kon worden voor me.
Wat kun jij allemaal koken eigenlijk?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:51 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Ja, dat had ik eerder moeten weten vandaag. Kwam er pas later achter dat er niet gekookt kon worden voor me.
Zie dit topic:quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Wat kun jij allemaal koken eigenlijk?
Ja, maar ik wil dus echt niet later dan 19:00 eten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
winkels zijn toch wel open tot minimaal 8 uur?
Heb ik al gezien, maar ben je al vooruit gegaan?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:54 schreef robin007bond het volgende:
[..]
Zie dit topic:
CUL / Beginnen met koken
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |