Is helemaal goed hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt me geen taalcursus aangeboden. Mijn punt blijft dat het gewoon een onnozele actie is.
[..]
Ja, dat het een grapje was is me inmiddels wel duidelijk. Mijn excuses dan, voor het verkeerd opvatten ervan?
Zullen we er nu over ophouden? Vraag ik een mod even dit topic op te schonen.
Had ik ook gehad, dan kan er op een of andere manier niet van je rekening worden afgeschreven. Wat ik heb gedaan was een giftcard gekocht voor itunes en die ingewisseld. Toen heeft itunes er direct 89 cent van afgehaald. Daarna kon ik weer downloaden etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef Braddie het volgende:
Meh, sinds een paar dagen krijg ik een melding van Click And Buy.
Ik had skype van m`n iPhone gegooid maar wilde het toch weer installeren, en opeens zegt de appstore doodleuk dat het niet kan, en dat er nog een rekening van 0,89 cent openstaat( Jahe )
What to do, what to do.
Installeren is juist een fluitje van een cent. Ik zocht gewoon op iOS 7 beta downloaden en er stond een linkje naar de ipsw klaar kon hem zo installeren en ik heb ook nog ota updatesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Zullen we het weer over ei foons hebben?
Denken jullie dat ios 7 binnenkort Gold master wordt?
Ik heb nu nog geen zin om t te installeren met al dat udid gedoe
Ik heb juist geen zin omdat het een beta is en geen gehannes op mijn telefoon wil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Gm-release valt altijd samen met de bekendmaking van de nieuwe iPhone. Half september dus ergens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Iets wat natuurlijk ook belangrijk is het accu verbruik. Zelf wacht ik eerst een weekje of zo en dan zal wel voldoende commentaar te vinden zijn. Als het negatief is blijf ik nog eventjes op 6 plakken en zie ik later wel wanneer mijn iPhone 4 met pensioen stuur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef Zspirit het volgende:
Ik vraag me af of hij soepel gaat draaien op iPhone 4.
Dit, en zelfs een CC valt op een veilig niveau te cappen. Met prepaid kaarten heb je sowieso geen gezeik hiermee.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 14:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik koop gewoon iTunes giftcardjes, no problemo natuurlijk
[..]
Ja dat is dus hun inkomstenbron__!
Lees dit eens:quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
Onderstaande zegt denk ik wel genoeg, Apple heeft de strijd al verloren.
‘Android veelvoud van Windows en iOS in 2014′
maandag, 24 juni 2013 (15:51) | Daniël Verlaan
Android is in 2014 met ruim 1 miljard verscheepte Android-apparaten twee keer zo groot als Windows (Phone 8), iOS en OS X samen. In totaal is 90% van alle Android-verkopen een smartphone, wat wil zeggen dat het marktaandeel van Google op de smartphonemarkt enorm is. Ook zouden de 1 miljard Android-apparaten in 2014 een verdubbeling betekenen van het aantal uit 2012.
Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Gartner. De verdubbeling is een grootse prestatie voor Google, dat de afgelopen jaren het marktaandeel van zijn mobiele besturingssysteem enorm heeft zien stijgen. In mei liet Gartner al zien dat de verkoop van Android-smartphones explosief doorgroeide. Bijna 75 procent van alle verkochte smartphones uit het eerste kwartaal in 2013 draait op Google’s mobiele besturingsysteem.
Android groeit ook op tabletmarkt gestaag door
Ook groeit Android gestaag op de tabletmarkt door. Daar is Apple, mede door het succes van de iPad mini, erg succesvol. Maar met successen als de goedkope Nexus 7 en de steeds goedkopere hardware, lijkt de strijd binnen de tabletwereld de komende jaren ook heftiger te gaan worden. Microsoft blijft stabiel met de verkoop van Windows-apparaten, maar heeft dit met name te wijden aan de pc-markt.
“De cijfers wijzen een duidelijke winnaar (Android, red.) aan”, aldus Carolina Milanesi van Gartner. “Maar het is ook belangrijk om als merk relevantie in verschillende productsegmenten op te bouwen.” Apple is volgens Gartner het beste in de verschillende segmenten vertegenwoordigd. Dit komt grotendeels omdat 90% van alle Android-apparaten een smartphone is.
En ze zijn regelmatig in de aanbieding (15% korting) bij de AH bijvoorbeeld.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Dit, en zelfs een CC valt op een veilig niveau te cappen. Met prepaid kaarten heb je sowieso geen gezeik hiermee.
Aantallen, de media rent achter dezelfde mening aan.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:16 schreef TC03 het volgende:
[..]
Lees dit eens:
http://techpinions.com/an(...)terally-a-joke/16709
En dit:
http://daringfireball.net/2012/01/the_church_of_market_share
Wat is jouw interpretatie van 'strijd winnen'?
Want een hoger scherm is meteen mooier?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:01 schreef ChevyCaprice het volgende:
iOS 7 draait op m'n iPhone 4 8GB best soepel. De graphics zijn niet zo mooi als die van de 5 natuurlijk, maar het os is uiterst bruikbaar.
Ik had het niet per se daarover maar de graphics draaien gewoon beter omdat de processor van de iPhone 5 krachtiger is dan die van een iPhone 4quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want een hoger scherm is meteen mooier?
Sneller dus, niet mooierquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:37 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Ik had het niet per se daarover maar de graphics draaien gewoon beter omdat de processor van de iPhone 5 krachtiger is dan die van een iPhone 4
Hoi, volgens mij had ik jou al duidelijk gemaakt dat niemand op Androidnieuws zit te wachten hier aangezien men iPhones heeft. Dit is meteen je laatste waarschuwing!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
Android is in 2014 met ruim 1 miljard verscheepte Android-apparaten twee keer zo groot als Windows (Phone 8), iOS en OS X samen. In totaal is 90% van alle Android-verkopen een smartphone, wat wil zeggen dat het marktaandeel van Google op de smartphonemarkt enorm is. Ook zouden de 1 miljard Android-apparaten in 2014 een verdubbeling betekenen van het aantal uit 2012.
Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Gartner. De verdubbeling is een grootse prestatie voor Google, dat de afgelopen jaren het marktaandeel van zijn mobiele besturingssysteem enorm heeft zien stijgen. In mei liet Gartner al zien dat de verkoop van Android-smartphones explosief doorgroeide. Bijna 75 procent van alle verkochte smartphones uit het eerste kwartaal in 2013 draait op Google’s mobiele besturingsysteem.
Ook groeit Android gestaag op de tabletmarkt door. Daar is Apple, mede door het succes van de iPad mini, erg succesvol. Maar met successen als de goedkope Nexus 7 en de steeds goedkopere hardware, lijkt de strijd binnen de tabletwereld de komende jaren ook heftiger te gaan worden. Microsoft blijft stabiel met de verkoop van Windows-apparaten, maar heeft dit met name te wijden aan de pc-markt.
“De cijfers wijzen een duidelijke winnaar (Android, red.) aan”, aldus Carolina Milanesi van Gartner. “Maar het is ook belangrijk om als merk relevantie in verschillende productsegmenten op te bouwen.” Apple is volgens Gartner het beste in de verschillende segmenten vertegenwoordigd. Dit komt grotendeels omdat 90% van alle Android-apparaten een smartphone is.
Graphics zijn beter, vloeiender. Dat vind ik mooierquote:
Het is ook "iPhonenieuws", niks mis mee om wat cijfers te laten tonen van een van de grootste consultancy- en onderzoeksbureau.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoi, volgens mij had ik jou al duidelijk gemaakt dat niemand op Androidnieuws zit te wachten hier aangezien men iPhones heeft. Dit is meteen je laatste waarschuwing!
Daar is die anti-apple-autist weer hoorquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:49 schreef fantasyboy het volgende:
Hij verwacht dat we na het lezen van z'n post massaal overstappen naar androidquote:Op zondag 11 augustus 2013 01:18 schreef very het volgende:
[..]
Daar is die anti-apple-autist weer hoor
WTF doe je hier nou eigenlijk man? Serieus...wat probeer je te bereiken?
Ga lekker blij zijn met je android, en laat ons lekker blij zijn met IOS.
Tering man...alsof het mij ook maar ene fuck boeit of er meer androids worden verkocht dan iPhones.
Macdonalds verkoopt ook meer hamburgers dan Burgerz. Betekent dit dat de burgers van Macdonalds beter zijn?
Blijkbaar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:23 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Aantallen, de media rent achter dezelfde mening aan.
Waarom moet het überhaupt perse een wedstrijd zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 04:17 schreef TC03 het volgende:
[..]
Blijkbaar.
Het zegt wel wat, maar niks over winnen of verliezen. Je moet dit soort cijfers heel zorgvuldig interpreteren en de juiste conclusies met juiste nuances daarop aan laten sluiten.
Simpelweg oordelen wie er wint op basis van marktaandeel is echt oerdom.
Yup, deze week zelfs nog. Of 20% korting bij Kruidvat.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 20:17 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
En ze zijn regelmatig in de aanbieding (15% korting) bij de AH bijvoorbeeld.
Dit is toch gewoon algemeen nieuws die ook met apple te maken heeft, hoort gewoon in deze topic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 00:19 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Hoi, volgens mij had ik jou al duidelijk gemaakt dat niemand op Androidnieuws zit te wachten hier aangezien men iPhones heeft. Dit is meteen je laatste waarschuwing!
Ik heb het over dit en je voorgaande historie in dit topic, wat je gekocht hebt maakt mij weinig uit. Ik heb nu al van verschillende users klachten over je gehad, vandaar dat het nu maar eens afgelopen moet zijn. Verdere discussie gaan we hier niet houden, daarvoor kan je terecht in ons feedbacktopic.quote:Op zondag 11 augustus 2013 09:38 schreef fantasyboy het volgende:
[..]
Dit is toch gewoon algemeen nieuws die ook met apple te maken heeft, hoort gewoon in deze topic.
Ik ben helemaal niet anti Apple, ik heb hier een ipad staan, en paar weken geleden heb ik zelfs nog een ipod gekocht. Dat ik hiervoor een waarschuwing en een ban moet krijgen is echt te overdreven voor woorden.
Dit kan je zelf doen als je de juiste schroevendraaier hebt. Staan uitgebreide videotutorials op YouTube.quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:18 schreef So_Surreal het volgende:
Ik heb mijn iPhone laten stuiteren, glas is gebarsten, maar het touch display en het display zelf doen het wel nog gewoon overal.
Wat kost dit om te laten maken, en kan ik dat ook zelf ?
Die laatste zin snap ik nietquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:22 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dit kan je zelf doen als je de juiste schroevendraaier hebt. Staan uitgebreide videotutorials op YouTube.
Kosten verschillen per model. Voor de iPhone is dat ongeveer ¤50 maar voor de iPhone zit je makkelijk op ¤150.
Edittedquote:Op zondag 11 augustus 2013 10:23 schreef So_Surreal het volgende:
[..]
Die laatste zin snap ik niet?
Ik heb de iPhone 5, wit.
Niet meteen, maar het scherm van de iPhone 5 is wel veel mooier dan dat van de 4(S).quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 23:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want een hoger scherm is meteen mooier?
Enig idee wat het nut van een beta is?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef klaas_th het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van me WIFI bereik? Me beide ouders hebben een NOTE II en als ik dan ergens ben ontvang ik een bepaald netwerk al niet meer, en mijn ouders wel en nog met 2 streepjes bereik.
Ervaringen mee?
iPhone 4S IOS 7 beta 5
Probeer het eens op iOS6. Zelfde resultaten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef klaas_th het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van me WIFI bereik? Me beide ouders hebben een NOTE II en als ik dan ergens ben ontvang ik een bepaald netwerk al niet meer, en mijn ouders wel en nog met 2 streepjes bereik.
Ervaringen mee?
iPhone 4S IOS 7 beta 5
Ziggo modem?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef klaas_th het volgende:
Ervaringen mee?
iPhone 4S IOS 7 beta 5
mijn maat die schermen repareert zei dat die prijzen inmiddels rond de 90 liggen voor de 5quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:22 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dit kan je zelf doen als je de juiste schroevendraaier hebt. Staan uitgebreide videotutorials op YouTube.
Kosten verschillen per model. Voor de iPhone 4 is dat ongeveer ¤50 maar voor de iPhone 5 zit je makkelijk op ¤150-180.
Ja het apparaat heeft achterop een code waaraan ze kunnen zien hoe lang hij nog garantie heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die iets over het volgende weet: mijn moeder heft vorig jaar kerst een iPhone 5 cadeau gekregen van iemand (alleen geen bon erbij) en heeft geen goed contact meer met die persoon.
Nu loopt haar telefoon als een tierelier leeg en wordt echt heet. Kan ze gewoon een de Applecenter in Den Haag binnenlopen om dit onder garantie te laten maken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |