Kan me niet voorstellen dat Monica de dader is eigenlijk.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:52 schreef JamFlava het volgende:
Ik denk ook dat Monica de dader is. Aysen het doelwit, want zij heeft het geluk van Monica en Bing in de weg gezeten (al deed Bing alsof).
Wiet heeft een ander postuur.. de enige die in de buurt komen zijn Nina en Monica.
Zo vergezocht dit dat het me niets zou verbazen dat de huidige schrijvers zoiets zouden verzinnen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 14:59 schreef PG18 het volgende:
Zou Femke (waarmee Rik opeens in bed lag) niet de dader kunnen zijn?
In de app was toch een filmpje te zien waar ze achter Rik aanging toen hij De Koning uit liep?
Misschien probeert zij Rik te krijgen en heeft daarom de parachute van Nuran gesloopt.
Maar dat ze dat dan bij de verkeerde parachute gedaan heeft,
of dat iemand de verkeerde parachute gepakt heeft.
Want Nuran blijkt dus nog te leven.
Want opeens hadden we te maken met een nieuw iemand in de laatste aflevering en in dat beveiligingsfilmpje is een vrouw te zien.
Niemand weet wat van die Femke af, en daarom is zij uitermate geschikt als 'dader'. En dat we dan een heel verhaallijn te zien gaan krijgen dat zij al maandenlang Rik in de gaten houdt of zoiets.
Dat doet me denken aan die mail van de vader van Bilal aan Nuranquote:Op maandag 5 augustus 2013 15:05 schreef PG18 het volgende:
Of dat Femke ingehuurd is door die Bilal om wraak te nemen op Nuran / Rik vanwege het mislukte huwelijk van Nuran en Bilal
Waarin ook dit staat:quote:Op maandag 5 augustus 2013 15:07 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat doet me denken aan die mail van de vader van Bilal aan NuranDat zou ook nog een theorie kunnen zijn
SPOILER: Fragment e-mailOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Symboliek voor wat er gebeurd is?![]()
Misschien spant ze samen met Bingemans? Dat zij hem een alibi verschaft en zij "zogenaamd" niet in de stad is?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:52 schreef Frey het volgende:
Monica als dader vond ik in eerste instantie wel logisch klinken, maar wat is het motief? Aysen heeft haar op het eind immers voor een grote fout behoed en Bing had ze al aangegeven.
Mijn idee ook! Wiet had wel vaker rare dromen toch? Die op die beveligingscamera lijkt meer op Wiet dan op Ninaquote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef phony1234 het volgende:
zo aan het lopen te zien zou ik zeggen dat het wiet is.
ik heb verder geen idee wie er dood zou gaan.
mijn theorie is nog steeds dat wiet alles heeft gedroomd en dat iedereen gewoon nog levend naar beneden komt en de grond haalt in 1 geheel
quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:48 schreef phony1234 het volgende:
zo aan het lopen te zien zou ik zeggen dat het wiet is.
ik heb verder geen idee wie er dood zou gaan.
mijn theorie is nog steeds dat wiet alles heeft gedroomd en dat iedereen gewoon nog levend naar beneden komt en de grond haalt in 1 geheel
Denk het niet. Als je iets droomt, gaat het toch meestal over jezelf? Waarom zou ze dan over gesprekken en andere dingen dromen waarbij zij niet betrokken is (zoals uit de app blijkt: Laura die met Noud belt, Rik die naar Rikkie rent wanneer zij geland is, een radio fragment, een opname van een beveiligingscamera etc). Als de schrijvers inderdaad een droom van Wiet ervan hebben gemaakt, dan vind ik dat ze alle fragmenten uit de app niet hadden moeten maken.quote:Op maandag 5 augustus 2013 17:50 schreef Wazigwijfke het volgende:
Mijn idee ook! Wiet had wel vaker rare dromen toch? Die op die beveligingscamera lijkt meer op Wiet dan op Nina
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:16 schreef Frey het volgende:
Een blik in de toekomst:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een blik in de toekomst:Het zou wat zijn ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het zal de familie Sanders echt het hele volgende seizoen en misschien langer bezighouden.
![]()
Al kan ik me het nog steeds niet voorstellen. In elk geval hoop ik dat Wiet zondag veilig landt en Mike een week later.![]()
Dan ben ik tevreden!![]()
Een blik in de toekomst:Als dit zou kunnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Een blik in de toekomst:Zoiets moet je op twitter gooienSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.of is dat oude foto?
Dit komt uit de aflevering dat Ludo dankzij de geest van Amy een blik in de "toekomst" kreegquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zoiets moet je op twitter gooienof is dat oude foto?
ow zoietsquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:51 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dit komt uit de aflevering dat Ludo dankzij de geest van Amy een blik in de "toekomst" kreeg
Misschien is ze erg gegroeid het laatste jaar. En zit Amy achter de sabotage!quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:57 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
ow zoietszou mooi zijn wanneer Amy gelijk heeft
Prima, zolang het maar niet die Julia Batelaan is die de rol vertolkt. Dat kind kon echt niet acterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien is ze erg gegroeid het laatste jaar. En zit Amy achter de sabotage!
Nee, die kon alleen een beetje boos kijken ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Prima, zolang het maar niet die Julia Batelaan is die de rol vertolkt. Dat kind kon echt niet acteren
Met een acteercursus of 100 moet zich dat wel verbeteren lijkt mequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, die kon alleen een beetje boos kijken ja.![]()
Maar goed, misschien verbeterd zich dat nog.
Als Nina de serie verlaat, mag Maxime linea recta met haar mee. Hetzelfde voor Lucasquote:Het zou in elk geval wel weer een beetje strijd tussen Ludo en Maxime kunnen geven.
Zeker als het toch Nina is die serie gaat verlaten.
Jaah! Op Twitter. Die fans worden gek. Gaan helemaal los! Het duurt vast ff voor ze doorhebben dat het nep is;)quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zoiets moet je op twitter gooienof is dat oude foto?
En het leuke is dat het geeneens nep is, want het komt écht uit GTSTquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Jaah! Op Twitter. Die fans worden gek. Gaan helemaal los! Het duurt vast ff voor ze doorhebben dat het nep is;)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een acteercursus of 100 moet zich dat wel verbeteren lijkt me
[..]
Als Nina de serie verlaat, mag Maxime linea recta met haar mee. Hetzelfde voor LucasDan mogen Marcus en Kimberly eindelijk hun opwachting maken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Lucas is dan zo in de war dat hij Dansotoria maar in de fik steekt met zichzelf en Bing erin.
Dat zou wel tof zijnquote:Dan komt Stefano vast en zeker ook weer terug.
Dat was zeker jammer ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zou wel tof zijnIk keek toevallig gisteren wat scènes terug toen hij een korte comeback maakte in 2009, jammer dat-ie toen niet is gebleven
Die komt speciaal terug om Maxime de serie uit te kickenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was zeker jammer ja.
En dan kan Ronald Verkerk bijna niet achterblijven he!
De weekcliff dat hij in het duister ineens voor Maximes neus verschijnt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die komt speciaal terug om Maxime de serie uit te kicken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De weekcliff dat hij in het duister ineens voor Maximes neus verschijnt.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De weekcliff dat hij in het duister ineens voor Maximes neus verschijnt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
"Ronald Verkerk" die steeds voor Maxime opduikt en niemand die Maxime gelooft, omdat ze denken dat Nick dood is. Maxime wordt knettergek.
Ik hoop het zooo!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
"Ronald Verkerk" die steeds voor Maxime opduikt en niemand die Maxime gelooft, omdat ze denken dat Nick dood is. Maxime wordt knettergek.
En dat het eigenlijk heel onschuldig begint: Maxime die met de post een foto van Nick ontvangt met de tekst "Denk je nog weleens aan je favoriete neef?" En dan wordt het steeds ergerquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
Ik zat letterlijk en figuurlijk ook wel eens in de put!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat het eigenlijk heel onschuldig begint: Maxime die met de post een foto van Nick ontvangt met de tekst "Denk je nog weleens aan je favoriete neef?" En dan wordt het steeds erger
Zeker als Maxime ontdekt dat Nick samenwerkt met Janine en Ludo dat ook niet wil geloven. Ze maken Maxime steeds gekker, totdat Maxime nog maar één uitweg ziet: alles opbiechten aan Ludo. Ze smeekt hem om vergeving, maar Ludo blijkt al die tijd al van het plan te hebben geweten. Maxime verdwijnt in een inrichting, Ludo en Janine komen weer bij elkaar en Nick wordt weer in de familie opgenomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk en figuurlijk ook wel eens in de put!
Dus Maxime verdient dat dan ook zeker.
[fluistertoon]Daniël! Daniël![/fluistertoon]quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk en figuurlijk ook wel eens in de put!
quote:Dus Maxime verdient dat dan ook zeker.
Achter de rug van Ludo en Janine om gaat Nick door. Zelfs in de inrichting laat hij Maxime gekker en gekker worden, totdat ze uiteindelijk zelfmoord pleegt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
Nick heft het glas op zijn ultieme wraakactie
mwhahaha ze gaan me haten staat eropquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Jaah! Op Twitter. Die fans worden gek. Gaan helemaal los! Het duurt vast ff voor ze doorhebben dat het nep is;)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker als Maxime ontdekt dat Nick samenwerkt met Janine en Ludo dat ook niet wil geloven. Ze maken Maxime steeds gekker, totdat Maxime nog maar één uitweg ziet: alles opbiechten aan Ludo. Ze smeekt hem om vergeving, maar Ludo blijkt al die tijd al van het plan te hebben geweten. Maxime verdwijnt in een inrichting, Ludo en Janine komen weer bij elkaar en Nick wordt weer in de familie opgenomen.
Ik ga gauw verder met kijken, want die fluistertoon maakt me knettergek!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[fluistertoon]Daniël! Daniël![/fluistertoon]
[..]
[ afbeelding ]
Nick heft het glas op zijn ultieme wraakactie
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker als Maxime ontdekt dat Nick samenwerkt met Janine en Ludo dat ook niet wil geloven. Ze maken Maxime steeds gekker, totdat Maxime nog maar één uitweg ziet: alles opbiechten aan Ludo. Ze smeekt hem om vergeving, maar Ludo blijkt al die tijd al van het plan te hebben geweten. Maxime verdwijnt in een inrichting, Ludo en Janine komen weer bij elkaar en Nick wordt weer in de familie opgenomen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Achter de rug van Ludo en Janine om gaat Nick door. Zelfs in de inrichting laat hij Maxime gekker en gekker worden, totdat ze uiteindelijk zelfmoord pleegt.![]()
Niemand die Nick er ooit van zal verdenken.
Hou vol, het duurt niet lang of je zal worden gered!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ga gauw verder met kijken, want die fluistertoon maakt me knettergek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |