SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaaktrekkend zoet gaat me een beetje te ver denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bellevue is volgens mij al wat zuurder. Ik weet zo niet welke ze bij ons op het terras schenken, maar die is in ieder geval megazoet. Kaaktrekkend zoet
Je leven veranderdquote:
Misschien vind jij het niet kaaktrekkend. Ik ben niet zo van de zoete dingenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaaktrekkend zoet gaat me een beetje te ver denk ik
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleenquote:
Aaawhquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleen
Te lui om je glas af te vegen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
Als ik een slok neem valt er telkens zo'n koude druppel op m'n buik
Ja. Ik kan niet zo goed alleen zijnquote:
Kloptquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleen
Hoort erbijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik soms, doe eens niet zo irritant, maar dan doen ze eigenlijk net lief
.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, een echte, rare belg.
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik kan niet zo goed alleen zijn
En is eigenlijk wel leukquote:
Niks mis met raar zijn hoor. Ik doe ook wel eens zotte dingen vooral vroeger.quote:
Weet ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niks mis met raar zijn hoor. Ik doe ook wel eens zotte dingen vooral vroeger.
Gigantische papieren hoeden enzo.
Daar heb ik weinig last van. Het is fijn, maar niet noodzakelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.
Precies.quote:Op maanda g 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.
Jaquote:
Het is het absoluut waard, het kan alleen lastig zijn als je op vakantie wil ofzo, maar dat kan ik de komende tijd helaas toch nietquote:
Dat is dan ook weer chill aan een kat. Soms hebben zij ook geen zin in sociaal contact. Kwestie van afstemmenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:06 schreef Faxie het volgende:
Bij mij varieert de behoefte aan sociaal contact nog wel eens. Soms totaal geen zin in, soms weer wel.
Maar ben over het algemeen wel redelijk op mezelf...
Ik wilde ook al langer een kat, maar mijn ex heeft me uiteindelijk overgehaald er eindelijk een (twee) te nemenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:14 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja
Vanaf mn 13 altijd geroepen dat als ik uit huis ging, ik een tongpiercing en een kat zou nemen. Tongpiercing heb ik laten zetten op de dag dat ik mijn eerste huurcontract had getekend.
Kat was eerder niet mogelijk. Maar nu wel. Dus ik geef ze al mijn liefde. Ik heb eindelijk een kat. 2 zelfs!
Dat kun je niet afstemmenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:15 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Dat is dan ook weer chill aan een kat. Soms hebben zij ook geen zin in sociaal contact. Kwestie van afstemmen
Ik ben echt een kattenmensquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:15 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik wilde ook al langer een kat, maar mijn ex heeft me uiteindelijk overgehaald er eindelijk een (twee) te nemen.
Haha. Komt goedquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:16 schreef DaMook het volgende:
[..]
Dat kun je niet afstemmen, die willen het juist als jij het niet wil
.
Ik ook, al ben ik ook een hondenmens, hoop dus dat als ik ooit een hond neem mijn katten er goed mee om kunnen gaanquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:17 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ik ben echt een kattenmens
quote:
Trustequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:18 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Anyways, ik ga slapen. Trusten!
Goedemorgen, okee....dat is een fijn vooruitzicht...quote:Op maandag 5 augustus 2013 07:23 schreef Vansschoen het volgende:
Goede morgen![]()
Vandaag dagje vrij, morgen werken en dan eindelijk vakantie
Ik hou wel van honden. Vind de hond van mijn ouders ook geweldig. Ik zou er alleen nooit eentje in huis nemen zolang ik alleen ben. Ik ben veelste lui om minstens 3 keer per dag met de hond te lopenquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik ook, al ben ik ook een hondenmens, hoop dus dat als ik ooit een hond neem mijn katten er goed mee om kunnen gaan.
[..].
Werk daar dan eens aan luiwammesquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:51 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik ben veelste lui om minstens 3 keer per dag met de hond te lopen![]()
DV was geweldig.. Het begon al goed met de politie "afschudden" die mijn wietje wilde pikkenquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:59 schreef rival het volgende:
[..]
DV was geweldig.. Het begon al goed met de politie "afschudden" die mijn wietje wilde pikken
Het weer was echt goed, de gehele dag.. Ik heb de hele dag staan genieten
Hij trok zijn vrouwenkostuum uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hoe heb je dat gedaan dan?
Het was ook prachtig mooi weer
Que?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:21 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Hij trok zijn vrouwenkostuum uit.
Ah...quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je het niet? Rival verkleed zich in het weekend soms als vrouw.
't Is nog veels te vroeg... ik kan niks grappigs bedenkenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:41 schreef Macrador het volgende:
Ik snap iets niet. Ik eet watermeloen en ineens heb ik zeer aan mijn rechter bovenhelft van mijn gezicht.
geheimen bro... geheimenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:31 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Weet je het niet? Rival verkleed zich in het weekend soms als vrouw.
1 uur geweest.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:51 schreef Faxie het volgende:
[..]
't Is nog veels te vroeg... ik kan niks grappigs bedenken
Nou ik had het in mijn zak zitten want dat mag altijd gewoon... maar nu zei de dame die mij fouilleerde dat ze er iemand bij ging halen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:00 schreef LovelyLady het volgende:
[..]hoe heb je dat gedaan dan?
Het was ook prachtig mooi weer
eet je zo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:41 schreef Macrador het volgende:
Ik snap iets niet. Ik eet watermeloen en ineens heb ik zeer aan mijn rechter bovenhelft van mijn gezicht.
Wat een bazenverhaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik had het in mijn zak zitten want dat mag altijd gewoon... maar nu zei de dame die mij fouilleerde dat ze er iemand bij ging halen.
Een agent verdomme
moest ik mee naar een hokje aan de zijkant en werd ik meteen grondig gefouilleerd. Verder niks gevonden (had verder niks) en hij zei ik neem je wiet in beslag, je hebt mazzel je krijgt geen PV.
Dus ik vertelde hem dat hij er vanaf moest blijven en ik wel weer naar buiten ging dan...
Toen liepen we weer naar de ingang. ik bleef daar staan. hij zei dat ik moest vertrekken. ik vroeg of ik even op mijn vrienden kon wachten zodat die wisten dat ik niet binnen was en mij niet gingen zoeken...
ondertussen was ik de inhoud van het zakje in mijn broekzak aan het dumpen, ik denk dan geef ik hem een half vol zakje en zeg ik.. oke neem maar in beslag...
ff later moest hij een ander fouilleren en liet mij daar staan. ik moest alleen nog even sneaky langs hun hokje komen nu.... wat ik gewoon gedaan heb. toen ben ik snel verder het terrein op gelopen
Hehe boefjequote:Op maandag 5 augustus 2013 13:13 schreef rival het volgende:
[..]
Nou ik had het in mijn zak zitten want dat mag altijd gewoon... maar nu zei de dame die mij fouilleerde dat ze er iemand bij ging halen.
Een agent verdomme
moest ik mee naar een hokje aan de zijkant en werd ik meteen grondig gefouilleerd. Verder niks gevonden (had verder niks) en hij zei ik neem je wiet in beslag, je hebt mazzel je krijgt geen PV.
Dus ik vertelde hem dat hij er vanaf moest blijven en ik wel weer naar buiten ging dan...
Toen liepen we weer naar de ingang. ik bleef daar staan. hij zei dat ik moest vertrekken. ik vroeg of ik even op mijn vrienden kon wachten zodat die wisten dat ik niet binnen was en mij niet gingen zoeken...
ondertussen was ik de inhoud van het zakje in mijn broekzak aan het dumpen, ik denk dan geef ik hem een half vol zakje en zeg ik.. oke neem maar in beslag...
ff later moest hij een ander fouilleren en liet mij daar staan. ik moest alleen nog even sneaky langs hun hokje komen nu.... wat ik gewoon gedaan heb. toen ben ik snel verder het terrein op gelopen
quote:
hahaquote:
Zolang ik geen hond in huis neem is dat niet nodigquote:
Maar je wilt er 1.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang ik geen hond in huis neem is dat niet nodig
Ik heb hetzelfde + dat ik de hond niet de aandacht kan/wil geven die hij nodig heeft. Dus geen hond hier.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:47 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Zolang ik geen hond in huis neem is dat niet nodig
Waar heb ik dat aan verdient danquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:43 schreef Huppelmuts het volgende:
Dikke kus voor de geweldige LoLa en de sprankelende Rival.
Niet voor je grammatica in ieder gevalquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdient dan
Ik heb het niet verdiend kan ik je vertellenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Waar heb ik dat aan verdient dan
zo goed?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Niet voor je grammatica in ieder geval
Uh neequote:Op maandag 5 augustus 2013 14:25 schreef muhahaha het volgende:
Faxman, heb je nieuwe kook/bakplannen voor het weekend?
Kwaktaart? Dan zal ik maar alvast sparenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:41 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Kwarktaart zou je kunnen proberen, dat is makkelijker en goed te eten.
ik zou mensen met de stukken taart in hun gezicht meppenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:48 schreef Faxie het volgende:
Ik neem niet aan dat er dan iemand wil komen proeven
Soort swaffelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:50 schreef rival het volgende:
[..]
ik zou mensen met de stukken taart in hun gezicht meppen
Ik heb nog geen pandaquote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef muhahaha het volgende:
Overigens fax, met zoveel panda's ben je zo klaar toch? [ afbeelding ][ afbeelding ]
Kast leeggeruimt ja?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:52 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb nog geen panda [ afbeelding ]
Ga je vandaag kiten?quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb ze afgeschoten [ afbeelding ] met de puddingbuks
Dit weekend wellicht wind. Heb d'r verder niks verteld.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:03 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Wat heb je je chick verteld? Kan je niet gewoon met haar gaan drinken dan?
Nou, aangezien ze vandaag toch tijd had om met je te kiten zal ze ongetwijfeld tijd hebben om met je te borrelen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef Faxie het volgende:
Dit weekend wellicht wind. Heb d'r verder niks verteld.
Ze had het zelf wel over 'sowieso nog een keer etentje'. Z'n beetje gelijktijdig met het 'niet erg me 2 keer te zien'
Ga wat anders met haar doen vandaag dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dit weekend wellicht wind. Heb d'r verder niks verteld.
Ze had het zelf wel over 'sowieso nog een keer etentje'. Z'n beetje gelijktijdig met het 'niet erg me 2 keer te zien'
Beetje laat nuquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:08 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Nou, aangezien ze vandaag toch tijd had om met je te kiten zal ze ongetwijfeld tijd hebben om met je te borrelen.
Allemaal details die ik niet wistquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:30 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wel om even naar Rotterdam te rijden. Moet nog werken vanavond hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |