SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Shreyas op 05-08-2013 06:47:31 ]Op vrijdag 15 januari 2016 23:58 schreef Ajacied422 het volgende:
Feitelijk heeft Shreyas gewoon gelijk.
Misschien kunnen we Marcelo nog nationaliseren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef Knalerwtje het volgende:
Denk dat Rekik nu wel naar het WK gaat.
Rekik is wel een baasje hoor.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Marcelo nog nationaliseren.
Nee joh, die heeft al een Spaans paspoort aangevraagd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Misschien kunnen we Marcelo nog nationaliseren.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Die heeft d'r voorbinddildo al in de sop gezet.
Die verdedigers van Feyenoord durfde hem gewoon niet af te stoppen, die weten van de training dat dat gewoon onverstandig is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef TweeGrolsch het volgende:
Feyenoord mist gewoon een type Fernandez.
Echt hequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord mist automatismen omdat er niemand is bijgekomen niemand is weggegaan, aha.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:28 schreef Gramulanion het volgende:
Feyenoord mist automatismen omdat er niemand is bijgekomen niemand is weggegaan, aha.
Ach, Cavani was zelfs tegen Marcelo en Derijck nergens. Die kan niks tegen kutverdediger.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:27 schreef Kopsterk het volgende:
BMI wordt al weggezet door Guyon Fernandez. Hopelijk doet hij het volgend jaar op het WK wat beter tegen de Cavani's en de Aguero's van deze wereld.
Willems had ons al gewaarschuwd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef donroyco het volgende:
Het gaat nu al mis in Rotterdam.
Gewonde bij schietpartij Rotterdam
Lol, ik ga in die straat wonen waar de schietpartij was.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef donroyco het volgende:
Dat is niet grappig. Mijn oom was ooit bij een schietpartij.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef donroyco het volgende:
Klinkt intelligenter dan dat hij er uitziet.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:31 schreef mrstylo het volgende:
Stem van Fernandez past niet bij zijn hoofd.
Inderdaad, nog even teren op wat Been en Beenhakker hebben opgebouwd en het daarna in elkaar laten donderen.quote:
Dat worden zware tijden voor niet joden.quote:
quote:
quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Jij hebt de wedstrijd niet gezien hé?
Genot dit mensen.
Van harte gefeliciteerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Lachen dit.Was die 1-1 ook niet lucky..?
Had je nog gewaarschuwd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef hafcfan het volgende:
GVD ik wil mijn geld terug. Kut verdediging.
Ik geef ze nog een kans tegen Zwolle al is dat verrekte lastig. Als we dat niet winnen kunnen we wel eens mee gaan doen, maar snap niet waarom Amoah en Duarte wissel waren. Toen hun meededen waren we gelijkwaardig.quote:
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:33 schreef tompsv18 het volgende:
Die Helene Hendriks is ook vaak bij opeens
Ik heb er 3 van Cambuur.quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Aanzien ik een paar spelers van Cambuur in m'n team heb hoop ik natuurlijk dat Cambuur wint.
Ja, das logisch.
quote:Op vrijdag 9 augustus 2013 19:49 schreef GGMM het volgende:
Aanzien ik een paar spelers van Cambuur in m'n team heb hoop ik natuurlijk dat Cambuur wint.
Ja, das logisch.
Hup Cambuur ja, ik heb El Makrini in m'n teamquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |