Een beetje wel jaquote:
Ik heb even weinig te melden.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:07 schreef Yuki het volgende:
Gaan we nu uitgebreid de TT bespreken, ja?
Ik zal zo iemand gewoon er uit kiepen. Ik voeg trouwens nooit een date toe. Maar net als mijn ex kiep ik er gewoon uit. Maakt geen deel meer uit van mijn leven dus toedeloe.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:11 schreef Sannne het volgende:
[..]
Ik ook niet nee. We hebben zo'n gezellig contact gehad, dat ik het raar vind nu alles te wissen..
Maar heb ook het idee dat contact niet meer op prijs gesteld wordt, dus vandaar dat ik even twijfel..
Niet?!quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:11 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Ik zal zo iemand gewoon er uit kiepen. Ik voeg trouwens nooit een date toe. Maar net als mijn ex kiep ik er gewoon uit. Maakt geen deel meer uit van mijn leven dus toedeloe.
Het is maar facebook he, het is niet zo dat iemand dood gaat als je hem delete
Nee, al zal het soms wel makkelijk zijn haha.quote:
Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.quote:De Dokter heeft mijn Facebook verzoek nog niet geaccepteerd. Ik ben daar vrij makkelijk in, hij wat selectiever als het om dates gaat.
Prima, komt ooit welof niet, dan hebben we iig niet het vraagstuk "moet ik de ander nu van Facebook verwijderen??"
Echt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:15 schreef Yuki het volgende:
[..]
Niet?!
De Dokter heeft mijn Facebook verzoek nog niet geaccepteerd. Ik ben daar vrij makkelijk in, hij wat selectiever als het om dates gaat.
Prima, komt ooit welof niet, dan hebben we iig niet het vraagstuk "moet ik de ander nu van Facebook verwijderen??"
Het contact is ook gelijk helemaal afgebroken dus? Ja, als je er verder niet mee zit..gewoon doen. En anders knalhard deleten, kan soms ook best goed voelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:21 schreef Sannne het volgende:
Ik laat hem maar gewoon staan. Wie weet kunnen we ooit nog wel eens een soort van contact terug krijgen over candy crush ofzoVind het wel best allemaal..
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Het contact is ook gelijk helemaal afgebroken dus? Ja, als je er verder niet mee zit..gewoon doen. En anders knalhard deleten, kan soms ook best goed voelen
opdracht geven om haar de volgende keer iets te verzinnen om te gaan doen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even een vraag aan de mede-daters, over het initiatief nemen.. Hoe vertel je de andere kant op een nette manier dat je het leuk/prettig/fijn zou vinden als hij of zij ook een keer het initiatief neemt, zonder daarbij de persoon te "raken"??
Zolang jij het er ook mee eens bent is het altijd goedquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..
Dat dus.
Waarom ben je bang de persoon te raken?quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
Even een vraag aan de mede-daters, over het initiatief nemen.. Hoe vertel je de andere kant op een nette manier dat je het leuk/prettig/fijn zou vinden als hij of zij ook een keer het initiatief neemt, zonder daarbij de persoon te "raken"??
Vind het zelfs wel fijn dat het contact niet helemaal afgebroken is meteen. Dat had ik best hard gevonden.. En ik snap wel dat hij gisteren even afstand nam, ik was best even pissed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:26 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Zolang jij het er ook mee eens bent is het altijd goed
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:23 schreef weethetevennietmeer het volgende:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:24 schreef Sannne het volgende:
[..]
Hij zei gisteren dat het beter was het contact voor nu even te verbreken maar hij wilde me in de toekomst best nog spreken, omdat hij graag wilde weten hoe het met me gaat..
Dat dus.
Is trouwens ook een leuke vraag.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:29 schreef Yuki het volgende:
[..]
100% voorkomen dat je de ander raakt, kan je nooit.
"Het valt me op dat het initiatief veel aan mijn kant ligt. Ik vind het leuk om te bedenken wat we kunnen doen als we elkaar zien, maar ben ook wel benieuwd naar wat jij zou bedenken."
Of iets in die strekking.
Heb m pas een verzoek gestuurd na onze eerste echte date; sterker nog, volgens mij zelfs na de 3e date.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:17 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Nee, al zal het soms wel makkelijk zijn haha.
[..]
Ik ben daar zelf ook heel erg selectief in. Ik voeg niet zomaar iemand toe. Ooit een vriendschap verzoek ontvangen voor dat er ook maar was afgesproken, maar geweigerd. Doe niet aan die gekkigheid.
Ze had echt maar 1 vraag beantwoord. Geen verborgen vragen beantwoordquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef eefje801 het volgende:
[..]
Jullie matchen dus goed op de vragen die je niet openbaar hebt beantwoord. Die ene vraag die ze wel openbaar heeft beantwoord kan dus niet gemeten worden totdat jij daar ook een antwoord op geeft. Okcupid zeker?
Ah oke, ja kan ik me trouwens wel goed voorstellen. Dat heb ik ook. Ik voeg ook niet al mijn collega's toe bv. Teveel het idee dat mensen het te interessant vinden wat ik wel en niet doe. Gaat namelijk niet iedereen aan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:32 schreef Yuki het volgende:
[..]
Heb m pas een verzoek gestuurd na onze eerste echte date; sterker nog, volgens mij zelfs na de 3e date.
Maakt verder niet uit, hij is er voorzichtig mee om dates te mengen in z'n vrienden- en familiekring. Kan me er van zijn kant wel iets bij voorstellen, hoewel ik er heel anders in sta.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |