quote:Op vrijdag 2 september 2011 12:40 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
dangel , geile chicka, neuckuh?doe jij eens een goeie gooi naar wat het thema van alex zijn boek is.
Op vrijdag 2 september 2011 14:39 schreef Dangel het volgende:
jij bent de ontsteking van de blinde darm die PTA SC heet
quote:
quote:![]()
Op dinsdag 21 september 2010 18:39 schreef Anne het volgende:
Ik reed gisteren wel even door een tunnel. En toen ik eruit kwam, kwam ik.
quote:
quote:Op woensdag 12 mei 2010 21:54 schreef Sounddragon het volgende:
sex en Lada in één zin![]()
*mompelt iets over anticonceptieOp woensdag 12 mei 2010 21:55 schreef Alexxxxx het volgende:
de enige auto waarin enigzins sexuele dingen zijn gebeurd met mij is anders mijn nivaOp woensdag 12 mei 2010 21:56 schreef Sjoegerd het volgende:
Herinner me er aan dat ik niet in jouw Niva ga zitten
quote:@2cv:
Op maandag 28 juni 2010 17:17 schreef Paladijn het volgende:
Met de hoeveelheid onzin die je verkondigd is het geen wonder dat je geen PTA-mod meer bent
quote:
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 21:19 schreef BaraCuda het volgende:
Je hebt nog gelijk ookm'n rechter tiet is verrekt
quote:Op vrijdag 13 augustus 2010 22:09 schreef Anne het volgende:
Nou en. Niemand komt zomaar aan mijn boobjens.
quote:Op woensdag 9 februari 2011 21:33 schreef Barcaconia het volgende:
Heb jij soms zin in aids tijdens je chemokuur?Op woensdag 9 februari 2011 21:37 schreef Alexxxxx het volgende:
nee,ik drink (vrijwel) geen alcohol.
vorige deeltjes, statistieken, wie post er het meest enz enzquote:Op maandag 8 april 2013 12:08 schreef Alexxxxx het volgende:
Als ik zou weten wat ik bedoel zou ik het waarschijnlijk niet posten.
de eckte baasquote:
/failquote:
Ohw... dan is er verder ook geen redden meer aan nee...quote:
niet te warm? alhoewel het aardig afgekoeld is.quote:
De airco staat hier op standje bibberquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:57 schreef lipje het volgende:
[..]
niet te warm? alhoewel het aardig afgekoeld is.
Als er echt storm komt, zetten ze ze met de giek in de windrichting volgens mij. En tegen bliksem kunnen ze idd wel! (Misschien wel wat putjes in de lak.)quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:19 schreef 2cv het volgende:
Zitten allemaal gaatjes in, de wind waait er wel doorheen.
een torenkraan staat als hij niet in gebruik is in de 'vaanstand', dan draait hij dus vanzelf zijn kont in de wind.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:39 schreef Duvel het volgende:
[..]
Als er echt storm komt, zetten ze ze met de giek in de windrichting volgens mij. En tegen bliksem kunnen ze idd wel! (Misschien wel wat putjes in de lak.)
Ah, gewoon los dus? Loopt dat "lager" bovenin zo soepel?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een torenkraan staat als hij niet in gebruik is in de 'vaanstand', dan draait hij dus vanzelf zijn kont in de wind.
jep, zo soepel zelfs dat je het met zwenken al merkt als je kraantje een beetje scheef of slecht gestempeld staat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:33 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ah, gewoon los dus? Loopt dat "lager" bovenin zo soepel?
Ik kwam gisteren op het Van Starkenborghkanaal wel een bootje tegen waarvan de motor in de fik stond. Ik reed erlangs en ineens kwamen er rook en vlammen aan de achterkant wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:31 schreef 2cv het volgende:
Vandaag heb ik m'n bootvrienden uitgezwaaid. De motor doet het dus ze zijn op eigen kracht huns weegs gegaan. Het probleem was dat we niet goed ontlucht hadden en alle vacuümslangetjes moesten afgedopt worden. De logica daarachter snap ik niet, maar het motortje snort mooi en ze hebben al een paar kilometers probleemloos gevaren dus de kans dat die motor ook in de soep loopt acht ik klein.
Maar op diezelfde plek als waar m'n bootvrienden lagen strandde vanavond ook een ander bootje. Geen mechanische pech maar de brug was dicht en de opvarenden moesten nog naar Langweer. Die heb ik maar een taxiritje gegeven. Wel leuk, 5 dames in je BX. Maar ze waren minimaal 10 jaar jonger dan ik en ze spraken me aan met 'u' en 'meneer' dus daar heb ik verder niets aan.
En wat als er nou een gebouw vlakbij staat?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
een torenkraan staat als hij niet in gebruik is in de 'vaanstand', dan draait hij dus vanzelf zijn kont in de wind.
Daar praten ze al Fries?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op het Van Starkenborghkanaal wel een bootje tegen waarvan de motor in de fik stond. Ik reed erlangs en ineens kwamen er rook en vlammen aan de achterkant weg. Ben gestopt en kort daarna hadden de mensen het brandje onder controlle. De motor is wel afgeschreven denk ik.
Dan houd hij vanzelf op met draaienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat als er nou een gebouw vlakbij staat?
Oh... ik had een klasgenote, oorspronkelijk uit Grijpskerk (geëmigreerd dus), en die sprak thuis Fries.quote:
Ja.quote:
Kan wel kloppen, zat mensen die daar Fries spreken. Ze doen daar ook (als enig Gronings dorp) aan Fierljeppen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:12 schreef Duvel het volgende:
[..]
Oh... ik had een klasgenote, oorspronkelijk uit Grijpskerk (geëmigreerd dus), en die sprak thuis Fries.
Dan bouwen ze hem hogerderder.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:39 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat als er nou een gebouw vlakbij staat?
er wonen wel veel Friezen ja, maar het is er niet meer de taal. Net als dat er in Übach veel Nederlanders rondhuppelen, maar je kunt er niet tegen een willekeurig persoon op straat gewoon nederlands gaan praten.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:33 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ja.
Zat mensen in die streek (westerkwartier) van Groningen die nog gewoon Fries spreken.
En dat bootje zal ook wel uit Friesland komen, de provinciegrens met Friesland is er nog geen 3km vandaan.
Dat is ook weer zo.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er wonen wel veel Friezen ja, maar het is er niet meer de taal. Net als dat er in Übach veel Nederlanders rondhuppelen, maar je kunt er niet tegen een willekeurig persoon op straat gewoon nederlands gaan praten.
En toch wordt men in Limburg wel in het Duits aangesproken bij o.a.de outletmarkten etc*quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:35 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
er wonen wel veel Friezen ja, maar het is er niet meer de taal. Net als dat er in Übach veel Nederlanders rondhuppelen, maar je kunt er niet tegen een willekeurig persoon op straat gewoon nederlands gaan praten.
Que?quote:
Hoe reageerde de garagist?quote:
waarom zou je in nederland boodschappen doen als je in Limburg bent, Duitsland is nooit ver wegquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:28 schreef daNpy het volgende:
[..]
En toch wordt men in Limburg wel in het Duits aangesproken bij o.a.de outletmarkten etc*
* Van horen zeggen hea, ik ga echnie in Limburrig sjoppen
neuh, aan het oriënteren in welk deel van Duitsland we gaan wonen. twijfel nog tussen regio HS/AC, regio Cochem en regio Nürburgring. Of misschien wel ergens anders, afhankelijk van werk, maar niet AL te ver van NL af.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 18:41 schreef Paladijn het volgende:
Je hebt www.goedkoperduitsland.nl ontdekt?
De outlet in Roermond heeft wel een mooie Falke winkel met aanzienlijk lagere prijzen
Shit! hij leeft nog; hou jij hem vast, dan rijd ik nog een keertje over hem heenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Paladijn het volgende:
Regio Cochemde ring is dan maar 40 minuten rijden
En
[ afbeelding ]
Heb je al werk dan? Of wat wil je gaan doen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:01 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
neuh, aan het oriënteren in welk deel van Duitsland we gaan wonen. twijfel nog tussen regio HS/AC, regio Cochem en regio Nürburgring. Of misschien wel ergens anders, afhankelijk van werk, maar niet AL te ver van NL af.
autobahn is wel een pokkepleuriseind, wil zolder en zandvoort eigenlijk ook niet TE ver weg hebben qua reistijdquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:03 schreef Paladijn het volgende:
Regio Cochemde ring is dan maar 40 minuten rijden
En
[ afbeelding ]
Van elke plek in NL is Zandvoort kut te bereiken, vanaf zee is nog het makkelijkstquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:14 schreef Paladijn het volgende:
Zolder lukt je wel, maar Zandvoort <-> Eifel is hell. Je moet door half filerijdend nederland heen op die route
En inderdaad, heb je al iets gevonden?
Ik heb hem daar maar niet mee opgezadeld en een fatsoenlijk sloopbedrijf opgezocht, die kon hem binnen 2 uurtjes al ophalen, direct vrijwaring en kostte ook niets, dus primaquote:
ipad kopen danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb nu eindelijk die verdomde Android 4.3 update binnen voor m'n Nexus
En ik heb het idee dat die tablet aardig energie verbruikt.. 's avonds zit er nog ongeveer 50% in, volgende ochtend is de accu schoon leeg, tablet doet dan helemaal niks meer..
Zal em even resetten, ik heb het idee dat het wel wat gortig gaat.
Dat is te gortig, als je er niets mee doet is ie pas na een ruime week (8-10 dagen) leeg...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:16 schreef .Neovo. het volgende:
Zo, het heeft even geduurd, maar ik heb nu eindelijk die verdomde Android 4.3 update binnen voor m'n Nexus
En ik heb het idee dat die tablet aardig energie verbruikt.. 's avonds zit er nog ongeveer 50% in, volgende ochtend is de accu schoon leeg, tablet doet dan helemaal niks meer..
Zal em even resetten, ik heb het idee dat het wel wat gortig gaat.
Hmm, toch maar eens even mee bezig dan. Zo extreem veel doe ik er ook niet mee.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:34 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Dat is te gortig, als je er niets mee doet is ie pas na een ruime week (8-10 dagen) leeg...
Met wat internetten (nieuws/fora lezen 's ochtends en 's avonds) en wat youtuben gaat ie bij mij ongeveer 4-5 dagen mee
Swipe eens rechtsboven -> batterij icoontje aanklikken -> welke apps gebruiken veel %? En voor extra details -> grafiek aldaar aanraken geeft een overzicht met screen on/awake die vrijwel leeg moeten zijn. Let ook even op je telefoonsignaal (je had een met 3g toch?), die zou je niet moeten zien als je binnenshuis wifi gebruikt en anders groen moeten zijn.
Dan kun je hem toch overdag gebruiken?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:43 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Dan is ie de volgende avond leeg. Dat als ik hem van de 's ochtends van de lader afhaal.
nee maar wel door het Louwman museum gerentquote:
daar ben ik 8 keer langs gereden afgelopen weekendquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:57 schreef lipje het volgende:
[..]
nee maar wel door het Louwman museum gerent
kom je er vrijdag weer langs?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:58 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
daar ben ik 8 keer langs gereden afgelopen weekend
nee, ik heb mijn portie den haag voor dit jaar wel weer gehad nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:59 schreef lipje het volgende:
[..]
kom je er vrijdag weer langs?
staat dan een mx5 voor de deur (zo rond lunchtijd)
Volgens mij zijn ze daar niet. Ben er vrij zeker van dat dat een ander bootje was.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik kwam gisteren op het Van Starkenborghkanaal wel een bootje tegen waarvan de motor in de fik stond. Ik reed erlangs en ineens kwamen er rook en vlammen aan de achterkant weg. Ben gestopt en kort daarna hadden de mensen het brandje onder controlle. De motor is wel afgeschreven denk ik.
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:06 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Shit! hij leeft nog; hou jij hem vast, dan rijd ik nog een keertje over hem heen
Meestal haal ik er meer uitquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 15:29 schreef Dingest het volgende:
Binnenin is het net zo fraai![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geen tijd/ruimte om het blok er nog uit te halen, zoveel zijn die ook niet waard eigenlijk.
Volledige turbo met goede flexibele voorpijp en katalysator moet nog wel wat opbrengen hopelijk![]()
[ afbeelding ]
Niets ? Er zit nog zat metaal aan. Zelfs een behoorlijk leeg geplukte ZX levert nog 50 euro op.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Ik heb hem daar maar niet mee opgezadeld en een fatsoenlijk sloopbedrijf opgezocht, die kon hem binnen 2 uurtjes al ophalen, direct vrijwaring en kostte ook niets, dus prima
Met oprolpiemel.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:20 schreef Paladijn het volgende:
o_O
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekke japanners, ze gaan een live action patlabor film maken
Er kon nog wel meer uit, maar ik had maar een paar (warme) dagen en hij stond mij enorm in de weg eigenlijk. De 96 en 126 hebben komende weken/maanden waarschijnlijk genoeg aandacht nodig. Bovendien wil ik ook niet al te veel zooi hier rond hebben slingeren. Een bak of blok neemt toch nogal ruimte in beslag als je het niet snel kwijtraakt. Meeste andere dingen van waarde zijn er wel uit. Moest een beetje een balans van minste tijd en meeste potentiële winst zien te vindenquote:
Zoals ik Paladijn ook al uitlegde; ze moeten er zelf arbeidstijd instoppen - deze man is minstens een 1,5 uur weggeweest van de zaak alleen al om het ding op te halen, en daarna moeten ze het ding verder nog ontdoen van meuk - en de metaalprijs is dus ook niet zo hoog. Ik heb uiteindelijk vanmiddag 5 slopers gecheckt in de regio; bij allemaal is het bij ophalen (zeker van een wrak als dit) of niets, of zelfs betalen. Wat een goed excuus is om de rest van mijn 'sloop'auto's nog maar even te laten staanquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 23:42 schreef 2cv het volgende:
[..]
Niets ? Er zit nog zat metaal aan. Zelfs een behoorlijk leeg geplukte ZX levert nog 50 euro op.
Ik ben blij dat ik de ZX rijdend op de sloop heb afgeleverd en dat ik met de motorkap lopend weer terug kon.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Zoals ik Paladijn ook al uitlegde; ze moeten er zelf arbeidstijd instoppen - deze man is minstens een 1,5 uur weggeweest van de zaak alleen al om het ding op te halen, en daarna moeten ze het ding verder nog ontdoen van meuk - en de metaalprijs is dus ook niet zo hoog. Ik heb uiteindelijk vanmiddag 5 slopers gecheckt in de regio; bij allemaal is het bij ophalen (zeker van een wrak als dit) of niets, of zelfs betalen. Wat een goed excuus is om de rest van mijn 'sloop'auto's nog maar even te laten staan
Achja, meestal sloop ik BX-en voor anderen (in opdracht uiteraardquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:04 schreef Dingest het volgende:
[..]
Er kon nog wel meer uit, maar ik had maar een paar (warme) dagen en hij stond mij enorm in de weg eigenlijk. De 96 en 126 hebben komende weken/maanden waarschijnlijk genoeg aandacht nodig. Bovendien wil ik ook niet al te veel zooi hier rond hebben slingeren. Een bak of blok neemt toch nogal ruimte in beslag als je het niet snel kwijtraakt. Meeste andere dingen van waarde zijn er wel uit. Moest een beetje een balans van minste tijd en meeste potentiële winst zien te vinden
Gewoon in één keer in de smeltkroes gooien, dan brandt alles er wel af. Scheelt een hoop werkquote:[..]
Zoals ik Paladijn ook al uitlegde; ze moeten er zelf arbeidstijd instoppen - deze man is minstens een 1,5 uur weggeweest van de zaak alleen al om het ding op te halen, en daarna moeten ze het ding verder nog ontdoen van meuk - en de metaalprijs is dus ook niet zo hoog. Ik heb uiteindelijk vanmiddag 5 slopers gecheckt in de regio; bij allemaal is het bij ophalen (zeker van een wrak als dit) of niets, of zelfs betalen. Wat een goed excuus is om de rest van mijn 'sloop'auto's nog maar even te laten staan
Hmz, ja,dat maakt zo'n wrak inderdaad niet veel waard.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 01:10 schreef Dingest het volgende:
18 cent per kg gesorteerd, 15 cent ongesorteerd. Laatste keer dat ik checkte iig. Schommelt ook een beetje per firma zo te zien.
doe ik ook. Maar aangezien ie in standby ook behoorlijk wat verbruikt zit ie aan het eind van de middag al te piepen voor een oplader, zonder dat ik dat ding intensief gebruikt heb. En ik had juist dit model gekocht omdat die wel een paar dagen mee zou moeten gaan op een acculading.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 22:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Dan kun je hem toch overdag gebruiken?
goeiemiddagquote:
De stoelen zijn alweer vergevenquote:Op woensdag 7 augustus 2013 00:08 schreef Dingest het volgende:
Wel nog op het allerlaatste moment, echt tien minuten voordat die gast hier was, de motortjes van de CV er nog uit getrokken voor iemand op het SF. Niet zoveel waard omdat ik niet kan garanderen dat ze het allemaal doen, de CV deed het namelijk niet, maar alle kleine beetjes helpen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sic nos rodunt omnes gentes et sic erimus egentes. Qui nos rodunt confundantur et cum iustis non scribantur.
Leuke Android apps van Little Blue Frog. Blog Carbagerun verslagen team 9000 - Spijker
Post je battery use eens... (swipe rechtsboven -> settings -> battery -> volume down + powerknop indrukken voor screenshot).quote:Op woensdag 7 augustus 2013 07:53 schreef .Neovo. het volgende:
Goedemorgen
[..]
doe ik ook. Maar aangezien ie in standby ook behoorlijk wat verbruikt zit ie aan het eind van de middag al te piepen voor een oplader, zonder dat ik dat ding intensief gebruikt heb. En ik had juist dit model gekocht omdat die wel een paar dagen mee zou moeten gaan op een acculading.
hmm ja.quote:Op woensdag 7 augustus 2013 18:52 schreef blup het volgende:
Als een xenon soms wel soms niet werkt en als hij niet werkt zie je een kort flitsje dat hij 't wel probeert...
Starter kapot?
Vlak voor het stuk ging trad er ook een kleurverschil op tussen de lampen...rara?
eerder een ijsjequote:
heb je de schutting al van de oprit af gehengeld?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:20 schreef Sounddragon het volgende:
Tis hier inmiddels ook weer een beetje blauw, vanmorgen was het maar een grijze boel. Nu lekker in het zonnetje de poort en de garagedeur aan het ontdoen van een paar jaar algen en vuil.. knapt best op
Nee, gisteren en eergisteren wel, vandaag was er weer niks te doen, en dus hang ik thuis. Lang leve het UWVquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:35 schreef densmee het volgende:
Hier ook goed weer, maar vandaag niet hengelen SD?
Jep, van de week wilde ik effe met de motor weg, en moest ik de auto eerst opzij zetten om weg te kunnen, was het meteen zat, dus toen ik terugkwam en het een beetje was afgekoeld, heb ik hem er meteen vanaf gesloopt.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:39 schreef lipje het volgende:
[..]
heb je de schutting al van de oprit af gehengeld?
goed bezigquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:48 schreef Sounddragon het volgende:
Jep, van de week wilde ik effe met de motor weg, en moest ik de auto eerst opzij zetten om weg te kunnen, was het meteen zat, dus toen ik terugkwam en het een beetje was afgekoeld, heb ik hem er meteen vanaf gesloopt.
Die hoeft ie nietquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:56 schreef lipje het volgende:
[..]
goed bezig. Dat verdient een:
[ afbeelding ]
gaat om het idee.quote:
Doe maar van Capri. Ga ik het wel halenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:58 schreef lipje het volgende:
[..]
gaat om het idee.
Wil ie er eentje met veel chocolade eromheen? of alleen vers geschept van Capri?
weet je de weg nog?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:01 schreef Anne het volgende:
[..]
Doe maar van Capri. Ga ik het wel halen.
Ik heb al een stukje gekregenquote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:41 schreef lipje het volgende:
tijd voor een rondje sightseeing in Rotjeknor
hij wordt per letter betaaltquote:
Voor zolang het duurdtquote:
Ligt een vers pak in de vriezer, maar ik pas effequote:Op donderdag 8 augustus 2013 15:56 schreef lipje het volgende:
[..]
goed bezig. Dat verdient een:
[ afbeelding ]
Ik reed er net bijna eentje aanquote:
Jammer ...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 17:23 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik reed er net bijna eentje aan. Hij gaf mij geen voorrang.
Anne: &@#%^&!#%&!!
Totdat ze zag dat 't een politieagent was.
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:30 schreef daNpy het volgende:
Hij zat echt met een blik van "ik weet ook niet wat ik doe" achter het stuur
En de stoeprand gaf ook geen voorrang ?quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:08 schreef Paladijn het volgende:
Laat me raden, nieuwe band nodig?
[ afbeelding ]
Moest in Groningen centrum een k*tfietser ontwijken die besloot harder te gaan fietsen op zijn voorrangsweg (was ie op hetzelfde tempo doorgefietst, dan was hij achter me uitgekomen... had geen tijd meer om te remmen).
Aaai......... BX meteen total loss.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
En de stoeprand gaf ook geen voorrang ?
Ach, ik had laatst m'n band echt lek. 2 scheuren er in.
Daar moest ik overheen om de fietser te ontwijken... kwam al aardig snel aanfietsen en ging opeens staan om extra kracht te geven op de pedalen. Met remmen had ik waarschijnlijk pas op het fietspad stilgestaan... gast fietste me later vrolijk voorbij zonder boos te kijken oid. Misschien had hij mij niet gezienquote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:39 schreef 2cv het volgende:
[..]
En de stoeprand gaf ook geen voorrang ?
Ach, ik had laatst m'n band echt lek. 2 scheuren er in.
Yup, maar een andere BX die even goed is als deze kost meer moeite, dus heb ik de band maar vervangen.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:49 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Aaai......... BX meteen total loss.
Ik heb nooit zoveel medelijden met fietsers die geen voorrang geven. Dan kachel ik gewoon door.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:52 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Daar moest ik overheen om de fietser te ontwijken... kwam al aardig snel aanfietsen en ging opeens staan om extra kracht te geven op de pedalen. Met remmen had ik waarschijnlijk pas op het fietspad stilgestaan... gast fietste me later vrolijk voorbij zonder boos te kijken oid. Misschien had hij mij niet gezien
Was hier trouwens, stoepjes is gelukkig niet heel hoog: http://goo.gl/maps/lBrrN
Ja, ook gedaan, bij Venezia op de Oude Gracht.quote:
Rotjeknor! Je moet wel de leuke plekjes kennen, en het moet een beetje weer zijn, anders is het al gauw een grauwe rotstad. Maar ik mag 'm wel, zelfs die grauwe rotstad.quote:Op donderdag 8 augustus 2013 16:42 schreef Anne het volgende:
[..]
Ik heb al een stukje gekregen. Maar dat moeten we inderdaad doen, maar dan gaan we wel een weekend.
Nou ja, ik zie dat toch als een soort schuldbewust sorry...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:30 schreef daNpy het volgende:
Toen ik hem voorbij was draaide ik me om en stak mijn hand vragend uit. Hij zat echt met een blik van "ik weet ook niet wat ik doe" achter het stuur
Da's een nette bochel...quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:08 schreef Paladijn het volgende:
Laat me raden, nieuwe band nodig?
[ afbeelding ]
Moest in Groningen centrum een k*tfietser ontwijken die besloot harder te gaan fietsen op zijn voorrangsweg (was ie op hetzelfde tempo doorgefietst, dan was hij achter me uitgekomen... had geen tijd meer om te remmen).
quote:Op donderdag 8 augustus 2013 23:17 schreef Duvel het volgende:
[..]
bijna Niemand reageert op mijn posts.
Hallo, ik heet Niemand.quote:
I feel you broquote:Op donderdag 8 augustus 2013 22:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Rotjeknor! Je moet wel de leuke plekjes kennen, en het moet een beetje weer zijn, anders is het al gauw een grauwe rotstad. Maar ik mag 'm wel, zelfs die grauwe rotstad.
Ik was effe naar een brommert kiekuh, morgenochtend nog eentjequote:
Hoeveel problemen heb je nu?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 08:17 schreef Paladijn het volgende:
en wtf. Steden jagen op verwekkers niet-erkende kinderen
"Mannen zijn ook onderhoudsplichtig als zij hun kind niet erkennen. Zelfs als hij ontkent de vader te zijn, kan de gemeente alsnog via de rechter toestemming vragen om de bijstand te verhalen."
Kijken, kijken, niet kopen?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was effe naar een brommert kiekuh, morgenochtend nog eentje
Minimaal 1quote:
Wat voor brommertje?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:19 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was effe naar een brommert kiekuh, morgenochtend nog eentje
Die van vandaag heb ik wel gekocht.quote:
Ha, foto! En gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 18:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die van vandaag heb ik wel gekocht.
quote:
Staat nu achter een hoog ijzeren hek, en een garagedeur, en heeft startblokkering, én een dik slot.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:43 schreef 2cv het volgende:
Wel goed op slot zetten enzo he ?
En gefeliciteerd en zulks.
Das geen Dakar brommerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En thanks, ben er best wel blij mee![]()
Neuh, niet echt nee, ik denk dattie zelfs niet al te veel regen zal gaan zienquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:46 schreef Duvel het volgende:
Gaaf ding, ik heb er geen verstand van, maar dit is in mijn ogen geen motor meer om door de bossen te scheuren?
Noop, nu eens iets gekocht wat ik al heel lang wilde hebben; een ekte big bikequote:
Mooi-weer-rijder!quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Neuh, niet echt nee, ik denk dattie zelfs niet al te veel regen zal gaan zien
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:10 schreef Alfisti het volgende:
[..]
Mooi-weer-rijder!
Jeh, so be itSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Mooi ding, en dat het een raket was, dat moet wel.quote:
Gisteravond was ik al hierop wezen rijden; ook leukquote:
Huh, die toren staat scheef.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:33 schreef Paladijn het volgende:
Handig, we kunnen het concert hier horen
't is alleen nog niet zo druk
[ afbeelding ]
En ja, dat uitkijkding bovenop de toren ziet er nogal lomp uit.
tenks, de eerste 500km staan er al bijna opquote:
Want in het weekend gebeuren er geen ongelukken/misdaden/overtredingenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 21:23 schreef .Neovo. het volgende:
Die zitten hier in het gemeentehuis. En die is gesloten in het weekend
Neh. "Doe de aangifte maar online" krijgen we dan te horen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:42 schreef daNpy het volgende:
[..]
Want in het weekend gebeuren er geen ongelukken/misdaden/overtredingen
Ben je naar Beekse Bergen geweest?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef 2cv het volgende:
M'n BX is vele malen viezer geworden van een dagje dierentuin dan van de hele CarabgeRun. Bijzonder ...
Kewl, hoe hebben jullie elkaar nu gevonden dan?quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:38 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Neh. "Doe de aangifte maar online" krijgen we dan te horen.
De dame in kwestie heeft zich al gemeld via de mail. Dus die krijgt morgen haar papiertje terug. Ook weer opgelost.
Noorder Dierenpark in Emmen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben je naar Beekse Bergen geweest?
Krijg je daar ook apenpootjes op je dak?quote:
Ik had op zo'n lokale nieuwssite een berichtje gezet dat ik een rijbewijs had gevonden en dat degene via de mail contact met mij kon opnemen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 01:44 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ben je naar Beekse Bergen geweest?
[..]
Kewl, hoe hebben jullie elkaar nu gevonden dan?
quote:Leuke, ietwat verlegen jongen zoekt dame die haar rijbewijs is verloren.
Bel me voor een afspraak om je rijbewijs op te halen en misschien meer...
.Neovo.
Daar voel je niks van. Nou ja, misschien als ze wat kinderen heeft, dan is het sowieso snel afgeschreven.quote:
Netjesquote:Op zondag 11 augustus 2013 09:41 schreef .Neovo. het volgende:
[..]
Ik had op zo'n lokale nieuwssite een berichtje gezet dat ik een rijbewijs had gevonden en dat degene via de mail contact met mij kon opnemen.
Zij heeft het dus gelezen, en heeft mij een mailtje gestuurd.
wij kregen alles keurig mee gister op de Groningerstraatwegquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 12:33 schreef Paladijn het volgende:
Handig, we kunnen het concert hier horen
't is alleen nog niet zo druk
[ afbeelding ]
En ja, dat uitkijkding bovenop de toren ziet er nogal lomp uit.
Dan heb je het afgelopen jaar meer in de 96 gereden dan ik in de afgelopen 2 jaar in de 99quote:Op zondag 11 augustus 2013 21:04 schreef Dingest het volgende:
Sinds de vorige APK (september 2011) heb ik maar liefst 2655 km met de 96 gereden. Terecht dat dit grove misbruik van 'gratis' rondrijden straks wordt aangepakt
ook zoquote:
quote:
Nee, ze hadden er de brui aan gegeven na een kuurtje met remmenreiniger van de week; dat droogt uit; kunnen ze erg slecht tegen.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:32 schreef Maegrim het volgende:
. . . als ze niet uit de waterafvoer omhoog komen
Dankje schatquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:28 schreef Sounddragon het volgende:
Hij is nu weer zgoon; je kunt vanavond in bad hoor beeb![]()
Als jij me nou even bij mijn voeten pakt.quote:Op maandag 12 augustus 2013 11:36 schreef Sounddragon het volgende:
Dat zijn precies de delen die er niet in gaan passen denk ik; dit is een sta-bad. Anders moeten we effe een grotere organiseren
Nee, maar ik zit niet helemaal windvrij op de alp. En met 160 moet ik me dan best goed vasthoudenquote:
Dat valt te regelen hoor, doe je duikbril maar opquote:Op maandag 12 augustus 2013 11:38 schreef Anne het volgende:
[..]
Als jij me nou even bij mijn voeten pakt.
[..]
Nee, maar ik zit niet helemaal windvrij op de alp. En met 160 moet ik me dan best goed vasthouden.
Edit; En ik pas niet op de CB. En ik mag niet op de CB. Denk ik.
Ouwe Suburban; bazenbak, niks hippiesquote:Op maandag 12 augustus 2013 13:04 schreef Iwanius het volgende:
Over hippies gesproken:
[ afbeelding ]
Zag ik vanmorgen vroeg ergens in een straat staan. Apart ding al zeg ik het zelf.
WTF jij ook alquote:
ja, daar kwam ik vorige maand ook achterquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:04 schreef Paladijn het volgende:
Ik zag je blogpost voorbij komen op twitter
Zo vaak kom ik nou ook weer niet in Koarnjum, ik kwam er ook pas vorige maand achter dat er nu allemaal rotondes rondom liggen
Dat weet je nu als het goed isquote:Op maandag 12 augustus 2013 20:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
ja, daar kwam ik vorige maand ook achterzo lang zijn ze er namelijk al
![]()
en volg je me op twitter?wie ben jij daar dan?
yup! ik vraag me nog steeds wel af wie de persoon was die op mn blog gereageerd heeft dat ie langsreed toen we bezig warenquote:
Fixedquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:09 schreef Paladijn het volgende:
Die staat stond mooi strak geparkeerd
HOLY-FUCKING-SHIT ! ! !quote:Op maandag 12 augustus 2013 20:09 schreef Alexxxxx het volgende:
Voor de mensen die geen idee hebben waar het over gaat, dit heeft Paal gezien:
http://alexmiedema.wordpr(...)umer-kruidentuintje/
LET OP!!!! KAN SCHOKKENDE BEELDEN BEVATTEN, met name voor de mensen die de tuin een jaar terug hebben gezien...
Wijf.quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:28 schreef 2cv het volgende:
Conclusie: vrouwen en auto's gaan niet samen.
Seksegenoot.quote:
wat is er mis met vandaag?quote:
ik las lulquote:
quote:
Daarom zegt ie nooit zoveelquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:39 schreef Duvel het volgende:
Waar de mond van vol is, loopt het toetsenbord van over, blijkbaar.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |