mn stuwingspic heeft J weggegooid... Zonde... Enorme lolaprammen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ergens diep in de krochten van de PC thuis staat nog een foto van mij op mijn stuwings-hoogtepunt, maar dan nog haal ik het niet bij jou hoor Tico!
Ik wou net zeggen, in Brabant zeggen we jetsers. In Amsterdam dus ook!quote:
er staat jesters in de tt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Blijkbaar is dat op z'n FOKsquote:
I know, maar omdat Luigi beweert dat de vraag stellen de vraag beantwoorden is, dacht ik: ik vraag het eens!quote:
ah vandaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
I know, maar omdat Luigi beweert dat de vraag stellen de vraag beantwoorden is, dacht ik: ik vraag het eens!
Volgens mij is J ff een beetje klaar met fok..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet J. het even uitleggen dan...
Gáát het eindelijk weer eens over tieten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is J ff een beetje klaar met fok..
Zelfs dan. Het gaat me even een tikkie te ver dat te demonstreren, maar geloof me... alles aan mij hangt, behalve mijn tieten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef Troel het volgende:
Maarre, je moet dat potlood er toch onder hangen en niet ertussen
Sorry Jarno, ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs dan. Het gaat me even een tikkie te ver dat te demonstreren, maar geloof me... alles aan mij hangt, behalve mijn tieten.
Ja, hoe zou het met hem gaan?quote:
Ik heb een R&P topic gemist?quote:
Komt vooral door de TTquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Uit alle hoeken en gaten komen er opeens weer mensen in de sc.. BE we moeten vaker showen.
Jup!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Uit alle hoeken en gaten komen er opeens weer mensen in de sc.. BE we moeten vaker showen.
nee?quote:
Kan dat niet gewoon via whatsapp.quote:
tettenwhatsappgroepje?quote:
prima idee ?quote:
Nou, maar het is ook wel de moeite!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Nou, je weet wat je te doen staat...!quote:
Ja, Jesters heb ik wel, maar of ik daar drommen mee trek valt te betwijfelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, je weet wat je te doen staat...!![]()
Trusten!![]()
![]()
Tx! Ik vond de curves op dat plaatje ook best heel accetabel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, maar het is ook wel de moeite!![]()
En BE, wat zie je er goed uit!!!!
wat een idiootquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Keshet het volgende:
ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Episch topic in wording!
Ja jip en Janneke hebben we. Maar dat zijn altijd dezelfde personen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Jip en janneke? Floddertje is hier erg in trek nu ook trws.
voor welke leeftijd? ik heb L. vanaf 1 jaar voorgelezen al was het het eerste jaar vooral plaatjes kijken en benoemenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een leuk voorleesboek? We zoeken iets met veel verschillende kleine verhaaltjes.
Eigenlijk 0 tot 6 jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor welke leeftijd? ik heb L. vanaf 1 jaar voorgelezen al was het het eerste jaar vooral plaatjes kijken en benoemen
dolfje weerwolfje, de kinderen van de grote beer, de kwispelstaartjes-seriequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk 0 tot 6 jaar
Alle kinderen gaan tegelijk naar bed. Het is niet zo praktisch om dan voor ieder kind apart wat voor te lezen.
Doos maken en wegzetten. Als hij er na een half jaar niet naar vraag weggooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik lees steed dubbel deurs jesters
maar dat ligt aan mij. ik ben nogal fanatiek op zoek naar een dubbeldeurs kast.
en ik wil graag advies voor het volgende. in de kast van L. ligt een enorme berg X-trek zooi. het is de kast ingegaan toen we hier kwamen wonen (6 jaar geleden) en het is er nooit meer uitgeweest. eigenlijk zou ik het zo wegdoen, maar vorig jaar heb ik bij de jaarlijke ruimpartij ook dingen weggemikt die L. achteraf wel wilde houden
aan de andere kant heb ik voor de vakantie gevraagd of hij alles door wilde lopen en toen kon hij nergens afstand van doen. wat moet ik nou? ik ben zo lekker bezig nu, maar ik durf niks meer weg te kieperen sinds dat pokemonkaarten-debacle
zal je zien dat hij er dan juist naar vraagtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doos maken en wegzetten. Als hij er na een half jaar niet naar vraag weggooien.
Ik vind de boeken van Marianne Busser en Ron Schroder erg leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een leuk voorleesboek? We zoeken iets met veel verschillende kleine verhaaltjes.
ja die zijn geweldigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik vind de boeken van Marianne Busser en Ron Schroder erg leuk.
Deze hebben wij bijvoorbeeld
http://www.bol.com/nl/p/h(...)3005f88042a010008145
Ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
die tas met kickboksspullen staat er ook nog steeds. wie had daar misschien interesse in? ben het even kwijt
Trui!quote:
3 september pas weer werken.. Heerlijk!!quote:
Same here!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
3 september pas weer werken.. Heerlijk!!
quote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:25 schreef Saffier het volgende:
Vakantie!!!! Nieuwe baan!!!
Laatste dag op oude baan was wel raar hoor.
We gaan dinsdag nog uit eten. Meestal wordt er dan nog iets gedaan.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 00:02 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Fijne vakantie!
Heb je nog een leuk afscheidje gehad?
Lekker knusquote:Op donderdag 8 augustus 2013 18:26 schreef laziness het volgende:
Haha! Leuk en ik zal zwaaien
Wij doen juist het tegenovergestelde en hebben een fiat500 gehuurd
Ze liggen in bed. Dus ja rust.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:08 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Is de rust al teruggekeerd Saffier?
Ik heb geen idee, maar het was hier vandaag ook bingo...quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 16:50 schreef Saffier het volgende:
Wat anders: is er soms storm op komst? Ze vechten elkaar de tent uit hier, er wordt niet geluisterd...
Bij deze: ik ben helemaal om! Bedankt voor je enthousiaste verhaal miss_sly!quote:
Tof!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
Hier ook maar even omdat het hier begon:
[..]
Bij deze: ik ben helemaal om! Bedankt voor je enthousiaste verhaal miss_sly!
Ondanks dat rationeel gezien het idee dat je met een cupje met bloed in je handen staat een vies idee is voelt dit zo veel minder vies!![]()
En ik heb bijv nog wel eens moeite met een nieuwe tampon inbrengen als ik er net eentje uit gehaald heb en dus wissel ik dan af met een maandverbandje met bijbehorend geklooi en dat is hier helemaal geen probleem. Zelfs niet als je hem al na uur of 4 schoonmaakt en weer terug plaatst.
mondhygiëniste vragen?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik moest eergisteren naar de tandarts, had geen gaatjes, maar het gaat gewoon in de hele linie met mijn gebit niet goed
iets met te diepe pockets en dik in de gevarenzone enzo
iemand die dit herkent? en wat eraan te doen?
ik heb nu nog meer ragertjes, flosdraad, spoelmiddel en kleurtabletten gehaald.
red ik het daarmee of is er iets wat nog beter zou moeten helpen?
heb ik al een afspraak mee. die zitten met zijn tweeën in één praktijk.quote:
de vorige controle was er bij mij ook nog niks aan de hand. toen waren de pocket dieptes nog keurig en heel goed juist. dus wat er nou in een half jaar misgegaan is, ik zou het niet wetenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik begreep dat een mondhygienist hier echt iets in kan betekenen, lady. Mijn collega is er ook geweest en zijn gebit is weer aardig in orde. Het blijft wel opletten en de instructies volgen, begreep ik van hem.
Toen wij laatst bij de tandarts waren, heeft hij ook weer foto's gemaakt. Hij vertelde dat vanaf een jaar of 35-40 de tanden vooral ook in het tandvlees slechter worden. Tandvlees wijkt, tanderosie begint en dus worden de tanden echt slechter. Gelukkig was er op mijn tanden echt niets van te zien dat ik al 45 wasZe zagen er nog prachtig gezond uit.
Ik ga bijna overwegen om het ook eens te proberen, jullie zijn allemaal zo enthousiast!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ondanks dat rationeel gezien het idee dat je met een cupje met bloed in je handen staat een vies idee is voelt dit zo veel minder vies!![]()
En ik heb bijv nog wel eens moeite met een nieuwe tampon inbrengen als ik er net eentje uit gehaald heb en dus wissel ik dan af met een maandverbandje met bijbehorend geklooi en dat is hier helemaal geen probleem. Zelfs niet als je hem al na uur of 4 schoonmaakt en weer terug plaatst.
Je bent dan ook 35 schatquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:44 schreef miss_sly het volgende:
Ik begreep dat een mondhygienist hier echt iets in kan betekenen, lady. Mijn collega is er ook geweest en zijn gebit is weer aardig in orde. Het blijft wel opletten en de instructies volgen, begreep ik van hem.
Toen wij laatst bij de tandarts waren, heeft hij ook weer foto's gemaakt. Hij vertelde dat vanaf een jaar of 35-40 de tanden vooral ook in het tandvlees slechter worden. Tandvlees wijkt, tanderosie begint en dus worden de tanden echt slechter. Gelukkig was er op mijn tanden echt niets van te zien dat ik al 45 wasZe zagen er nog prachtig gezond uit.
Wat zij zegt! Snelle levering en goede eerste ervaringen!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 08:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Wat goed!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Snelle levering en goede eerste ervaringen!
Waar heb je t gekocht?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:45 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Wat zij zegt! Snelle levering en goede eerste ervaringen!
Op de site ladycup.eu Bestellen moet met een creditcard of paypall. Dat was (voor mij) wel lastig, maar verder geen probleem!quote:
Ik heb dat ook.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:07 schreef lady-wrb het volgende:
ik moest eergisteren naar de tandarts, had geen gaatjes, maar het gaat gewoon in de hele linie met mijn gebit niet goed
iets met te diepe pockets en dik in de gevarenzone enzo
iemand die dit herkent? en wat eraan te doen?
ik heb nu nog meer ragertjes, flosdraad, spoelmiddel en kleurtabletten gehaald.
red ik het daarmee of is er iets wat nog beter zou moeten helpen?
ah daar ken ik wel dat spoelspul van. ik wist niet dat die ook tandpasta hebbenquote:
Apotheek.quote:Op zondag 11 augustus 2013 17:49 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ah daar ken ik wel dat spoelspul van. ik wist niet dat die ook tandpasta hebben
ik zal morgen eens gaan kijken.
gewoon bij de drogist of bij de apotheek?
Ik zou hoe dan ook een second opinion vragen als het kan. Want ik heb de ervaring dat de tandarts je ook zomaar kan oplichten.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 10:51 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
de vorige controle was er bij mij ook nog niks aan de hand. toen waren de pocket dieptes nog keurig en heel goed juist. dus wat er nou in een half jaar misgegaan is, ik zou het niet weten
dat flossen doe ik al jaren zo (fout dus) en zo af en toe was het een bloedbad, maar zoals nu is gewoon eng.
aan de tandarts ligt het absoluut niet. die geloof ik echt op zijn woord.quote:Op zondag 11 augustus 2013 19:52 schreef phluphy het volgende:
[..]
Ik zou hoe dan ook een second opinion vragen als het kan. Want ik heb de ervaring dat de tandarts je ook zomaar kan oplichten.
Bij tandarts A waren mijn pockets in de gevarenzone, mijn gebit dreigde totaal te sneuvelen.
Bij tandarts B was er niets aan de hand: een perfect, gezond gebit.
Zo lang je zelf geen klachten hebt: niet zomaar de verhalen geloven!!!
Of op fb zettenquote:Op maandag 12 augustus 2013 15:21 schreef Vlindur het volgende:
[..]
En dat moet natuurlijk iedereen op twitter gaan reweeten
Slechts drie vier vijf meldingen gelukkig.quote:
Want? Was je van plan te gaan? Of vanwege drukte in je woonplaats?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Vicky het volgende:
Ben benieuwd wanneer en waar ie begraven wordt. Stiekem hoop ik niet vrijdag.. Dan hebben we een uitdaging
vanwege de route die de stoet zal gaan als het in Delft is. Omdat we vrijdag naar schiphol gaanquote:Op maandag 12 augustus 2013 16:33 schreef amaranta het volgende:
[..]
Want? Was je van plan te gaan? Of vanwege drukte in je woonplaats?
Die kerk is toch vol?quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:15 schreef Vicky het volgende:
Ben benieuwd wanneer en waar ie begraven wordt. Stiekem hoop ik niet vrijdag.. Dan hebben we een uitdaging
quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef lady-wrb het volgende:
man o man o man o manje kunt het ook gewoon vragen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.in de haak.
was het leven maar zo simpelquote:
Ik. Succes.quote:Op maandag 12 augustus 2013 17:08 schreef lady-wrb het volgende:
o en wie raadde me die perio-aid tandpasta aan?
ik heb m gekocht!
op naar het gerenoveerde tandvlees
quote:Op maandag 12 augustus 2013 19:37 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
na hoeveel tijd merkte jij verschil?
ze gaan echt niet langs je voordeur en gezien koninklijkhuis zal de begrafenis wel op zaterdag zijn.quote:Op maandag 12 augustus 2013 16:53 schreef Vicky het volgende:
[..]
vanwege de route die de stoet zal gaan als het in Delft is. Omdat we vrijdag naar schiphol gaan
zei mijn moeder net ook.quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:42 schreef lily het volgende:
Ik hoorde iets van 10 dagen na de sterfdag, zonder de zondag en maandag mee te rekenen. Dat zou dan volgende week zaterdag zijn.
ja joh dat soort shit ligt al tijden klaar voor elk lid .quote:Op maandag 12 augustus 2013 21:50 schreef Vicky het volgende:
[..]
zei mijn moeder net ook.
Het draaiboek ligt al klaar.
de nieuwe kerk is een stukje van dw markt vandaan. Ik vind de oude kerk mooier dan de nieuwequote:Op maandag 12 augustus 2013 21:52 schreef amaranta het volgende:
Ik las ergens dat de nieuwe kerk momenteel wordt verbouwd? En dat ze wwllicht uitwijken naar de oude?
Ik ken heel die kerk niet, dus ik weet het niet.
niet dat ik weetquote:Op maandag 12 augustus 2013 22:15 schreef RockabeIIa het volgende:
* RockabeIIa loopt weer een beetje flexibeler
en ik ben begonnen met mijn chalet om te bouwen naar atelier, waarvoor dat ding eigenlijk ook gebouwd is.
lady, heb je misschien last van je hormonen ivm je tandvlees? Just asking, no offense!
Krijgt het wel kans te genezen?quote:Op maandag 12 augustus 2013 22:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
niet dat ik weet
maar ik start vanavond met de nieuwe tandpasta en binnenkort naar de mondhygieniste en ik rager tig keer per dag. bloed of geen bloed
En hoe vonden de kids het? Kon je er geen ruilen voor zo'n lamaatje?quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ja heel! Ik ben verliefd geworden op Cochem, ik heb een supermarktverbod in het buitenland gekregevn van Jodokus, ik heb 40 nagellakken gekochten ik wil een lama
Na, dan mag Jodokus wel mooi even heel blij zijn dat het niet andersom is he....quote:Op maandag 12 augustus 2013 23:06 schreef De_Taartjesfee het volgende:
... ik heb 40 nagellakken gekochten ik wil een lama
ff je tengels in een bak koud water, das nood, verder wat zij zeiquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:35 schreef Saffier het volgende:
Geloof dat ik die topcoat maar eens ga halen. Dit vind ik zonde zo.
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 10:18 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Na, dan mag Jodokus wel mooi even heel blij zijn dat het niet andersom is he....
Wilkommen terug
ik lak gewoon 's avonds, hop, david er over heen en klaar, naar bedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 11:56 schreef simmu het volgende:
als je die topcoat ff niet kan krijgen; ik heb ook spray (van l'herome is dat geloof ik) en dat werkt ook als een tiet. droog in een minuutje. (ik kan die seche vite hier niet krijgen)
David?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 12:26 schreef moussy het volgende:
[..]
ik lak gewoon 's avonds, hop, david er over heen en klaar, naar bed
ja dat gingheel goed.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:02 schreef trui het volgende:
David?
Haha, wat een bak Vicky! Kan hij de bochtjes wel nemen?
Nou, man&zoon weer beiden veilig thuis hoor. Alleen blijkt nu de telefoon van G weg. waarschijnlijk gestolen, terwijl hij nog een ijsje kocht voor Willem als troost voor 't lange wachten. GRMBL!
even bellen met Ikea of ie daar niet is gevonden? wel klote zeg....quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 13:48 schreef trui het volgende:
ja, daar is ie wel goed ziek van. nog maar pas gekocht...
balen van je etentje! hoeveel collega's zouden er mee uit eten dan vanavond, als 't op 1 afzegging niet door gaat?
tja, wel handig denk ik. ik had er één om mijn agenda en die heeft het hele jaar overleefdquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef lily het volgende:
vraagje aan de middelbare scholier moeders;
heeft er iemand van jullie ervaring met rekbare boekenkaften (ik ben nogal van het gemak dient de mens enzo)
oh nee, dat zijn de werkboeken, die hoeven niet gekaft te wordenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:10 schreef lily het volgende:
Ik lees wel dat ze maar tot A4 gaan net. De meeste boeken zijn groter. Hmm
Ja, rekbare kaften zijn ideaal. Maar er zijn maar weinig boeken met harde kaft. Althans, bij mijn zoon. Vorig jaar 4 ofzo.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 18:36 schreef lily het volgende:
vraagje aan de middelbare scholier moeders;
heeft er iemand van jullie ervaring met rekbare boekenkaften (ik ben nogal van het gemak dient de mens enzo)
De mijne heeft daar nog geen voorkeur in dus nu kan het nog (hem kennende interesseert het sowieso geen biet wat er om zijn boeken heen zit)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:11 schreef moussy het volgende:
Mijnes wil ze niet want dan kan ze dr hello kitty labels () niet gebruiken
mijnese moest sommige werkboeken weer inleveren dus die moesten wel gekaft.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:14 schreef lily het volgende:
[..]
oh nee, dat zijn de werkboeken, die hoeven niet gekaft te worden
De werkboeken zijn eigendom staat op de lijst (van die dingen waar ze in moeten schrijven).quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:17 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
mijnese moest sommige werkboeken weer inleveren dus die moesten wel gekaft.
wat kost dat rekbare spul eigenlijk?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:20 schreef lily het volgende:
Ik moet er dus 13 kaften (en de setjes rekbare kaften bestaan natuurlijk weer uit 12)
Ik stop gewoon een stuk karton in de 2 wat soepelere omslagen.
het is niet goedkoopquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat kost dat rekbare spul eigenlijk?
quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:25 schreef lily het volgende:
[..]
het is niet goedkoop
set van 12 voor 27,95
ja, byzonder. wel duits? want dat begon hier pas het tweede jaar.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:26 schreef lily het volgende:
En hij krijgt geen Frans het eerste jaar. Vind ik vreemd?
99 ct bij de action, dat moet jij toch wetenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:24 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
wat kost dat rekbare spul eigenlijk?
Ja, wel Duits.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja, byzonder. wel duits? want dat begon hier pas het tweede jaar.
ik heb het nietquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:27 schreef moussy het volgende:
[..]
99 ct bij de action, dat moet jij toch weten
echtquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:27 schreef moussy het volgende:
[..]
99 ct bij de action, dat moet jij toch weten
dan krijgt hij waarschijnlijk Duits? Volgens mij mogen scholen dat zelf kiezen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:26 schreef lily het volgende:
En hij krijgt geen Frans het eerste jaar. Vind ik vreemd?
o en hoe zou dat dan vast moeten blijven zitten? klitteband?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:44 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net van die grote dat ze bij de hema speciale etiketten hebben voor rekbare kaften
die van mij ziet me aankomenquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:45 schreef simmu het volgende:
als je hendig bent en goed kan borduren zou je kekke etiketten van trico met naam enzo erop geborduurd kunnen maken. of zou dat niks zijn?
ik zie het helemaal voor mequote:
geen idee, misschien ff op de site kijken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:46 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o en hoe zou dat dan vast moeten blijven zitten? klitteband?
uitverkocht binnenkort weer op voorraad (staat op de site)quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:44 schreef moussy het volgende:
Ik hoor net van die grote dat ze bij de hema speciale etiketten hebben voor rekbare kaften
maar jij had die rekbare kaften dus vorig jaar al? overleven ze een heel jaar, zijn ze nog een keer te gebruiken?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:50 schreef moussy het volgende:
[..]
geen idee, misschien ff op de site kijken?
Ja, bij vies gewoon wassen en er weer omheen doen, de droger (per ongeluk) overleven ze ook.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:52 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
maar jij had die rekbare kaften dus vorig jaar al? overleven ze een heel jaar, zijn ze nog een keer te gebruiken?
ik heb L. er nog nooit over gehoord en die heeft gewoon effen zwart kaftpapier. hij kiest wel een etiket met een of ander ding wat hij leuk vind.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:55 schreef Saffier het volgende:
Ah, weet ik meteen wat David is. Hebben ze bij de action voor weihnagh ook van die stempelmeuk? Ik voel een verslaving aankomen.
Ik heb nu een keurig gelakte hand en een waar ik de lak (incl topcoat) al 3 keer vanaf heb gehaald. Topcoat erop als de lak nog nat is nam ik iets te letterlijk.
Trui heb je al geprobeerd te bellen naar de telefoon zelf?
Boeken kaften, ik vond het leuk om te doen. Is het nog steeds op het VO dat je wel het juiste kleurtje/printje moet hebben anders hoor je er niet bij? Of is dat minder tegenwoordig?
Vicky ben je al uitgefeest? Hoe was/is het?
bij ons ligt die stempelzooi bij het speelgoedquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat het nog wel is, ik hoor die van mj er niet over. Maar die heeft dus hello kitty etiketten en overal schijt aan en zo
Die stempelmeuk hadden ze wel, maar heb ik al een poosje niet meer gezien. De lak, van 49ct is ook goed te gebruiken!
Hier ligt het helemaal niet meer, of het moet weer terug zijn. Ik heb laatst de hele winkel afgekamt omdat ik het als kadootje wilde geven aan iemand.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons ligt die stempelzooi bij het speelgoed
vond jij het wat? ik kreeg het niet voor elkaarquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:59 schreef moussy het volgende:
[..]
Hier ligt het helemaal niet meer, of het moet weer terug zijn. Ik heb laatst de hele winkel afgekamt omdat ik het als kadootje wilde geven aan iemand.
ja hoor,d oen het prima hier, maar ik moet wel zeggen, we stempelen hier de hele wereld in de rondte qua nagellakquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:00 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
vond jij het wat? ik kreeg het niet voor elkaardus of het nu aan mij lag of aan de inferieure kwaliteit ?
Zoek je een slachtoffer om het aan over te doen?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:58 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
bij ons ligt die stempelzooi bij het speelgoed
en bij mij ligt een setje ongebruikt in een la wegens technische onhandigheid
Fijn dat ze overal schijt aan heeft. Ik hoop dat ik dat mijn kinderen mee kan geven. Echt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 19:57 schreef moussy het volgende:
Ik denk dat het nog wel is, ik hoor die van mij er niet over. Maar die heeft dus hello kitty etiketten en overal schijt aan en zo
Die stempelmeuk hadden ze wel, maar heb ik al een poosje niet meer gezien. De lak, van 49ct is ook goed te gebruiken!
wou je het hebben dan? ga ik eerst even kijken of het er echt nog ligt.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zoek je een slachtoffer om het aan over te doen?
nee, moet dat dan?quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:35 schreef moussy het volgende:
Heb je de stempel wel ff ruw gemaakt met een nagelvijl?
ja, anders pakt hij de stempel niet op. Stempelen kan met héél veel gewone lakken, hoef je niet meteen stempellak voor te kopen.quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:39 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
nee, moet dat dan?
nou setje gevonden, maar de nagellak die erbij zit, is niet meer te gebruiken.
de rest mag je zo hebben van me, maar voor lak moet je dus zelf zorgen
nou oke, dat heb ik dus niet gedaan. maar het is sowieso niet mijn ding. dus pm je adres maar saffier, dan schuif ik het restant wel even in een envelop. als je snel bent doe ik het meteen, want ik moet nu nog naar de appie en die is tegenover de brievenbusquote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:40 schreef moussy het volgende:
[..]
ja, anders pakt hij de stempel niet op. Stempelen kan met héél veel gewone lakken, hoef je niet meteen stempellak voor te kopen.
saffier, je inbox zit vol!quote:Op dinsdag 13 augustus 2013 20:03 schreef Saffier het volgende:
[..]
Zoek je een slachtoffer om het aan over te doen?
Sorry!! Was ff bezig hier. Ik ga 'm nu legen!quote:
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:25 schreef Books1 het volgende:
Van harte. Fotooosss of en klustopic vooruit.
Helemaal naar wensen en is dat die ene van de straat???
Superleuk
dat zal lekker op vakantie gaan!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 15:32 schreef Vicky het volgende:
Ik ben behoorlijk bij met ruimen enzo.
De badkamer is eindelijk klaar!
Morgen dagje kindloos. Kunnen M en ik inpakken..
op zich wel ja..quote:
ernstig?quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:06 schreef Vicky het volgende:
[..]
op zich wel ja..
Jammer genoeg gaan mijn ouders niet mee. Mijn vader ligt in het ziekenhuis
dat niet maar wel dusdanig dat hij niet op vakantie mag van de artsquote:
da's dan weer kut. beterschap!quote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat niet maar wel dusdanig dat hij niet op vakantie mag van de arts
jakkiequote:Op woensdag 14 augustus 2013 16:09 schreef Vicky het volgende:
[..]
dat niet maar wel dusdanig dat hij niet op vakantie mag van de arts
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 20:48 schreef moussy het volgende:
elastische kaften zijn ook goed voor uhm, op je hoofd
[ afbeelding ]
Ik ben er ook echt heel blij mee, ondanks dat het hysterisch druk is op de muur.quote:
Ze is een kop groter, maar dat gaat al best snel natuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:21 schreef RockabeIIa het volgende:
Leuke meid ook, Mous. Echt een dame al. Is ze al groter dan jij?
quote:Op woensdag 14 augustus 2013 22:37 schreef moussy het volgende:
[..]
Ze is een kop groter, maar dat gaat al best snel natuurlijkZe is een heerlijke giebel puber
Die 6 was voor 2 jongens, maar soitquote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:24 schreef lily het volgende:
moussy, helaas heeft je action tip betreffende de rekbare kaften niets uitgehaald![]()
Ik was te laat.
Ik ben 2 actions afgelopen en overal uitverkocht. Er lagen nog bij beiden een enkele roze met bloemetjes.
Dus ik heb maar 6 rollen (ik heb geen idee hoeveel ik nodig heb maar ik herinner me 6 rollen bij buuv) kaftpapier gekocht en we gaan maar ouderwets kaften dit weekend.
quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:34 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Die 6 was voor 2 jongens, maar soitiig genoeg.
je had toch al rekbare kaften gekocht?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 20:51 schreef lily het volgende:
nee, zwart en rood..effen
ik had geen keus
Verkeerde maat, toch?quote:Op donderdag 15 augustus 2013 21:05 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
je had toch al rekbare kaften gekocht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |