Snackbar heeft ze ook wel hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:22 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dan moet bij AH de doos lostrekken in de winkel. Is ook zo wat.
Is dat een mop? dan mis ik de clou.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef Specularium het volgende:
Oprah is aangevallen door een olifant, die zag zeker een soortgenoot.
Die zijn net zo duur als een doos met 12 bij de AH.quote:
Tja dan moet je zeuren over dozen lostrekken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:23 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die zijn net zo duur als een doos met 12 bij de AH.
Ben er nog niet over uit. Maar een relletje in de winkel is wel een uitdaging.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:25 schreef Karina het volgende:
[..]
Tja dan moet je zeuren over dozen lostrekken.
Relletje in de winkel is weer eens iets anders dan een relletje op FOK! tenslottequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:27 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ben er nog niet over uit. Maar een relletje in de winkel is wel een uitdaging.
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen al die POL-SC'ers hier? Geen reet aan meer daaro?
Die zijn ook leukquote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Relletje in de winkel is weer eens iets anders dan een relletje op FOK! tenslotte
Voor jou in beide een underdogpositiequote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.
Klopt, daar maak ik dankbaar gebruik van.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:29 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Voor jou in beide een underdogpositie
Dat zelfkastijding is wel je ding he?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef waht het volgende:
[..]
Klopt, daar maak ik dankbaar gebruik van.
Mijn vakantie zit erop, nu ga ik jou stalken op Fok!. Gewoon omdat het kan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:13 schreef 3-voud het volgende:
Wat doen al die POL-SC'ers hier? Geen reet aan meer daaro?
Het is maar wat je zelfkastijding noemt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:30 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Dat zelfkastijding is wel je ding he?
Precies, hier gaat het gewoon nergens over. Behalve over ijsjes en zo.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:28 schreef waht het volgende:
[..]
Beetje afwisselen tussen de stalinisten in POL en nazi's in NWS.
Die 1 factuur per week met je bedrijf zet ook geen zoden aan de dijk. Begrijp het.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:32 schreef betyar het volgende:
[..]
Mijn vakantie zit erop, nu ga ik jou stalken op Fok!. Gewoon omdat het kan.
Klopt, moet toch wat met mijn tijd doen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:34 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Die 1 factuur per week met je bedrijf zet ook geen zoden aan de dijk. Begrijp het.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:35 schreef betyar het volgende:
[..]
Klopt, moet toch wat met mijn tijd doen.
Hoe is het trouwens in die pauperwijk? Nog lekker in je witte tuinstoel langs de kliko's gezeten gezellig met je mede tokkie-buurtgenoten?
Niet te vreten dat spul. Te veel beslag om heen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef waht het volgende:
Een bak KFC voor deze topicje.
[ afbeelding ]
Alleen als het vegetarisch is. Verplicht!quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:39 schreef waht het volgende:
Een bak KFC voor deze topicje.
[ afbeelding ]
Dat was vorig jaar nog het geval?quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:47 schreef Specularium het volgende:
[..]
Riep ik toen ik klein was vanaf de wc tegen mijn moeder.
Kwam ze mijn kont afvegen.
Kip is altijd vegetarisch.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:44 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Alleen als het vegetarisch is. Verplicht!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:49 schreef Specularium het volgende:
[..]
Toen deed ik het al zelf, ben groot fan van vochtige doekjes.
Je vergeet de verroeste Opel Corsa nog en mijn Airbus 380 met zwembad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:46 schreef betyar het volgende:
3-voud, de succesvolle ondernemer in een sociale huurwoning leunend op de sociale voorzieningen die ons prachtige land biedt.
quote:
Watskebeurt skatje?quote:
"Ook weer gehad" sloeg op die Hongaarse troll.quote:
Soms doe ik net alsof ik iets niet begrijp schat.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:10 schreef 3-voud het volgende:
[..]
"Ook weer gehad" sloeg op die Hongaarse troll.
Pfff... je was me dus te slim af.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Soms doe ik net alsof ik iets niet begrijp schat.
Doe maar lekker rebels.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:00 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ja Tem voor deze ene keer ben ik het eens.
Ga zo naar huis lieverd. Pik ik ze wel op.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Is dat zo? Maar hoe smaakte je perenijsje? Of ben je nou nog niet naar de winkel geweest.
Is goed schatje. Doe je voorzichtig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:14 schreef 3-voud het volgende:
[..]
Ga zo naar huis lieverd. Pik ik ze wel op.
Nee? Geen lol aan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Is goed schatje. Doe je voorzichtig?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |