Prima, zolang het maar niet die Julia Batelaan is die de rol vertolkt. Dat kind kon echt niet acterenquote:Op maandag 5 augustus 2013 22:59 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Misschien is ze erg gegroeid het laatste jaar. En zit Amy achter de sabotage!
Nee, die kon alleen een beetje boos kijken ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:01 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Prima, zolang het maar niet die Julia Batelaan is die de rol vertolkt. Dat kind kon echt niet acteren
Met een acteercursus of 100 moet zich dat wel verbeteren lijkt mequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:12 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Nee, die kon alleen een beetje boos kijken ja.![]()
Maar goed, misschien verbeterd zich dat nog.
Als Nina de serie verlaat, mag Maxime linea recta met haar mee. Hetzelfde voor Lucasquote:Het zou in elk geval wel weer een beetje strijd tussen Ludo en Maxime kunnen geven.
Zeker als het toch Nina is die serie gaat verlaten.
Jaah! Op Twitter. Die fans worden gek. Gaan helemaal los! Het duurt vast ff voor ze doorhebben dat het nep is;)quote:Op maandag 5 augustus 2013 22:47 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Zoiets moet je op twitter gooienof is dat oude foto?
En het leuke is dat het geeneens nep is, want het komt écht uit GTSTquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Jaah! Op Twitter. Die fans worden gek. Gaan helemaal los! Het duurt vast ff voor ze doorhebben dat het nep is;)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:15 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Met een acteercursus of 100 moet zich dat wel verbeteren lijkt me
[..]
Als Nina de serie verlaat, mag Maxime linea recta met haar mee. Hetzelfde voor LucasDan mogen Marcus en Kimberly eindelijk hun opwachting maken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:22 schreef Koosnaam het volgende:
[..]![]()
Lucas is dan zo in de war dat hij Dansotoria maar in de fik steekt met zichzelf en Bing erin.
Dat zou wel tof zijnquote:Dan komt Stefano vast en zeker ook weer terug.
Dat was zeker jammer ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:24 schreef PeterKelder het volgende:
[..]![]()
![]()
[..]
Dat zou wel tof zijnIk keek toevallig gisteren wat scènes terug toen hij een korte comeback maakte in 2009, jammer dat-ie toen niet is gebleven
Die komt speciaal terug om Maxime de serie uit te kickenquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:30 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Dat was zeker jammer ja.
En dan kan Ronald Verkerk bijna niet achterblijven he!
De weekcliff dat hij in het duister ineens voor Maximes neus verschijnt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:33 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Die komt speciaal terug om Maxime de serie uit te kicken
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De weekcliff dat hij in het duister ineens voor Maximes neus verschijnt.
Ik zie het al helemaal voor mequote:Op maandag 5 augustus 2013 23:36 schreef Frey het volgende:
[..]
De weekcliff dat hij in het duister ineens voor Maximes neus verschijnt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:40 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ik zie het al helemaal voor me
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]![]()
![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
"Ronald Verkerk" die steeds voor Maxime opduikt en niemand die Maxime gelooft, omdat ze denken dat Nick dood is. Maxime wordt knettergek.
Ik hoop het zooo!!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
"Ronald Verkerk" die steeds voor Maxime opduikt en niemand die Maxime gelooft, omdat ze denken dat Nick dood is. Maxime wordt knettergek.
En dat het eigenlijk heel onschuldig begint: Maxime die met de post een foto van Nick ontvangt met de tekst "Denk je nog weleens aan je favoriete neef?" En dan wordt het steeds ergerquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:42 schreef Frey het volgende:
Ik zat letterlijk en figuurlijk ook wel eens in de put!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
En dat het eigenlijk heel onschuldig begint: Maxime die met de post een foto van Nick ontvangt met de tekst "Denk je nog weleens aan je favoriete neef?" En dan wordt het steeds erger
Zeker als Maxime ontdekt dat Nick samenwerkt met Janine en Ludo dat ook niet wil geloven. Ze maken Maxime steeds gekker, totdat Maxime nog maar één uitweg ziet: alles opbiechten aan Ludo. Ze smeekt hem om vergeving, maar Ludo blijkt al die tijd al van het plan te hebben geweten. Maxime verdwijnt in een inrichting, Ludo en Janine komen weer bij elkaar en Nick wordt weer in de familie opgenomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk en figuurlijk ook wel eens in de put!
Dus Maxime verdient dat dan ook zeker.
[fluistertoon]Daniël! Daniël![/fluistertoon]quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:49 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik zat letterlijk en figuurlijk ook wel eens in de put!
quote:Dus Maxime verdient dat dan ook zeker.
Achter de rug van Ludo en Janine om gaat Nick door. Zelfs in de inrichting laat hij Maxime gekker en gekker worden, totdat ze uiteindelijk zelfmoord pleegt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
Nick heft het glas op zijn ultieme wraakactie
mwhahaha ze gaan me haten staat eropquote:Op maandag 5 augustus 2013 23:20 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Jaah! Op Twitter. Die fans worden gek. Gaan helemaal los! Het duurt vast ff voor ze doorhebben dat het nep is;)
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker als Maxime ontdekt dat Nick samenwerkt met Janine en Ludo dat ook niet wil geloven. Ze maken Maxime steeds gekker, totdat Maxime nog maar één uitweg ziet: alles opbiechten aan Ludo. Ze smeekt hem om vergeving, maar Ludo blijkt al die tijd al van het plan te hebben geweten. Maxime verdwijnt in een inrichting, Ludo en Janine komen weer bij elkaar en Nick wordt weer in de familie opgenomen.
Ik ga gauw verder met kijken, want die fluistertoon maakt me knettergek!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[fluistertoon]Daniël! Daniël![/fluistertoon]
[..]
[ afbeelding ]
Nick heft het glas op zijn ultieme wraakactie
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:53 schreef Frey het volgende:
[..]
Zeker als Maxime ontdekt dat Nick samenwerkt met Janine en Ludo dat ook niet wil geloven. Ze maken Maxime steeds gekker, totdat Maxime nog maar één uitweg ziet: alles opbiechten aan Ludo. Ze smeekt hem om vergeving, maar Ludo blijkt al die tijd al van het plan te hebben geweten. Maxime verdwijnt in een inrichting, Ludo en Janine komen weer bij elkaar en Nick wordt weer in de familie opgenomen.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:55 schreef Frey het volgende:
[..]
Achter de rug van Ludo en Janine om gaat Nick door. Zelfs in de inrichting laat hij Maxime gekker en gekker worden, totdat ze uiteindelijk zelfmoord pleegt.![]()
Niemand die Nick er ooit van zal verdenken.
Hou vol, het duurt niet lang of je zal worden gered!quote:Op maandag 5 augustus 2013 23:56 schreef Koosnaam het volgende:
[..]
Ik ga gauw verder met kijken, want die fluistertoon maakt me knettergek!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |