Nog nooit gehad, dus wil het proeven, die vrek van een Jitz probeert me Schültenbrau aan te smerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef MaryMouse het volgende:
West-Vleteren is echt overrated.
Mogguh
Lijkt mij een goede deal, een krat Schültenbrau voor een flesje West-Vleterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus wil het proeven, die vrek van een Jitz probeert me Schültenbrau aan te smeren
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal, een krat Schültenbrau voor een flesje Krat West-Vleteren
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal, een krat Schültenbrau voor een flesje leeg krat West-Vleteren
Idd, die kleine blikjes zijn zo leeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
Er gaat niets boven een halve liter blik
De halve liter blikken zijn trouwens in Duitsland gebrouwen en hebben het reinheitsgebot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus wil het proeven, die vrek van een Jitz probeert me Schültenbrau aan te smeren
Ik vind de smaak gewoon niet lekker AchJa.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De halve liter blikken zijn trouwens in Duitsland gebrouwen en hebben het reinheitsgebot.![]()
De flessen en 33cl blikken komen uit Nederland.
Ik lees ook net dat die vlieger voor de halve liters ook niet meer op gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind de smaak gewoon niet lekker AchJa.
Het is idd niet slecht, maar het is niet mijn bier zeg maar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat die vlieger voor de halve liters ook niet meer op gaat.![]()
Ik drink het ook zelden, maar vond de halve liters nooit echt verkeerd...
hehequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:52 schreef AchJa het volgende:
Weissen is natuurlijk totaal wat anders. Aan de andere kant ben ik zo verpest dat het mij niet zoveel meer boeit welk merk. 1 Om er in te komen, de 2e voor de gewenning en tanken.
je vergat de toekanquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:36 schreef jitzzzze het volgende:
alles kan, koffiekan theekan waterkan
Neu, veel te warm voorquote:
okee =(quote:
En je zit zeker aan de Famous Grouse 1992 special troep terwijl je een echte bourbon man bent?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:49 schreef samthegreat5 het volgende:
Zit hier als een kluizenaar op m'n kamer de 2 seizoens te kijken
Ik volg hem al vanaf t beginquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Homelanddd.. fucking bazenserie
Nee, ben geen alcoholist. Bovendien, die Famous Grouse ''troep'' staat toevallig in onze kast.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:50 schreef Thaboel het volgende:
[..]
En je zit zeker aan de Famous Grouse 1992 special troep terwijl je een echte bourbon man bent?
Oh, ik gooi lege flessen altijd wegquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:51 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, ben geen alcoholist. Bovendien, die Famous Grouse ''troep'' staat toevallig in onze kast.
Is nog 3/4 vol. Wilde pinda duidelijk maken dat ik gewoon eens Scotch wilde proberenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik gooi lege flessen altijd weg
joh, kijk je BB en GoT al?quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:49 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Homelanddd.. fucking bazenserie
quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:54 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee, want ik wil geen fucking baas zijn die alle mogelijke goede series volgt
Je hoeft niks met drugs te hebben om BB een goede serie te vindenquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:56 schreef samthegreat5 het volgende:
Sowieso heb ik niet zo veel met drugs en fantasiewerelden
Ah, en het is dus echt blijkbaar bij proberen gebleven, dat ie nu in de kast staatquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:52 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Is nog 3/4 vol. Wilde pinda duidelijk maken dat ik gewoon eens Scotch wilde proberen.
Ik heb alle sterke drank een mooi plekje gegeven in onze woonkamer kast waar ook allerlei serviesgoed in staat en glazen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:02 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ah, en het is dus echt blijkbaar bij proberen gebleven, dat ie nu in de kast staat
quote:
Leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:38 schreef jitzzzze het volgende:
FOT / Camera "arm" voor aan de muur. Zo moet het dus niet, BB
Met werken. En ErwinRommel is weer thuisquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met werken. En ErwinRommel is weer thuis
Kijk kijk, dat is altijd goed nieuwsquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:47 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Met werken. En ErwinRommel is weer thuis
Wat heb je gedaan dan? Kratje bier naar boven gesleept?quote:
Het huishouden gedaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 16:55 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Wat heb je gedaan dan? Kratje bier naar boven gesleept?
Zo wordt je nog een echte huismanquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:06 schreef ErwinRommel het volgende:
Zo bananenshakes maken in mijn Jamie Oliver keuken masjien
Enkele quers wel hoorquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:07 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Teruglezen, dat doet toch geen mens
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zo wordt je nog een echte huisman
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
ff Turken kijken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You better lose yourself in the music
The moment, you own it, you better never let it go
quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:11 schreef ErwinRommel het volgende:
ff Turken kijken nuSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hergebruik jongen, hergebruik.quote:
Stuur 't dan op naar een 3e werelds landquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hergebruik jongen, hergebruik.
Is milieu vriendelijk
Dat is waarquote:Op maandag 5 augustus 2013 17:14 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Hergebruik jongen, hergebruik.
Is milieu vriendelijk
Daar doen ze alleen maar hink-stap-bom, dus dat is natuurlijk zonde van ER's patta'squote:Op maandag 5 augustus 2013 17:16 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Stuur 't dan op naar een 3e werelds land
Een land zonder bier?quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:34 schreef jitzzzze het volgende:
Ik kwam zojuist mijn derde wereldse land tegen
Hoe laat is de reveille?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:12 schreef AchJa het volgende:
AchJa alleen op de camping met de jeugd, nu wordt eea militair aangepakt.
Het zal vroeg worden voor de maten. Papa heeft natuurlijk iets uitgezocht met visvijver en 30 ponders.quote:
Keurig, heb je ook munitiekistjes, autobanden en andere kutzooi om mee te rennen bij je?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal vroeg worden voor de maten. Papa heeft natuurlijk iets uitgezocht met visvijver en 30 ponders.
Reservewiel van de auto voldoet tot zover. Sowieso een beetje kalm beginnen, ze hebben de tent ook al op moeten zetten voordat er gezwommen kon worden. Is toch hun eigen tent. Ik lig gewoon buiten op een stretcher.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:19 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Keurig, heb je ook munitiekistjes, autobanden en andere kutzooi om mee te rennen bij je?
Dan zullen ze wel moe zijnquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:23 schreef AchJa het volgende:
[..]
Reservewiel van de auto voldoet tot zover. Sowieso een beetje kalm beginnen, ze hebben de tent ook al op moeten zetten voordat er gezwommen kon worden. Is toch hun eigen tent. Ik lig gewoon buiten op een stretcher.
Karpertjes hengelen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:18 schreef AchJa het volgende:
[..]
Het zal vroeg worden voor de maten. Papa heeft natuurlijk iets uitgezocht met visvijver en 30 ponders.
Niet gehad, ken m wel. Beetje van het type Oban, Cragganmore en de Singletons. Zacht, maar wel een redelijk volle smaak.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Jitze wel eens Glenmorangie gehad?
De naam zegt me niet zoveel, maar het zou heel goed kunnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:43 schreef samthegreat5 het volgende:
Jitze wel eens Glenmorangie gehad?
Ja ik las dat hij lekker fruitig en zacht was. En niet zo rokerig in vergelijking met bijv. een Islay. Maar ik vond dan ook een Glenlivet al rokerigquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:53 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
Niet gehad, ken m wel. Beetje van het type Oban, Cragganmore en de Singletons. Zacht, maar wel een redelijk volle smaak.
Kapsalon in aparte vakjes dus.quote:
Ik heb eigenlijk wel weer zin in de nasi van jouw moeke.quote:
Maar dat zien we verkeerd volgens ER.quote:
Curieusquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Maar dat zien we verkeerd volgens ER.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:20 schreef jitzzzze het volgende:
ER, ik kan online een krat euroshopper krijgen. Wat is je adres?
Echt niet.quote:
Blijft ER hèquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:23 schreef jitzzzze het volgende:
Wil je die vent betalen is het weer niet goed
Jou willen we hier ook helemaal niet hebbenquote:Op maandag 5 augustus 2013 19:25 schreef jitzzzze het volgende:
Lisse is een werelds plaats.
Om zo hard mogelijk van weg te rijden.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:26 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Jou willen we hier ook helemaal niet hebben
Hebben jullie veel Chinezen daar?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:24 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Echt wel.
[..]
Kom maar naar Lisse
Nog steeds droog hierquote:
Idem, maar het is goed aan het rommelen.quote:
De mooie onweersbui trekt zo te zien voor een deel inderdaad nog over jou heen. En zoals zo vaak mijdt die Amsterdamquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem, maar het is goed aan het rommelen.
De wind neemt nu flink toe. Ik ga maar even met een glaasje Talisker op het balkon zitten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
De mooie onweersbui trekt zo te zien voor een deel inderdaad nog over jou heen. En zoals zo vaak mijdt die Amsterdam
Geniet van het gedonder en geknetter en de Taliskerquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:10 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De wind neemt nu flink toe. Ik ga maar even met een glaasje Talisker op het balkon zitten.
Komt goed.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:11 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Geniet van het gedonder en geknetter en de Talisker
Stop dan ook met haring eten.quote:
De enige druppels die hier vallen zijn van het zweetquote:
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in NL geen visvergunning nodig om op zeehonden of haaien te vissenquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef Thaboel het volgende:
Ben ik verdomme een avond vrij kan ik niet vissen... Jaloers op AJ
Maar wel voor snoek en baarsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in NL geen visvergunning nodig om op zeehonden of haaien te vissen
Daarom, ga gewoon achter de zeehond en de haai aan, die zullen op de BBQ ook best wel smakenquote:
Arme Leny krijgt nu een rolberoerte.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:21 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik weet het niet zeker hoor, maar volgens mij heb je in NL geen visvergunning nodig om op zeehonden of haaien te vissen
Verbaast mij eerlijk gezegd dat ze het beestje nog niet heeft laten vangen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Arme Leny krijgt nu een rolberoerte.
quote:
Mazzel.quote:
plas omhoog.quote:
Ik denk dat jij en ik de regen-rekening niet betaald hebbenquote:
Als het 'goed' is regent het nu bij jou :pquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:09 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ik denk dat jij en ik de regen-rekening niet betaald hebben
* MaryMouse Hoofd uit het raam steektquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:23 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Als het 'goed' is regent het nu bij jou :p
Ja dat doe ik ook welquote:
*pieuw peng tcheng klets donder bliksem*quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:04 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja dat doe ik ook wel
Naar de dichts bijzijnde kooi van Faraday
Best boeiend in zo'n kooi te staanquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
*pieuw peng tcheng klets donder bliksem*
Uh, je was vergeten de kids rohypnol te geven voor ze gingen slapen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef AchJa het volgende:
Kutonweer, mijn hele vissessie verknoeid...![]()
Kunnen die kolere kinderen daar niet gewoon doorheen slapen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:13 schreef m.k het volgende:
Zo, gister nog een dag geautoot. Nu bij mn pa 2km van montingac (Buurt van rodez). Gloeiende cholera gewoon 40 graden hier vandaag. Max bier en droge wordt wel. Leffe royale is zeer goed te doen.
Vuursteun aanvragen ! Een batterij 120mm mortieren laten inschieten op die vijver, komt er vanzelf wel wat bovendrijvenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:10 schreef AchJa het volgende:
Kutonweer, mijn hele vissessie verknoeid...![]()
Kunnen die kolere kinderen daar niet gewoon doorheen slapen.
Gewoon AC-130 inroepen. Hurr durr.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:51 schreef Aapsoldaat het volgende:
[..]
Vuursteun aanvragen ! Een batterij 120mm mortieren laten inschieten op die vijver, komt er vanzelf wel wat bovendrijven
We hebben vandaag een van jullie kano's laten zinkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:31 schreef m.k het volgende:
Die fuckers gaan mij hier niet volgen nee.
ALTIJD HET ZELFDE MET DIE KUT STUDENTEN!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 00:13 schreef hoogvlieger het volgende:
[..]
We hebben vandaag een van jullie kano's laten zinken. Gelukkig ook weer boven gekomen
Krijg je als je wijven aan boord neemt.
Weer roze slippertjes?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 07:38 schreef jitzzzze het volgende:
Nieuwe badslippertjes zijn onderweg, dan kan er weer gegroepsdoucht worden![]()
Hier wel.quote:
Denk niet dat je die donkere wolken daarachter ook wilt...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 08:31 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Blaas het ff deze kant op wil je?
Mijn dank grenst aan godsdienstwaanzinquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitz, M90's zijn ingepakt, ik verstuur het vanmiddag.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:29 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Mijn dank grenst aan godsdienstwaanzin
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:32 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Gaat ie lachen, ben ik weer eens serieus
Dit noem je een normale temperatuur?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:33 schreef MaryMouse het volgende:
Eindelijk weer een normale temperatuur buiten.
Mogguh
Jaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit noem je een normale temperatuur?
Het is gvd zomer!!!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:40 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja
En gelukkig blijft dit zo de komende dagen.
Ja, prima temperaturen toch 20 - 24 °C.quote:
We leven niet op de Noordpoolquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:43 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ja, prima temperaturen toch 20 - 24 °C.
Klopt dit land heeft de bijnaam koud kikkerlandje, en aangezien ik een koude kikker ben past dit weer prima bij mij.quote:
Kutweer. Ik loop in een trainingspak rond met een fleecejack aan nuquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:46 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Klopt dit land heeft de bijnaam koud kikkerlandje, en aangezien ik een koude kikker ben past dit weer prima bij mij.
Kijk en jij kan je tenminste nog 'kleden' op relatieve kou, ik niet op hittequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Kutweer. Ik loop in een trainingspak rond met een fleecejack aan nu
getverdemmequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef AchJa het volgende:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)_boom_op_camper.html
Dat is hier vlakbij... Triest.
Zag het vanochtend op het nieuwsquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:00 schreef AchJa het volgende:
http://www.waldnet.nl/wn/(...)_boom_op_camper.html
Dat is hier vlakbij... Triest.
Die moeten nog gesculptuurd wordenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Hij mist zijn benen en een arm, maar ach.
We hebben vannacht wel wat onweer gehad, maar echt noodweer was het niet. Lippenhuizen ligt hier maar een kilometer of 20 vandaan.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:03 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Zag het vanochtend op het nieuws
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 11:20 schreef Lotusss het volgende:
Was het maar 00;00, dan kan ik weer naar huis.
Dan ben je een domme ...quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut, kut kut!!!!
Vergeten dat ik vandaag naar de longfunctie afdeling moest
Ken buurn hequote:
helaas wel ja, met een geheugen als een vergiet als het mijnequote:
agende mien jongquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
helaas wel ja, met een geheugen als een vergiet als het mijne
oeps.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:18 schreef ErwinRommel het volgende:
Kut, kut kut!!!!
Vergeten dat ik vandaag naar de longfunctie afdeling moest
Idd, ziekenhuis belde mij daarnetquote:
Dus je hebt inmiddels al een briefje op je rechterarm gespeld met de nieuwe datum en tijd?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:32 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Idd, ziekenhuis belde mij daarnet![]()
Dom dom dom van mij.
Over 2 weken kan ik er wel weer terecht voor de longfunctie test en gesprek met de dokter.
Ik zet het wel in zijn agendaquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Dus je hebt inmiddels al een briefje op je rechterarm gespeld met de nieuwe datum en tijd?
Dudequote:
Pics van Sammie danquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:41 schreef BredeBroeder het volgende:
De enige die kans maakt is Sammie, z'n stoere uniform foto vond ze wel wat![]()
Hé twee lmb-ersquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor?
Ik niet hoor.
[ afbeelding ]
Ik zag laatst 2 LMB'ers met OCIO als wapen op hun baret?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:44 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Schaam je je ervoor?
Ik niet hoor.
[ afbeelding ]
Ik zag laatst een konijn de weg overstekenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zag laatst 2 LMB'ers met OCIO als wapen op hun baret?
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:47 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zag laatst een konijn de weg oversteken
Oscar Charley India Oscar.quote:
Niksquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oscar Charley India Oscar.
Wat is het probleem?
NVM? Ook corrupt tuig. Nederlandse Vereniging van Makelaarsquote:
De Engelse NVMquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
NVM? Ook corrupt tuig. Nederlandse Vereniging van Makelaars
zoals ik al zei. nvmquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:54 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Daar heb ik niks mee te maken.
wtf, hoe kom je van nvm daarquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit dus?
Wat moet ik daarmee?
http://www.mondhygienisten.nl/
http://netforbeginners.about.com/od/n/f/What-Is-NVM.htmquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dit dus?
Wat moet ik daarmee?
http://www.mondhygienisten.nl/
Ja ER, je had toch zo'n doos gekocht? Al begonnen?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:58 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of bedoelde je dit?
http://www.modelbouwers.nl/
Heb je ze wel gepoetst?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 09:28 schreef ErwinRommel het volgende:
Jitz, M90's zijn ingepakt, ik verstuur het vanmiddag.
Painf/stuksbedienaar atjeriequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:34 schreef Schild het volgende:
[..]
Succes! Maar uh, volgens mij heb ik iets gemist, voor welke functie ga je? Luchtmobiel?
Komen dan net uit de AMOL. Einde van de AMOL krijg je rode baret met Ocio embleem, dan krijg je bij parate eenheid nog stukje opleiding van paar weken, en daarna krijg je eenheidsembleem voor je baret. Meestal ook nog met soort van eindoefening idee om je embleem te verdienen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:46 schreef BredeBroeder het volgende:
[..]
Ik zag laatst 2 LMB'ers met OCIO als wapen op hun baret?
Pffff, en dan te bedenken dat lui als TS de volgende keer mogen meestemmenquote:
Weldra zullen we onze gewassen besproeien met Gatorade.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:58 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Pffff, en dan te bedenken dat lui als TS de volgende keer mogen meestemmen
Welke gewassen? Eten komt toch gewoon uit de supermarkt?quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:11 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weldra zullen we onze gewassen besproeien met Gatorade.
Ja..quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:13 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Welke gewassen? Eten komt toch gewoon uit de supermarkt?
Knap hoor Nibb-it, wist niet dat je dat konquote:
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef samthegreat5 het volgende:
IT'S ALIVEEEE.. IETS'S ALIVEEE!!!!!
quote:
Ik ben één grote verrassing.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:24 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Knap hoor Nibb-it, wist niet dat je dat kon
En door de mand gevallenquote:
Bij de boer!quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:28 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Weet jij waar kalfsoester gevangen wordt?
Oh, ik was even vergeten dat je last van een ochtendhumeur hebt.quote:
Jitzzze nu vast en zeker ookquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:30 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Oh, ik was even vergeten dat je last van een ochtendhumeur hebt.
Tja, kan mij wel voorstellen dat die een humeurtje heeft, stel je voor 15 minuten voor aanvang dienst al present moeten meldenquote:
Nee, dat is het nietquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Tja, kan mij wel voorstellen dat die een humeurtje heeft, stel je voor 15 minuten voor aanvang dienst al present moeten melden
Ow, je hebt de M90's niet gepoetst dan?quote:
Omdat ik sliep vergeten die naar hem op te sturenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:33 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Ow, je hebt de M90's niet gepoetst dan?
Oeps 2 vandaag dusquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Omdat ik sliep vergeten die naar hem op te sturen
Jitz heeft nu een minuut gratis shoppen in jouw kelderboxje gewonnen. Gefelie Jitz.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
En de dag is nog niet eens omquote:
neequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:40 schreef Nibb-it het volgende:
Heb je wel een vergunning voor die explosieven?
[ afbeelding ]
Goed bezig Sammiequote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:46 schreef samthegreat5 het volgende:
Uit frustratie bij reparatie van een niet werkende PC per ongeluk de 4 pins power kabel van een IDE HDD er in geduwd.. hele kamer stinkt nu naar rook![]()
Als ik nu geen kanker heb.. heb de jaarlijkse lethale dosis carcinogene dampen binnengekregen volgens mijquote:
Amateurquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:34 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Oeh, nice. En ik weet waar het bier woontquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:38 schreef Nibb-it het volgende:
[..]
Jitz heeft nu een minuut gratis shoppen in jouw kelderboxje gewonnen. Gefelie Jitz.
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Als ik nu geen kanker heb.. heb de jaarlijkse lethale dosis carcinogene dampen binnengekregen volgens mij..
Kut pwrbutton connectortje voor op 't mobo is gesloopt, nou heb ik alleen losse draadjes, maar die doen de PC alleen af en toe op geluk opstarten als ik ze hotwire...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |