Probeer het eens op iOS6. Zelfde resultaten?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef klaas_th het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van me WIFI bereik? Me beide ouders hebben een NOTE II en als ik dan ergens ben ontvang ik een bepaald netwerk al niet meer, en mijn ouders wel en nog met 2 streepjes bereik.
Ervaringen mee?
iPhone 4S IOS 7 beta 5
Ziggo modem?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:12 schreef klaas_th het volgende:
Ben ik de enige die last heeft van me WIFI bereik? Me beide ouders hebben een NOTE II en als ik dan ergens ben ontvang ik een bepaald netwerk al niet meer, en mijn ouders wel en nog met 2 streepjes bereik.
Ervaringen mee?
iPhone 4S IOS 7 beta 5
mijn maat die schermen repareert zei dat die prijzen inmiddels rond de 90 liggen voor de 5quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:22 schreef Ataturko het volgende:
[..]
Dit kan je zelf doen als je de juiste schroevendraaier hebt. Staan uitgebreide videotutorials op YouTube.
Kosten verschillen per model. Voor de iPhone 4 is dat ongeveer ¤50 maar voor de iPhone 5 zit je makkelijk op ¤150-180.
Ja het apparaat heeft achterop een code waaraan ze kunnen zien hoe lang hij nog garantie heeft.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die iets over het volgende weet: mijn moeder heft vorig jaar kerst een iPhone 5 cadeau gekregen van iemand (alleen geen bon erbij) en heeft geen goed contact meer met die persoon.
Nu loopt haar telefoon als een tierelier leeg en wordt echt heet. Kan ze gewoon een de Applecenter in Den Haag binnenlopen om dit onder garantie te laten maken?
Yes. Ik heb hetzelfde gedaan en er werd nergens naar gevraagd. Binnen enkele minuten een refurbished toestel gekregen.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:03 schreef admiraal_anaal het volgende:
Iemand die iets over het volgende weet: mijn moeder heft vorig jaar kerst een iPhone 5 cadeau gekregen van iemand (alleen geen bon erbij) en heeft geen goed contact meer met die persoon.
Nu loopt haar telefoon als een tierelier leeg en wordt echt heet. Kan ze gewoon een de Applecenter in Den Haag binnenlopen om dit onder garantie te laten maken?
Al gedaan, dacht eerst dat het de jailbreak was dus die 2 maanden geleden verwijderd maar het probleem blijft aanwezigquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:18 schreef Catch22- het volgende:
Volgens mij wel. Ik zou hem eerst wel restoren, grote kans dat dat t oplost
Jij wel?quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:39 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Enig idee wat het nut van een beta is?
Nog steeds 99% kans op software issues.quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:20 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Al gedaan, dacht eerst dat het de jailbreak was dus die 2 maanden geleden verwijderd maar het probleem blijft aanwezig
Jazekerquote:
Denk dat dit niks met een beta te maken heeft, wacht even af op de final release.quote:Op zondag 11 augustus 2013 11:54 schreef Baghdaddy het volgende:
[..]
Probeer het eens op iOS6. Zelfde resultaten?
Bij resellers krijg je niet zomaar een nieuwe iPhone mee, is alleen in Amsterdamquote:Op zondag 11 augustus 2013 12:17 schreef admiraal_anaal het volgende:
Applecenter en applestore zijn toch hetzelfde qua service en garantie?
Hogere resolutie in de lengte, breedte is hetzelfde? Verder geen verschil gemerkt eigenlijk...quote:Op zondag 11 augustus 2013 10:56 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Niet meteen, maar het scherm van de iPhone 5 is wel veel mooier dan dat van de 4(S).
Er bestaat ook nog zoiets als kleurweergave, kijkhoeken, witbalans e.d.quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:11 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Hogere resolutie in de lengte, breedte is hetzelfde? Verder geen verschil gemerkt eigenlijk...
Nu was het scherm gewoon al belachelijk goed...
Veel wifinetwerken in de omgeving?quote:Op zondag 11 augustus 2013 12:39 schreef klaas_th het volgende:
[..]
Bij bijna alle netwerken, niet speciafiek Ziggo.
En jij denkt dat ze in beta 5 de wifi-ontvangst nog niet op orde hebben?quote:
Er zitten nou eenmaal fouten in een beta, niet alles draait perfect. Verdomme zegquote:Op zondag 11 augustus 2013 13:47 schreef TC03 het volgende:
[..]
En jij denkt dat ze in beta 5 de wifi-ontvangst nog niet op orde hebben?...
Je weet ook dat iOS 6 nog behoorlijk wat bugs heeft betreffende de wifi?quote:Op zondag 11 augustus 2013 13:59 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Er zitten nou eenmaal fouten in een beta, niet alles draait perfect. Verdomme zeg
En dat deze in 6.1.4/3 verholpen zijn?quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:02 schreef RolStaart-Beer het volgende:
[..]
Je weet ook dat iOS 6 nog behoorlijk wat bugs heeft betreffende de wifi?
quote:Op zondag 11 augustus 2013 14:16 schreef Ataturko het volgende:
[..]
En dat deze in 6.1.4/3 verholpen zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |