abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_124202992
quote:
1s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dat is zijn standaard posticon. Vrij irritant.
Dat heb ik ook met jouw posts, en dan gaat het om de inhoud.
  maandag 18 maart 2013 @ 13:19:58 #102
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_124203020
quote:
9s.gif Op maandag 18 maart 2013 13:18 schreef Specularium het volgende:

[..]

Dat heb ik ook met jouw posts, en dan gaat het om de inhoud.
;( boehoe.
The love you take is equal to the love you make.
  maandag 18 maart 2013 @ 16:01:08 #103
198127 Miss_paraplu
hmzzzzzzzzzzz
pi_124209164
Nou ja TS heb ik ook hoor, hoefde ook nooit te koken en toen ik op mezelf ging met een vriendin en een vriend kookten zij vaak en ik deed de boodschappen en de afwas...

Maar nu inmiddels een aantal jaren later heb ik het toch ook maar gewoon geprobeerd.. want ik kon het ook gewoon niet.. en mijn ouders zijn van de oude generatie wat dus in houdt dat ze elke dag vlees groente en gekookte aardappels eten.. dat noemt mijn moeder dan koken..

Ik ben nu gewoon bezig met koken voor kooknoobs :') , en je moet het gewoon doen heb ik het idee.. heb al best veel gemaakt, gister nog een gestapelde tortilla maar het was wel erg lekker vond mijn vriend en die stelt best hoge eisen... aan smaak enz.
Maar ei bakken gaat mij ook niet goed af hoor.. en van die simpele dingen lukt mij ook nog steeds niet.. maar door oefenen kom je ver!
Waarom altijd maar meteen de makkelijke weg kiezen? Als je wat langer nadenkt, kom je misschien tot een verstandigere conclusie..
pi_124214453
quote:
99s.gif Op maandag 18 maart 2013 03:12 schreef NotGuilty het volgende:
Je kan tegenwoordig toch gewoon hele video's mbt tot koken, van simpel tot internationaal, stap voor stap "live" op internet mee kijken en gewoon pauzeren etc. ? Als dit nu een vraag was van jaren geleden, maar nu? Met alle mogelijkheden om gewoon gratis online mee te kijken met de meest beroemde internationale chefs? Nouja het is niet voor niks CUL en een forum, maar hopelijk snapt iemand mijn punt.
Klopt wel, en ik maak daar ook graag gebruik van maar volgens mij heeft het vooral zin als je al kunt koken. Toen ik thuis wel eens kookte en toen ik op mezelf ging wonen was ik vooral iemand die kan koken aan het nadoen. Trucjes leren ipv begrijpen wat je doet en het dus beheersen.

Uiteindelijk heb ik in mijn studententijd leren koken van kookprogramma's 's middags op de BBC en TV5 waarin koks vertelden waarom ze deden wat ze deden. En dus zonder die recepten te gaan maken o.i.d.

quote:
0s.gif Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik kook vaak dingen van het programma 'Dagelijkse Kost' op de Belgische TV. Simpel en lekker, en geen aanstellerij van schuimpje hier, dotje daar. Zeker stoofpotten en éénpansgerechten zijn makkelijk en lukken heel vaak van de allereerste keer.
De recepten spreken mij niet zo heel erg aan, maar het is een leuke kerel die ook vertelt wat hij waarom doet, en dus kun je daar heel veel van leren zonder die recepten te maken.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_125403039

Mijn nieuwe creatie.
  woensdag 17 april 2013 @ 17:17:41 #106
173997 Redcoon
Verdomd heet!
pi_125403967
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]

Mijn nieuwe creatie.
Ik denk dat je klaar bent voor de volgende stap, spek!
pi_125404006
quote:
0s.gif Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Redcoon het volgende:

[..]

Ik denk dat je klaar bent voor de volgende stap, spek!
Ja, lekker! Dat lijkt me prima om te proberen :)

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2013 17:19:00 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')