mn stuwingspic heeft J weggegooid... Zonde... Enorme lolaprammen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ergens diep in de krochten van de PC thuis staat nog een foto van mij op mijn stuwings-hoogtepunt, maar dan nog haal ik het niet bij jou hoor Tico!
Ik wou net zeggen, in Brabant zeggen we jetsers. In Amsterdam dus ook!quote:
er staat jesters in de tt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Blijkbaar is dat op z'n FOKsquote:
I know, maar omdat Luigi beweert dat de vraag stellen de vraag beantwoorden is, dacht ik: ik vraag het eens!quote:
ah vandaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
I know, maar omdat Luigi beweert dat de vraag stellen de vraag beantwoorden is, dacht ik: ik vraag het eens!
Volgens mij is J ff een beetje klaar met fok..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet J. het even uitleggen dan...
Gáát het eindelijk weer eens over tieten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is J ff een beetje klaar met fok..
Zelfs dan. Het gaat me even een tikkie te ver dat te demonstreren, maar geloof me... alles aan mij hangt, behalve mijn tieten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef Troel het volgende:
Maarre, je moet dat potlood er toch onder hangen en niet ertussen
Sorry Jarno, ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs dan. Het gaat me even een tikkie te ver dat te demonstreren, maar geloof me... alles aan mij hangt, behalve mijn tieten.
Ja, hoe zou het met hem gaan?quote:
Ik heb een R&P topic gemist?quote:
Komt vooral door de TTquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Uit alle hoeken en gaten komen er opeens weer mensen in de sc.. BE we moeten vaker showen.
Jup!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Uit alle hoeken en gaten komen er opeens weer mensen in de sc.. BE we moeten vaker showen.
nee?quote:
Kan dat niet gewoon via whatsapp.quote:
tettenwhatsappgroepje?quote:
prima idee ?quote:
Nou, maar het is ook wel de moeite!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Nou, je weet wat je te doen staat...!quote:
Ja, Jesters heb ik wel, maar of ik daar drommen mee trek valt te betwijfelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, je weet wat je te doen staat...!![]()
Trusten!![]()
![]()
Tx! Ik vond de curves op dat plaatje ook best heel accetabel.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:36 schreef Moonah het volgende:
[..]
Nou, maar het is ook wel de moeite!![]()
En BE, wat zie je er goed uit!!!!
wat een idiootquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:06 schreef Keshet het volgende:
ONZ / Mocro vriend van hipstertrut molt camera
Episch topic in wording!
Ja jip en Janneke hebben we. Maar dat zijn altijd dezelfde personen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:36 schreef Brighteyes het volgende:
Jip en janneke? Floddertje is hier erg in trek nu ook trws.
voor welke leeftijd? ik heb L. vanaf 1 jaar voorgelezen al was het het eerste jaar vooral plaatjes kijken en benoemenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een leuk voorleesboek? We zoeken iets met veel verschillende kleine verhaaltjes.
Eigenlijk 0 tot 6 jaarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:47 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
voor welke leeftijd? ik heb L. vanaf 1 jaar voorgelezen al was het het eerste jaar vooral plaatjes kijken en benoemen
dolfje weerwolfje, de kinderen van de grote beer, de kwispelstaartjes-seriequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:48 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Eigenlijk 0 tot 6 jaar
Alle kinderen gaan tegelijk naar bed. Het is niet zo praktisch om dan voor ieder kind apart wat voor te lezen.
Doos maken en wegzetten. Als hij er na een half jaar niet naar vraag weggooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:51 schreef lady-wrb het volgende:
ik lees steed dubbel deurs jesters
maar dat ligt aan mij. ik ben nogal fanatiek op zoek naar een dubbeldeurs kast.
en ik wil graag advies voor het volgende. in de kast van L. ligt een enorme berg X-trek zooi. het is de kast ingegaan toen we hier kwamen wonen (6 jaar geleden) en het is er nooit meer uitgeweest. eigenlijk zou ik het zo wegdoen, maar vorig jaar heb ik bij de jaarlijke ruimpartij ook dingen weggemikt die L. achteraf wel wilde houden
aan de andere kant heb ik voor de vakantie gevraagd of hij alles door wilde lopen en toen kon hij nergens afstand van doen. wat moet ik nou? ik ben zo lekker bezig nu, maar ik durf niks meer weg te kieperen sinds dat pokemonkaarten-debacle
zal je zien dat hij er dan juist naar vraagtquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:13 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Doos maken en wegzetten. Als hij er na een half jaar niet naar vraag weggooien.
Ik vind de boeken van Marianne Busser en Ron Schroder erg leuk.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 19:17 schreef Ticootje het volgende:
Wat is een leuk voorleesboek? We zoeken iets met veel verschillende kleine verhaaltjes.
ja die zijn geweldigquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik vind de boeken van Marianne Busser en Ron Schroder erg leuk.
Deze hebben wij bijvoorbeeld
http://www.bol.com/nl/p/h(...)3005f88042a010008145
Ik.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 20:17 schreef lady-wrb het volgende:
die tas met kickboksspullen staat er ook nog steeds. wie had daar misschien interesse in? ben het even kwijt
Trui!quote:
3 september pas weer werken.. Heerlijk!!quote:
Same here!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 13:56 schreef Vicky het volgende:
[..]
3 september pas weer werken.. Heerlijk!!
quote:
Fijne vakantie!quote:Op donderdag 8 augustus 2013 19:25 schreef Saffier het volgende:
Vakantie!!!! Nieuwe baan!!!
Laatste dag op oude baan was wel raar hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |