Ok, moment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:29 schreef Frank_Drebin het volgende:
Plaats eens een foto van je gespierde lichaam in het FOK! shirt.
Zuig een plantenbak vol piemelbloemen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:30 schreef Juup© het volgende:
FOK! shirt of niet, voor lul lopen doe jij toch wel
Laat ik graag aan jou over.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:38 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zuig een plantenbak vol piemelbloemen.
Ik ga letterlijk nooit naar clubs, ben allergisch voor de tering herrie (en dronken mensen daar ik op 2 dagen na in het jaar nooit drink)quote:
Ik heb wel meer dan die foto op mn camera die ik even op mn pc moet zetten nog, dus geduld, binnen nu en 2 min.quote:
20:43 TE LAAT!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:40 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik heb wel meer dan die foto op mn camera die ik even op mn pc moet zetten nog, dus geduld, binnen nu en 2 min.
Het zijn geen ongelukken die anders gebeuren.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:42 schreef Patje1987 het volgende:
TS was wel mijn voorbeeld toen ik pas op FOK! zat. Ik wist immers niet beter. Nu weet ik dat het een held is, een geestelijk leider en dat wij enkel zijn volgelingen zijn. Het is beter voor zijn eigen gesteldheid dat hij dit blijft geloven voordat er ongelukken gebeuren.
Gladde boi! Ai ai fixer alluszquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een action shot.
[ afbeelding ]
Geloof in jezelf. Ik zal je zeker toewuiven als ik je in een fokshirt zie lopen.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:43 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Het zijn geen ongelukken die anders gebeuren.
Ik spreek geen marcokaans.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Gladde boi! Ai ai fixer allusz
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een action shot.
[ afbeelding ]
Nee ik heb mn tieten van mn vader.quote:
Zul je me ook omhelzen en in mijn oor fluisteren dat je zonder mij het leven al had opgegeven?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Geloof in jezelf. Ik zal je zeker toewuiven als ik je in een fokshirt zie lopen.
AH zehmer je moet tot beetje straattaal spreken om die vloeis te pakken in de straten van zoetje!quote:
Ik zit op alle aandacht te wachten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:45 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..].
Ik zal me verder inhouden, je zit immers niet op mannelijk aandacht te wachten.
Je steekt het in ieder geval niet onder stoelen en tafels.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik zit op alle aandacht te wachten.
Ik tracht even snel dit te vertalen, eh..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
AH zehmer je moet tot beetje straattaal spreken om die vloeis te pakken in de straten van zoetje!
Maar wat is er zo FOK! Aan dit shirt dan?
Ik zal je omhelzen als een beer en zoete woorden in je oortje fluisteren zoals suiker en stroop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:46 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zul je me ook omhelzen en in mijn oor fluisteren dat je zonder mij het leven al had opgegeven?
ef huai ay, ik spande mn spier niet aan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef mujentas het volgende:
Je biceps aanspannen in de hoop dat de dames gruwelijk nat worden
Zul je mij ook matig ongezien aan de binnenkant van mijn bovenbeen strelen terwijl je je baardstoppels langs mijn onderlip laat schuren?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik zal je omhelzen als een beer en zoete woorden in je oortje fluisteren zoals suiker en stroop.
Wow helemaal goed in 1 keer echt fantastisch!quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:47 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Ik tracht even snel dit te vertalen, eh..
albert hein zeemeer(man?) je moet tot beetje straattaal spreken om een shagje van iemand af te pakken in de straten met een pak suiker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
rightquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
ef huai ay, ik spande mn spier niet aan.
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Wow helemaal goed in 1 keer echt fantastisch!![]()
Dit fok shirt is een symbool van status, enkel de opperste iconen van het forum hebben zo'n shirt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn 2 manieren om zo'n shirt te krijgen.
1: je pijpt iemand van de fokcrew (dit heb ik niet gedaan, echt niet)
2: je doet iets gaafs voor fok waar fok in aanzien door stijgt (dit heb ik gedaan)Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
Ik bevochtig mijn wijsvinger met mijn eigen speeksel waarna ik hem op je lippen leg en een sshhh geluid maak. Dan draai ik me om en loop nonchalant weg.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:48 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Zul je mij ook matig ongezien aan de binnenkant van mijn bovenbeen strelen terwijl je je baardstoppels langs mijn onderlip laat schuren?
Dat is een echte gouden ring en die was van mn wijlen vader dus houd je dropmond.quote:
Fixedquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:51 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dit fok shirt is een symbool van status, enkel de opperste iconen van het forum hebben zo'n shirt.
Er zijn 2 manieren om zo'n shirt te krijgen.
1: je pijpt iemand van de fokcrew (dit heb ik gedaan, echt)
2: je doet iets gaafs voor fok waar fok in aanzien door stijgt (dit heb ik niet gedaan, echt niet)
Maar dan kom ik achter je aan met mijn kont open.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:52 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik bevochtig mijn wijsvinger met mijn eigen speeksel waarna ik hem op je lippen leg en een sshhh geluid maak. Dan draai ik me om en loop nonchalant weg.
baazquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:53 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
Dat is een echte gouden ring en die was van mn wijlen vader dus houd je dropmond.
En verder spande ik mn spier echt niet aan en om het te bewijzen ga ik nu een kort filmpje opnemen waarin ik laat zien wanneer ik wel mn spier aanspan en wanneer niet (kost me ong. 5 min, mischien 10 als het lang duurt om te uploaden)
Ik zie geen FOK! op het shirt staan.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:44 schreef BaajGuardian het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En nog een action shot.
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:49 schreef hosselaar.woensel het volgende:
[..]
Wow helemaal goed in 1 keer echt fantastisch!![]()
Gast, er klopt geen reet aan deze zinSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Beter uit je poppedoppe kijken, anyways heb even filmpje opgenomen, komt eraan.. moment.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:55 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik zie geen FOK! op het shirt staan.
Hadden jullie ook allemaal zo'n shirt aan bij de barbecue?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef MadJackthePirate het volgende:
[..]
Gast, er klopt geen reet aan deze zin
Heb je de foto dan niet gezien? Ik had gewoon een witte polo aanquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 21:56 schreef Frank_Drebin het volgende:
[..]
Hadden jullie ook allemaal zo'n shirt aan bij de barbecue?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |