mn stuwingspic heeft J weggegooid... Zonde... Enorme lolaprammen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Ergens diep in de krochten van de PC thuis staat nog een foto van mij op mijn stuwings-hoogtepunt, maar dan nog haal ik het niet bij jou hoor Tico!
Ik wou net zeggen, in Brabant zeggen we jetsers. In Amsterdam dus ook!quote:
er staat jesters in de tt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:58 schreef Luigi het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
Blijkbaar is dat op z'n FOKsquote:
I know, maar omdat Luigi beweert dat de vraag stellen de vraag beantwoorden is, dacht ik: ik vraag het eens!quote:
ah vandaarquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:06 schreef PM-girl het volgende:
[..]
I know, maar omdat Luigi beweert dat de vraag stellen de vraag beantwoorden is, dacht ik: ik vraag het eens!
Volgens mij is J ff een beetje klaar met fok..quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:12 schreef Luigi het volgende:
Misschien moet J. het even uitleggen dan...
Gáát het eindelijk weer eens over tieten...quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:14 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Volgens mij is J ff een beetje klaar met fok..
Zelfs dan. Het gaat me even een tikkie te ver dat te demonstreren, maar geloof me... alles aan mij hangt, behalve mijn tieten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:16 schreef Troel het volgende:
Maarre, je moet dat potlood er toch onder hangen en niet ertussen
Sorry Jarno, ik heb het geprobeerdquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:18 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Zelfs dan. Het gaat me even een tikkie te ver dat te demonstreren, maar geloof me... alles aan mij hangt, behalve mijn tieten.
Ja, hoe zou het met hem gaan?quote:
Ik heb een R&P topic gemist?quote:
Komt vooral door de TTquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Uit alle hoeken en gaten komen er opeens weer mensen in de sc.. BE we moeten vaker showen.
Jup!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Uit alle hoeken en gaten komen er opeens weer mensen in de sc.. BE we moeten vaker showen.
nee?quote:
Kan dat niet gewoon via whatsapp.quote:
tettenwhatsappgroepje?quote:
prima idee ?quote:
Nou, maar het is ook wel de moeite!quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:40 schreef Ticootje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |