SPOILER: SR2013 21-12-2013Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kaaktrekkend zoet gaat me een beetje te ver denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Bellevue is volgens mij al wat zuurder. Ik weet zo niet welke ze bij ons op het terras schenken, maar die is in ieder geval megazoet. Kaaktrekkend zoet
Je leven veranderdquote:
Misschien vind jij het niet kaaktrekkend. Ik ben niet zo van de zoete dingenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
[..]
Kaaktrekkend zoet gaat me een beetje te ver denk ik
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleenquote:
Aaawhquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleen
Te lui om je glas af te vegen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:56 schreef Faxie het volgende:
Als ik een slok neem valt er telkens zo'n koude druppel op m'n buik
Ja. Ik kan niet zo goed alleen zijnquote:
Kloptquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Maar op een positieve manier. Dan ben ik niet meer alleen
Hoort erbijquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef DaMook het volgende:
[..]
Klopt. Al heb ik soms, doe eens niet zo irritant, maar dan doen ze eigenlijk net lief
.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:00 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Kijk, een echte, rare belg.
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Ja. Ik kan niet zo goed alleen zijn
En is eigenlijk wel leukquote:
Niks mis met raar zijn hoor. Ik doe ook wel eens zotte dingen vooral vroeger.quote:
Weet ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Niks mis met raar zijn hoor. Ik doe ook wel eens zotte dingen vooral vroeger.
Gigantische papieren hoeden enzo.
Daar heb ik weinig last van. Het is fijn, maar niet noodzakelijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.
Precies.quote:Op maanda g 5 augustus 2013 00:02 schreef Macrador het volgende:
[..]
Ik ook niet hoor. Ik moet iets hebben van sociaal contact of iets dat leeft in huis of ik word toch wat meh ofzo. Voelt soms zelf ongemakkelijk.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |