SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaaktrekkend zoet gaat me een beetje te ver denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bellevue is volgens mij al wat zuurder. Ik weet zo niet welke ze bij ons op het terras schenken, maar die is in ieder geval megazoet. Kaaktrekkend zoet
Je leven veranderdquote:
Misschien vind jij het niet kaaktrekkend. Ik ben niet zo van de zoete dingenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaaktrekkend zoet gaat me een beetje te ver denk ik
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleenquote:
Aaawhquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleen
Te lui om je glas af te vegen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
Als ik een slok neem valt er telkens zo'n koude druppel op m'n buik
Ja. Ik kan niet zo goed alleen zijnquote:
Kloptquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleen
Hoort erbijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik soms, doe eens niet zo irritant, maar dan doen ze eigenlijk net lief
.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, een echte, rare belg.
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik kan niet zo goed alleen zijn
En is eigenlijk wel leukquote:
Niks mis met raar zijn hoor. Ik doe ook wel eens zotte dingen vooral vroeger.quote:
Weet ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niks mis met raar zijn hoor. Ik doe ook wel eens zotte dingen vooral vroeger.
Gigantische papieren hoeden enzo.
Daar heb ik weinig last van. Het is fijn, maar niet noodzakelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.
Precies.quote:Op maanda g 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.
Jaquote:
Het is het absoluut waard, het kan alleen lastig zijn als je op vakantie wil ofzo, maar dat kan ik de komende tijd helaas toch nietquote:
Dat is dan ook weer chill aan een kat. Soms hebben zij ook geen zin in sociaal contact. Kwestie van afstemmenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:
Bij mij varieert de behoefte aan sociaal contact nog wel eens. Soms totaal geen zin in, soms weer wel.
Maar ben over het algemeen wel redelijk op mezelf...
Ik wilde ook al langer een kat, maar mijn ex heeft me uiteindelijk overgehaald er eindelijk een (twee) te nemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Vanaf mn 13 altijd geroepen dat als ik uit huis ging, ik een tongpiercing en een kat zou nemen. Tongpiercing heb ik laten zetten op de dag dat ik mijn eerste huurcontract had getekend.
Kat was eerder niet mogelijk. Maar nu wel. Dus ik geef ze al mijn liefde. Ik heb eindelijk een kat. 2 zelfs!
Dat kun je niet afstemmenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer chill aan een kat. Soms hebben zij ook geen zin in sociaal contact. Kwestie van afstemmen
Ik ben echt een kattenmensquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde ook al langer een kat, maar mijn ex heeft me uiteindelijk overgehaald er eindelijk een (twee) te nemen.
Haha. Komt goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kun je niet afstemmen, die willen het juist als jij het niet wil
.
Ik ook, al ben ik ook een hondenmens, hoop dus dat als ik ooit een hond neem mijn katten er goed mee om kunnen gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben echt een kattenmens
quote:
Trustequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen. Trusten!
Goedemorgen, okee....dat is een fijn vooruitzicht...quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:23 schreef Vansschoen het volgende:
Goede morgen![]()
Vandaag dagje vrij, morgen werken en dan eindelijk vakantie
Ik hou wel van honden. Vind de hond van mijn ouders ook geweldig. Ik zou er alleen nooit eentje in huis nemen zolang ik alleen ben. Ik ben veelste lui om minstens 3 keer per dag met de hond te lopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, al ben ik ook een hondenmens, hoop dus dat als ik ooit een hond neem mijn katten er goed mee om kunnen gaan.
[..].
Werk daar dan eens aan luiwammesquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben veelste lui om minstens 3 keer per dag met de hond te lopen![]()
DV was geweldig.. Het begon al goed met de politie "afschudden" die mijn wietje wilde pikkenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
DV was geweldig.. Het begon al goed met de politie "afschudden" die mijn wietje wilde pikken
Het weer was echt goed, de gehele dag.. Ik heb de hele dag staan genieten
Hij trok zijn vrouwenkostuum uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hoe heb je dat gedaan dan?
Het was ook prachtig mooi weer
Que?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij trok zijn vrouwenkostuum uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |