En daar had GGMM volkomen gelijk in.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 16:53 schreef Dj_Day-V het volgende:
Volgens GGMM gooi ik mijn geld weg omdat ik op PSV geld heb staan
Ja nu makkelijk praten omdat PSV alles mistquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
En daar had GGMM volkomen gelijk in.
Heeft alleen moeite met hoge ballenquote:
Nou ja, de fans van Sparta mogen dat wel vind ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Mensen die blij zijn omdat Sparta gaat winnen van het tweede van PSVx100.000
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Miepmiep, toch heeft GGMM gelijk.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu makkelijk praten omdat PSV alles mist
Ja maar ja maar ja maar..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ja nu makkelijk praten omdat PSV alles mist
Je moet het altijd toch nog even doen he..quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
Wat een lul.quote:
Sparta hoort gewoon in de eredivisiequote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:56 schreef Knalerwtje het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
Schijnt dat die keeper ook nog een talentvolle broer heeft:Dit zijn ook weer grapjes van het niveau van JR-Style-93SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet met dit team.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Sparta hoort gewoon in de eredivisie
Ja, die wel ja. Maar zelfs bij hun zou gepaste trots op zijn plaats zijn gelet op het wedstrijdverloop.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, de fans van Sparta mogen dat wel vind ik.
Nee hoor want PSV is veel beterquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Miepmiep, toch heeft GGMM gelijk.
Omdat we toen 20 minuten bezig warenquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Waarom zei je niks toen ik het had gepost?
Ja jij zou inderdaad ook niet uitbundig juichen voor je clubquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
Ja, die wel ja. Maar zelfs bij hun zou gepaste trots op zijn plaats zijn gelet op het wedstrijdverloop.
Nog steeds gooi je je geld weg. Je probeert het maar recht te lullen wat compleet kansloos is.quote:
Wat club betreft wel, wat voetbal betreft niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
Er zijn nog 20 minuten.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat we toen 20 minuten bezig warenIk ben niet zo als jij dat ik dan al conclusies trek.
Dat lijkt me nou helemaal niks voor Davyquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:58 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Nog steeds gooi je je geld weg. Je probeert het maar recht te lullen wat compleet kansloos is.
Dat zien we ja....quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Wilskracht het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:57 schreef Saekerhett het volgende:
Schijnt dat die keeper ook nog een talentvolle broer heeft:Bermetros.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.VBL SC influencer
Left, right, behind
Ik kijk een beetje af van jouw posts net over de Eredivisie OPquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat lijkt me nou helemaal niks voor Davy
Oh ja, die zal dan wel teruggezet zijn naar die van jou?quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 17:59 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Ik kijk een beetje af van jouw posts net over de Eredivisie OP
Ik zie dat je aan het scouten bentquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:00 schreef Wilskracht het volgende:
Footballmanager
Bertrams Aerial ability 1
Dat was hij ook niet.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Peter van Ooyen. Niet echt een naam voor een negert.
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:01 schreef Caland het volgende:
Peter van Ooyen. Niet echt een naam voor een negert.
danquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.
Zo heette mijn nieuwe spits opeens 'Piet Seedorf'.
Deze anekdote kwam er minder leuk uit als ik vooraf had bedacht.
Harry de Souza Fariaquote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:02 schreef GGMM het volgende:
[..]
Op Football Manager wordt nieuw talent gemaakt en dan worden er namen gegenereerd door FM zelf.
Zo heette mijn nieuwe spits opeens 'Piet Seedorf'.
Deze anekdote kwam er minder leuk uit als ik vooraf had bedacht.
Oke, dan stop ik.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:06 schreef Knalerwtje het volgende:
[..]
[..]
[..]
Nu is het niet leuk meer.
Door een miecommunicatie is hij nooit gebeld.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Raar dat Bel Hassani niet door een eredivisieclub is opgepikt.
Logische.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
Komend jaar naar Utrecht. Half jaar later voor 6 miljoen naar PSV.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:07 schreef Caland het volgende:
quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje van 3 euro vinden.
Ik kon geen plaatje van 3 euro in het toilet vinden.quote:
Oude GGMM is terug.quote:Op zaterdag 3 augustus 2013 18:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik kon geen plaatje van 3 euro in het toilet vinden.
Ik was even vergeten dat ik bij jou heel duidelijk moet zijn, omdat je het anders niet volgt.
Ajax wint met 4-1, jong Twente-Oss, geen flauw idee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:33 schreef Ajacied422 het volgende:
Bumperdebump. Straks de afsluiting van speelronde 1.
Jong Ajax - Telstar --> Live FOX Sports 1
Jong Twente - Oss
Om 20:00.
Helft van de selectie ook jonger dan 24quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:49 schreef tompsv18 het volgende:
Net even in de seizoensgids de selectie van Telstar bekeken. Ken eigenlijk helemaal niemand, op die doelman (Varkevisser) na dan.
Gaat wel 4/5-0 voor Ajax worden denk ik.
Eindhoven heeft nog best een aardige selectie dit jaar. Ik denk dat Telstar dit seizoen laatste gaat worden als je een beetje naar de selecties kijkt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 18:57 schreef debeterebob het volgende:
Clubs als FC Eindhoven hebben ook veel meer talenten afgeleverd
Ben er ook bang voor. Een club als FC Emmen heeft veel meer spelers met ervaring die net wat te licht voor de eredivisie zijn gebleken. Ik moet ook nog zien wat een jong FC Twente kan hoor. Weet niet hoe goed Oss nu is, maar ik zie op papier niet vergelijkbaar zwakke teams als Telstar.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:00 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Eindhoven heeft nog best een aardige selectie dit jaar. Ik denk dat Telstar dit seizoen laatste gaat worden als je een beetje naar de selecties kijkt.
Met dat team kan je makkelijk bovenin de Jl meedraaien denk ik. Wel benieuwd naar die Andersen. Vond ik tegen AZ uitstekend invallen en een betere indruk maken dan Bojan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:03 schreef Ajacied422 het volgende:
Cillessen, Ligeon, Veltman, Denswil, Tete, Bazoer, De Sa, Serero, Hoesen, Klaassen, Andersen
En die kunnen zich niet meer ontwikkelen in de Jupiler League?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Rare opstelling, vijf/zes spelers kunnen zo mee in de eredivisie. Dacht dat de ontwikkeling centraal zou staan, in plaats van wedstrijdritme opdoen...
Ajax heeft ook wel een veel bredere selectie natuurlijk. Neem ook aan dat dit elftal niet iedere week zal spelen, want dat zou wel raar zijn ja. Vooral van Hoesen en Cillessen. Die blokkeren dan volledig de jeugd.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:11 schreef Cavaliers het volgende:
Rare opstelling, vijf/zes spelers kunnen zo mee in de eredivisie. Dacht dat de ontwikkeling centraal zou staan, in plaats van wedstrijdritme opdoen...
Zoveel leer je als individu niet van Telstar oprollen met een nulletje of vijf.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:13 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
En die kunnen zich niet meer ontwikkelen in de Jupiler League?
Mag toch hopen dat het tegen De Graafschap, Sparta, VVV, Volendam en Willem II andere koek is.quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:14 schreef Cavaliers het volgende:
Zoveel leer je als individu niet van Telstar oprollen met een nulletje of vijf.
Geen Djessy?quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Jong FC Twente: Plattel, Breukers, Bijen, Roseler, Bouma, Pelupessy, Mannes, Holscher, Peters, Zschusschen en Born.
Ik ken er geen 1quote:Op maandag 5 augustus 2013 19:30 schreef tompsv18 het volgende:
Opstelling Jong FC Twente: Plattel, Breukers, Bijen, Roseler, Bouma, Pelupessy, Mannes, Holscher, Peters, Zschusschen en Born.
Roseler en Holscher niet?quote:
Ik ken Joey Pelupessy, Tim Breukers, Feliciano Zschussen, Mirco Born, Cas Peters, Jurjan Mannes, Tim Hölscherquote:
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
Jong Ajax is veel te goed voor de Jupiler League
Ja, die zou bij PSV en Feyenoord gewoon een basisplaats hebben.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
Denswil is veel te goed voor de Jupiler League
Cilessen, Hoesen, Klaassen horen ook blind bij de beste spelers uit de juup.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:02 schreef Kopsterk het volgende:
Denswil is veel te goed voor de Jupiler League
Klaassen is echt niet zo bijzonder hoor.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cilessen, Hoesen, Klaassen horen ook blind bij de beste spelers uit de juup.
Maar ja, die hebben ook al vaker minuten in Ajax 1 gemaakt.
Hoe vaak heb jij hem zien spelen?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klaassen is echt niet zo bijzonder hoor.
Niet goed genoeg voor Ajax 1, maar zou niet misstaan bij Cambuur of Sparta.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:07 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Klaassen is echt niet zo bijzonder hoor.
Zijn minuten in Ajax 1 en paar potjes van Jong Ajax.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:08 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hoe vaak heb jij hem zien spelen?
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Jong Twente al met 2-0 voor na zeven minuten.
Klaassen dan niet, maar die andere twee wel jaquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cilessen, Hoesen, Klaassen horen ook blind bij de beste spelers uit de juup.
Maar ja, die hebben ook al vaker minuten in Ajax 1 gemaakt.
Niet haten op Oebele. Kan het echt wel die gozerquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klaassen dan niet, maar die andere twee wel jaVergelijk ook eens met de uitblinker van Cambuur: Oebele Schokker
Die komt net koud van de amateurs van Harkema
Als ze met 10-0 winnen worden ze na 1 wedstrijd uitgeslotenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Daarom was hij ook uitblinkerquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Niet haten op Oebele. Kan het echt wel die gozer.
Oebele Schokker van Harkemase Boys, een naam uit een jongensboek.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:10 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Klaassen dan niet, maar die andere twee wel jaVergelijk ook eens met de uitblinker van Cambuur: Oebele Schokker
Die komt net koud van de amateurs van Harkema
Hoe is dat nou mogelijk. Twente 1 is al behoorlijk matig.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Als Twente 1 degradeert, mag Jong Twente dan promoveren?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:12 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hoe is dat nou mogelijk. Twente 1 is al behoorlijk matig.
Wel uit een kuthoek geschoten.quote:
ja. Erg volwassenquote:
Dat is ook niet moeilijkquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nu al meer goede combinaties van gezien dan sightorsson tegen roda
Die mag van mij wel vervangen worden, ik vind hem gewoon niet goed genoeg.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:18 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
nu al meer goede combinaties van gezien dan sightorsson tegen roda
gewoon siemeke weer in de spits zetten.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Die mag van mij wel vervangen worden, ik vind hem gewoon niet goed genoeg.
Uh, nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
gewoon siemeke weer in de spits zetten.
jij hebt liever Messi?quote:
Hij is daar in ieder geval beter dan Sightorsson.quote:
Marcelo & Zanka > Hepie & Hepiequote:Op maandag 5 augustus 2013 20:22 schreef Kopsterk het volgende:
Denswil & Veltman > De Vrij & Martins Indi
Toen je dit typte nog niet, maar ik vond het zo'n goed idee dat dat nu inderdaad het geval is.quote:
Ja en dat kan dus nietquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:19 schreef debeterebob het volgende:
Zou trouwens wel lachen als Ajax, Twente of PSV straks degradeertKunnen ze tegen hun tweede team
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:09 schreef Cavaliers het volgende:
Ik zit vol goede ideeënquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef GGMM het volgende:
[..]
Toen je dit typte nog niet, maar ik vond het zo'n goed idee dat dat nu inderdaad het geval is.
Eredivisie met 19 teamsquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat kan dus nietNet zoals dat zij ook niet kunnen promoveren met hun 2e elftal
Ja of het kan gewoon nietquote:
Als er geen back overheen komt dan moet hij wel ja.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:25 schreef Kopsterk het volgende:
Groenendijk wil dat Andersen het veld breed houdt
Ik had ook wel een 'DENK JE DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT? HET GAAT GEWOON OM ZO'N KLOTESIMPELE PASS! WEES GEWOON SCHERP' verwacht.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:26 schreef AFCNiels het volgende:
Die Alfons is wel erg vriendelijk voor een coach.
Om dat soort perikelen te voorkomen heeft Feyenoord voor de zekerheid de samenwerking met Excelsior alvast opgezegdquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:24 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Ja en dat kan dus nietNet zoals dat zij ook niet kunnen promoveren met hun 2e elftal
Ja, Frankie had harder geschreeuwd, dat hoort ook wel een beetje bij een voetbalcoach.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:27 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Ik had ook wel een 'DENK JE DAT JE ALLEEN OP HET VELD STAAT? HET GAAT GEWOON OM ZO'N KLOTESIMPELE PASS! WEES GEWOON SCHERP' verwacht.
nee.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als Veltman fysiek nog wat sterker wordt, hebben we een topper in huis.
Niveau Daley Blind is het maximale wat hij kan halenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:29 schreef Kopsterk het volgende:
Als Veltman fysiek nog wat sterker wordt, hebben we een topper in huis.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik denk meer. Subtop Europa.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:30 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Niveau Daley Blind is het maximale wat hij kan halen
quote:
veltman vind ik ook erg goed spelenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Ferdii het volgende:
Hoesen en bazoer hebben imo toch de grootste mogelijkheid om top te halen
Twijfel bij hem toch vaak of hij wel stabiel genoeg isquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:34 schreef Catch22- het volgende:
[..]
veltman vind ik ook erg goed spelen
Doe maar voor Serero ja, dat is gewoon over. Het is zijn 3e jaar hier en maakt al 3 jaar lang dezelfde foutjes als de spelers van de B1.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopelijk komt Lobotka er nog in.
Ja mag wel hoor. Gravenberch wil ik ook nog wel zien, maar zal er wel niet inkomen.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Doe maar voor Serero ja, dat is gewoon over. Het is zijn 3e jaar hier en maakt al 3 jaar lang dezelfde foutjes als de spelers van de B1.
Hij speelde goed, maakte een prima goal.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:45 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Wat vond je van Siem de Jong tegen Roda op rechtshalf?
Andersen of Fischer gewoon, de rest is op zeker ongeschikt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Als Eriksen weggaat, hoop ik niet dat Serero zijn vervanger is.
Ik hoop ook niet dat Klaassen zijn vervanger is dan.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef Kopsterk het volgende:
Als Eriksen weggaat, hoop ik niet dat Serero zijn vervanger is.
Is toch leuk om te volgen hè, de nieuwe generatie.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:46 schreef debeterebob het volgende:
Als dit topic een indicatie is, dan is het deelnemen van Jong Ajax, Jong Twente en Jong PSV een succes
Dit jaar gaat hij Poulsen eruit spelen op 6 hoop ik.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Bazoer is echt een kanjergroot talent
quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Goed opgeleid iddquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:49 schreef Kopsterk het volgende:
Keihardquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:50 schreef Catch22- het volgende:
Die presentatrice kan em ook wel krijgen
Beetje gekke keus ja, het is niet alsof de jeugd bij PSV geen kans krijgt.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet is gebleven als je nu de jonge verdediging ziet (inclusief Brenet)
Dat seizoen niet spelen deed hem ook niet echt goed andersquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Daar werd ie verkracht als centrale verdediger, goed dat hij daar weg is.
Vorig jaar zag de situatie er heel anders uit.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:51 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Wel jammer dat hij niet is gebleven als je nu de jonge verdediging ziet (inclusief Brenet)
Is nu weinig van te zien.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Dat seizoen niet spelen deed hem ook niet echt goed anders
Trololoquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje gekke keus ja, het is niet alsof de jeugd bij PSV geen kans krijgt.
Zoals Kanstanjos?quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:54 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Heb je mazzel mee. Genoeg talenten die dan wegkwijnen.
Verpest de grap eens niet.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:53 schreef debeterebob het volgende:
[..]
TrololoDe jeugd krijgt net een maand de kans
Belle Helenequote:
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.quote:Op maandag 5 augustus 2013 20:55 schreef GGMM het volgende:
'Vermeer groeit uit tot een echte penalty killer'
Hij schoot over.
Hij blijft lang staan waardoor de aanvaller gaat twijfelen /Van Gaalquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.
Pluim is een boerenjongen en had nog nooit een neger van zo dichtbij gezien zonder dat die neger hem probeerde te overvallenquote:Op maandag 5 augustus 2013 20:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Hij intimideerde Pluim zo dat ie over schoot.
Bij twijfel: Schiet over.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:01 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Hij blijft lang staan waardoor de aanvaller gaat twijfelen /Van Gaal
Ik heb het gevoel hier soms van de weinigen te zijn.quote:Op maandag 5 augustus 2013 21:02 schreef debeterebob het volgende:
[..]
Ik wist niet dat PSV'ers zelfspot hadden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |