Foutmarge in de apparatuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Waarom mag -0,03 wel dan? Vals is toch vals?
Nou en?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef De_Fietser het volgende:
TS heeft geen naam aan deel 10 van de reeks gegeven.
Ze is wel aardig scherp inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Onze zwemkoningin DeLuna zag het gelijk
Hij was vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Onze zwemkoningin DeLuna zag het gelijk
Omkijken? Hij zwemt rugcrawl, dan lig al je zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is wel nádat Grevers heeft aangetikt lijkt me.
Hier kijkt hij om.
Echt net aangetikt.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is wel nádat Grevers heeft aangetikt lijkt me.
Hier kijkt hij om.
verwijzing naar de DSQ was toch wel leuk geweest.quote:
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omkijken? Hij zwemt rugcrawl, dan lig al je zo.
Onze zwemkoningin heeft gewoon alles doorquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:47 schreef DeLuna het volgende:
Paltrinieri heeft inmiddels wel weer een normaal kapsel.
Slechts één honderste sneller en hij was wel goed geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was vrij duidelijk eigenlijk.
Dat is op de rug niet zo moeilijk, je laat je kont zakken en je ligt goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Onze zwemkoningin heeft gewoon alles door
Klopt, maar het was wel wat meer honderdsten sneller dan normaal gebeurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slechts één honderste sneller en hij was wel goed geweest.
Op mn plaatje ligt ie nog horizontaal en maakt been bewegingen ... Doe je dat nog als je omkijkt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.
De upset is compleet!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef Redefine het volgende:
Toch wel mooi die emotie in de stem van Van Valkengoed te horen bij die DSQ![]()
En ja dat is sarcasme
Volgens mij maakt hij daar helemaal geen bewegingen meer, maar laat hij zijn benen zakken opdat zijn hoofd omhoog komt. Zoals Luna ongeveer zei.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn plaatje ligt ie nog horizontaal en maakt been bewegingen ... Doe je dat nog als je omkijkt?
what is ditquote:
Hoeveel zwemsters uit 1992 starten erquote:
Dat ga ik nog eens bekijken ja. Efimova, C. Campbell en Chad Le Clos in ieder geval.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel zwemsters uit 1992 starten er
Le Clos doet mee bij de vrouwen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat ga ik nog eens bekijken ja. Efimova, C. Campbell en Chad Le Clos in ieder geval.
Dan kan Martin Vriezema haar na de race nog even vragen wat ze van Kromo vond.quote:
Amerikanen en Nederlanders: beiden goed in falen op estafettes. Zie ook de atletiek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef DeLuna het volgende:
Ach het is niet de eerste keer. Ian Crocker heeft zo ook al eens een DQ opgelopen in een estafette voor Amerika.
Nooit te snel een topic geopend dusquote:
Ik vind haar stem en lach erger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
Die kop van Franklin staat me niet aan.
Nopequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nooit te snel een topic geopend dus
Syntixquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef De_Fietser het volgende:
Ik vond de race van Kromo echt niet het absolute hoogtepunt.
Geen WR.
Jammer jaquote:
Eindelijk iets wat ik wel live kan zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Op naar het WK zwemmen in Montréal over 7 dagen
Op Youtube sowieso!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik wel live kan zien
Neem aan dat het gewoon wordt uitgezonden?
Oja Helemaal vergetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer ja![]()
Nou ja, over een kleine week het WK atletiek
He wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Op naar het WK zwemmen in Montréal over 7 dagen
Ohja, paralympisch natuurlijk. Ik zit nog in de vakantiemodequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/ParalympicSportTV
Abonneer je maar vast dan
Ohquote:
Die eer gaat toch wel naar Garcia Belmonte. 400 vrij, 800 vrij, 1500 vrij, 200 vlinderslag, 200 wisselslag, 400 wisselslag en 4x200m vrije slagquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lochte, Cseh, Franklin, Hagino en Stravius zijn wel de veelzwemmers ja
in Melbourne zwommen ze in Arthur Ashe stadion van Australian Openquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef rubbereend het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt er dus over twee jaar in het voetbalstadion van Kazan gezwommen
in Kazan graven ze gewoon twee zwembaden uit in het stadionquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
in Melbourne zwommen ze in Arthur Ashe stadion van Australian Open
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1 United States 13 8 8 29 2 China 5 2 2 9 3 France 4 1 4 9 4 Australia 3 10 0 13 5 Hungary 3 1 1 5 South Africa 3 1 1 5 7 Russia 2 3 3 8 8 Brazil 2 0 3 5 9 Denmark 1 3 0 4 10 Japan 1 2 3 6 11 Sweden 1 1 0 2 12 Lithuania 1 1 0 2 13 Netherlands 1 0 3 4 14 Spain 0 3 1 4 15 Poland 0 2 1 3 16 Canada 0 1 2 3 17 Italy 0 1 1 2 18 Germany 0 1 0 1 19 New Zealand 0 0 3 3 20 Finland 0 0 1 1 Great Britain 0 0 1 1 Trinidad and Tobago 0 0 1 1 Total 40 41 39 120 |
We hebben simpelweg twee atleten die om de medailles mee kunnen doen: Kromo en Verschuren. Die laatste viel tegen en Kromo viel mee. Niet zo spannend verder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef DeeBee het volgende:
Nederland op zich aardig als je naar het aantal medailles kijkt.
Maar eigenlijk teleurstellend gezien de progressie (of het gebrek hieraan...) van de individuele atleten en het gebrek aan finaleplaatsen in de breedte.
Heemskerk nog eerder dan Verschuren. Ben benieuwd wat nog een jaar op deze weg gaat doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We hebben simpelweg twee atleten die om de medailles mee kunnen doen: Kromo en Verschuren. Die laatste viel tegen en Kromo viel mee. Niet zo spannend verder.
Samen met Farida Osman de niet-Nederlander waar ik het hardst voor geklapt heb denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
DeLuna kende jij eigenlijk die Matts Matson? Misschien wel de verrassing dit wk
Daar mag wel even bij gezegd worden dat zij op de andere 3 slagen volgens mij behoorlijk heeft ingehouden (voor zover dat kan), als je ziet hoe "makkelijk" Hosszu vandaag zowel in de series als in de finale dik onder het schema WR vertrokquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De huidige recordhoudster zwom een mannentijd op de 100m vrije slag
Dat kan inderdaad. Nog steeds enigszins frappant dat een vrouw een mannentijd zwemt natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar mag wel even bij gezegd worden dat zij op de andere 3 slagen volgens mij behoorlijk heeft ingehouden (voor zover dat kan), als je ziet hoe "makkelijk" Hosszu vandaag zowel in de series als in de finale dik onder het schema WR vertrok
Dat wel, maar het was dus wel zo dat de omstandigheden behoorlijk anders waren enzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Nog steeds enigszins frappant dat een vrouw een mannentijd zwemt natuurlijk.
True. Ik weet er ook het fijne niet van, feit blijft alleen dat op het WK korte baan het al een heel stuk minder was en het nu helemaal niets was ongeveer vergeleken met de OS. Maar dingen bewijzen is natuurlijk onmogelijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel, maar het was dus wel zo dat de omstandigheden behoorlijk anders waren enzo
Dat was ik. Ben een beetje cynisch gewordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef heywoodu het volgende:
En weet even niet meer wie het was, maar opmerkingen als "benieuwd wanneer Efimova geschorst gaat worden"...![]()
Triest.
Dat vind ik op een gegeven moment ook wel weer genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was ik. Ben een beetje cynisch gewordenMaar goed er worden net zo goed opmerkingen gemaakt over 'die Braziliaantjes
' en zo.
Ja terwijl dat ook nergens over ging namelijk. Pereira was er niet 'ineens' die had ookal zilver vorig jaar. Staat namelijk op mijn bureaubladquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was ik. Ben een beetje cynisch gewordenMaar goed er worden net zo goed opmerkingen gemaakt over 'die Braziliaantjes
' en zo.
Waarom Pereira? Waarom niet Bert le Clos ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja terwijl dat ook nergens over ging namelijk. Pereira was er niet 'ineens' die had ookal zilver vorig jaar. Staat namelijk op mijn bureaublad
Ja, gelukkig weten we allemaal waar het aan ligt en hebben de verenigingen in Nederland zich inmiddels her en der via allerlei kanalen laten horen. Je moet onderaan beginnen in deze het dat is bij de NK's. En de limieten versoepelen, geen top 8 meer eisen. Nieuwe talenten laten wennen aan de druk van zulke toernooien zodat als het er echt omgaat ze de situatie (her)kennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef DeeBee het volgende:
Maar eigenlijk teleurstellend gezien de progressie (of het gebrek hieraan...) van de individuele atleten en het gebrek aan finaleplaatsen in de breedte.
Ging me eigenlijk om Hagino.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom Pereira? Waarom niet Bert le Clos ofzo?
Zwom die op de OS eigenlijk ook al 34 afstanden?quote:
Nee, alleen 200 wissel (5e) en 400 wissel (3e).quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:18 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zwom die op de OS eigenlijk ook al 34 afstanden?
Ik snap het wel want Cielo en Santos hebben slecht naam gemaakt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja terwijl dat ook nergens over ging namelijk. Pereira was er niet 'ineens' die had ookal zilver vorig jaar. Staat namelijk op mijn bureaublad
Ja dat zal allemaal wel maar DeeBee dacht dat hij vanuit het niets kwam.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik snap het wel want Cielo en Santos hebben slecht naam gemaakt.
Lijkt dan toch nog wat te zwaar te zijn voor hem, zo indrukwekkend was hij hier niet, terwijl hij toch de topfavoriet was op de 400 wissel...quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:19 schreef DeLuna het volgende:
Op de WK kortebaan wel al 5 keer, geen medailles daar.
Ja wel wat te zwaar, maar ik moet eerlijk zeggen die 400 wissel zit wel op een vreemde plek. Programmatechnisch gezien snap ik het wel, maar ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:20 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lijkt dan toch nog wat te zwaar te zijn voor hem, zo indrukwekkend was hij hier niet, terwijl hij toch de topfavoriet was op de 400 wissel...
Eigenlijk het hele WK een beetje "net niet" voor hem volgens mij.
Of nou ja, wel 2 keer zilver, maar toch
Ach joh, die is zich al op volgende week aan het voorbereiden met 3 glaasjes wodka bij het ontbijt, neem het hem niet kwalijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel maar DeeBee dacht dat hij vanuit het niets kwam.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach joh, die is zich al op volgende week aan het voorbereiden met 3 glaasjes wodka bij het ontbijt, neem het hem niet kwalijk
Wk atletiekquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ach joh, die is zich al op volgende week aan het voorbereiden met 3 glaasjes wodka bij het ontbijt, neem het hem niet kwalijk
Ik vind het sowieso wel apart dat er niet een dag rust is voor de finale. Natuurlijk, op de andere nummers t/m 400 meter zwem je ook 2 keer op een dag, maar zo'n 400 wissel lijkt me 1 van de zwaarste disciplines..quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:22 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja wel wat te zwaar, maar ik moet eerlijk zeggen die 400 wissel zit wel op een vreemde plek. Programmatechnisch gezien snap ik het wel, maar ja.
Over afwezige toppers gesproken, Herasimenia was er nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:24 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Wk atletiekmet zonder heel veel toppers zoals Gay, Powell, Ennis, Rudisha, enz.
Wel mooi dat die gast nu geblamed wordt, terwijl hij altijd vrij genuanceerd en geinformeerd isquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:23 schreef DeLuna het volgende:
[..]![]()
Ik neem het hem ook niet kwalijk, maar een beetje research voordat je iets roept is wel handig soms
Haar moeder is ziek, daar wilde ze liever blijven.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over afwezige toppers gesproken, Herasimenia was er niet
Nu je het zegtquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Over afwezige toppers gesproken, Herasimenia was er niet
Ik had geen commentator die het misschien 10 keer heeft gezegdquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:25 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Nu je het zegtEn Shiwen Ye ook niet gezien
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik had geen commentator die het misschien 10 keer heeft gezegd![]()
Ah, duidelijk dan. Helaas, ik vind haar een van de mooiste namen van het veld hebben
quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:32 schreef debeterebob het volgende:
[..]Daar heb je gelijk in.
Hoewel Cesar Cielo, Kosuke Kitajima en Matts Matson ook lekker bekken
Ik was van plan om naar Berlijn te gaan, is wat dichterbij en lijkt me leuker dan Kazan inderdaadquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Overigens, ik opteer voor een Fok-meet in Kazan over 2 jaar![]()
Lijkt me niet een uitnodigende stad om alleen heen te gaan, maar nog een keer naar het WK zwemmen wil ik sowieso wel
Ja dat is ook zo'n mooie naam die Korotyshkin. Het klinkt gewoon lekker.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:35 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind Korotyshkin ook een bazennaam
En mensen die Morozov "Vladimir" noemen! Het is Vlad.
En inclusief meet met Vino?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Lijkt me niet een uitnodigende stad om alleen heen te gaan, maar nog een keer naar het WK zwemmen wil ik sowieso wel
Daar ga ik vrijwel zeker heen, 3 maanden "gewoond" en is een bazenstad met perfect OV, en als je op Landsberger Allee uit de S-Bahn stapt heb je zo op het station al de toegang naar het zwembadquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:39 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ik was van plan om naar Berlijn te gaan, is wat dichterbij en lijkt me leuker dan Kazan inderdaad
quote:
Oh nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 00:43 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar ga ik vrijwel zeker heen, 3 maanden "gewoond" en is een bazenstad met perfect OV, en als je op Landsberger Allee uit de S-Bahn stapt heb je zo op het station al de toegang naar het zwembad
[ afbeelding ]
Weet niet 100% zeker trouwens of het EK in dat bad is bedenk ik me nu, komend weekend is daar wel de World Cup, zit nog te twijfelen of ik erheen ga (hangt een beetje af van het tijdschema ivm WK atletiek)quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:45 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Oh niceHet hele WK is van 13 - 24 augustus, kan zo nog niet vinden wanneer het zwemmen begint, maar ik wil ook wel eens schoonspringen in het echt zien.
Qatar lijkt me ook een hele ervaring ja maar als ik Berlijn bij elkaar gespaard krijg als student mag ik tros zijn op mezelfquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:50 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet niet 100% zeker trouwens of het EK in dat bad is bedenk ik me nu, komend weekend is daar wel de World Cup, zit nog te twijfelen of ik erheen ga (hangt een beetje af van het tijdschema ivm WK atletiek)
Ik ben uiteindelijk blij dat ik hier niet ook nog naar het schoonspringen ben gegaan, want ben echt totaal gesloopt nu, maar in Berlijn zul je een heel stuk minder hoeven lopen dus daar wil ik ook wel kijken dan
Eind volgend jaar ook nog WK kortebaan in Qatar, dat lijkt me wel zo'n land waar het echt perfect geregeld is allemaal, maar geen idee of je je daar als Westerse toerist in je eentje lekker op je gemak voelt
Ik zat aan Kazachstan te denken, maar het is natuurlijk Ruslandquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:44 schreef heywoodu het volgende:
[..]![]()
En speciaal voor jou kunnen we dan 3 keer goud voor Efimova zien
Het "Pack Natació" (passe-partout) was om precies te zijn ¤483,00, inclusief ¤4 servicekosten, en inderdaad voor alle 16 sessiesquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:52 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Qatar lijkt me ook een hele ervaring ja maar als ik Berlijn bij elkaar gespaard krijg als student mag ik tros zijn op mezelf![]()
Was het niet ontzettend duur? Jij ging naar alle series en finales toch?
Ah ja dat wilde ik weten, ze hebben dus een passe partout.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:08 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Het "Pack Natació" (passe-partout) was om precies te zijn ¤483,00, inclusief ¤4 servicekosten, en inderdaad voor alle 16 sessies
Volgens mij was het de middelste van 3 categorieën, maar gezien het feit dat dit mijn uitzicht was (precies tegenover de finish dus), was het elke cent waard
Veel atleten zaten onder mij of links van mij, en vooral daar links kun je de finish veel minder goed zien lijkt me, dus in principe zat ik beter dan veel zwemmers
Weet niet of ze dat bij een EK ook hebben, maar dat zal haast wel. En dat zal sowieso wel minder duur zijn denk ikquote:Op maandag 5 augustus 2013 01:11 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ah ja dat wilde ik weten, ze hebben dus een passe partout.Nice man
Nicequote:Op maandag 5 augustus 2013 01:23 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Weet niet of ze dat bij een EK ook hebben, maar dat zal haast wel. En dat zal sowieso wel minder duur zijn denk ik
En als je op tijd beslist kun je voor een tientje of 2 extra eerste klas treinen naar Berlijn, met wat geluk heb je dan zo'n hok met 6 stoelen voor jezelf
Hmm, ik heb alleen een paar nachten in Ibis Spandau geslapen, maar dat is wel een eindje buiten de stad (volgens mij stopt de trein vanuit Nederland daar voor Berlin-Hauptbahnhof). Toen ik er woonde had ik een appartementje, ik denk dat dat lastig te vinden is voor 2 weken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 01:25 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niceen welke hotels/slaapplaatsen adviseer jij in Berlijn?
Ik zal volgende keer z'n naam nog even Googlen, beloofd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:20 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja dat zal allemaal wel maar DeeBee dacht dat hij vanuit het niets kwam.
Ik vlieg vandaag wel al naar Rusland ja en dan vanaf zaterdag het echte werk in Moskou bij de WK atletiek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:22 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Zwemmen in het stadion van Rubinquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:38 schreef heywoodu het volgende:
Was een mooi WK, vond ik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
in Melbourne zwommen ze in Arthur Ashe stadion van Australian Open
Yep. Het is nu al dik een decennium dat we vrijwel ieder mondiaal toernooi (uitgezonderd de WK's van 2005 en 2007) minimaal 1 keer goud halen. Maar we leunen daarbij toch steeds op 1 of 2 (vooruit, hooguit drie) toppers. Als je die ene topper net niet hebt of als ie uit vorm/geblesseerd is dan blijft er weinig over.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef DeeBee het volgende:
Ik ben wel heel erg benieuwd naar zijn first hand experiences met biefstuk Contador.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik zat aan Kazachstan te denken, maar het is natuurlijk RuslandEen meet met uberbaas Oleg Tinkof lijkt me een goed alternatief.
Iemand als Sarah Sjostrom of een Florent Manaudou is toch wel te herkennen aan enorm lelijke lichaamsversierselenquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:35 schreef heywoodu het volgende:
Jammer dat ik vrijwel geen enkele zwemmer herken...kwam net op het vliegveld al de hele Britse en Italiaanse ploegen tegen, en net stond er een tijdje een Hongaarse achter me samen met een Nederlandse coach (denk ik), maar weet niet zeker of het Hosszu was
En een Nathan Adrian of James Magnussen toch ook wel?quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand als Sarah Sjostrom of een Florent Manaudou is toch wel te herkennen aan enorm lelijke lichaamsversierselen
Yannick Agnel en Missy Franklin zijn ook wel goed te herkennenquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:02 schreef Leatherface het volgende:
[..]
En een Nathan Adrian of James Magnussen toch ook wel?
In zwemkleding jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 09:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Iemand als Sarah Sjostrom of een Florent Manaudou is toch wel te herkennen aan enorm lelijke lichaamsversierselen
Ik zie ze vrijwel alleen met zwemkleding enzo, dus vind het echt lastig om ze te herkennenquote:
En WR-oorbellen inquote:Op maandag 5 augustus 2013 10:29 schreef alors het volgende:
Efimova heeft vast nog steeds felgele nagellak op.
Mooi man, al die bekenden.quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:26 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie ze vrijwel alleen met zwemkleding enzo, dus vind het echt lastig om ze te herkennen
Hardy is ook gelukt, maar als een van jullie mee was zou ik de 20 al wel gehaald hebben
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mooi man, al die bekenden.
Ik kwam zojuist op Schiphol al Sintnicolaas en Churandy tegen.![]()
Gaan blijkbaar vandaag al naar het WK, ik doe nog even een ommetje via St. Petersburg.
Hele toernooi gemistquote:Op maandag 5 augustus 2013 18:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Een van de mooiste dagen gemistBalen.
Heb je ook gelijk de twee grootste bazen van het Nederlands team gehadquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:03 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Mooi man, al die bekenden.
Ik kwam zojuist op Schiphol al Sintnicolaas en Churandy tegen.![]()
Gaan blijkbaar vandaag al naar het WK, ik doe nog even een ommetje via St. Petersburg.
Verschuren verwachten op 3 is ook wel een rare inschattingquote:Op dinsdag 6 augustus 2013 16:18 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]
http://infostradalive.com(...)r-and-underachievers
en per land op basis van hun voorspellingen --> http://infostradalive.com(...)al-table-compared-to
Het is ook geen inschatting op basis van verwachtingen n.a.v. seizoenstijden of kwaliteit van het veld o.i.d., maar wel op basis van behaalde resultaten op de laatste zoveel grote toernooien.quote:Op dinsdag 6 augustus 2013 17:27 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Verschuren verwachten op 3 is ook wel een rare inschatting
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |