Dit inderdaad.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar jullie kopen apps van een euro en die kan niet afgeschreven worden?
Ik ben was af en toe een arme studentquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:12 schreef Skull-splitter het volgende:
Maar jullie kopen apps van een euro en die kan niet afgeschreven worden?
Ja dat is dus hun inkomstenbronquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:15 schreef Zspirit het volgende:
Ik heb zelf ing bank en er stond gewoon voldoende saldo op mijn rekening.
Om een of andere reden kon het niet afgeschreven worden en ben ik nu 15 euro armer.
Alles destijds uitgegeven aan een cursus Nederlands?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 13:25 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Ik ben was af en toe een arme studentwas de enigste keer dat ik echt 0 euro op mijn bankrekening had, en ik had het niet door
Och jee, één taalfout in een paar honderd posts en natuurlijk ben ik meteen dyslectisch o.i.d.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:08 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Alles destijds uitgegeven aan een cursus Nederlands?ik zou mijn geld terugvragen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om je vraag te beantwoorden; nee, ik heb nog nooit een cursus Nederlands gevolgd en ben ook niet van mening dat dat nodig is.
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:14 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Och jee, één taalfout in een paar honderd posts en natuurlijk ben ik meteen dyslectisch o.i.d.[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar om je vraag te beantwoorden; nee, ik heb nog nooit een cursus Nederlands gevolgd en ben ook niet van mening dat dat nodig is.![]()
Dat zeg ik ook niet. Maar het is gewoon onjuist gebruikt.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:15 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Overigens is "enigste" niet eens per definitie slecht Nederlands, volgens deze bron
Voor onjuist gebruik zou ik iemand niet direct een taalcursus aanbieden; je komt voor mij nu een beetje als een mierenneuker/dramaqueen over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:17 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik ook niet. Maar het is gewoon onjuist gebruikt.Maar het is ook niet erg, kalmeer uw tieten.
Dat zeg ik OOK niet. Je moet goed lezen maat, want nu kom je wel dyslectisch over.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voor onjuist gebruik zou ik iemand niet direct een taalcursus aanbieden; je komt voor mij nu een beetje als een mierenneuker/dramaqueen over.
Je mag me er best bewust op maken, maar het is naar mijn mening gewoon een beetje onnozel
Dude, hij maakte een grapjequote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:20 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Voor onjuist gebruik zou ik iemand niet direct een taalcursus aanbieden; je komt voor mij nu een beetje als een mierenneuker/dramaqueen over.
Je mag me er best bewust op maken, maar het is naar mijn mening gewoon een beetje onnozel
Dat klopt, je hebt me geen taalcursus aangeboden. Mijn punt blijft dat het gewoon een onnozele actie is.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:22 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat zeg ik OOK niet. Je moet goed lezen maat, want nu kom je wel dyslectisch over.
Ja, dat het een grapje was is me inmiddels wel duidelijk. Mijn excuses dan, voor het verkeerd opvatten ervan?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:23 schreef Bart het volgende:
[..]
Dude, hij maakte een grapje. Niet te serieus worden he
.
Is helemaal goed hoor.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:24 schreef J.Appleseed het volgende:
[..]
Dat klopt, je hebt me geen taalcursus aangeboden. Mijn punt blijft dat het gewoon een onnozele actie is.
[..]
Ja, dat het een grapje was is me inmiddels wel duidelijk. Mijn excuses dan, voor het verkeerd opvatten ervan?
Zullen we er nu over ophouden? Vraag ik een mod even dit topic op te schonen.
Had ik ook gehad, dan kan er op een of andere manier niet van je rekening worden afgeschreven. Wat ik heb gedaan was een giftcard gekocht voor itunes en die ingewisseld. Toen heeft itunes er direct 89 cent van afgehaald. Daarna kon ik weer downloaden etc.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:15 schreef Braddie het volgende:
Meh, sinds een paar dagen krijg ik een melding van Click And Buy.
Ik had skype van m`n iPhone gegooid maar wilde het toch weer installeren, en opeens zegt de appstore doodleuk dat het niet kan, en dat er nog een rekening van 0,89 cent openstaat( Jahe )
What to do, what to do.
Installeren is juist een fluitje van een cent. Ik zocht gewoon op iOS 7 beta downloaden en er stond een linkje naar de ipsw klaar kon hem zo installeren en ik heb ook nog ota updatesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Zullen we het weer over ei foons hebben?
Denken jullie dat ios 7 binnenkort Gold master wordt?
Ik heb nu nog geen zin om t te installeren met al dat udid gedoe
Ik heb juist geen zin omdat het een beta is en geen gehannes op mijn telefoon wil.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Gm-release valt altijd samen met de bekendmaking van de nieuwe iPhone. Half september dus ergens.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:30 schreef Zspirit het volgende:
Iets wat natuurlijk ook belangrijk is het accu verbruik. Zelf wacht ik eerst een weekje of zo en dan zal wel voldoende commentaar te vinden zijn. Als het negatief is blijf ik nog eventjes op 6 plakken en zie ik later wel wanneer mijn iPhone 4 met pensioen stuur.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef Zspirit het volgende:
Ik vraag me af of hij soepel gaat draaien op iPhone 4.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |