Ok, moment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Plaats eens een foto van je gespierde lichaam in het FOK! shirt.
Zuig een plantenbak vol piemelbloemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:30 schreef Juup© het volgende:
FOK! shirt of niet, voor lul lopen doe jij toch wel
Laat ik graag aan jou over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zuig een plantenbak vol piemelbloemen.
Ik ga letterlijk nooit naar clubs, ben allergisch voor de tering herrie (en dronken mensen daar ik op 2 dagen na in het jaar nooit drink)quote:
Ik heb wel meer dan die foto op mn camera die ik even op mn pc moet zetten nog, dus geduld, binnen nu en 2 min.quote:
20:43 TE LAAT!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dan die foto op mn camera die ik even op mn pc moet zetten nog, dus geduld, binnen nu en 2 min.
Het zijn geen ongelukken die anders gebeuren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
TS was wel mijn voorbeeld toen ik pas op FOK! zat. Ik wist immers niet beter. Nu weet ik dat het een held is, een geestelijk leider en dat wij enkel zijn volgelingen zijn. Het is beter voor zijn eigen gesteldheid dat hij dit blijft geloven voordat er ongelukken gebeuren.
Gladde boi! Ai ai fixer alluszquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een action shot.
[ afbeelding ]
Geloof in jezelf. Ik zal je zeker toewuiven als ik je in een fokshirt zie lopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het zijn geen ongelukken die anders gebeuren.
Ik spreek geen marcokaans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Gladde boi! Ai ai fixer allusz
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een action shot.
[ afbeelding ]
Nee ik heb mn tieten van mn vader.quote:
Zul je me ook omhelzen en in mijn oor fluisteren dat je zonder mij het leven al had opgegeven?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geloof in jezelf. Ik zal je zeker toewuiven als ik je in een fokshirt zie lopen.
AH zehmer je moet tot beetje straattaal spreken om die vloeis te pakken in de straten van zoetje!quote:
Ik zit op alle aandacht te wachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Ik zal me verder inhouden, je zit immers niet op mannelijk aandacht te wachten.
Je steekt het in ieder geval niet onder stoelen en tafels.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zit op alle aandacht te wachten.
Ik tracht even snel dit te vertalen, eh..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
AH zehmer je moet tot beetje straattaal spreken om die vloeis te pakken in de straten van zoetje!
Maar wat is er zo FOK! Aan dit shirt dan?
Ik zal je omhelzen als een beer en zoete woorden in je oortje fluisteren zoals suiker en stroop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zul je me ook omhelzen en in mijn oor fluisteren dat je zonder mij het leven al had opgegeven?
ef huai ay, ik spande mn spier niet aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
Je biceps aanspannen in de hoop dat de dames gruwelijk nat worden
Zul je mij ook matig ongezien aan de binnenkant van mijn bovenbeen strelen terwijl je je baardstoppels langs mijn onderlip laat schuren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal je omhelzen als een beer en zoete woorden in je oortje fluisteren zoals suiker en stroop.
Wow helemaal goed in 1 keer echt fantastisch!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik tracht even snel dit te vertalen, eh..
albert hein zeemeer(man?) je moet tot beetje straattaal spreken om een shagje van iemand af te pakken in de straten met een pak suiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rightquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ef huai ay, ik spande mn spier niet aan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Wow helemaal goed in 1 keer echt fantastisch!![]()
Dit fok shirt is een symbool van status, enkel de opperste iconen van het forum hebben zo'n shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 2 manieren om zo'n shirt te krijgen.
1: je pijpt iemand van de fokcrew (dit heb ik niet gedaan, echt niet)
2: je doet iets gaafs voor fok waar fok in aanzien door stijgt (dit heb ik gedaan)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik bevochtig mijn wijsvinger met mijn eigen speeksel waarna ik hem op je lippen leg en een sshhh geluid maak. Dan draai ik me om en loop nonchalant weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zul je mij ook matig ongezien aan de binnenkant van mijn bovenbeen strelen terwijl je je baardstoppels langs mijn onderlip laat schuren?
Dat is een echte gouden ring en die was van mn wijlen vader dus houd je dropmond.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit fok shirt is een symbool van status, enkel de opperste iconen van het forum hebben zo'n shirt.
Er zijn 2 manieren om zo'n shirt te krijgen.
1: je pijpt iemand van de fokcrew (dit heb ik gedaan, echt)
2: je doet iets gaafs voor fok waar fok in aanzien door stijgt (dit heb ik niet gedaan, echt niet)
Maar dan kom ik achter je aan met mijn kont open.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bevochtig mijn wijsvinger met mijn eigen speeksel waarna ik hem op je lippen leg en een sshhh geluid maak. Dan draai ik me om en loop nonchalant weg.
baazquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is een echte gouden ring en die was van mn wijlen vader dus houd je dropmond.
En verder spande ik mn spier echt niet aan en om het te bewijzen ga ik nu een kort filmpje opnemen waarin ik laat zien wanneer ik wel mn spier aanspan en wanneer niet (kost me ong. 5 min, mischien 10 als het lang duurt om te uploaden)
Ik zie geen FOK! op het shirt staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een action shot.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Wow helemaal goed in 1 keer echt fantastisch!![]()
Gast, er klopt geen reet aan deze zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter uit je poppedoppe kijken, anyways heb even filmpje opgenomen, komt eraan.. moment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie geen FOK! op het shirt staan.
Hadden jullie ook allemaal zo'n shirt aan bij de barbecue?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gast, er klopt geen reet aan deze zin
Heb je de foto dan niet gezien? Ik had gewoon een witte polo aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook allemaal zo'n shirt aan bij de barbecue?
Zoek zelf, en zo zie ik er niet meer uit he, ik ben nu ff dat filmpje aan het uploaden waarin ik laat zien dat ik niet aanspande.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, waar is dat intevieuw filmpje van jou?
Mag ik die nog eens zien?
Heb je nog wel dezelfde humor?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zoek zelf, en zo zie ik er niet meer uit he, ik ben nu ff dat filmpje aan het uploaden waarin ik laat zien dat ik niet aanspande.
http://frontpage.fok.nl/s(...)aajguardian-1-3.html !!!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef Dientje12 het volgende:
Hey, waar is dat intevieuw filmpje van jou?
Mag ik die nog eens zien?
Ja maar toen was het nog vroeg in de avond, jullie namen niet voor niets die foto zo vroeg, ik weet natuurlijk niet wat er daarna allemaal is gebeurd.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:59 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Heb je de foto dan niet gezien? Ik had gewoon een witte polo aan
Hehe.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:03 schreef BaajGuardian het volgende:
http://s8.photobucket.com(...)zps0fb214c2.mp4.html
enjoy.
Ach, autist zijn is overrated.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:04 schreef hoink581 het volgende:
Ik zou nooit een Fok! shirt dragen, zo stoer ben ik niet. Dan kan namelijk de buiten wereld zien dat er een autist in mij schuilt.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:03 schreef BaajGuardian het volgende:
enjoy.
Geil kreuntje op het eind ook he, deed ik expres voor jouquote:
Hoe kun je het ook? wat?quote:
Niet aanspannen = arm recht, he. Beide poses zijn aangespannen, is duidelijk te zien.quote:
God allemachtig man ik houd mn arm slap dat zie je toch aan de spier..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:06 schreef Hugh_Myron het volgende:
[..]
Niet aanspannen = arm recht, he. Beide poses zijn aangespannen, is duidelijk te zien.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:05 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Geil kreuntje op het eind ook he, deed ik expres voor jou
quote:
Snel oprapen en op je kont wrijven.quote:
moet ik het filmen?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:07 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Snel oprapen en op je kont wrijven.
Heb je wel een beetje gekreund ook anders is er niks aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:12 schreef Loppe het volgende:
beelden zijn gemaakt, effe handen wassen nu
Na een jaar pauze ivbm ziekte weer net een klein half jaar. Maar wel steeds meer, denk dat ik begin volgend jaar al mn overtollig vet wel kwijt ben.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:13 schreef unitedshoties het volgende:
Leuke spieren TS - hoe lang train je al?
heb een beetje gekreund ja, m'n moeder staat er ook op, 'kreeg m'n broek niet goed openquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:14 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Heb je wel een beetje gekreund ook anders is er niks aan.
Niks dat een harde piemel harder kan maken dan het geluid van een jongenskreun.
Zaterdagmiddag hier maar ik lig nog in bed want had het gisteren te bont gemaakt.quote:
Mmm, dan zit je ergens in het werelddeel Amerika gok ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:18 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Zaterdagmiddag hier maar ik lig nog in bed want had het gisteren te bont gemaakt.
Klopt ben nu in Denver.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Mmm, dan zit je ergens in het werelddeel Amerika gok ik.
Jij pakt het wel goed aan, dat wel.
Helemaal niets mijn bestequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:03 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ja maar toen was het nog vroeg in de avond, jullie namen niet voor niets die foto zo vroeg, ik weet natuurlijk niet wat er daarna allemaal is gebeurd.
Ach mooi toch - train je wel ook andere spieren behalve de biceps? Ik zou anders overwegen naar een sportschool te gaan; veel meer apparaten en mogelijkhedenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:15 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Na een jaar pauze ivbm ziekte weer net een klein half jaar. Maar wel steeds meer, denk dat ik begin volgend jaar al mn overtollig vet wel kwijt ben.
Nou bewust trainen deed ik het nooit maar door heel heel heel veel gefietst en gewandeld te hebben heb ik ontiegelijk gespierde kuiten (zo gespierd dat ik er stiekem trots op ben)quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:24 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Ach mooi toch - train je wel ook andere spieren behalve de biceps? Ik zou anders overwegen naar een sportschool te gaan; veel meer apparaten en mogelijkheden
denk ikquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik tracht even snel dit te vertalen, eh..
albert hein zeemeer(man?) je moet tot beetje straattaal spreken om een shagje van iemand af te pakken in de straten met een pak suiker. van Zoetermeer
Bestaat dat nog?quote:
weet ik niet, moeders woont er maar ik kom er nietquote:
Leer ten eerste tijpen en daarnaast ga je zelf maar deel 3 van die docu opzoeken als je de tieten van mn moeder nodig hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:35 schreef wickedmen het volgende:
Vriend wat is deze?
Welke schijtuser is dit?
Iedereen hier weet dat ik de FOK! uberheld ben tevens is FOK! pas in 2001 opgericht.
Pics van de tieten van je ma of zusje kunnen het goedmaken.
Vertel haar dat cerberus je bij de ingang tegenhield.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:36 schreef sp3c het volgende:
[..]
weet ik niet, moeders woont er maar ik kom er niet
en maar klagen
Zoetjeee lekker feunen daar met al me matties! Vnf gaan we rwina zetten met 6 bois zwart naar Almere. Word sws helemaal para in trein. Schijt aan boetes ik leef op krediet!!quote:
ja dan komt ze naar Den Haag iedere dagquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Vertel haar dat cerberus je bij de ingang tegenhield.
Dat is geen straattaal - a zemmel. Wacht maar - waar woont je osso; ik kom met pak em beet 6 man fierie bakstenen je huis plat tot nothing smashen, Gquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:37 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Zoetjeee lekker feunen daar met al me matties! Vnf gaan we rwina zetten met 6 bois zwart naar Almere. Word sws helemaal para in trein. Schijt aan boetes ik leef op krediet!!
Mijn shirt is beter dan wat voor kutshirt dat anders is.quote:
Den haag is ook wel een ernstige locatie, je leeft tenslotte samen met de verstandelijk beperkten van het binnenhof.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:38 schreef sp3c het volgende:
[..]
ja dan komt ze naar Den Haag iedere dag
Vroeger gooiden we nog schoon de ramen in met wc papier, wat is daar mis mee?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef unitedshoties het volgende:
[..]
Dat is geen straattaal - a zemmel. Wacht maar - waar woont je osso; ik kom met pak em beet 6 man fierie bakstenen je huis plat tot nothing smashen, G
Toch word ik wel aangesproken door foksters wanneer ik mijn wolvenshirt draag, en moet ik de chicks van me afslaan. Misschien dat je FOK!shirt te intimiderend is?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:39 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mijn shirt is beter dan wat voor kutshirt dat anders is.
De allerlaatste zin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Den haag is ook wel een ernstige locatie, je leeft tenslotte samen met de verstandelijk beperkten van het binnenhof.
Dat wolvenshirt kun je kopen, mijn shirt moet je verdienen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:42 schreef BozeHaas het volgende:
[..]
Toch word ik wel aangesproken door foksters wanneer ik mijn wolvenshirt draag, en moet ik de chicks van me afslaan. Misschien dat je FOK!shirt te intimiderend is?
ik zie het als een burgerplichtquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Den haag is ook wel een ernstige locatie, je leeft tenslotte samen met de verstandelijk beperkten van het binnenhof.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:03 schreef BaajGuardian het volgende:
enjoy.
Je kunt altijd het strand afzagen en naar friesland roeien.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:47 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik zie het als een burgerplicht
als niemand met die figuren wil leven dan krijgen ze straks nog het gevoel dat het volk ze helemaal niet leuk vind
ze zouden er danig van in de war raken, sommige zouden er misschien zelfs van schrikken en voor je het weet strooien met wetten waarvan ze denken dat wij ze graag willen horen en als je denkt dat het nu erg is .... brrr-O-
bovendien is er strand
Ik zou direct met je op de foto willen zo gauw ik je tegenkwam in dat shirt.quote:
Daar heb ik begrip voor.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:55 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik zou direct met je op de foto willen zo gauw ik je tegenkwam in dat shirt.
Gelukkig. Ik zou je dus mogen omhelzen?quote:
Mits je niet dik bent of een kort pittig kapsel + bril hebt.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:58 schreef Voszje het volgende:
[..]
Gelukkig. Ik zou je dus mogen omhelzen?
Ik ben 19.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Mits je niet dik bent of een kort pittig kapsel + bril hebt.
Als je zelfs rond de 18 bent en aantrekkelijk bent mag je me zelfs onaangekondigd omhelzen.
Heel het topic staat vol mensen die op mij zaten te wachten, dat jij daar niet bijhoort heeft meer te maken met dat je geen kwaliteit herkent.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef jagga het volgende:
echt wel armen van een ecto die gast ,wtf!
Gast serieus, ga ergens anders liggen kneuzen, niemand zit op die shit van jou te wachten
Nog beter. Ben je ook slank en dan wel bruinharig of blond (iig niet geverfd zwart oid) en heb je een mooi gezicht?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:03 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben 19.
Niet dik en geen kort pittig kapsel overigens. Een bril draag ik wel soms.
Ik ben slank, blond en tevreden met mijn gezicht.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nog beter. Ben je ook slank en dan wel bruinharig of blond (iig niet geverfd zwart oid) en heb je een mooi gezicht?
interesting.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:07 schreef Voszje het volgende:
[..]
Ik ben slank, blond en tevreden met mijn gezicht.
Hoezo, ben je bang dat ik opeens verdwijn met alle meisjes van het land oid?quote:
jaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoezo, ben je bang dat ik opeens verdwijn met alle meisjes van het land oid?
Hosselen is voor lutsers, ik heb gewoon karakter en daardoor natuurlijke aantrekkingskracht.quote:
Mooi hoor!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 22:32 schreef BaajGuardian het volgende:
Tjek trouwens ff mn mooien piano nummertje
http://www.newgrounds.com/audio/listen/545089
En ja die heb ik zelf gemaakt ja en is gebaseerd op een 8bit album die ik ook zelf gemaakt heb ja, als je me nu extra graag wilt omhelzen mag dat.
Ga naar de praksis, koop een trampolin.quote:
Goed idee, maak een topic in fb. Ik had al eens vernomen dat er supermarkt mandjes bestonden oid waarmee je dan kon aangeven dat je beschikbaar was maar dat bestaat niet meerquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:43 schreef Chowi het volgende:
Goed topic, dit.
We kunnen ook afspreken dat we de FOK!shirts combineren met polsbandjes, en die polsbandjes geven dan aan of je wel of niet beschikbaar bent voor conversatie, ejaculatie of copulatie. Zo hoeven er geen twijfels te bestaan over of het gepast is of niet.
Je had die lutser met zn hoofd op de grond moeten laten stuiterenquote:Want het is me ook al eens overkomen dat ik iemand aansprak met een FOK! shirt, maar die droeg hem gewoon omdat hij hem ergens in de kast van zijn broertje had gevonden en het logo er leuk uit vond zien, maar had verder geen idee wat het inhield. Dat was best raar.
fixed.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:45 schreef Patje1987 het volgende:
Het is een mooi shirt overigens. Ik heb nu wel serieus een onmooi wolvenshirt aan.
Godsklere achterlijke lamlul; het is je echt in de bol geslagen; nietwaar?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Groetjes de meest succesvolle fokpersonality sinds 1999 Baajguardian.
Nope.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef Geralt het volgende:
Er zijn in de geschiedenis van FOK! een hoop users geweest die heel wat meer indruk achter gelaten hebben/ Me dunkt.
Ik heb liever niet dat je mijn posts op die manier bewerkt.quote:
Je klinkt als een leuk en bovenal gezellig persoon!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik ga letterlijk nooit naar clubs, ben allergisch voor de tering herrie (en dronken mensen daar ik op 2 dagen na in het jaar nooit drink)
Schrijf er een blog over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:50 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik heb liever niet dat je mijn posts op die manier bewerkt.
Bedankt, maar dat hoor ik elke dag.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Je klinkt als een leuk en bovenal gezellig persoon!
Weet je wat, misschien ga ik het nog doen ook.quote:
sarcasme gewoon negeren joh, dan hou je de illusie wat langer in stand voor jezelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Bedankt, maar dat hoor ik elke dag.
Er is ook iets met een bepaalde manier van schoenveters strikken, waarmee je een boodschap stuurt naar je medemens. Misschien is dat wel algemeen bekend bij de mensen in de supermarkt, maar ik heb me er nog niet in verdiept.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Goed idee, maak een topic in fb. Ik had al eens vernomen dat er supermarkt mandjes bestonden oid waarmee je dan kon aangeven dat je beschikbaar was maar dat bestaat niet meer
[..]
Je had die lutser met zn hoofd op de grond moeten laten stuiteren
Ik dacht dat jij een mythe was.quote:
Je snapt het niet he, een fok oldbie is imuun voor sarcasme, je denkt toch niet dat jouw mening over mij me wat doetquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:52 schreef Catch22- het volgende:
[..]
sarcasme gewoon negeren joh, dan hou je de illusie wat langer in stand voor jezelf.
Ik draag in de zomer enkel sandalen, ik haat schoenen. Zelfs als de zomer over is houd ik op zn minst nog een maand sandalen aan omdat ik geen zin meer heb in dat vieze sokken schoenen gevoel aan mn voeten ;lquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 23:57 schreef Chowi het volgende:
[..]
Er is ook iets met een bepaalde manier van schoenveters strikken, waarmee je een boodschap stuurt naar je medemens. Misschien is dat wel algemeen bekend bij de mensen in de supermarkt, maar ik heb me er nog niet in verdiept.
Dat van dat stuiteren heb ik wel gedaan, maar deze gast was zo soft dat er van stuiteren geen sprake was. Hij lag gewoon een beetje na te flubberen. Weinig amusant.
Topic al gemaakt, Baaj?
Ah, dit was ook mijn gedachte. Ik moet helaas zeggen dat ik teleurgesteld ben in het T-shirt. En de persoon erin.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef hosselaar.woensel het volgende:
FOK! shirt? Staat er een wolf op?
Koop een bak teleurstelling, haal de teleurstelling er uit en vul de bak met punaises.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
Ah, dit was ook mijn gedachte. Ik moet helaas zeggen dat ik teleurgesteld ben in het T-shirt. En de persoon erin.
en dan ga je aan de bak zuigenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zuig een plantenbak vol piemelbloemen.
Misschien is dit een idee?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik draag in de zomer enkel sandalen, ik haat schoenen. Zelfs als de zomer over is houd ik op zn minst nog een maand sandalen aan omdat ik geen zin meer heb in dat vieze sokken schoenen gevoel aan mn voeten ;l
Jij zou het topic maken, of bedoelde je dat al?
Trouwens wie van jullie vrouwwezens woont er in heerenveen eigenlijk zodat ik ook wat aan deze positieven aandacht heb.
Waarom zou ik dit doen? Ik heb wel wat te verliezen qua uiterlijk. Ik snap dat het voor jou lastig is om je daarin te kunnen verplaatsen, dus dat neem ik je niet kwalijk. Ik ben een goed mens.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:03 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Koop een bak teleurstelling, haal de teleurstelling er uit en vul de bak met punaises.
Zet deze bak onderaan een trap.
Spring daarna van de trap.
Zeg yvonne dat baajguardian het goed vind dat je (mits je er moeite in steekt) een topic maakt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:04 schreef Chowi het volgende:
En ik durf geen topics meer te openen sinds Yvonne me haar tanden heeft laten zien. Ze haat me..
Ik denk dat ik een mooier uiterlijk heb dan jijquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:05 schreef Saisai het volgende:
[..]
Waarom zou ik dit doen? Ik heb wel wat te verliezen qua uiterlijk. Ik snap dat het voor jou lastig is om je daarin te kunnen verplaatsen, dus dat neem ik je niet kwalijk. Ik ben een goed mens.
Waarom zeg je nou niks over die sandalen die ik helemaal voor je gegoogled heb.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zeg yvonne dat baajguardian het goed vind dat je (mits je er moeite in steekt) een topic maakt.
Dat hoop ik, want je karakter verdient wel wat compensatie.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:06 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik denk dat ik een mooier uiterlijk heb dan jij
Heb al betere sandalenquote:Op zondag 4 augustus 2013 00:08 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom zeg je nou niks over die sandalen die ik helemaal voor je gegoogled heb.
Birkenstocks zeker? Want die tellen niet mee. In geen enkele telling.quote:
Jij hebt teveel vooroordelen, ik ben behoorlijk fotogeniek.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat hoop ik, want je karakter verdient wel wat compensatie.
Wellicht ben je gewoon niet fotogeniek.
oh, dat vind ik vervelend voor je.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:10 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Jij hebt teveel vooroordelen, ik ben behoorlijk fotogeniek.
Björndal.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Birkenstocks zeker? Want die tellen niet mee. In geen enkele telling.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(eergisteren)
[ afbeelding ]
(gisteren)
Suck it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Leuk om te zien dat zo iemand als jij toch nog blij kan zijn met zichzelf.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedzo!
O+
Je moest eens weten.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:30 schreef Saisai het volgende:
[..]
Leuk om te zien dat zo iemand als jij toch nog blij kan zijn met zichzelf.Goedzo!
Hoeveel van mijn babys wil je?quote:
Wat is het maximum?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:41 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Hoeveel van mijn babys wil je?
O wacht. wat heb ik gemist?quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:45 schreef Drinky het volgende:
Elke keer als ik een topic van TS lees schiet die docu/repo over zijn leven lente binnen
U bent op zondag 25 april 2004 @ 03:39 geregistreerd, dus niet in 1999 sukkel.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:28 schreef BaajGuardian het volgende:
Groetjes de meest succesvolle fokpersonality sinds 1999 Baajguardian.
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:29 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
(eergisteren)
[ afbeelding ]
(gisteren)
Suck it.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je draagt normaliter bandshirts?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Zo kijk ik altijd als ik topics tiep.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef Frank_Drebin het volgende:
Eerlijk is eerlijk, je hebt er wel weer een prima topic van gemaakt. Al doet dit laatste foto mij een beetje denken aan Jack Nicholson in the Shining op dit uur maar goed.
Nee. alleen zwarte sokken maar ik draag bijna nooit sokken in sandalen, alleen in de lente soms, en dat zijn dan blauwe sokken omdat dat mooi staat bij bruin leer.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:43 schreef mujentas het volgende:
Sandalen![]()
Je hebt zeker ook van die mooie sokken met ruitjes motief?
Ik had een account voor dit account, sueckel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:46 schreef Xenzo het volgende:
[..]
U bent op zondag 25 april 2004 @ 03:39 geregistreerd, dus niet in 1999 sukkel.
Dan wil ik er 1. Als het enig kind is dan weet ik zeker dat het een sociaal wrak wordt, waarschijnlijk een autist, dus dan ook een FOK!ker.quote:
Ik visualiseer graag als ik een OP van user lees, die onthoud ik wel.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zo kijk ik altijd als ik topics tiep.
Ik geloof in nurture niet in nature (:quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:52 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dan wil ik er 1. Als het enig kind is dan weet ik zeker dat het een sociaal wrak wordt, waarschijnlijk een autist, dus dan ook een FOK!ker.
Als ik dan een FOK!baby krijg moet ik ook zeker weten dat hij of zij hier zijn levensdagen gaat spenderen..
visualiseer nu tevens een naakt gespierd mannenlichaam eronder.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:52 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Ik visualiseer graag als ik een OP van user lees, die onthoud ik wel.
Ja nee dat is ook mijn overtuiging.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik geloof in nurture niet in nature (:
Dus je kunt een baby ook een fokbaby/sociaalwrak/autist 'maken.
Zolang de seks maar goed is zei mn vader altijd, dan maakt het niet uit wat er van komt, we gooien het gewoon van de trap.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ja nee dat is ook mijn overtuiging.
Maar daarnaast denk ik dat we allebei ook wel een heel piepklein gennetje voor autisme hebben hoor..
Die gedachte houd ik vast voor ik straks onder de dekens lig.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
visualiseer nu tevens een naakt gespierd mannenlichaam eronder.
Oh trouwens ze vliegen atm met een dikke helikopter boven mn huis, nee ik verzin het werkelijk niet.
Nee de politie is rond thialf+weilanden op zoek naar een van de 2 inbrekers waarvan er 1 was neergeschoten, tis net een film atm xDquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:02 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Die gedachte houd ik vast voor ik straks onder de dekens lig.
Dan heb jij waarschijnlijk zo'n lucratieve plantjes business thuis.
Mwah, als het ook maar wat gevaarlijk wordt voor omwoners haakt de politie af. Zo groot is Nederland ook weer niet om je te verstoppen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:04 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Nee de politie is rond thialf+weilanden op zoek naar een van de 2 inbrekers waarvan er 1 was neergeschoten, tis net een film atm xD
hoop niet dat ze in de buurt van mijn huis gaan lopen schieten tho
Of ze hebben dit hele nieuws item verzonnen om vrij baan te krijgen mij te intimiderenquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:10 schreef Frank_Drebin het volgende:
En anders heb je wel weer een prima reportage voor FOK! als je huis onder vuur wordt genomen.
Dus dat is je verhaal. Ik vroeg me al af waarom sommige zinnen die je maakt zo herseninfarctueus zijn, maar een deel van je hersenen is blijkbaar gestopt met werken na die val.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zolang de seks maar goed is zei mn vader altijd, dan maakt het niet uit wat er van komt, we gooien het gewoon van de trap.
Nee de seks was niet goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:13 schreef Chowi het volgende:
[..]
Dus dat is je verhaal. Ik vroeg me al af waarom sommige zinnen die je maakt zo herseninfarctueus zijn, maar een deel van je hersenen is blijkbaar gestopt met werken na die val.
Drie keer aan en uit is geloof ik leuk geweest.quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:12 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Of ze hebben dit hele nieuws item verzonnen om vrij baan te krijgen mij te intimideren![]()
Ik zal zometeen met mijn EO sleutel hanger zaklampje met een bereik van 2 meter op de helikopter seinen dat ze moeten optieven, tis leuk geweest nu. (nee ik ben niet gelovig ik weet niet waar ik dat ding vandaan heb)
Ik weet nieteens hoe je moet seinenquote:Op zondag 4 augustus 2013 01:19 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Drie keer aan en uit is geloof ik leuk geweest.
Dat mijn fokshirt niet doet wat het hoort te doen en dat is als de rattenvanger van hamelen functioneren, maar dan op mooie meiden en coole dudes.quote:
Jij bent net zoquote:
ah. Dit heeft me geamuseerd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://m.fok.nl/nieuws/216212
Geen idee of de link werkt zit mobiel no homo
quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:09 schreef Saisai het volgende:
[..]
Dat hoop ik, want je karakter verdient wel wat compensatie.
Jammer van z'n accent, lijkt verder wel een goede kerel. Beetje stereotype FOK!ker maar toch ook een mooie oldschool monitor, dikke boxen, oude lay-out en hij praat over het banmeldtopic.quote:Op zondag 4 augustus 2013 00:54 schreef Drinky het volgende:
[..]
http://m.fok.nl/nieuws/216212
Geen idee of de link werkt zit mobiel no homo
Hoezo, zo zie ik er 1 niet meer uit, en 2 was 80% toch gespeeldquote:Op zondag 4 augustus 2013 09:18 schreef Crimyclown het volgende:
In deel 3 zitten de tieten van zijn moeder. Heb alleen wel medelijden gekregen nu met BaajGuardian.
Ben je knapper? Proof?quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Zo fucking lelijk zijn, en vervolgens nog zo stoer doen.
Staat er ook op, zie je alleen niet goed.quote:Op zondag 4 augustus 2013 18:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
ik d8 dat je een t-shirt bedoelde met het fok! logo
Hij zei toch ook altijd "dit is ons geheimpje"?quote:Op zondag 4 augustus 2013 01:00 schreef BaajGuardian het volgende:
Zolang de seks maar goed is zei mn vader altijd
Dat verdien je, dat koop je niet, het is een symbool van verdienstelijkheid en prestatie op fok.quote:
extreem jaloersjes zijn en dan met zo'n generieke opmerking komen om het te compenseren.quote:Op zondag 4 augustus 2013 16:40 schreef IkBenDeBaas het volgende:
Zo fucking lelijk zijn, en vervolgens nog zo stoer doen.
Betekent dit dat je Danny seksueel moet pleasen?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat verdien je, dat koop je niet, het is een symbool van verdienstelijkheid en prestatie op fok.
Nee ik heb dat al behandeld en zei immers al dat ik gewoon een buitengewone prestatie heb geleverd waarmee ik nu als fok!icoon ben vereeuwigd.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:00 schreef mujentas het volgende:
[..]
Betekent dit dat je Danny seksueel moet pleasen?
Ik 'zag er helemaal niet normaal uit.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:05 schreef dustbrain het volgende:
Wtf, ik dacht altijd dat BG vanwege zijn vreemde forumgedrag altijd het uiterlijk had van een typische gedrochten autist. Maar die kerel ziet er gewoon normaal uit
JE MOEDERS TIETEN! AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
En je bent diamond in league.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:11 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik 'zag er helemaal niet normaal uit.
Nu zie ik er mooi uit tho.
Op jou?quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:58 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
extreem jaloersjes zijn en dan met zo'n generieke opmerking komen om het te compenseren.
groenten bg.
Aah okee.quote:Op zondag 4 augustus 2013 19:57 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat verdien je, dat koop je niet, het is een symbool van verdienstelijkheid en prestatie op fok.
Ik begrijp het echt wel, je bent de eerste niet.quote:
JE KOOPT ZON SHIRT NIETquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:16 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aah okee.
Waar koop ik zo'n FOK!shirt?![]()
Aaah, dank voor je vetgedrukte reactie, het is geheel duidelijk nu.quote:
Bij je moeder op de wallenquote:Op zondag 4 augustus 2013 20:18 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Aaah, dank voor je vetgedrukte reactie, het is geheel duidelijk nu.
Waar koop ik zo'n FOK!shirt?
Lijkt me sterk, want dat is als jaloers zijn op een varken voor de massa veeteelt.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:17 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik begrijp het echt wel, je bent de eerste niet.
Goddomme wat moest ik lachen.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want dat is als jaloers zijn op een varken voor de massa veeteelt.
Je leven moet wel echt niks voorstellen om jaloers op zo iemand als jou te zijn.
Ik had me hier opzich op af kunnen trekken maar ik had geen zin om af te trekken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 20:36 schreef IkBenDeBaas het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, want dat is als jaloers zijn op een varken voor de massa veeteelt.
Je leven moet wel echt niks voorstellen om jaloers op zo iemand als jou te zijn.
Ik heb me ook wel eens afgetrokken.quote:Op zondag 4 augustus 2013 21:07 schreef BaajGuardian het volgende:
Ik had me hier opzich op af kunnen trekken maar ik had geen zin om af te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |