Woah met de trein is het 2 uur en 20 min?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:01 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Wtf, das niks
Dan ga ik ook even langs jou ok?
Ik ga eerst naar EHV wiet halen bij de shop, dan jou ophalen en dan gaan we smoken IN de bios [ afbeelding ]Of wietkoekjes
Ik heb nog nooit wietkoekjes gedaanquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:04 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Woah met de trein is het 2 uur en 20 min?![]()
Wietkoekjesbios
yespls
Hoe was je van plan opeens aan wietkoekjes te komen dan?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:07 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit wietkoekjes gedaanDus dit moet nice worden.
Kopen in de shop.quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:09 schreef OllieWilliams het volgende:
[..]
Hoe was je van plan opeens aan wietkoekjes te komen dan?
Thuisbezorgd.nl?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Argh omdat mijn ma te lui is om te koken kan ik maar 15 km heen fietsen voor voedselgvd laat maar
De echte FOK!ker websitequote:
Dat is toch voldoende? Of wil je een menu samenstellen bij verschillende schaftbakkers?quote:Op zondag 4 augustus 2013 17:21 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar 1 iets wat hier wil bezorgen
Ik heb ook een bepaald budgetquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:22 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat is toch voldoende? Of wil je een menu samenstellen bij verschillende schaftbakkers?
Zelf kokenquote:Op zondag 4 augustus 2013 17:15 schreef Snowbells het volgende:
Argh omdat mijn ma te lui is om te koken kan ik maar 15 km heen fietsen voor voedselgvd laat maar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |