Nog nooit gehad, dus wil het proeven, die vrek van een Jitz probeert me Schültenbrau aan te smerenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:29 schreef MaryMouse het volgende:
West-Vleteren is echt overrated.
Mogguh
Lijkt mij een goede deal, een krat Schültenbrau voor een flesje West-Vleterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus wil het proeven, die vrek van een Jitz probeert me Schültenbrau aan te smeren
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal, een krat Schültenbrau voor een flesje Krat West-Vleteren
quote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:31 schreef MaryMouse het volgende:
[..]
Lijkt mij een goede deal, een krat Schültenbrau voor een flesje leeg krat West-Vleteren
Idd, die kleine blikjes zijn zo leeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:34 schreef jitzzzze het volgende:
Er gaat niets boven een halve liter blik
De halve liter blikken zijn trouwens in Duitsland gebrouwen en hebben het reinheitsgebot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:30 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nog nooit gehad, dus wil het proeven, die vrek van een Jitz probeert me Schültenbrau aan te smeren
Ik vind de smaak gewoon niet lekker AchJa.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef AchJa het volgende:
[..]
De halve liter blikken zijn trouwens in Duitsland gebrouwen en hebben het reinheitsgebot.![]()
De flessen en 33cl blikken komen uit Nederland.
Ik lees ook net dat die vlieger voor de halve liters ook niet meer op gaat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik vind de smaak gewoon niet lekker AchJa.
Het is idd niet slecht, maar het is niet mijn bier zeg maar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:43 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ik lees ook net dat die vlieger voor de halve liters ook niet meer op gaat.![]()
Ik drink het ook zelden, maar vond de halve liters nooit echt verkeerd...
hehequote:Op maandag 5 augustus 2013 09:52 schreef AchJa het volgende:
Weissen is natuurlijk totaal wat anders. Aan de andere kant ben ik zo verpest dat het mij niet zoveel meer boeit welk merk. 1 Om er in te komen, de 2e voor de gewenning en tanken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |