quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:16 schreef Frey het volgende:
Ik heb geen geluid hier, dus weet iemand wat hier gebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:16 schreef Frey het volgende:
Ik heb geen geluid hier, dus weet iemand wat hier gebeurt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 09:55 schreef Holenmens het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Unbowed, Unbent, Unbroken.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:41 schreef BeyondTheGreen het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:45 schreef Frey het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Oliver23 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 11:54 schreef Schaatsfan89 het volgende:
Ik dacht ook gelijk toen ik dat filmpje zag aan Monica!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:08 schreef TheVulture het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 5 augustus 2013 10:36 schreef Oliver23 het volgende:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:24 schreef AudreyParker het volgende:
Blijkt de beheerder van die hyve ineens achter de sabotage te zittenquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:24 schreef Sick_Little_Monkey het volgende:
Er bestaat een Wij haten Aysen van GTST hyve.
Echt hoor, sommige mensen....
Monica dusquote:Op maandag 5 augustus 2013 12:25 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Blijkt de beheerder van die hyve ineens achter de sabotage te zitten
quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:22 schreef AudreyParker het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
Aysen heeft haar dan weliswaar behoed voor een grote fout maar ze zei ook tegen Aysen dat ze haar kindje weg had laten halen maar dat geloof ik niet. Ze legt telkens haar hand beschermend op haar buik dus ik gok dat ze nog steeds zwanger is van Bing en ze wil niet dat Aysen daar achterkomt? Dat ongeboren kind zal en moet dood natuurlijk van Aysen dus als ze er achterkomt dat Monica nog zwanger is gaat ze alsnog achter haar aan. Zoiets?quote:Op maandag 5 augustus 2013 12:52 schreef Frey het volgende:
Monica als dader vond ik in eerste instantie wel logisch klinken, maar wat is het motief? Aysen heeft haar op het eind immers voor een grote fout behoed en Bing had ze al aangegeven.
Mja, maar dat komt bij mij een beetje over als dat ze snel wat hebben bedacht op het eind. Het zou natuurlijk ook kunnen dat de schrijvers zelf nog geen dader hebben en dat we nu volledig op het verkeerde spoor worden gezet. Er kan natuurlijk ook een nepdader zijn. Iemand die op het punt stond een parachute te saboteren, maar zich op het laatste moment bedacht. Niet wetende dat iemand anders hetzelfde idee had en dit wel ten uitvoer bracht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 13:07 schreef AudreyParker het volgende:
[..]
Aysen heeft haar dan weliswaar behoed voor een grote fout maar ze zei ook tegen Aysen dat ze haar kindje weg had laten halen maar dat geloof ik niet. Ze legt telkens haar hand beschermend op haar buik dus ik gok dat ze nog steeds zwanger is van Bing en ze wil niet dat Aysen daar achterkomt? Dat ongeboren kind zal en moet dood natuurlijk van Aysen dus als ze er achterkomt dat Monica nog zwanger is gaat ze alsnog achter haar aan. Zoiets?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |