SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 05-08-2013 06:47:31 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Misschien kunnen we Marcelo nog nationaliseren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef Knalerwtje het volgende:
Denk dat Rekik nu wel naar het WK gaat.
Rekik is wel een baasje hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Marcelo nog nationaliseren.
Nee joh, die heeft al een Spaans paspoort aangevraagd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Marcelo nog nationaliseren.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Die heeft d'r voorbinddildo al in de sop gezet.
Die verdedigers van Feyenoord durfde hem gewoon niet af te stoppen, die weten van de training dat dat gewoon onverstandig is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord mist gewoon een type Fernandez.
Echt hequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord mist automatismen omdat er niemand is bijgekomen niemand is weggegaan, aha.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord mist automatismen omdat er niemand is bijgekomen niemand is weggegaan, aha.
Ach, Cavani was zelfs tegen Marcelo en Derijck nergens. Die kan niks tegen kutverdediger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
BMI wordt al weggezet door Guyon Fernandez. Hopelijk doet hij het volgend jaar op het WK wat beter tegen de Cavani's en de Aguero's van deze wereld.
Willems had ons al gewaarschuwd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef donroyco het volgende:
Het gaat nu al mis in Rotterdam.
Gewonde bij schietpartij Rotterdam
Lol, ik ga in die straat wonen waar de schietpartij was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef donroyco het volgende:
Dat is niet grappig. Mijn oom was ooit bij een schietpartij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef donroyco het volgende:
Klinkt intelligenter dan dat hij er uitziet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
Stem van Fernandez past niet bij zijn hoofd.
Inderdaad, nog even teren op wat Been en Beenhakker hebben opgebouwd en het daarna in elkaar laten donderen.quote:
Dat worden zware tijden voor niet joden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd niet gezien hé?
Genot dit mensen.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lachen dit.Was die 1-1 ook niet lucky..?
Had je nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
GVD ik wil mijn geld terug. Kut verdediging.
Ik geef ze nog een kans tegen Zwolle al is dat verrekte lastig. Als we dat niet winnen kunnen we wel eens mee gaan doen, maar snap niet waarom Amoah en Duarte wissel waren. Toen hun meededen waren we gelijkwaardig.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die Helene Hendriks is ook vaak bij opeens
Ik heb er 3 van Cambuur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Aanzien ik een paar spelers van Cambuur in m'n team heb hoop ik natuurlijk dat Cambuur wint.
Ja, das logisch.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Aanzien ik een paar spelers van Cambuur in m'n team heb hoop ik natuurlijk dat Cambuur wint.
Ja, das logisch.
Hup Cambuur ja, ik heb El Makrini in m'n teamquote:
Bij Darts was die fijn.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:56 schreef Ajacied422 het volgende:
Leo Oldenburger vind ik een klachtwaardige commentator.
Nee wat is er dan?quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zeker weten, heb je trouwens gelezen van Nixon?
Ramon Leeuwin heeft me 6 punten opgeleverd vorige wedstrijd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:52 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
[..]
Hup Cambuur ja, ik heb El Makrini in m'n team
BMI doet dat wel met Feyenoord - Roda over twee wekenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die wil je gewoon kapottrappen als linksback
Demouge blessure. En ze willen Nwofor halen.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Die Nemeth is echt zo'n matige spits he. Snap niet waarom die zo vaak speelt.
BMI mag erna dan die Clasie over de hekkes heen beukenquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:06 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
BMI doet dat wel met Feyenoord - Roda over twee weken
Hij scoort straksquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
Die Nemeth is echt zo'n matige spits he. Snap niet waarom die zo vaak speelt.
Al heeft dat laatste niets met het eerste te maken natuurlijkquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Brood is ook een dramatische trainer. Liet ook nog zijn vrouw neuken door Ricky van den Berg.
Klopt.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:19 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Al heeft dat laatste niets met het eerste te maken natuurlijk
Als je zo weinig controle hebt over je spelers dan kan je er niks van idd.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 20:18 schreef hafcfan het volgende:
Brood is ook een dramatische trainer. Liet ook nog zijn vrouw neuken door Ricky van den Berg.
quote:
Hey, die heb ik ookquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:53 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik heb Anouar Kali in mijn team. Zolang hij maar iets goeds doet wat punten oplevert is het goed.
FOK! Voetbalmanagerquote:Op vrijdag 9 augustus 2013 21:58 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Hey, die heb ik ookOp scorito?
Ik heb niets met dat scorito.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 22:05 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Die heb ik gemist dan
Ik zit nu in de FOK-topcoach, maar weinig bekenden daar
Ik vind die ook niet zo leuk, die van Fok! vind ik veel leuker.quote:
Ik denk dat zelfs Stijn verwacht dat ze vanavond makkelijk gaan winnen.quote:
Zal variëren tussen de 6 en 10-0quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 15:56 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat zelfs Stijn verwacht dat ze vanavond makkelijk gaan winnen.
Ga nou maar weer weg iddquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prachtigheid in clubvorm
PSV'er bén je niet, dat voel je
Geen idee, solliciteer.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Waarom ben jij weer blauw?
Wanneer word ik weer blauw?
Als GGMM weg gaat wel ja.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog een plekje vrij op VBL?
Hm, 6 mods?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:38 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Nog een plekje vrij op VBL?
Natuurlijk kun je dat. Stiekem is GGMM maar een heel klein mannetje, past zo in je rugzak.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Ik mag dan wel een Supervogel zijn, maar of ik dat kan..
Niet normaal idd. Elke keer als je er aan denkt schieten de tranen in je ogen van de prachtquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prachtigheid in clubvorm
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Natuurlijk kun je dat. Stiekem is GGMM maar een heel klein mannetje, past zo in je rugzak.
quote:
Hier zet je jezelf wel neer als een leugenaar.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 16:36 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Prachtigheid in clubvorm
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:47 schreef Toto69 het volgende:
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, Heracles Almelo mag volgend jaar lekker weer in de Jupiler League meedoen!
Godver wat een goeie dichter ben jijquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:47 schreef Toto69 het volgende:
Het stoplicht staat op rood, het stoplicht staat op groen, Heracles Almelo mag volgend jaar lekker weer in de Jupiler League meedoen!
Weet ik.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:48 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Godver wat een goeie dichter ben jij
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:47 schreef Toto69 het volgende:
wedstrijd duurt nog ff. Zo bedoelt hij het.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wat lul je nou, hij heeft ingezet op Zwolle
Dat is juist het idee van een jinx.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier op reageer of laten we het hier bij?quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:50 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:53 schreef Mars_Rotterdam het volgende:
[..]
Wil je dat ik hier op reageer of laten we het hier bij?
Hij houdt van Ghanezenquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:56 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Jan Smit heeft een aardige negercollectie verzameld inmiddels.
En dat wilt naar Ajaxquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:58 schreef Rob_La_Chouffe het volgende:
Die dikke Duarte faalt aardig voorlopig
PEC Gaat Europa inquote:
Ja preciesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Dat was echt heel erg.Mokotjo stond recht voor de goal in een enorm gat
Daar lijkt het wel op. Ik kan niet echt een volledige lijst vinden maar in elk geval is 11 seconden net buiten de top 1o van snelste goals ooit - en daar zit geen PEC'er bij.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:59 schreef Shreyas het volgende:
Was dat eerste doelpunt van PEC het snelste doelpunt van de eredivisie ooit?
Volgens mij niet!quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 18:59 schreef Shreyas het volgende:
Was dat eerste doelpunt van PEC het snelste doelpunt van de eredivisie ooit?
"* eigen doelpunt"quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:00 schreef Tchock het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Ik kan niet echt een volledige lijst vinden maar in elk geval is 11 seconden net buiten de top 1o van snelste goals ooit - en daar zit geen PEC'er bij.
[ afbeelding ]
edit: Oh, ik dacht dat je bedoelde het snelste doelpunt van PEC in de Eredivisie.
Schiet hij 1 keer de bal niet het stadion uit, krijg je dit.quote:
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:10 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Drizzt zit ook wel op de tribune in Almelo
[ afbeelding ]
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 19:15:18Locadia en Arias starten in de basis #psvnec reageer retweet
quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:16 schreef Dj_Day-V het volgende:
twitter:thijsslegers twitterde op zaterdag 10-08-2013 om 19:15:18Locadia en Arias starten in de basis #psvnec reageer retweet
Ja hier ook, drama. Ik kijk vooral naar de broekjesquote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
Op mijn waardeloze stream is het trouwens extreem moeilijk om de shirtjes uit elkaar te houden, vooral in de schaduw
Het helpt ook niet dat ze de hele tijd de bal naar spelers van het andere team passen.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:24 schreef ForzaMilan het volgende:
[..]
Ja hier ook, drama. Ik kijk vooral naar de broekjes
Tsja.. EDL/FOX halen dan maar.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:24 schreef Tchock het volgende:
Op mijn waardeloze stream is het trouwens extreem moeilijk om de shirtjes uit elkaar te houden, vooral in de schaduw
17,90 of zo. Maar ik heb geen digitale tv, dus dat moet er bij, kost ook 10-15 euro per maand. Terwijl ik nu gratis tv kijk.quote:Op zaterdag 10 augustus 2013 19:27 schreef HulkHeld het volgende:
[..]
Is dat in prijs verhoogd? Mijn pa betaald het, weet niet wat het op dit moment kost.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |