Foutmarge in de apparatuur.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:43 schreef marcodej het volgende:
Waarom mag -0,03 wel dan? Vals is toch vals?
Nou en?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef De_Fietser het volgende:
TS heeft geen naam aan deel 10 van de reeks gegeven.
Ze is wel aardig scherp inderdaadquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Onze zwemkoningin DeLuna zag het gelijk
Hij was vrij duidelijk eigenlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:44 schreef franklop het volgende:
Onze zwemkoningin DeLuna zag het gelijk
Omkijken? Hij zwemt rugcrawl, dan lig al je zo.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is wel nádat Grevers heeft aangetikt lijkt me.
Hier kijkt hij om.
Echt net aangetikt.....quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:45 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Dit is wel nádat Grevers heeft aangetikt lijkt me.
Hier kijkt hij om.
verwijzing naar de DSQ was toch wel leuk geweest.quote:
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Omkijken? Hij zwemt rugcrawl, dan lig al je zo.
Onze zwemkoningin heeft gewoon alles doorquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:47 schreef DeLuna het volgende:
Paltrinieri heeft inmiddels wel weer een normaal kapsel.
Slechts één honderste sneller en hij was wel goed geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:46 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Hij was vrij duidelijk eigenlijk.
Dat is op de rug niet zo moeilijk, je laat je kont zakken en je ligt goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Onze zwemkoningin heeft gewoon alles door
Klopt, maar het was wel wat meer honderdsten sneller dan normaal gebeurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Felagund het volgende:
[..]
Slechts één honderste sneller en hij was wel goed geweest.
Op mn plaatje ligt ie nog horizontaal en maakt been bewegingen ... Doe je dat nog als je omkijkt?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Maarten-Pieter het volgende:
[..]
Sorry ik bedoel niet echt omkijken, maar meer kijken wat er gebeurt en hoe snel hij heeft gezwommen zeg maar. Wat je normaal gesproken doet kort nadat je hebt aangetikt. Maar dan nog ligt de ander veel te snel in het water.
De upset is compleet!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef Redefine het volgende:
Toch wel mooi die emotie in de stem van Van Valkengoed te horen bij die DSQ![]()
En ja dat is sarcasme
Volgens mij maakt hij daar helemaal geen bewegingen meer, maar laat hij zijn benen zakken opdat zijn hoofd omhoog komt. Zoals Luna ongeveer zei.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Op mn plaatje ligt ie nog horizontaal en maakt been bewegingen ... Doe je dat nog als je omkijkt?
what is ditquote:
Hoeveel zwemsters uit 1992 starten erquote:
Dat ga ik nog eens bekijken ja. Efimova, C. Campbell en Chad Le Clos in ieder geval.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef Redefine het volgende:
[..]
Hoeveel zwemsters uit 1992 starten er
Le Clos doet mee bij de vrouwen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:54 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Dat ga ik nog eens bekijken ja. Efimova, C. Campbell en Chad Le Clos in ieder geval.
Dan kan Martin Vriezema haar na de race nog even vragen wat ze van Kromo vond.quote:
Amerikanen en Nederlanders: beiden goed in falen op estafettes. Zie ook de atletiek bijvoorbeeld.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:53 schreef DeLuna het volgende:
Ach het is niet de eerste keer. Ian Crocker heeft zo ook al eens een DQ opgelopen in een estafette voor Amerika.
Nooit te snel een topic geopend dusquote:
Ik vind haar stem en lach erger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef debeterebob het volgende:
Die kop van Franklin staat me niet aan.
Nopequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nooit te snel een topic geopend dus
Syntixquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef De_Fietser het volgende:
Ik vond de race van Kromo echt niet het absolute hoogtepunt.
Geen WR.
Jammer jaquote:
Eindelijk iets wat ik wel live kan zienquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Op naar het WK zwemmen in Montréal over 7 dagen
Op Youtube sowieso!quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:02 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Eindelijk iets wat ik wel live kan zien
Neem aan dat het gewoon wordt uitgezonden?
Oja Helemaal vergetenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jammer ja![]()
Nou ja, over een kleine week het WK atletiek
He wat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef DeLuna het volgende:
Op naar het WK zwemmen in Montréal over 7 dagen
Ohja, paralympisch natuurlijk. Ik zit nog in de vakantiemodequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/ParalympicSportTV
Abonneer je maar vast dan
Ohquote:
Die eer gaat toch wel naar Garcia Belmonte. 400 vrij, 800 vrij, 1500 vrij, 200 vlinderslag, 200 wisselslag, 400 wisselslag en 4x200m vrije slagquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lochte, Cseh, Franklin, Hagino en Stravius zijn wel de veelzwemmers ja
in Melbourne zwommen ze in Arthur Ashe stadion van Australian Openquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:35 schreef rubbereend het volgende:
Als ik het goed begrijp wordt er dus over twee jaar in het voetbalstadion van Kazan gezwommen
in Kazan graven ze gewoon twee zwembaden uit in het stadionquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef franklop het volgende:
[..]
in Melbourne zwommen ze in Arthur Ashe stadion van Australian Open
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | 1 United States 13 8 8 29 2 China 5 2 2 9 3 France 4 1 4 9 4 Australia 3 10 0 13 5 Hungary 3 1 1 5 South Africa 3 1 1 5 7 Russia 2 3 3 8 8 Brazil 2 0 3 5 9 Denmark 1 3 0 4 10 Japan 1 2 3 6 11 Sweden 1 1 0 2 12 Lithuania 1 1 0 2 13 Netherlands 1 0 3 4 14 Spain 0 3 1 4 15 Poland 0 2 1 3 16 Canada 0 1 2 3 17 Italy 0 1 1 2 18 Germany 0 1 0 1 19 New Zealand 0 0 3 3 20 Finland 0 0 1 1 Great Britain 0 0 1 1 Trinidad and Tobago 0 0 1 1 Total 40 41 39 120 |
We hebben simpelweg twee atleten die om de medailles mee kunnen doen: Kromo en Verschuren. Die laatste viel tegen en Kromo viel mee. Niet zo spannend verder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef DeeBee het volgende:
Nederland op zich aardig als je naar het aantal medailles kijkt.
Maar eigenlijk teleurstellend gezien de progressie (of het gebrek hieraan...) van de individuele atleten en het gebrek aan finaleplaatsen in de breedte.
Heemskerk nog eerder dan Verschuren. Ben benieuwd wat nog een jaar op deze weg gaat doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:30 schreef debeterebob het volgende:
[..]
We hebben simpelweg twee atleten die om de medailles mee kunnen doen: Kromo en Verschuren. Die laatste viel tegen en Kromo viel mee. Niet zo spannend verder.
Samen met Farida Osman de niet-Nederlander waar ik het hardst voor geklapt heb denk ikquote:Op zondag 4 augustus 2013 22:18 schreef debeterebob het volgende:
DeLuna kende jij eigenlijk die Matts Matson? Misschien wel de verrassing dit wk
Daar mag wel even bij gezegd worden dat zij op de andere 3 slagen volgens mij behoorlijk heeft ingehouden (voor zover dat kan), als je ziet hoe "makkelijk" Hosszu vandaag zowel in de series als in de finale dik onder het schema WR vertrokquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:22 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
De huidige recordhoudster zwom een mannentijd op de 100m vrije slag
Dat kan inderdaad. Nog steeds enigszins frappant dat een vrouw een mannentijd zwemt natuurlijk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Daar mag wel even bij gezegd worden dat zij op de andere 3 slagen volgens mij behoorlijk heeft ingehouden (voor zover dat kan), als je ziet hoe "makkelijk" Hosszu vandaag zowel in de series als in de finale dik onder het schema WR vertrok
Dat wel, maar het was dus wel zo dat de omstandigheden behoorlijk anders waren enzoquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Dat kan inderdaad. Nog steeds enigszins frappant dat een vrouw een mannentijd zwemt natuurlijk.
True. Ik weet er ook het fijne niet van, feit blijft alleen dat op het WK korte baan het al een heel stuk minder was en het nu helemaal niets was ongeveer vergeleken met de OS. Maar dingen bewijzen is natuurlijk onmogelijkquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:59 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dat wel, maar het was dus wel zo dat de omstandigheden behoorlijk anders waren enzo
Dat was ik. Ben een beetje cynisch gewordenquote:Op zondag 4 augustus 2013 23:57 schreef heywoodu het volgende:
En weet even niet meer wie het was, maar opmerkingen als "benieuwd wanneer Efimova geschorst gaat worden"...![]()
Triest.
Dat vind ik op een gegeven moment ook wel weer genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was ik. Ben een beetje cynisch gewordenMaar goed er worden net zo goed opmerkingen gemaakt over 'die Braziliaantjes
' en zo.
Ja terwijl dat ook nergens over ging namelijk. Pereira was er niet 'ineens' die had ookal zilver vorig jaar. Staat namelijk op mijn bureaubladquote:Op maandag 5 augustus 2013 00:04 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat was ik. Ben een beetje cynisch gewordenMaar goed er worden net zo goed opmerkingen gemaakt over 'die Braziliaantjes
' en zo.
Waarom Pereira? Waarom niet Bert le Clos ofzo?quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:12 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Ja terwijl dat ook nergens over ging namelijk. Pereira was er niet 'ineens' die had ookal zilver vorig jaar. Staat namelijk op mijn bureaublad
Ja, gelukkig weten we allemaal waar het aan ligt en hebben de verenigingen in Nederland zich inmiddels her en der via allerlei kanalen laten horen. Je moet onderaan beginnen in deze het dat is bij de NK's. En de limieten versoepelen, geen top 8 meer eisen. Nieuwe talenten laten wennen aan de druk van zulke toernooien zodat als het er echt omgaat ze de situatie (her)kennen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:27 schreef DeeBee het volgende:
Nederland op zich aardig als je naar het aantal medailles kijkt.
Maar eigenlijk teleurstellend gezien de progressie (of het gebrek hieraan...) van de individuele atleten en het gebrek aan finaleplaatsen in de breedte.
Ging me eigenlijk om Hagino.quote:Op maandag 5 augustus 2013 00:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom Pereira? Waarom niet Bert le Clos ofzo?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |