abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_129896465
Mensen uitkijken met Click and Buy.
Wanneer Click and Buy niet kan afschrijven betaal je gelijk 15 euro administratie bullshit.
Zo heb ik dus een keer 16 euro betaald voor een app van 1 euro.
Gegroet!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:12:27 #227
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_129896578
Maar jullie kopen apps van een euro en die kan niet afgeschreven worden? :')
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
pi_129896660
Ik heb zelf ing bank en er stond gewoon voldoende saldo op mijn rekening.
Om een of andere reden kon het niet afgeschreven worden en ben ik nu 15 euro armer.
Gegroet!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 13:21:07 #229
137776 boem-dikkie
Jedi Mind Baby!
pi_129896814
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Dit inderdaad. :')
Ik weet niks van Hindoes. Wel van Samoerai en andere dingen.
pi_129896933
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Ik ben was af en toe een arme student ;( was de enigste keer dat ik echt 0 euro op mijn bankrekening had, en ik had het niet door :'(
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 14:59:31 #231
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_129899525
Ik koop gewoon iTunes giftcardjes, no problemo natuurlijk ^O^

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:15 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb zelf ing bank en er stond gewoon voldoende saldo op mijn rekening.
Om een of andere reden kon het niet afgeschreven worden en ben ik nu 15 euro armer.
Ja dat is dus hun inkomstenbron :')__!
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129899765
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Ik ben was af en toe een arme student ;( was de enigste keer dat ik echt 0 euro op mijn bankrekening had, en ik had het niet door :'(
Alles destijds uitgegeven aan een cursus Nederlands? :'( ik zou mijn geld terugvragen.
pi_129899909
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:08 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Alles destijds uitgegeven aan een cursus Nederlands? :'( ik zou mijn geld terugvragen.
Och jee, één taalfout in een paar honderd posts en natuurlijk ben ik meteen dyslectisch o.i.d. :')14.gif

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om je vraag te beantwoorden; nee, ik heb nog nooit een cursus Nederlands gevolgd en ben ook niet van mening dat dat nodig is.
pi_129899942
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:14 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Och jee, één taalfout in een paar honderd posts en natuurlijk ben ik meteen dyslectisch o.i.d. :')[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar om je vraag te beantwoorden; nee, ik heb nog nooit een cursus Nederlands gevolgd en ben ook niet van mening dat dat nodig is.
:*
pi_129899958
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:15 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

:*
Overigens is "enigste" niet eens per definitie slecht Nederlands, volgens deze bron :*
pi_129900006
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:15 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Overigens is "enigste" niet eens per definitie slecht Nederlands, volgens deze bron :*
Dat zeg ik ook niet. Maar het is gewoon onjuist gebruikt. ;) Maar het is ook niet erg, kalmeer uw tieten.
pi_129900081
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook niet. Maar het is gewoon onjuist gebruikt. ;) Maar het is ook niet erg, kalmeer uw tieten.
Voor onjuist gebruik zou ik iemand niet direct een taalcursus aanbieden; je komt voor mij nu een beetje als een mierenneuker/dramaqueen over.

Je mag me er best bewust op maken, maar het is naar mijn mening gewoon een beetje onnozel ;)
pi_129900114
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:20 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Voor onjuist gebruik zou ik iemand niet direct een taalcursus aanbieden; je komt voor mij nu een beetje als een mierenneuker/dramaqueen over.

Je mag me er best bewust op maken, maar het is naar mijn mening gewoon een beetje onnozel ;)
Dat zeg ik OOK niet. Je moet goed lezen maat, want nu kom je wel dyslectisch over. :')
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 15:23:43 #239
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_129900140
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:20 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dude, hij maakte een grapje :D. Niet te serieus worden he :7.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
pi_129900158
quote:
10s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:22 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Dat zeg ik OOK niet. Je moet goed lezen maat, want nu kom je wel dyslectisch over. :')
Dat klopt, je hebt me geen taalcursus aangeboden. Mijn punt blijft dat het gewoon een onnozele actie is.

quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:23 schreef Bart het volgende:

[..]

Dude, hij maakte een grapje :D. Niet te serieus worden he :7.
Ja, dat het een grapje was is me inmiddels wel duidelijk. Mijn excuses dan, voor het verkeerd opvatten ervan?

Zullen we er nu over ophouden? Vraag ik een mod even dit topic op te schonen.
pi_129900322
Zullen we het weer over ei foons hebben?
Denken jullie dat ios 7 binnenkort Gold master wordt?
Ik heb nu nog geen zin om t te installeren met al dat udid gedoe
Gegroet!
pi_129900406
quote:
7s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:24 schreef J.Appleseed het volgende:

[..]

Dat klopt, je hebt me geen taalcursus aangeboden. Mijn punt blijft dat het gewoon een onnozele actie is.

[..]

Ja, dat het een grapje was is me inmiddels wel duidelijk. Mijn excuses dan, voor het verkeerd opvatten ervan?

Zullen we er nu over ophouden? Vraag ik een mod even dit topic op te schonen.
Is helemaal goed hoor. :)
pi_129900476
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef Braddie het volgende:
Meh, sinds een paar dagen krijg ik een melding van Click And Buy.
Ik had skype van m`n iPhone gegooid maar wilde het toch weer installeren, en opeens zegt de appstore doodleuk dat het niet kan, en dat er nog een rekening van 0,89 cent openstaat :')( Jahe )

What to do, what to do.
Had ik ook gehad, dan kan er op een of andere manier niet van je rekening worden afgeschreven. Wat ik heb gedaan was een giftcard gekocht voor itunes en die ingewisseld. Toen heeft itunes er direct 89 cent van afgehaald. Daarna kon ik weer downloaden etc.
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:03:17 #244
pi_129901274
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Installeren is juist een fluitje van een cent. Ik zocht gewoon op iOS 7 beta downloaden en er stond een linkje naar de ipsw klaar kon hem zo installeren en ik heb ook nog ota updates
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 16:09:13 #245
107792 Hexley
the Platypus
pi_129901460
quote:
Ik heb juist geen zin omdat het een beta is en geen gehannes op mijn telefoon wil. ;) :)
pi_129901547
quote:
Gm-release valt altijd samen met de bekendmaking van de nieuwe iPhone. Half september dus ergens.
pi_129902171
Hmm k thanks.
@Hexley klopt daarom wil ik t ook mn ipad doen :)
Maar ik ga er van uit dat die tegelijk gold master gaan.

Ik heb niet zon zin om zon udid te kopen daarom wacht ik gewoon.
Zelf heb ik een iPad rentina ik ga er van uit dat hij daar prima op zal lopen.
Ik vraag me af of hij soepel gaat draaien op iPhone 4.
Toen ik destijds een iphone 3g had was ios4 volgens mij de killer die je telefoon sloom maakte.
Gegroet!
  zaterdag 10 augustus 2013 @ 17:46:36 #248
107792 Hexley
the Platypus
pi_129904363
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef Zspirit het volgende:
Ik vraag me af of hij soepel gaat draaien op iPhone 4.
Iets wat natuurlijk ook belangrijk is het accu verbruik. Zelf wacht ik eerst een weekje of zo en dan zal wel voldoende commentaar te vinden zijn. Als het negatief is blijf ik nog eventjes op 6 plakken en zie ik later wel wanneer mijn iPhone 4 met pensioen stuur. :)
  Moderator zaterdag 10 augustus 2013 @ 18:01:55 #249
pi_129904704
iOS 7 draait op m'n iPhone 4 8GB best soepel. De graphics zijn niet zo mooi als die van de 5 natuurlijk, maar het os is uiterst bruikbaar.
Moderator DIG
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
pi_129908021
Onderstaande zegt denk ik wel genoeg, Apple heeft de strijd al verloren.

‘Android veelvoud van Windows en iOS in 2014′
maandag, 24 juni 2013 (15:51) | Daniël Verlaan

Android is in 2014 met ruim 1 miljard verscheepte Android-apparaten twee keer zo groot als Windows (Phone 8), iOS en OS X samen. In totaal is 90% van alle Android-verkopen een smartphone, wat wil zeggen dat het marktaandeel van Google op de smartphonemarkt enorm is. Ook zouden de 1 miljard Android-apparaten in 2014 een verdubbeling betekenen van het aantal uit 2012.

Dat blijkt uit cijfers van onderzoeksbureau Gartner. De verdubbeling is een grootse prestatie voor Google, dat de afgelopen jaren het marktaandeel van zijn mobiele besturingssysteem enorm heeft zien stijgen. In mei liet Gartner al zien dat de verkoop van Android-smartphones explosief doorgroeide. Bijna 75 procent van alle verkochte smartphones uit het eerste kwartaal in 2013 draait op Google’s mobiele besturingsysteem.
Android groeit ook op tabletmarkt gestaag door

Ook groeit Android gestaag op de tabletmarkt door. Daar is Apple, mede door het succes van de iPad mini, erg succesvol. Maar met successen als de goedkope Nexus 7 en de steeds goedkopere hardware, lijkt de strijd binnen de tabletwereld de komende jaren ook heftiger te gaan worden. Microsoft blijft stabiel met de verkoop van Windows-apparaten, maar heeft dit met name te wijden aan de pc-markt.

“De cijfers wijzen een duidelijke winnaar (Android, red.) aan”, aldus Carolina Milanesi van Gartner. “Maar het is ook belangrijk om als merk relevantie in verschillende productsegmenten op te bouwen.” Apple is volgens Gartner het beste in de verschillende segmenten vertegenwoordigd. Dit komt grotendeels omdat 90% van alle Android-apparaten een smartphone is.
Ajax is mijn leven!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')