Wat is er dan te rellen om die promi met d'r seksleven?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Veel rellen, gezeik om privelevens, promi nogwat die haar seksleven op het forum gooit
Conclusie: kutusers en arme modjes (arme lb) en debielen zoals stuart die van de mods een soort übermensch wilt maken
Lijkt me onsmakelijk om elke dag paringsverhalen tussen een walrus en een mager latje te lezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Wat is er dan te rellen om die promi met d'r seksleven?
Whutquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:34 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Lijkt me onsmakelijk om elke dag paringsverhalen tussen een walrus en een mager latje te lezen
Zoveel rugsteken in 1 post.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:32 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Veel rellen, gezeik om privelevens, promi nogwat die haar seksleven op het forum gooit
Conclusie: kutusers en arme modjes (arme lb) en debielen zoals stuart die van de mods een soort übermensch wilt maken
Jaaaaaquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:37 schreef Vaseline_ het volgende:
Oh wat, taexon en promi zijn dat stelletje in Jij en je verkering?
Link dan even, kan niet alles vindenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Jaaaaalees vooral dat topic in SEX
quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:38 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Link dan even, kan niet alles vinden
Dat verhaaltje van die moeder die binnenkwam heb ik eerder gelezenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:39 schreef Snowbells het volgende:
SEX / [TVT] Seks- dan wel geslachtsdeelblunders #21
Ik hoop dat je een lege maag hebt
Zelfs de mods zien het al niet meer zittenquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Vind het wel leuk om die ruzie in het feedbacktopic te lezenWat een triest gedoe
Kan ik me voorstellen, doet me een beetje denken aan de basisschool. boehoe maar zij deden dit dus ik doe datquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:49 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Zelfs de mods zien het al niet meer zitten
Niet gelezen. Ik wil mezelf niet omlaag halen door hun trieste zooi te lezen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:48 schreef Vaseline_ het volgende:
Vind het wel leuk om die ruzie in het feedbacktopic te lezenWat een triest gedoe
Een volwassen gast die huilie gaat lopen doen over een scquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:50 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen, doet me een beetje denken aan de basisschool. boehoe maar zij deden dit dus ik doe dat
Wie is die volwassen gast danquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een volwassen gast die huilie gaat lopen doen over een scpls
zijn toch allemaal kleuters daarquote:Op zondag 4 augustus 2013 19:52 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Een volwassen gast die huilie gaat lopen doen over een scpls
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |