inhalen mag ook niet meer, is veel te gevaarlijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:33 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nadat we 90% van de afritten geruimd hebben.
En dan hebben we het nog niet over de chauffeursroosters gehad.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:38 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
inhalen mag ook niet meer, is veel te gevaarlijk
of de autospotters die in paniek raken omdat de verkeerde kleur auto langsgereden komtquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
En dan hebben we het nog niet over de chauffeursroosters gehad.
je hebt wel gelijk, want het aantal horken in het verkeer is gigantischquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:41 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Tot zover mijn serieuze inbreng in dit onderwerp.
Het was de trein naar Dortmund, en deze kwam niet uit Enschede maar begon in Gronau vanwege de werkzaamheden in Enschede.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:57 schreef b2py het volgende:
Zit je even het nieuws te loeren, weer treinongeluk. Bij Gronau in de trein van Enschede naar Munster. Zie nos.nl.
Het rijbewijs wordt inderdaad veel te snel verleend, en veel te weinig (al dan niet definitief) afgenomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:32 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Ik ben vrij serieus. Het blijkt keer op keer dat veel mensen niet met de verantwoordelijkheden om kunnen gaan die bij het rijbewijs horen.
quote:
oepsquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:17 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Gloeiendegloeiende Mijaaaar!Ik had weer eens wat vandaag hoor..
![]()
[ afbeelding ]
Tijdverlies in plaats van tijdswinst, want ik stapte op op een eilandperron en de eerstvolgende 10 haltes ging de deur aan de andere kant openquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Tijdverlies in plaats van tijdswinst, want ik stapte op op een eilandperron en de eerstvolgende 10 haltes ging de deur aan de andere kant open![]()
Toen ik binnenkwam rijden met mn fiets zat ik gelijk klem met de handrem en handvat aan zo een beethoupaal.. En toen gingen de deuren dicht en kon ik niet meer voor en achteruit...
quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:39 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Tijdverlies in plaats van tijdswinst, want ik stapte op op een eilandperron en de eerstvolgende 10 haltes ging de deur aan de andere kant open![]()
Toen ik binnenkwam rijden met mn fiets zat ik gelijk klem met de handrem en handvat aan zo een beethoupaal.. En toen gingen de deuren dicht en kon ik niet meer voor en achteruit...
Onder de kap? sta jij boven in City-Hochhaus Leipzig?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt de halfblauwe 181er?
t Was trouwens een metro hoor, even ter indicatie dat dat allemaal wat smaller is dan een trein...quote:
die dingen zijn niet berekend op Nederlandersquote:Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
t Was trouwens een metro hoor, even ter indicatie dat dat allemaal wat smaller is dan een trein...
Neuh, ik sta iets hoger, en iets verderop. Die halfblauwe 181er is wel te vinden, overigens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:44 schreef bork het volgende:
[..]
Onder de kap? sta jij boven in City-Hochhaus Leipzig?
achter een rooie broeder daar bij de werkplaats?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:34 schreef Okuliarnik het volgende:
[ afbeelding ]
Wie vindt de halfblauwe 181er?
Al bij Bayerische Bahnhof geweest voor hun geweldige Gose?quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:51 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]
Neuh, ik sta iets hoger, en iets verderop. Die halfblauwe 181er is wel te vinden, overigens.
Nope die is helemaal blauw. Beetje een opfiets-vraag, geef ik toe :-).quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:58 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
achter een rooie broeder daar bij de werkplaats?
Leider. Het is helemaal niet Leipzig overigens.quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:18 schreef bork het volgende:
[..]
Al bij Bayerische Bahnhof geweest voor hun geweldige Gose?
Oh? Frankfurt?quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:38 schreef Okuliarnik het volgende:
[..]
Nope die is helemaal blauw. Beetje een opfiets-vraag, geef ik toe :-).
[..]
Leider. Het is helemaal niet Leipzig overigens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |