Misschien met Julia? Dat kwam ook vanuit het niets, het kan makkelijk dat ze het over Tim hebben gehad en Ludo heeft aangeboden om te helpen, temeer Anton ook een goede vriend is.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:45 schreef Frey het volgende:
[..]
Vraag me wel af waar het dan wel mee te maken had.
Wat zag Maxime er toen nog leuk uit.quote:Op vrijdag 2 augustus 2013 20:22 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Ha, wat dacht je hier van:
[ afbeelding ]
Jawel, Anton en Maxime kennen elkaar al veel langer dan gedacht
Dacht ik eerst ook, maar het eerste telefoontje was voor die romance.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:47 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Misschien met Julia? Dat kwam ook vanuit het niets, het kan makkelijk dat ze het over Tim hebben gehad en Ludo heeft aangeboden om te helpen, temeer Anton ook een goede vriend is.
Die geheimzinnige telefoontjes zijn in elk geval té toevallig; ik denk niet dat ze iets met de sabotage te maken hebben.
Hm... Maar dan nog lijkt het me sterk. Het zal echt niet zo zijn dat Ludo opdracht heeft gegeven tot de sabotage, dat is hetzelfde als aanzet/medeplichtigheid aan moord en Erik de Vogel wil dat pertinent niet hebben. De schrijvers willen té graag dat wij denken dat Ludo er iets mee te maken heeft.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:49 schreef Frey het volgende:
[..]
Dacht ik eerst ook, maar het eerste telefoontje was voor die romance.
Misschien had Ludo een andere verrassing voor Mike in petto.quote:Op zondag 4 augustus 2013 14:54 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Hm... Maar dan nog lijkt het me sterk. Het zal echt niet zo zijn dat Ludo opdracht heeft gegeven tot de sabotage, dat is hetzelfde als aanzet/medeplichtigheid aan moord en Erik de Vogel wil dat pertinent niet hebben. De schrijvers willen té graag dat wij denken dat Ludo er iets mee te maken heeft.
Daar zat ik dus ook al aan te denken. Een slinkse manier om Mike alsnog uit zijn ouderschap te zetten of opnieuw een bezoekje aan de kofferbakquote:Op zondag 4 augustus 2013 14:57 schreef Frey het volgende:
[..]
Misschien had Ludo een andere verrassing voor Mike in petto.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 11:36 schreef Frey het volgende:
Ik wás voor Aysen maar nu ga ik met je mee. Nina it is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Verhaallijn in het nieuwe seizoen, Laura wordt ernstig ziek?quote:
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef flanken het volgende:
stel dat aysen dood gaat zijn er 2 verdachten bing monica
stel dat mike dood gaat heb je lorena en de fam sanders als verdachten
stel dat wiet dood gaat heb je lorena en nina
stel dat nina dood gaat heb je wiet als verdachten
Wie?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:07 schreef flanken het volgende:
stel dat wie dood gaat heb je lorena en nina
stel dat wie dood gaat heb je wiet als verdachten
Hoezo denk je dat?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:09 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Verhaallijn in het nieuwe seizoen, Laura wordt ernstig ziek?
"De oudste boom in Meerdijk is ernstig ziek", daar dacht ik meteen aan een inside-hint naar het oudste personage uit de serie.quote:
ik dacht dat de schrijvers zuinig waren op jette die blijf de komende 5 jaar bij gtstquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"De oudste boom in Meerdijk is ernstig ziek", daar dacht ik meteen aan een inside-hint naar het oudste personage uit de serie.
Ik denk dat dat iets te ver gezocht isquote:Op zondag 4 augustus 2013 15:31 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
"De oudste boom in Meerdijk is ernstig ziek", daar dacht ik meteen aan een inside-hint naar het oudste personage uit de serie.
Ze dachten dat het een sinterklaasfilm was?quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:41 schreef PeterKelder het volgende:
Klein nieuwtje over de GTST reünie-dvd: volgens de informatie van de GTSTfanclub is die dvd rond week 45 verkrijgbaar, begin november dus
"Als bonus-extra zetten wij naast het 500ste en 1000ste afleveringsgala ook de aflevering uit 2006 met als gast Sinterklaas op deze disc."quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze dachten dat het een sinterklaasfilm was?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:44 schreef Frey het volgende:
[..]
Ze dachten dat het een sinterklaasfilm was?
quote:Op zondag 4 augustus 2013 15:57 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
"Sinterklaasfilm? De paashaas maakt toch een gastoptreden? Of is het nou Kennard als vuurpijl...?
Die reünieaflevering was trouwens ter ere van het 21-jarig bestaan... Of was het nou het 22-jarig bestaan? Nou ja, we beginnen in ieder geval in september met seizoen 42."
quote:Of is het nou Kennard als vuurpijl...?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen Dr.Mikey, is gewoon weer onzin dit.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:15 schreef Frey het volgende:
Ik zie het ook al voor me.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen Dr.Mikey, is gewoon weer onzin dit.![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |