SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.4 augustus
Nelleke Noordervliet (Rotterdam 1945) schrijft romans en publiceert verhalen, essays, lezingen en columns in weekbladen en tijdschriften.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.11 augustus
Beatrice de Graaf (Putten 1976) is als hoogleraar Conflict en veiligheid verbonden aan het Centrum voor Terrorisme en Contraterrorisme van de Universiteit Leiden (Campus Den Haag).SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.18 augustus
Johan Simons (Heerjansdam 1946) is intendant bij de Münchner Kammerspiele, een van de meest vooraanstaande Duitse theatergezelschappen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.25 augustus
Wouter Bos (Vlaardingen 1963) is de kersverse baas van het VU Medisch Centrum.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 september
Daan Roosegaarde (Nieuwkoop 1979) is kunstenaar, entrepreneur en ontwerper.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Lol @TTThere is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer![]()
Je zet een knop om als je met deze kinderen werkt.
Überhaupt als je met kinderen werkt.
Het mantra is: Het is niet persoonlijk x254.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik![]()
Wat gevat Tem.
Ik zou echt geen geduld hebben met die jongen (sowieso al niet met kinderen trouwens).![]()
Leuk, de VPRO heeft nazorg verleend door te bellen.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Ik vind het knap als iemand dat wel kan. Zelf heb ik al geen geduld met 'normale' kinderen zonder gedragsproblemen dus ik vrees dat dat een brug te ver voor me is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:38 schreef shmoopy het volgende:
Je zet een knop om als je met deze kinderen werkt.
Überhaupt als je met kinderen werkt.
Het mantra is: Het is niet persoonlijk x254.![]()
Hopelijk braken ze soms ook door bij zo'n kind met een flinke dosis humor wat hem even totaal van zijn stuk zou brengen. .. wil ook nog wel eens tot verrassend resultaat leiden.![]()
Bhagwan, goede docu is daar over gemaakt.Kein gewalt! Wir sind das volk!
Steps taken forwards but sleepwalking back again.![]()
Je zag 'm net zitten daartussen toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Ramses zat ook een tijdje bij de Bhagwan dacht ik.![]()
Yup.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Je zag 'm net zitten daartussen toch?Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Klopt en Jan Foudraine, de psychiater.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Tem het volgende:
Ramses zat ook een tijdje bij de Bhagwan dacht ik.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
TV ingesteld om documentaire morgen op te nemen.Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?![]()
Ik ging altijd aan de colour knop draaien als de bhagwan op tv was.Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!![]()
Dat is de essentie van elk geloof en elke sekte of religieuze beweging.There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! İgolfer
Forum Opties Forumhop: Hop naar: