Dat heb ik ook met jouw posts, en dan gaat het om de inhoud.quote:Op maandag 18 maart 2013 13:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dat is zijn standaard posticon. Vrij irritant.
quote:Op maandag 18 maart 2013 13:18 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat heb ik ook met jouw posts, en dan gaat het om de inhoud.
Klopt wel, en ik maak daar ook graag gebruik van maar volgens mij heeft het vooral zin als je al kunt koken. Toen ik thuis wel eens kookte en toen ik op mezelf ging wonen was ik vooral iemand die kan koken aan het nadoen. Trucjes leren ipv begrijpen wat je doet en het dus beheersen.quote:Op maandag 18 maart 2013 03:12 schreef NotGuilty het volgende:
Je kan tegenwoordig toch gewoon hele video's mbt tot koken, van simpel tot internationaal, stap voor stap "live" op internet mee kijken en gewoon pauzeren etc. ? Als dit nu een vraag was van jaren geleden, maar nu? Met alle mogelijkheden om gewoon gratis online mee te kijken met de meest beroemde internationale chefs? Nouja het is niet voor niks CUL en een forum, maar hopelijk snapt iemand mijn punt.
De recepten spreken mij niet zo heel erg aan, maar het is een leuke kerel die ook vertelt wat hij waarom doet, en dus kun je daar heel veel van leren zonder die recepten te maken.quote:Op maandag 18 maart 2013 12:58 schreef tony_clifton- het volgende:
Ik kook vaak dingen van het programma 'Dagelijkse Kost' op de Belgische TV. Simpel en lekker, en geen aanstellerij van schuimpje hier, dotje daar. Zeker stoofpotten en éénpansgerechten zijn makkelijk en lukken heel vaak van de allereerste keer.
Ik denk dat je klaar bent voor de volgende stap, spek!quote:Op woensdag 17 april 2013 16:57 schreef robin007bond het volgende:
[ afbeelding ]
Mijn nieuwe creatie.
Ja, lekker! Dat lijkt me prima om te proberenquote:Op woensdag 17 april 2013 17:17 schreef Redcoon het volgende:
[..]
Ik denk dat je klaar bent voor de volgende stap, spek!
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |