Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
Hardstylejunk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik kan nu hardstyle luisteren op de dure boxen van mijn huisgenoot in de woonkamer
Junk.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga met witte chocolade spul er wietblaadjes op tekenen denk ik als ze klaar zijn
Dat is wel een beetje waar jaquote:
Ik heb +10 jaar oude boxen die nogsteeds teringhard knallen andersquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:11 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje waar jaMaar deze boxen zijn echt bruut goed (zijn beroep is geluid enz fiksen op evenementen enz) dus ik moet wel haha
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb +10 jaar oude boxen die nogsteeds teringhard knallen andersMag de bass ook nooit aan hier van m'n ma, is echt te hard
Hahahaha jij met je hardstylequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Amarantha het volgende:
Oh mensen ik kan nu hardstyle luisteren op de dure boxen van mijn huisgenoot in de woonkamer
Zondequote:Op zondag 4 augustus 2013 15:14 schreef Amarantha het volgende:
[..]Zo hoort het. Mijn vorige boxen waren ook al minstens 20 jaar oud, kwam ook altijd bruut geluid uit maar na 2x verhuizen en de nodige klappen daardoor is het geluid fuckt geraakt en één box viel ineens uit elke keer. Was niet meer te redden helaas maar heb jaar terug nieuwe gekocht die ook wel bruut zijn, vermoed dat het winkelende publiek altijd de bass kan horen van mijn hardstyle hihihihi
Jep.. was er best wel trots op dat die dingen zo oud waren. De mijne waren 60 euro.. zijn perfect voor hardstyle enz maar met rustige muziek wilt die wel eens kraken. Goeie boxen zijn inderdaad vies duur.. Wil mijn huisgenoot nog een keer 100 of 150 euro geven zodat die tweedehands hele brute boxen kan halen voor me hahaquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:23 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
ZondeTegenwoordig zijn ze best duur ja, tenminste als je goeie wilt hebben
Picsquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:08 schreef Snowbells het volgende:
Ik ga met witte chocolade spul er wietblaadjes op tekenen denk ik als ze klaar zijn
Hey, laat Snowie met rust enge negerin.quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:27 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Hey, laat Snowie met rust enge negerin.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Ja die kut screwquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef Snowbells het volgende:
Even die cupcakes hosselensnow baas
Snow
(Iemand die weet wie ik nu na doe?)
duuurrrrrrrrrrrquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:40 schreef Snowbells het volgende:
Even die cupcakes hosselensnow baas
Snow
(Iemand die weet wie ik nu na doe?)
derhalve banquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snow durft geen wiet in haar cupcakes te doen
Nee het probleem is het gebrek aan wietquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:48 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Snow durft geen wiet in haar cupcakes te doen
Volgens mij is dat een echte autistquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat een tyfusmongool is dat zeg, echt.
koopquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Nee het probleem is het gebrek aan wiet
quote:
quote:
Seks met cupcakesquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Needan was het iets van
Seks hebben met cupcakes
Cupcakes
Seks
Je bent zelf kut screw.quote:
quote:
Nouja dat niet anders kreeg hij die chicks niet op de foto, wel een arrogante idiootquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij is dat een echte autist
En dan ook echt al 3038582 posts idd waarbij hij zichzelf adoreertquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nouja dat niet anders kreeg hij die chicks niet op de foto, wel een arrogante idioot
Ja, en wat me ook enorm ergert zijn users die in fototopics gaan melden dat ze misschien een foto gaan plaatsen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:55 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan ook echt al 3038582 posts idd waarbij hij zichzelf adoreert
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:56 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja, en wat me ook enorm ergert zijn users die in fototopics gaan melden dat ze misschien een foto gaan plaatsen.Ja echt he post dan niksSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:01 schreef Snowbells het volgende:
Wow.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit -- Parkiet is mijn papa
zijn -- Parkiet is mijn papa
vier -- Parkiet is mijn papa
regels -- Parkiet is mijn papa
zijn dat tumoren?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Who's the black private dick
That's a sex machine to all the chicks?
net een knie met een enorme vleeswondSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
hahaha shit nu zie ik het ookquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:02 schreef Murdera het volgende:
[..]
net een knie met een enprme vleeswond
Prachtig hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Laatste foto van mijn kookavontuurquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laatste foto van mijn kookavontuurBij een eventuele volgende meet moet jij opengesperde knieën cupcakes meenemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij een eventuele volgende meet moet jij cupcakes meenemen
Dan geef ik ze rastakleurtjesquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:16 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Bij een eventuele volgende meet moet jij opengesperde knieën cupcakes meenemen
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:11 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Laatste foto van mijn kookavontuurlaagjesuiker(water)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben jellyquote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hij zit zo in het vliegtuig naar Budapest
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh ja, nicequote:Op zondag 4 augustus 2013 16:43 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
quote:
Wellusquote:
Woah met de trein is het 2 uur en 20 min?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, das niks
Dan ga ik ook even langs jou ok?
Ik ga eerst naar EHV wiet halen bij de shop, dan jou ophalen en dan gaan we smoken IN de bios [ afbeelding ]Of wietkoekjes
Ik heb nog nooit wietkoekjes gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Woah met de trein is het 2 uur en 20 min?![]()
Wietkoekjesbios
yespls
Hoe was je van plan opeens aan wietkoekjes te komen dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wietkoekjes gedaanDus dit moet nice worden.
Kopen in de shop.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe was je van plan opeens aan wietkoekjes te komen dan?
Thuisbezorgd.nl?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Argh omdat mijn ma te lui is om te koken kan ik maar 15 km heen fietsen voor voedselgvd laat maar
De echte FOK!ker websitequote:
Dat is toch voldoende? Of wil je een menu samenstellen bij verschillende schaftbakkers?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar 1 iets wat hier wil bezorgen
Ik heb ook een bepaald budgetquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is toch voldoende? Of wil je een menu samenstellen bij verschillende schaftbakkers?
Zelf kokenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Argh omdat mijn ma te lui is om te koken kan ik maar 15 km heen fietsen voor voedselgvd laat maar
Nee? Kan gewoon bij de Pink in Eindhoven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog nooit in een shop geweest waar ze die verkopen.
Oh nicequote:Op zondag 4 augustus 2013 18:26 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Nee? Kan gewoon bij de Pink in Eindhoven.
Ik kan dat niet ivm oudersquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:29 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Oh nicemaarja zelf maken hoort er gewoon bij eigenlijk
![]()
Hier verkopen ze ze ook gewoon in 2/4 shopsquote:Op zondag 4 augustus 2013 18:20 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Nog nooit in een shop geweest waar ze die verkopen.
Heb thuis wel eens spacecake gebakkenquote:
Er was blijkbaar een rel maar topic is op slot gegooid en posts verwijderd want ik zie geen relquote:
Oh oh, was het weer zo ver?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:28 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Er was blijkbaar een rel maar topic is op slot gegooid en posts verwijderd want ik zie geen rel
Oh in het feedbacktopic worden pagina's lang besproken of de sc weer open magquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oh, was het weer zo ver?
Snowie geef eens een samenvatting.
Veel rellen, gezeik om privelevens, promi nogwat die haar seksleven op het forum gooitquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:29 schreef Typisch het volgende:
[..]
Oh oh, was het weer zo ver?
Snowie geef eens een samenvatting.
Wat is er dan te rellen om die promi met d'r seksleven?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Veel rellen, gezeik om privelevens, promi nogwat die haar seksleven op het forum gooit
Conclusie: kutusers en arme modjes (arme lb) en debielen zoals stuart die van de mods een soort übermensch wilt maken
Lijkt me onsmakelijk om elke dag paringsverhalen tussen een walrus en een mager latje te lezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er dan te rellen om die promi met d'r seksleven?
Whutquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me onsmakelijk om elke dag paringsverhalen tussen een walrus en een mager latje te lezen
Zoveel rugsteken in 1 post.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Veel rellen, gezeik om privelevens, promi nogwat die haar seksleven op het forum gooit
Conclusie: kutusers en arme modjes (arme lb) en debielen zoals stuart die van de mods een soort übermensch wilt maken
Jaaaaaquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wat, taexon en promi zijn dat stelletje in Jij en je verkering?
Link dan even, kan niet alles vindenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaaaalees vooral dat topic in SEX
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Link dan even, kan niet alles vinden
Dat verhaaltje van die moeder die binnenkwam heb ik eerder gelezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Ik hoop dat je een lege maag hebt
Zelfs de mods zien het al niet meer zittenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Vind het wel leuk om die ruzie in het feedbacktopic te lezenWat een triest gedoe
Kan ik me voorstellen, doet me een beetje denken aan de basisschool. boehoe maar zij deden dit dus ik doe datquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs de mods zien het al niet meer zitten
Niet gelezen. Ik wil mezelf niet omlaag halen door hun trieste zooi te lezen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Vind het wel leuk om die ruzie in het feedbacktopic te lezenWat een triest gedoe
Een volwassen gast die huilie gaat lopen doen over een scquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, doet me een beetje denken aan de basisschool. boehoe maar zij deden dit dus ik doe dat
Wie is die volwassen gast danquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een volwassen gast die huilie gaat lopen doen over een scpls
zijn toch allemaal kleuters daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
niet gelezen maar ik gok Stuartquote:
Linkje? Zit mobiel en geen zin om moeilijk te doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:54 schreef Beach het volgende:
[..]
niet gelezen maar ik gok Stuart
dat is een rasmongool 1e klas
Oh hij doet wel normaal tegen mij, maar ja shit wat moet die in JNG?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:54 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Stuartis dacht ik eind 20/in de 30
Klik op mijn naam en naar jng fb !quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:55 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Linkje? Zit mobiel en geen zin om moeilijk te doen
Jij straalt gewoon macht uit vas, hij durft niet naar tegen je te doen!quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
[..]
Oh hij doet wel normaal tegen mij, maar ja shit wat moet die in JNG?
okeequote:Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lees terug. Ik had een mooie samenvatting.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:59 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Iets met roddelen op TC en Facebook en die ruzie werd uitgevochten op FOK?Zoiets.
Ja en die ruziemakers zijn geloof ik zelf ook rond de 18-20quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef Beach het volgende:
triesttttttttttttttttt
wat dat betreft zijn oa Snow en Krul en de anderen onder de 18 hier wel volwassener
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:01 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ja en die ruziemakers zijn geloof ik zelf ook rond de 18-20
stuk volwassener als mijquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef Beach het volgende:
[..]
okee
[..]triesttttttttttttttttt
wat dat betreft zijn oa Snow en Krul en de anderen onder de 18 hier wel volwassener
Pecquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:11 schreef Typisch het volgende:
[..]
Goffetomme mooie dame dat goffetomme.
Voetbalquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef Typisch het volgende:
[..]
Keihard bazenweekend gehad, totdat Feyenoord ging voetballen.
Dat weet niemand eigenlijk, zien wel wat er gebeurt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:19 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Voetbalhoe is het nu met je chick?
We willen je anders nog steeds niet hebben hoorquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Precies, eigenlijk zaten we alleen maar in pub omdat B&H NB overdag gesloten was. Nu hebben we gewoon onze eigen SC. Aan het begin dachten die vaste users ook "help wat komt hier allemaal binnen" maar als je gewoon leuk mee post is er niks aan de hand
Aw.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet niemand eigenlijk, zien wel wat er gebeurt.
Ik eet nu btw sushi. Wat meegekregen van die Japanse chicks van gister.
papa typischquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is goed hoor, zal een bedje voor je op maken.
Wats met je chick danquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dat weet niemand eigenlijk, zien wel wat er gebeurt.
Ik eet nu btw sushi. Wat meegekregen van die Japanse chicks van gister.
hou maar op met hard to get jaquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:24 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
We willen je anders nog steeds niet hebben hoor
Ik zou wel een bazen vader zijn denk ik ja.quote:
Is soort van over ineens.quote:
Daar weten tax en promision alles van.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
[..]
Is soort van over ineens.Maar ook weer niet, lang verhaal geen zin om dat op FOK! te gooien verder.
Oh, nee begrijp dat je dat niet hier gaat zettenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:31 schreef Typisch het volgende:
Is soort van over ineens.Maar ook weer niet, lang verhaal geen zin om dat op FOK! te gooien verder.
Hij is steward in De Kuip, als ik hem zie zal ik het vak eens uitleggen dat ie op FOK! over zijn seksleventje praat als hij niet aan het werk is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Daar weten tax en promision alles van.
Maarja yolo ditdat fuck bitches.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Oh, nee begrijp dat je dat niet hier gaat zetten
lul nie da ga jij echt nie doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is steward in De Kuip, als ik hem zie zal ik het vak eens uitleggen dat ie op FOK! over zijn seksleventje praat als hij niet aan het werk is.
haha ik vond het al zo apart hoe je praatte over albu, ik dacht eerst dat je met dat 'hosselen' bedoelde dat je maten dat deden en jij erbij stond omdat vriendin maar daarna dacht ik ook van nou volgensmij is het uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:33 schreef Typisch het volgende:
[..]
Hij is steward in De Kuip, als ik hem zie zal ik het vak eens uitleggen dat ie op FOK! over zijn seksleventje praat als hij niet aan het werk is.
[..]
Maarja yolo ditdat fuck bitches.
Gelukkig ging ik toen de volgende ochtend (goede timing) gelijk 10 dagen naar Albufeira, dat heeft mij goed gedaan.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
haha ik vond het al zo apart hoe je praatte over albu, ik dacht eerst dat je met dat 'hosselen' bedoelde dat je maten dat deden en jij erbij stond omdat vriendin maar daarna dacht ik ook van nou volgensmij is het uit![]()
Nee joh, weet alleen dat hij wel eens in De Kuip staat met zijn werk. En dat ie een of andere FOK!'ertje neukt.quote:Kent die taexon jou ook trouwens?
"Een of ander FOK!kertje" ja. US / Jij en je verkering #14quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:38 schreef Typisch het volgende:
[..]![]()
Ja, het was voor mij een hele andere vakantie geweest als het gewoon normaal was gebleven.
[..]
Nee joh, weet alleen dat hij wel eens in De Kuip staat met zijn werk. En dat ie een of andere FOK!'ertje neukt.
Ouch.quote:
Sorry vattiquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Stelletje (roddel) wijven zijn jullie ook.
Ja guilty. Sorryquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:41 schreef Typisch het volgende:
Stelletje (roddel) wijven zijn jullie ook.
Maar dat is een feit, schattig typischjequote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
Typisch heeft babyface.
Oeps moest in DM.
Hij heeft wel zo'n typisch rotterdamse uitstraling.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:51 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Maar dat is een feit, schattig typischje
Opgeschoren koppie, petje op en piercing in het midden onder z'n lip bedoel je?quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:52 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Hij heeft wel zo'n typisch rotterdamse uitstraling.
Gisteren een pet als deze gekregen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Opgeschoren koppie, petje op en piercing in het midden onder z'n lip bedoel je?
Mag ik 'm hebben, kan ik het verbrandenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Gisteren een pet als deze gekregen.
[ afbeelding ]
Nee joh, hij chillt hem op de kast.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm hebben, kan ik het verbranden
Rotjeknor valt nog mee te leven.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:55 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mag ik 'm hebben, kan ik het verbranden
Studentenhuizen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:58 schreef Snowbells het volgende:
Ze hebben in rotterdam leuke studentenhuizen zag ik laatst
Kan ik over 2 jaar geen slaapkamer bij jou hurenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:00 schreef Typisch het volgende:
[..]
Studentenhuizen.Gewoon ergens anders huren joh, veel beter.
Vriendin van mij gaat na de zomer in Breda wonen in zo'n studentenhuis. Slaapplek na het stappen daar dus.
Zit ik serieus over na te denken om zoiets te gaan doen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ik over 2 jaar geen slaapkamer bij jou huren!
Voor een vriendenprijsje
in nature betalenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:01 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Kan ik over 2 jaar geen slaapkamer bij jou huren!
Voor een vriendenprijsje
Zou voor mij echt een uitkomst zijnquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:02 schreef Typisch het volgende:
[..]
Zit ik serieus over na te denken om zoiets te gaan doen.
Je kunt het altijd vragen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:03 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zou voor mij echt een uitkomst zijn
Enige wat ik wil is mijn 2 persoons bedje, een mini bureau en een boekenkastjequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:04 schreef Typisch het volgende:
[..]
Je kunt het altijd vragen.![]()
Als je serieus gaat zoeken in Rotterdam moet je het tegen die tijd nog maar eens zeggen, ken wel wat mensen die wat kunnen regelen denk ik.
geen keuken, douche en dat soort dingen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is mijn 2 persoons bedje, een mini bureau en een boekenkastje(en tv, wifi )
Kan makkelijk, heb een hele zolder die ik eigenlijk niet gebruik.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Enige wat ik wil is mijn 2 persoons bedje, een mini bureau en een boekenkastje(en tv, wifi )
Keuken zou ik niet erg vinden om te delen. Douche mwa als je met 2/3 personen bent gaat dat ook nogquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
geen keuken, douche en dat soort dingen?
Dan test ik wat recepten van internet wel op je uitquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:06 schreef Typisch het volgende:
[..]
Kan makkelijk, heb een hele zolder die ik eigenlijk niet gebruik.En nog 2 extra slaapkamers natuurlijk. Tegen die tijd als we elkaar nog spreken moet je dat nog maar eens vragen. Als je kunt koken, that is.
bij ons is het 's ochtends echt racen naar de badkamerquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Keuken zou ik niet erg vinden om te delen. Douche mwa als je met 2/3 personen bent gaat dat ook nog
Prima.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Dan test ik wat recepten van internet wel op je uit
En al je kleren?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:05 schreef Snowbells het volgende:
[..]
die zou ik niet op je zolder laten wonenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:24 schreef Typisch het volgende:
Arrogant wijf laat ons gewoon achter met onze vragen.
Als er geld te verdienen valt knijp ik graag een oogje toequote:Op zondag 4 augustus 2013 21:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die zou ik niet op je zolder laten wonen
Gewoon uitbuitenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:26 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als er geld te verdienen valt knijp ik graag een oogje toe
quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:27 schreef Typisch het volgende:
[..]
Dubbelzinnige opmerking, jij boefje.
Ja gewoon weg van hierquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:15 schreef Typisch het volgende:
Maar je wil dus in Rotterdam gaan studeren na je mbo Snowie?
Dat heb ik ook een jaar gedaan.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Ja gewoon weg van hierwil niet naar de HAN. Ik wil dan denk ik communicatie en multimediadesign doen of vormgeving daar.
Sorry hoor dat ik ook wel eens niet op fok zit![]()
![]()
Geen idee, ik moet daar sowieso nog eens goed naar gaan kijken. Heb het er al eens met mijn pa over gehad en die vond het ook wel een aardig idee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:33 schreef Snowbells het volgende:
Maar typ hoeveel zou je NU vrage voor een kamertje als ik nu 18 was geweest? Dan weet ik waar ik me op kan voorbereiden als ik over 2 jaar nog hetzelfde er over denk
Eensquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:39 schreef hamerhaaitje het volgende:
Randstad is al goed genoeg
alles daar buiten
Arnhemquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is het dichtst bij voor je nu dan?
Nijmegen is best duurquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:45 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
En Nijmegen dan? Zit toch dichtbij Arnhem en hebben ze ook goede studentenshit hoor ik?
Als ik dat mee moet gaan nemen dan ben ik duurder dan bijna alle studentenhuizen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:35 schreef hamerhaaitje het volgende:
Prijs is ook op basis van ruimte lijkt me.
Moet de FOK!knokploeg nog paraat staan bij je huis voordat er JNG hooligans verhaal komen halen?quote:
uit ervaring kan ik je vertellen dat je dat beter in leeuwarden kan doenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:32 schreef Snowbells het volgende:
Ik wil dan denk ik communicatie en multimediadesign doen of vormgeving daar.
quote:
Flips en Snowquote:
oh ja, ik doelde eigenlijk op de vierkante meter in de kamer die je eventueel zou verhurenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:54 schreef Typisch het volgende:
[..]
Als ik dat mee moet gaan nemen dan ben ik duurder dan bijna alle studentenhuizen.![]()
Tuin, 3 verdiepingen dat soort zaken zie je niet vaak in studentenhuisjes. :
Ik kan ze wel handelenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:55 schreef Typisch het volgende:
[..]
Moet de FOK!knokploeg nog paraat staan bij je huis voordat er JNG hooligans verhaal komen halen?
Ik wil sowieso randstad.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:56 schreef Ahmad1nejad het volgende:
[..]
uit ervaring kan ik je vertellen dat je dat beter in leeuwarden kan doen
eeffffffeelllllquote:
Dicht bij utrecht toch?quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Misschien over een paar jaar dat mijn moeder bij haar vriend gaat wonen en ik hier blijf wonen met broertje en we dus een aantal kamers gaan verhuren snow
Ik wil ook in Utrecht wonenquote:Op zondag 4 augustus 2013 21:59 schreef hamerhaaitje het volgende:
Misschien over een paar jaar dat mijn moeder bij haar vriend gaat wonen en ik hier blijf wonen met broertje en we dus een aantal kamers gaan verhuren snow
veel studenten, maar ook veel pauperwijkenquote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 22:04 schreef hamerhaaitje het volgende:
rotterdam heeft wel aantal goeie rappers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |