Ik zie Erica Terpstra nog wel eens als zomergast iddquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:37 schreef Ryon het volgende:
[..]
Sporters worden zelden uitgenodigd voor zomergasten. Alleen als deze daarnaast ook iets anders hebben gedaan zoals Jan Mulder. Die eigenlijk meer faam heeft gemaakt met zijn werk als columnist dan als voetballer.
Die zie ik dan niet. Eng, mensen die altijd lachenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:39 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ik zie Erica Terpstra nog wel eens als zomergast idd
drie uur lang gezellige filmpjes waarbij Terpstra langzaam dronken wordt, ik zeg doenquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:48 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die zie ik dan niet. Eng, mensen die altijd lachen
Die wantrouw ik.
Bettine Vriesekoop de wereldtopper in tafeltennis is gast geweest. Is Sjinologe en journaliste.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:38 schreef Stefan het volgende:
[..]
Ken jij sporters die meer dan 3 zinnen achter elkaar kunnen zeggen?
Open deuren intrappen kan iedereen. Dus dat is dan ook saai.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:39 schreef mane het volgende:
Ik zie het sowieso als een gebrek als je zaken die niet passen in je eigen belevingswereld afdoet als saai, vervelend, belegen en irrelevant. Die volkskrant recensie vind ik dan ook nogal stuitend. Als dit al te high brow was....
Met wikipedia idd alleen Vriesekoop en Mulderquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:58 schreef tong80 het volgende:
Verder kan ik me geen sporter in Zomergasten herinneren.
Misschien is De Jong dat stempel wel een beetje zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 12:26 schreef dz5b604 het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel inspraak vind het zowiezo erg vreemd dat er geen enkele sporter bij zit, zou je toch wel denken als je een presentator als De Jong hebt.
Dan is de redactie van Zomergasten dat al bijna 100 uitzendingen zat.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Misschien is De Jong dat stempel wel een beetje zat.
Ja en Bassie en Adriaan om het intellectuele niveau dan nog wat te verhogen.quote:
Ik denk dat Gijp serieuzer en zwaarmoediger is dan we m zienquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:10 schreef golfer het volgende:
[..]
Ja en Bassie en Adriaan om het intellectuele niveau dan nog wat te verhogen.
Gijp is zijn artiestennaamquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:16 schreef golfer het volgende:
Ik neem aan dat je met Gijp René van der Gijp bedoelt?
http://www.nrc.nl/nieuws/(...)en-sport-voor-homos/
Inderdaad, daarom moet ie dat ook niet gaan doen.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:20 schreef Kansenjongere het volgende:
Ik denk dat Gijp afgezien van wat anekdotes uit zijn voetbalcarrière bar weinig te melden heeft. En een avond met alleen maar voetbalfragmenten, wellicht af en toe onderbroken door een fragment van Maarten Spanjer, gaat ook snel vervelen.
Kan me de meeste gasten niet eens herinneren. Joop van den Ende is me bijgebleven en Junky XLquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:26 schreef Kansenjongere het volgende:
Volgens mij zei Hans Teeuwen in de uitzending dat hij al vaker was gevraagd, maar nu pas toehapte.
En aangezien er elk jaar wel een cabaretier bij zit valt hij mijns inziens dus juist onder de usual suspects.
Dat Gijp nu populair is vind ik geen reden om hem te vragen. Dat waren Katja Schuurman en Henk-Jan Smits ook en dat waren beide nietszeggende afleveringen.
Dat raadsel moet eenvoudig op te lossen zijn, want er zijn mijns inziens maar twee mogelijke antwoorden:quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:30 schreef Stefan het volgende:
Waarom Andre van Duin nooit is geweest is me iig een raadsel
quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat raadsel moet eenvoudig op te lossen zijn, want er zijn mijns inziens maar twee mogelijke antwoorden:
1. hij is niet gevraagd
2. hij heeft geweigerd
Mjah je hebt wel gelijk natuurlijkquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 13:34 schreef Kansenjongere het volgende:
[..]
Dat raadsel moet eenvoudig op te lossen zijn, want er zijn mijns inziens maar twee mogelijke antwoorden:
1. hij is niet gevraagd
2. hij heeft geweigerd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |