KPD toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Uccie het volgende:
Doe dat lekker ergens anders....beetje ons lastigvallen met dat gedoe uit NWS, waar denken ze wel niet dat ze zijn
quote:
Ik wilde bijna pics zeggen, maar bedacht me toch maar.quote:
Dat is de omgekeerde Uccie-formule:quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat zijn mensen die minder dan 30 cm hebben.
Schoft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:37 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat is de omgekeerde Uccie-formule:
1.20 hier 1.60 irl
30 cm hier. 12 cm irl.
OK speciaal voor jou, slechtemorgen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:05 schreef Specularium het volgende:
[..]
Doe eens effe normaal, Corrie!
Beetje moe, nachtdienst liep niet echt vlotjes. Overal (kleine) problemen. En mensen verkeerd ingepland.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:11 schreef Karina het volgende:
[..]
Jij of je gebakken eitje?
Hier staat de airco een beetje hoog dus niet heet.
Dat is kut. Je bent dus net thuis?quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:14 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Beetje moe, nachtdienst liep niet echt vlotjes. Overal (kleine) problemen. En mensen verkeerd ingepland.
Mjah, noodgedwongen op de bank gaan slapen. Als ik van boven moet komen heb ik binnen 5 minuten de voordeur nog niet open.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:16 schreef Karina het volgende:
Oh ja zo van "we komen tussen 9 en 5" zit je de hele dag te wachten en dan komen ze altijd om 5 voor 5 of zo.
Dat ze niet even van tevoren kunnen bellen dat ze eraan komen. Zou veel handiger zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:17 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Mjah, noodgedwongen op de bank gaan slapen. Als ik van boven moet komen heb ik binnen 5 minuten de voordeur nog niet open.
ff mijn mailbox checken.... kan geluk hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 08:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat ze niet even van tevoren kunnen bellen dat ze eraan komen. Zou veel handiger zijn.
Ja dat ze niet komenquote:Op maandag 5 augustus 2013 08:20 schreef Drugshond het volgende:
[..]
ff mijn mailbox checken.... kan geluk hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |